Economie
Profitul net al „Albalact” a crescut cu 39% faţă de anul trecut
Din ultimele date comunicate de compania « Albalact », rezultă că cifra de afaceri a acesteia a crescut cu 9,2%, în perioada ianuarie – septembrie 2010. Veştile bune pentru compania din Alba Iulia s-au concretizat şi în contextul în care aceasta a lansat brandul naţional Rarăul şi a relansat marca Zuzu. Cifra înregistrată a fost de 183,2 milioane lei, în creştere faţă de valoarea anterioară, de 167,8 milioane lei.
Potrivit directorului general, Raul Ciurtin, în condiţiile în care piaţa este afectată de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor şi materia primă a suferit creşteri importante de preţ, „Albalact a făcut investiţii importante în marketing, mai ales începând cu al doilea trimestru al anului şi va continua să investească, pentru că investitiile, chiar şi în vreme de criză asigură o dezvoltare în perspectivă. Ca o concluzie, rezultatele de până acum sunt bune”.
Compania a înregistrat, în perioada menţionată, creştere de venituri cu 11,9% faţă de perioada similară a anului trecut şi de 39%, din punct de vedere al profitului net (ajungând la 2,4 milioane lei).
„Albalact”, unul dintre cei mai importanţi producători de lactate din ţară, are peste 500 de angajaţi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News