Actualitate
Primăria Aiud organizează în 14 decembrie licitație publică deschisă pentru concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate
![primaria aiud](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2013/06/primaria-aiud.jpg)
Licitația va avea loc în data de 14 decembrie, la ora 11.00. Termenul limită de depunere a ofertelor este 13 decembrie, ora 16.00.
Denumirea, adresa, numărul de telefon şi de fax, adresa de e-mail: Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud, județul Alba, localitatea Aiud, cod 515200, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258861310, fax 0258861280, e-mail: office@aiud.ro, tehnic@aiud.ro.
Hotărârea privind stabilirea modalităţii de gestiune: HCL Aiud nr. 37 din 24 februarie 2016 privind aprobarea Studiului de Oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului de transport public local de persoane pe raza administrativ-teritorială a municipiului Aiud și stabilirea modalității de delegare; Ordinul nr. 263 din 6 decembrie 2007 privind aprobarea Normelor-cadru privind modalitatea de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii serviciilor de transport public local.
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2025/01/Tobimar-Angajari.gif)
Aria teritorială, trasee, grup de trasee: Aria teritorială a Unității Administrativ Teritoriale Municipiul Aiud.
Traseele pe care se prestează serviciul sunt:
Traseul nr. 1: Aiud – Aiudul de Sus – Măgina – lungime traseu – 9,5 km;
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2025/02/artinstall4.gif)
Traseul nr. 2: Aiud – Ciumbrud – Sîncrai – lungime traseu – 10,5 km;
Traseul nr. 3: Aiud – Ciumbrud – lungime traseu – 6,6 km;
Traseul nr. 4: Aiud – Gîmbaș – Păgida – lungime traseu – 8 km;
Traseul nr. 5: Aiud – Gîrbova de Jos – Gîrbovița – Gîrbova de Sus – lungime traseu – 17 km;
Traseul nr. 6: Aiud – Gîrbova de Jos – lungime traseu – 7 km;
Traseul nr. 7: Aiud – Hepat – lungime traseu – 3 km;
Traseul nr. 8: Aiud – Gheorghe Doja – lungime traseu – 2 km;
Traseul nr. 9: Aiud – Hotar 34 – lungime traseu – 2 km.
Serviciul/activitatea care urmează să fie prestat/prestată/ furnizat/furnizată/ detaliat/detaliată pe activităţi: concesiunea serviciului public local de transport persoane prin curse regulate pe raza Unității Administrativ Teritoriale a Municipiului Aiud.
Durata contractului de delegare a gestiunii: 72 luni începând de la data atribuirii contractului.
Denumirea, adresa, numărul de telefon şi de fax şi adresa de e-mail ale biroului/persoanei de la care se poate solicita documentaţia de delegare, precum şi modalităţile de obţinere a documentaţiei: Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Aiud, Compartiment Achiziții Publice, Investiții – Direcția Tehnică, localitatea Aiud, județul Alba, cod 515200, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258861310, interior 39, fax 0258861280, e-mail tehnic@aiud.ro, persoane de contact: Viorica Scrobotă, Ovidiu Boancă.
Documentația de atribuire a delegării se pune la dispoziţia oricărei persoane interesate care a înaintat o solicitare, în mod gratuit, în una dintre următoarele modalităţi:
– direct, nerestricţionat, pe site-ul propriu www.aiud.ro – Informații Utile – Informații de interes public – Concesiuni – Documentație de transport;
– pe suport hârtie şi/sau pe suport magnetic/optic prin e-mail tehnic@aiud.ro.
Dacă este cazul, costul şi condiţiile de plată în vederea obţinerii documentaţiei de delegare: Nu este cazul.
Termenul limită de depunere a ofertelor, data şi ora, adresa la care se depun/transmit ofertele: 13 decembrie 2016, ora 16:00, Primăria Municipiului Aiud, localitatea Aiud, județul Alba, str. Cuza Vodă, nr. 1, cod 515200.
Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 14 decembrie 2016, ora 11:00, Primăria Municipiului Aiud, localitatea Aiud, județul Alba, str. Cuza Vodă, nr. 1, cod 515200.
Garanţii solicitate: Garanția de participare – 30.000 lei;
Perioada de valabilitate a garanției de participare este de 120 zile.
Durata de valabilitate a ofertei: perioada de valabilitate a ofertei este de 120 zile.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
![](https://alba24.ro/wp-content/uploads/2021/09/sigla_alba24_300-x-92-1.png)