Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Primăria Ocna Mureş scapă de plata daunelor de peste 2 milioane euro. Decizie definitivă privind autorizaţia de construire a magazinului „Plus”

Publicat

surpare OM16Reprezentanţii Primăriei Ocna Mureş anunţă că au câştigat procesul în care compania Lidl cerea constatarea în justiţie a ilegalităţii autorizaţiei de construire a supermarketului “Plus”, prăbuşit în urma surpării de teren din 22 decembrie 2010. La Curtea de Apel Bucureşti a fost dată decizie definitivă ce contează pentru procesul intentat de companie, în care cere daune de peste 2 milioane de euro de la primărie şi Salrom.

Astfel, prin decizia făcută publică în 24 februarie, recursurile formulate de reclamanții Lidl Imobiliare Romania Management SCS, Lidl Discount SRL și Societatea Naţională a Sării Salrom SA împotriva Primăriei Ocna Mureş au fost respinse ca nefondate. Recursurile au fost înaintate după ce Tribunalul Bucureşti a respins în octombrie 2014 solicitarea formulată de Lidl Discount referitor la constatarea de către instanţă a nelegalităţii autorizaţiei de construcţie pentru magazinul Plus.

Autorizaţia de construcţie a fost emisă de Primăria Ocna Mureş în anul 2009 pentru magazinul Plus, iar reprezentanţii companiei Lidl (care au preluat magazinele Plus din 2011) susţin că acest act nu ar fi trebuit emis, pentru că administraţia locală ar fi ştiut că zona respectivă este cu probleme de stabilitate a terenului, având în vedere că se afla în vecinătatea fostelor mine de sare.

În ceea ce priveşte procesul prin care compania LIDL cere Primăriei Ocna Mureş şi Salrom despăgubiri de 10 milioane de lei pentru prăbuşirea supermarketului, acesta a fost suspendat până la pronunţarea asupra legalităţii autorizaţiei de construire a clădirii.

Reamintim că în 22 decembrie 2010, terenul din zona magazinului Plus s-a scufundat în galeriile de sare, o suprafaţă de aproximativ 10.500 mp fiind cuprinsă de ape şi în locul acesteia fiind creat un crater imens. Pe lângă magazin, s-au mai surpat şi mai multe immobile şi drumul de acces în oraş. La vremea respectivă, pierderile au fost estimate la 6 milioane de euro.

Retrospectiva dezastrului

Pe 22 decembrie 2010, un con de surpare plin cu apă a fost observat în “Câmpul de sonde” al S.C. “Salina”, la ora 5.30, la o distanţă de 10 metri de Magazinul “Plus”, având un diametru de 7 – 8 metri. Au fost observate fisuri la structura de rezistenţă a Magazinului “Plus”, în parcarea magazinului şi la structura de rezistenţă a Casei parohiale a Bisericii Ortodoxe.
Din craterul cu diametrul amintit ieşea apă cu presiune, ce spăla marginile acestuia şi îl mărea. La ora 09.00, craterul a ajuns la o suprafaţă de aproximativ 200 mp, cu tendinţă vizibilă de mărire. Au apărut fisuri în structura de rezistenţă la două case parohiale, clădirea Administraţiei Financiare Ocna Mureş şi pe străzile Mihai Eminescu şi Nicolae Iorga. La ora 14.30, suprafaţa craterului a fost de aproximativ 1.800 mp. Magazinul “Plus” a fost surpat în proporţie de 80% şi parcarea – pe aproximativ 50%, tendinţa de mărire a craterului fiind observată, în principal, spre Sonda 123. La ora 17.00, suprafaţa craterului a fost de aproximativ 10.500 mp, fiind afectate obiectivele menţionate.

Citeşte şi BILANȚUL DEZASTRULUI: Catastrofa de la Ocna Mureș în cifre

În urma studiilor preliminare efectuate de specialişti în teren, a fost stabilit faptul că suprafaţa aproximativă a conului de surpare era de aproximativ 6.000 mp, iar cota lacului era la 3,5 metri faţă de cota terenului înconjurător. Întinderea de apă formată în urma surpării pământului măsura o adâncime de 12 metri.

Prăbuşirea terenului s-a produs din cauza formării unui gol în subteran, în galeriile fostei mine de sare din oraş. Zona este administrată de Salina Ocna Mureş, subordonată Societăţii Naţionale a Sării. Fostul primar din Ocna Mureş, Augustin Drăguţ, a fost amendat în ianuarie 2011 cu 15.000 de lei de Inspectoratul în Construcţii Alba pe motiv că a eliberat ilegal autorizaţia de construire, fără a aştepta un aviz de la Institutul de Cercetări Miniere de la Cluj-Napoca. Fostul primar nu a plătit amenda după ce a câştigat procesul prin care a contestat sancţiunea în instanţa de judecată. Primarul a spus la vremea respectivă că documentul de la instituţia din Cluj a existat la momentul emiterii autorizaţiei dar a fost înregistrat cu întârziere la primărie. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului în Construcţii, în documentul de la Institutul de Cercetări Miniere se afirma că nu este recomandabilă construirea magazinului PLUS în zona respectivă. Construcţia a fost ridicată după ce reprezentanţii firmei PLUS au dat o declaraţie pe propria răspundere.

Într-un comunicat de presă, reprezentanţii primăriei reamintesc contextul în care a fost intentat procesul:

“22 decembrie 2010 a fost pentru orașul Ocna Mureș o zi care ne-a reamintit că galeriile din vechea exploatare de sare reprezintă un pericol constant și de multe ori cu urmări din cele mai dramatice.

Prăbușirea magazinului Plus a fost o catastrofă care din fericire nu a avut victime, dar distrugerile materiale au fost mari, afectând și o serie de clădiri din apropierea hipermarketului.

Evident, după prăbușire s-a început căutarea vinovaților. Fiecare dintre cei implicați intr-un fel sau altul în etapele de construire a magazinului s-au declarat nevinovați, în timp ce proprietarul magazinului, Lidl, a incercat prin orice mijloace să scoată vinovată Primăria Ocna Mureș și cerând daune enorme.

Au urmat patru ani de procese în care mărul discordiei a fost eliberarea autorizației de construcție a hipermarketului, dacă trebuia sau nu eliberată, dacă a fost eliberată legal sau nu.

În 24.02.2014, Curtea de Apel București s-a pronunțat definitiv și irevocabil în procesul 27510/3/2013 care a avut ca obiect <excepţie nelegalitate act administrativ>, respectiv legalitatea acelei autorizații de construcție mult discutate. Recursurile au fost respinse ca nefondate.

Pentru oraș, pentru administrație, aceasta înseamnă încheierea în mod fericit a unei lungi perioade de procese în care finalitatea părea perspectiva achitării daunelor provocate de prăbușirea magazinului. Daune care depășesc cu mult bugetul local și așa tăiat drastic de guvernanţi.

Astăzi, Primăria a ieșit din acest proces. Autorizația de construcție eliberată a fost și este perfect legală și în deplin acord cu legile României. Pentru administrația locală a orașului Ocna Mureș, dosarul este închis”.

Citeşte şi “Groapa de la Plus”, la doi ani de la catastrofa din Ocna Mureş. Administraţia locală încearcă să găsească soluţii pentru amenajarea zonei 

Citeşte şi BILANȚUL DEZASTRULUI: Catastrofa de la Ocna Mureș în cifre



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Transavia investește masiv în energie verde pentru a-și asigura necesarul de energie

Publicat

Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, investește masiv în energie regenerabilă și în cogenerare pentru a ajunge să își acopere aproape în integralitate necesarul de energie. Doar în acest an, prin proiectele deja demarate, Transavia intenționează să amplaseze peste 22.000 de panouri fotovoltaice care vor produce energie verde.

Prin această capacitate instalată, de 10 MWh anual, se va acoperi aproximativ 30% din consumul anual de electricitate al facilităților Transavia. Această etapă va elimina anual cel puțin 4 milioane de kilograme de emisii de CO2, echivalentul emisiilor anuale provenite de la 1778 de autoturisme.

Reducerea semnificativă a emisiilor de carbon va fi dublată de un efect economic pozitiv asupra performanțelor companiei, care, odată ce își va asigura necesarul energetic pe cont propriu, va fi protejată de fluctuațiile masive ale prețurilor la energie. Panourile fotovoltaice vor fi instalate atât pe acoperișurile fermelor de pui, cât și pe teren, în funcție de structura construcțiilor și de poziția față de soare. În etapa actuală vor fi amplasați peste 100.000 de metri pătrați de panouri fotovoltaice.

„Ambiția noastră este să ne asigurăm, până la finalul anului 2023, aproape în integralitate energia electrică necesară. De aceea, investim masiv în energia verde și soluții de eficiență energetică ce vor contribui la rezultatele noastre pe termen lung. Doar în prima etapă, concentrată în anul în curs, vom acoperi circa o treime din necesarul de energie electrică pentru facilitățile noastre, creând și un avantaj unic în piață. Singurul factor care ne-ar putea afecta progresul ar fi funcționarea defectuoasă a lanțurilor logistice. Avem însă încredere că, împreună cu companiile cu care colaborăm în implementarea proiectului, vom găsi soluții astfel încât să reușim până la finalul anului viitor să producem 80%-100% din energia de care avem nevoie”, declară dr. ing. Ioan Popa, președinte și fondator Transavia.

Această inițiativă face parte din strategia de sustenabilitate, de la bob la furculiță, prin care compania s-a angajat să protejeze resursele pentru generațiile viitoare, acționând responsabil în privința oamenilor, a animalelor, a comunităților și a mediului.

„Suntem hotărâți să fim un model pentru toți jucătorii din piață și să contribuim activ la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale Națiunilor Unite, reducându-ne la minimum posibil amprenta de carbon. Doar cei 10 MWh, produși de panourile fotovoltaice din prima etapă, sunt echivalentul plantării a 187.000 de copaci sau, altfel spus, a unei păduri de aproape 200 de hectare. Contribuim astfel direct la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) și la combaterea efectelor schimbărilor climatice”, spune Theodora Popa, vicepreședinte Transavia.

Suplimentar, pe lângă panourile fotovoltaice, Transavia va implementa și două proiecte de cogenerare de înaltă eficiență electrică și termică.

Pentru eficientizarea consumului de energie, Transavia a adoptat deja utilizarea tehnologiilor și echipamentelor eficiente și a implementat modele de exploatare fiabilă a acestora astfel încât să nu existe pierderi. Conform celui mai recent Raport de Sustenabilitate publicat de Transavia, compania a devansat cu 4 ani atingerea obiectivului țintă de reducere a consumului de energie relaționat cu iluminatul. Astfel, ca urmare a accelerării înlocuirii corpurilor de iluminat existente cu corpuri LED la toate punctele de lucru unde se puteau aduce îmbunătățiri, compania a redus deja cu 15% consumul de energie din această activitate. Același Raport indică faptul că afacerea de familie, cu capital 100% românesc, utilizează gazele naturale la producerea aburului pentru asigurarea fluxului tehnologic, la încălzirea spațiilor destinate creșterii păsărilor dar și la încălzirea spațiilor administrative. Tot în vederea creșterii eficienței energetice, compania continuă activitatea de izolare termică și de monitorizare a microclimatului cu echipamente automatizate în halele de creștere. De asemenea, Transavia a implementat măsuri specifice pentru fiecare punct de lucru, în funcție de zona geografică și de variația de temperatură pentru perioada iarnă-vară.

Transavia este singurul producător de carne de pui care a publicat în mod voluntar Raportul de Sustenabilitate în ultimii doi ani. De asemenea, este prima companie din România co-semnatară a Codului Conduită al UE cu privire la practicile responsabile comerciale şi de marketing în sectorul alimentar.

Despre Transavia

Transavia este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brand-urile Fragedo, Libertan și Papane, ocupând locul 4 în topul celor mai valoroase portofolii din România (Brand Finance Romania 50 2022). Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei 31 de ani de activitate, Transavia a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, Transavia are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii.

În fermele Transavia, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. Fragedo, brand emblemă al companiei Transavia, a fost desemnat și la ediția 2021 a Summit Forbes Brands for Kids, drept „Cea mai de încredere marcă de carne”.

Pentru mai multe informații, vizitați https://transavia.ro/.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum își pot vedea elevii lucrările la examenul de Evaluare Națională 2022. Procedură și calendar

Publicat

Marți și miercuri, elevii care au susținut examenul de Evaluare Națională 2022 și care doresc să-și vadă lucrările pot depune cereri la școli. Potrivit procedurii și calendarului comunicat de Ministerul Educației către inspectoratele școlare, vizualizarea lucrărilor va fi în perioada 18-22 iulie.

Reamintim că până în 11 iulie se fac înscrierile la liceu, iar în 14 iulie este repartizarea computerizată. Pentru orientarea la înscrieri, Ministerul Edcuației a publicat ierarhia mediilor de admitere.

Potrivit procedurii, nota acordată pe lucrare nu mai poate fi modificată după vizualizare. Doar membrii comisiei județene/comisiei municipiului București de organizare a Evaluării Naționale sau cei ai Comisiei Naționale de Organizare a Evaluării Naționale pot solicita vizualizarea lucrării/lucrărilor și a borderourilor de evaluare în scopul verificării/reevaluării acesteia/acestora.

La vizualizarea lucrării/lucrărilor, candidatul minor trebuie să fie însoțit obligatoriu de un părinte/reprezentant legal. Nu este permisă folosirea telefoanelor sau a altor aparate de înregistrare a imaginii.

Pentru a fi mai ușoară vizualizarea lucrărilor, școala va instala un videproiector pe care vor fi proiectat lucrările solicitate, potrivit edupedu.ro.

Elevii nu vor vedea lucrarea în original, ci o copie pe calculator, a lucrării, scanată, conform cu originalul.

Calendarul de vizualizare a lucrărilor la Evaluare Națională 2022

  • 5-6 iulie – Depunerea cererilor prin care se solicită vizualizarea lucrărilor la unitatea de învățământ care a fost centrul de examen.
  • 7 iulie – Centralizarea cererilor de vizualizare a lucrărilor la Comisia județeană de organizare a Evaluării Naționale din județul de origine.
  • 8 iulie – Transmiterea situației centralizate a cererilor de vizualizare a lucrărilor la Comisia județeană de organizare a Evaluării Naționale din județul de origine către Comisia județeană din județul evaluator. Transmiterea, către directorii unităților de învățământ care au fost centre zonale de evaluare, a solicitării de a primi lucrările pentru vizualizare.
  • 11-12 iulie – Pregătirea, de către directorii unităților de învățământ care au fost desemnate centre zonale de evaluare, a lucrărilor pentru vizualizare, conform procedurii. Transmiterea la Comisia județeană de Evaluare Națională din județul evaluator a fotocopiilor conforme cu originalul a lucrărilor solicitate pentru vizualizare.
  • 13-15 iulie – Pregătirea fișierelor cu lucrările solicitate pentru vizualizare și încărcarea lor pe FTP, conform procedurii.
  • 18 – 22 iulie – Vizualizarea lucrărilor de către solicitant, conform procedurii și a programului anunțat.

Evaluare Națională 2022

Rezultatele finale la examen au fost publicate în 30 iunie. Procentul mediilor peste 5 în județul Alba, după rezultatele finale la Evaluare Națională 2022 a rămas 83,8%, la fel ca înainte de contestații. Este însă încă o medie de 10, numărul total al acestora în județ fiind de 4.

În top național, Alba a coborât pe locul 11 (de pe 10) în funcție de mediile egale sau mai mari de 5.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

SONDAJ INSCOP: Ce cred românii despre propria lor stare de sănătate. Bolile cardiologice, cele mai frecvente afecțiuni

Publicat

Un nou sondaj realizat de INSCOP Research arată modul în care se raportează românii la starea lor de sănătate. 

Potrivit sondajului de opinie intitulat ”Agenda România 2050. O conversație despre viitorul României – Ediția I”, 52% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate.

76% dintre ei afirmă că sunt preocupați foarte mult sau destul de mult de starea proprie de sănătate, iar 85% că sunt interesați foarte mult sau destul de mult de prevenirea apariției unor boli sau a unor complicații ale unor boli.

Sondajul de opinie, realizat în perioada 23 mai – 14 iunie 2022 pe un eșantion de 1500 de respondenți, este împărțit în mai multe capitole care vor fi publicate succesiv în perioada următoare.

Sondajul de opinie ”Agenda România 2050. O conversație despre viitorul României – Ediția I” a fost realizat de INSCOP Research în la comanda think-tank-ului STRATEGIC Thinking Group, în cadrul unui proiect de cercetare sprijinit de mediul privat și având drept parteneri academici Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca, Universitatea București, Universitatea Politehnica din București, Universitatea de Vest din Timișoara și Universitatea de Medicină și Farmacie Grigore T. Popa din Iași.

Ce afecțiuni declară românii

Chestionați cu privire la starea actuală de sănătate, 52,2% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate. 20,6% declară că au probleme de sănătate cardiovasculare, 17,9% probleme reumatologice, 10,7% probleme metabolice, 6,5% probleme respiratorii, 2,8% probleme oncologice, 9,5% alte probleme de sănătate decât cele enumerate mai sus.

Analiza socio-demografică: Persoanele peste 60 de ani și inactivii pasivi declară în procente mult peste medie că au probleme cardiovasculare.

În rândul acelorași categorii se înregistrează cele mai ridicate procente de respondenți care declară că au probleme de sănătate reumatologice.

Tinerii până în 30 de ani reprezintă categoria socio-demografică unde se înregistrează cel mai ridicat procent al celor care declară că nu au probleme de sănătate.

Valori mult peste medie mai întâlnim și în rândul persoanelor până în 44 de ani, al gulerelor albe și al persoanelor cu venituri ridicate și foarte ridicate.

Preocuparea față de starea de sănătate

76,1% dintre români spun că îi preocupă foarte mult sau destul mult starea lor de sănătate (41,2%  dintre  spun că îi preocupa foarte mult, iar 34,9% destul de mult). 23.8% declară că sunt preocupați destul de puțin sau deloc de starea lor de sănătate (16,8% destul de puțin, iar 7 % deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Persoanele cu studii superioare și gulerele albe declară în procente mai ridicate decât media că sunt preocupate destul de mult de starea lor de sănătate.

Declară că sunt foarte preocupați de starea lor de sănătate mai ales persoanele peste 60 de ani, inactivii pasivi și locuitorii din regiunea Sud Vest Oltenia.

Nivelul de interes față de prevenție

85,8% dintre români declară că îi interesează foarte mult sau destul de mult prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (47,1% dintre respondenți spun că îi interesează foarte, iar 38,7% destul de mult).

14,1% dintre români declară că îi interesează destul de puțin sau deloc prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (9,5% destul de puțin, iar 4,6% deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Locuitorii care declară că veniturile lunare le ajung pentru un trai decent declară în procente semnificativ mai ridicate decât media că sunt interesați de prevenție.

Chestionați cu privire la starea actuală de sănătate, 52,2% dintre români declară că nu știu să aibă probleme de sănătate. 20,6% declară că au probleme de sănătate cardiovasculare, 17,9% probleme reumatologice, 10,7% probleme metabolice, 6,5% probleme respiratorii, 2,8% probleme oncologice, 9,5% alte probleme de sănătate decât cele enumerate mai sus. Nu știu sau nu răspund la această întrebare 0,5% din totalul eșantionului.

Analiza socio-demografică: Persoanele peste 60 de ani și inactivii pasivi declară în procente mult peste medie că au probleme cardiovasculare. În rândul acelorași categorii se înregistrează cele mai ridicate procente de respondenți care declară că au probleme de sănătate reumatologice.

Tinerii până în 30 de ani reprezintă categoria socio-demografică unde se înregistrează cel mai ridicat procent al celor care declară că nu au probleme de sănătate.

Valori mult peste medie mai întâlnim și în rândul persoanelor până în 44 de ani, al gulerelor albe și al persoanelor cu venituri ridicate și foarte ridicate.

Preocuparea față de starea de sănătate

76,1% dintre români spun că îi preocupă foarte mult sau destul mult starea lor de sănătate (41,2%  dintre  spun că îi preocupa foarte mult, iar 34,9% destul de mult). 23.8% declară că sunt preocupați destul de puțin sau deloc de starea lor de sănătate (16,8% destul de puțin, iar 7 % deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Persoanele cu studii superioare și gulerele albe declară în procente mai ridicate decât media că sunt preocupate destul de mult de starea lor de sănătate.

Declară că sunt foarte preocupați de starea lor de sănătate mai ales persoanele peste 60 de ani, inactivii pasivi și locuitorii din regiunea Sud Vest Oltenia.

Nivelul de interes față de prevenție

85,8% dintre români declară că îi interesează foarte mult sau destul de mult prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (47,1% dintre respondenți spun că îi interesează foarte, iar 38,7% destul de mult). 14,1% dintre români declară că îi interesează destul de puțin sau deloc prevenirea apariției unei boli sau a unor complicații ale unei boli (9,5% destul de puțin, iar 4,6% deloc). 0,1% nu știu sau nu răspund.

Analiza socio-demografică: Locuitorii care declară că veniturile lunare le ajung pentru un trai decent declară în procente semnificativ mai ridicate decât media că sunt interesați de prevenție.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud organizează concurs pentru ocuparea unui post de asistent medical comunitar. Condiții de angajare

Publicat

Primăria municipiului Aiud, cu sediul situat în str. Cuza Vodă, nr. 1, organizează concurs în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a unui post contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de asistent medical comunitar, grad principal din cadrul Direcției de Asistență Socială a municipiului Aiud, Compartiment Cabinete Medicale și Asistență Medicală Comunitară, din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

  • diplomă de absolvire a studiilor post liceale în specialitatea asistent medical;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite 5 ani – adeverință grad profesional principal;
  • certificat de membru și aviz anual eliberat de  Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de desfășurare a concursului:

  • Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 28.07.2022, ora 10:00 – la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situat în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1.
  • Data, ora și locul desfășurării interviului: 02.08.2022, ora 10:00 – la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situat în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1.
  • Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 18.07.2022, ora 16:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Cipcigan Patricia Tatiana, șef birou în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax