Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Două posturi vacante de polițist local la Evidența Persoanelor. Condiții și calendarul concursului


Publicat

primaria aiud

Primăria Municipiului Aiud organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a două posturi vacante, funcții publice specifice de execuție de polițist local.

Concursul este organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Vezi și Angajări la STAT. POSTURI vacante în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor și condiții

Posturile vacante:

– polițist local, clasa III, gradul profesional superior în cadrul Serviciului Poliția Locală, Compartiment Ordinea și liniștea publică – Evidența persoanelor

– polițist local, clasa I, gradul profesional asistent în cadrul Serviciului Poliția Locală, Compartiment Ordinea și liniștea publică – Evidența persoanelor

Durata timpului de muncă pentru funcțiile publice specifice de execuție de polițist local, clasa III, gradul profesional superior și de polițist local, clasa I, gradul profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru postul de polițist local, clasa III, grad profesional superior:

– studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat

– vechime în muncă: minim 7 ani

– aviz psihologic.

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru postul de polițist local, clasa I, grad profesional asistent:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

– vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an

– aviz psihologic.

Condiţiile de desfăşurare ale concursului:

Proba scrisă: 01.02.2021, ora 11:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 28.12.2020 – 18.01.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia, tematica, atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, persoana de contact: Dancea Stînea Anamaria, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

1 Comentariu

1 Comment

  1. dan

    miercuri, 30.12.2020 at 09:51

    Oare nu sunt deja promise posturile, dar de fatada trebuie anuntat concursul?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia cumpără piatră și balast de peste 1,2 milioane de lei pentru repararea drumurilor nemodernizate

Publicat

Primăria Alba Iulia cumpără aproximativ 34.000 de tone de piatră concasată și balast pentru repararea și întreținerea drumurilor nemodernizate din municipiu, în regie proprie, timp de 2 ani. Valoarea investiției se ridică la peste 1,2 milioane de lei, fără TVA. 

Primăria Alba Iulia a lansat vineri în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o licitație pentru furnizarea de piatră concasată de carieră și balast pentru repararea și întreținerea drumurilor nemodernizate din municipiu, pentru o perioadă de 2 ani.

Valoarea totală estimată este de 1.272.000 de lei, fără TVA. 

Potrivit caietului de sarcini, Serviciul Administrare Drumuri și Utilități Publice are în administrare drumuri publice de pe teritoriul administrativ al UAT Alba Iulia, inclusiv întreținerea și repararea străzilor nemodernizate, în regie proprie prin reprofilare și așternere de material (piatră concasată de carieră sau balast) în vederea realizării planeității și consolidarea structurii de rezistență a drumului, pentru asigurarea unor circulații în condiții de siguranță și reducerea disconfortului cetățenilor.

„Ținând cont de traficul intens de pe drumurile nemodernizate, atât ziua cât și noaptea, datorită condițiilor meteorologice, a ploilor, înghețului, dezghețului, precum și a traficului greu, străzile nemodernizate s-au deteriorat formându-se gropi și afectează structura de rezistență a drumului, această situație ducând la îngreunarea traficului și deteriorarea mijloacelor de transport. În acest context este necesar a se acționa pe aceste drumuri prin aplicarea de piatră concasată și balast”, se mai precizează în documentul citat.

Potrivit documentului, se vor achiziționa următoarele:

  • piatră concasată de carieră 0 – 30 mm – 4.000 de tone cu transport inclus
  • piatră concasată de carieră 0 – 63 mm – 25.000 de tone cu transport inclus
  • balast sortat 0 – 63 mm – 5.000 de tone cu transport inclus

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

750 de persoane au fost vaccinate vineri împotriva COVID-19, în Alba. Situația pe localități

Publicat

Vineri, 22 ianuarie, în județul Alba au fost imunizate anti-COVID în total 750 de persoane, potrivit reprezentanților Direcției de Sănătate Publică Alba. 

Dintre acestea, 540 de persoane au fost vaccinate în centrele fixe din județ amenajate pentru faza II:

  • 240 la Alba Iulia,
  • 60 la Aiud,
  • 60 la Sebeș,
  • 60 la Blaj,
  • 60 la Cugir,
  • 60 la Câmpeni

Alte 132 de persoane au fost imunizate de echipele mobile în centre rezidențiale din județ.

De asemenea, 78 de cadre medicale au fost vaccinate în centre de faza I:

  • 54 la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia
  • 24 la Spitalul Municipal Sebeș

Nu au fost raportate pierderi de vaccin și nu au fost semnalate reacții adverse imediate.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Deținuții, declarați prioritari la vaccinare. Persoanele private de libertate se pot vaccina înaintea populației generale

Publicat

Penitenciarul Aiud

Persoanele private de libertate au fost incluse în etapa a treia A, alături de lucrătorii din HoReCa, bancheri, coafeze, bibliotecari sau casieri, pentru a fi vaccinați prioritar, înaintea populației adulte care nu s-a încadrat în categoriile de persoane din prima și a doua etapă a campaniei de vaccinare, potrivit Hotărârii de Guvern care modifică strategia națională de vaccinare, publicate în Monitorul Oficial.

Guvernul a decis săptămâna aceasta modificarea strategiei naționale de vaccinare, astfel încât în etapa a doua să fie vaccinate și persoanele cu handicap, însoțitorii acestora, persoanele fără adăpost dar și mai multe categorii din aparatul de stat. Pentru etapa a treia, Guvernul a decis să fie introduse mai multe categorii prioritare care vor fi vaccinate înaintea populației generale care nu s-a încadrat în niciuna dintre etapele vaccinării.

Vaccinarea populației încadrate în etapa a treia A ar urma să înceapă în luna aprilie, însă autoritățile susțin că imunizarea s-ar putea face mai repede, dacă România primește suficiente doze de vaccin.

Potrivit documentului adoptat de Guvern, în etapa a treia A intră următoarele categorii de persoane:

Etapa a III-a – Populaţia generală :

a) Persoane care își desfășoară activitatea în cadrul unor unități, operatori economici cu risc ridicat de infectare al personalului propriu și al persoanelor deservite, din următoarele domenii de activitate :

i) lucrătorii din Industria extractivă,

ii) lucrătorii din Industria prelucrătoare

iii) lucrătorii din Hoteluri și restaurante

iv) lucrătorii din domeniul de întreținere corporală, coafură și alte activități de înfrumusețare

v) lucrătorii din domeniul spectacole, activitati culturale și recreative.

vi) lucrătorii din sistemul financiar, bancar și din domeniul asigurărilor, cu precădere a celor care au contacte directe cu publicul și a celor care prestează servicii esențiale de plăți, administrare cont și investiții și operează infrastructuri critice naționale, precum și personalul critic de suport al acestora;

vii) persoanele cazate în centrele regionale de proceduri și cazare ale solicitanților de azil aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări.

viii) persoanele cazate în centrele pentru cazarea străinilor luați în custodie pubIică aflate în subordinea Inspectoratului General pentru Imigrări;

ix) persoane private de libertate;

x) persoane care asigură infrastructura de comunicații;

xi) lucrătorii din domeniul muzeal și al colecțiilor publice;

xii) lucrătorii din biblioteci.

b) populaţia adultă, alte categorii decât cele prevăzute la punctele 1 și 2 de la litera C;

c) populaţia pediatrică, în funcţie de evoluţia epidemiologică şi de caracteristicile vaccinurilor aprobate pentru utilizarea la persoanele cu vârsta sub 18 ani.

„A fost introdusă etapa a treia A. Este o etapă intermediară, persoanele din sectorul privat care inițial ar fi trebuit să fie în etapa a doua vor fi acum în etapa a treia A. Sunt acele persoane care intră în legătură directă cu mai mulți cetățeni dar din privat, de exemplu personalul din bănci, supermarketuri, etc.”, a declarat premierul Cîțu miercuri, după ședința de Guvern.

sursa: digi24.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Norma de hrană pentru polițiștii locali din Alba Iulia, la aprobat în Consiliul Local. Câți bani vor primi în 2021

Publicat

Consilierii locali din Alba Iulia au de aprobat, în ședința din 29 ianuarie, norma de hrană ce va fi acordată în bani în 2021. Sumele sunt aceleași ca anul trecut.

Norma de hrană se acordă ţinând cont de perioada aferentă zilelor calendaristice, calculată nominal pentru fiecare persoană în parte, prin înmulțirea valorii financiare zilnice a normei de hrană cu numărul de zile calendaristice din luna respectivă.

Pe timpul participării personalului poliției locale la orice curs de formare profesională, se suspendă acordarea normei de hrană

În toate situațiile de suspendare a raportului de serviciu sau a contractelor de muncă, inclusiv pe perioada concediilor medicale, se va suspenda alocarea normei de hrană.

Cât primesc polițiștii locali normă de hrană în 2021 :

Norma numărul 1 – 25 de lei pe zi – pentru angajaţi ai Direcţiei Poliţiei Locale – funcţionari publici care ocupă funcţii publice generale şi personal contractual.

Norma numărul 6 – 32 lei pe zi pentru angajaţi ai Direcţiei Poliţiei Locale – funcţionari publici care ocupă funcţii publice specifice de poliţist local.

Norma numărul 12 B – 5 lei pe zi pentru cei care lucrează în ture sau schimburi.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate