Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Regulamentul Pieţei Agroalimentare „Centru” din Alba Iulia, în dezbatere publică. Amenzi, taxe, program, acces auto


Publicat

piata centru

Noul regulament de organizare și funcționare al pieței agroalimentare din centrul oraşului Alba Iulia a fost pus în dezbatere publică, până în 4 iulie.

Reamintim că noua piaţă agroalimentară a fost deschisă în octombrie 2018, după aproape trei ani de amânări şi probleme în execuţia construcţiei.

Vezi şi FOTO-VIDEO: Noua Piață Agroalimentară Centru din Alba Iulia s-a DESCHIS. S-a terminat cu mizeria din mijlocul orașului

Potrivit regulamentului, orarul de funcționare al pieței este zilnic, între orele 6.00 și 18.00. Accesul auto (pentru aprovizionare) în incinta pieței este permis între orele 6.00-9.00, fiind eliminat intervalul 14.00-18.00. De asemenea, cei care intră cu maşinile sau orice mijloc de transport auto în perimetrul pieţei, în intervalul orar 9.00-14.00, riscă amenzi între 800 lei şi 1200 lei.

REGULAMENTUL de funcţionare şi organizare al pieţei agroalimentare Centru Alba Iulia – proiect:

În piaţă se pot comercializa legume, fructe, produse de uz gospodăresc, produse alimentare, flori, răsaduri, seminţe, pomi şi produse nealimentare.

Accesul pietonal se face din Calea Moţilor, iar cel auto din strada Nicolae Bălcescu.

Spaţiul de parcare este cea vizavi de piaţă.

Suprafaţa totală a pieţei este de 4.504,mp şi a platoului de 3.810 mp, din care suprafață acoperită 1.534,33 mp.

Sistemul constructiv al pieței se compune din: fundații izolate, planșeul peste sol este realizatdin beton armat, iar suprastructura este realizată din stâlpi și planșee casetate din beton armat.

Platoul pieţei este sectorizat dupa specificul produselor comercializate, cu indicarea amplasării punctelor de vânzare, astfel:

– produse agricole-producători agricoli -în incinta platoului de mese–în zona nord-vestică

– legume și fructe -societăți comerciale, asociații familiale, persoane fizice autorizate -în incinta platoului de mese – în zona sud-vestică

– produse de uz gospodăresc-în zona sud-estică a pieței, special destinat, în limita a 10% din suprafața pieței

– produse alimentare -în incinta platoului de mese – în zona nord-vestică

– produse nealimentare-în zona sud-estică a pieței, special destinat, în limita a 10% din suprafața pieței

– sectorul de flori, răsaduri, semințe, pomi – în incinta platoului de mese –în zona nord-estică

Sectoare existente în piață, destinate desfacerii de produse, precum și numărul de locuri de vânzare aferent fiecărui sector:

– sector producători agricoli – 42 mese M1 și 31 mese M2

– sector persoane juridice – 26 mese M1 și 24 mese Maf

– sector produse de uz gospodăresc – 10 mese M3 și 6 mese M4

– sector produse alimentare – 40 mese M1

– sector produse nealimentare – 6 mese M3

– sector flori – 12 mese M3 și 8 mese M4

Indicarea punctelor de vânzare se face prin tablițe nominalizatoare, astfel: sector producători, sector SC, AF, PF, legume-fructe, zarzavat etc.

Pe platoul pieței, în latura sudică, este amplasat corpul A, clădire care are 4 spații și un grup sanitar destinat persoanelor cu dizabilități.

În corpul A, spațiul P1 cu suprafață utilă de 6,93 mp, spațiul P2  cu suprafață utilă de 19,15 mp, spațiul P3cu suprafață utilă de 34,28 mp și spațiu P4 cu suprafață utilă de 31,83 mp, cu destinația de spații pentru comercializare produse agroalimentare, se vor închiria prin licitație publică, pentru o perioadă de 4 ani. Prețul de pornire al licitației publice este de 3 euro/mp/lună.

Se interzice comercializarea de produse agroalimentare care necesită preparare la fața locului (mici, virșli, pui la rotisor, șaorma, pizza etc.)

Amplasarea structurilor de vânzare pentru comercializarea produseloralimentare, nealimentare şi de alimentație publică este permisă în părțile marginale ale pieței, în conformitate cu autorizațiile de amplasament în vigoare şi sectorizarea autorizată de administraţia pietei, doar în urma obținerii unor autorizații de la Serviciul Urbanism și în urma unei licitații publice.

Hala agroalimentară este amplasată la subsolul clădirii administrative și are o suprafață utilă de 694 mp.

Cântarul pieței, precum și spațiul de închiriere a cântarelor și echipamentului de protecţie, sunt localizate în hala agroalimentară, într-o încăpere amenajată în acest scop, activitatea fiind asigurată de către angajatii Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat.

Grupurile sanitare sunt amplasate la parterul cladirii administrative. În interiorul corpului A, există un grup sanitar pentru persoane cu dizabilități.

Coșurile de gunoi vor fi amplasate pe tot perimetrul pieței,  din loc în loc, în imediata vecinătate a locurilor de vânzare și vor fi prevăzute cu saci de colectare din material plastic.

Colectarea deșeurilor se face manual de personalul cu atribuții în acest domeniu de activitate, iar transportul se realizează mecanizat de către firma care deține contract în acest sens.

Tipul serviciului oferit de administratorul pieţei:

– închiriere mese în interiorul platoului pietei și în hala agroalimentară

– închiriere prin licitație publicăa spațiilor aferente corpului A

– închiriere mijloace de măsurare

– igienizare și salubrizare în hala agroalimentară, în perimetrul platoului pieței, suprafețele de trotuar și căile de acces

– alimentare cu apă

– redistribuție energie electrică

Serviciile care facilitează desfăşurarea activităţii în cadrul pieței:

– spații pentru depozitarea mărfurilor

– spații pentru păstrarea și închirierea cântarelor

– loc pentru amplasarea cântarului de control

– bazine pentru spălarea legumelor și fructelor

– fântâni cu jeturi de apă potabilă, amplasate pe platoul pieței, precum și în interiorul halei agroalimentare

– spații pentru păstrarea materialelor de întretinere și curățenie

– punct de colectare a deșeurilor rezultate din activitatea comercială

– punct cu mijloace de interventie PSI

– WC-uri publice

– asigurarea cântarelor tip balanţă cu capacitate de peste 30 kg la o singura cântărire, pentru mărfurile vândute sau achiziţionate in cantitate mare, acest serviciu fiind prestat gratuit

– asigurarea unui număr de cântare, în stare de funcționare, egal cu cel al locurilor de vânzare din piață.

Taxe aplicabile în Piața Agroalimentară Centru

a. 6 lei/mp/zi, pentru mesele destinate comercializării produselor alimentare, legumelor, fructelor, produselor de uz gospodăresc, produse nealimentare

b. 3 lei/mp/zi, pentru mesele destinate comercializării florilor

c. taxele aplicabile comercianților care își desfășoară activitatea sezonier, precum și tarifele pentru închirierea cântarelor sunt cele stabilite anual de Consiliul Local al municipiului Alba Iulia prin hotărârea privind aprobarea nivelurilor pentru valorile impozabile, impozitele și taxele locale, alte taxe, taxe speciale și amenzi.

Tarifele aplicabile comercianților care își desfășoară activitatea în Piața Agroalimentară Centru, includ și taxa pentrucolectarea, transportul și depozitarea deșeurilor municipale

Contravenţii:

Se sancţionează cu amenzi de la 500 lei la 1000 lei următoarele:

– extinderea suprafetelor atribuite în folosință, după perceperea taxei aferente sau mutarea ori relocarea meselor, fără a se solicita acordul Administrației Pieței în acest sens;

– neasigurarea curățeniei la mese și pe căile de acces;

– desfacerea produselor în locuri neamenajate din piață;

– blocarea căilor de acces, parcarea în locuri nepermise sau în afara programului de aprovizionare;

– distrugerea sau deteriorarea bunurilor aparținând Administrației Pieței;

Sancţionează cu amenzi de la 800 lei la 1200 lei – accesul cu orice mijloc de transport auto, în perimetrul pieței, între orele 9 și 14.

Se sancţionează cu amenzi de la 1000 lei la 2000 lei intervenția în orice modasupra mijloacelor de cântarire în scopul abaterii de la funcționarea normală a acestora.

Vezi integral: Regulament_piata_agroalimentara



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

LUNI încep plățile pentru păgubiții City Insurance. Cine poate primi bani de la Fondul de Garantare

Publicat

Fondul de garantare a asiguraţilor (FGA) va efectua luni, 29 noiembrie 2021, primele plăţi de despăgubiri pentru cererile de plată depuse de către păgubiţii Societăţii de Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A.

FGA a anunţat vineri, într-un comunicat, că va achita 2,342 milioane de lei, pentru un număr de 1.003 cereri de plată.

Până la 26 noiembrie 2021, FGA a primit 68.931 cereri de plată precum şi 35.687 cereri de deschidere de dosare.

Din numărul total al cererilor de plată primite de către FGA, 5.556 de cereri au fost transmise de către BAAR, 5.705 reprezintă solicitări de regres primite de la asigurători, în timp ce restul de 57.670 de cereri de plată au fost transmise de diverşi alţi creditori.

Potrivit prevederilor legale, dreptul creditorilor de asigurări de a solicita plata sumelor cuvenite de la Fond s-a născut la data publicării în Monitorul Oficial a deciziei ASF prin care s-a retras autorizaţia de funcţionare a Societăţii de Asigurare – Reasigurare City Insurance S.A., respectiv 27 septembrie 2021.

În vederea analizării cererilor de plată înregistrate, FGA a procedat la preluarea evidenţelor complete ale dosarelor de daună precum şi a evidenţelor tehnico-operative şi contabile de la asigurător, proces de durată având în vedere dimensiunea companiei şi a bazelor de date deţinute de aceasta, preluarea evidenţelor fiind finalizată în termenul prevăzut de legislaţie, de 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României a deciziei ASF de retragere a autorizaţiei de funcţionare a Societăţii de Asigurare – Reasigurare City Insurance S.A, respectiv la data de 27.10.2021.

Procesul de analiză a cererilor de plată în vederea efectuării plăţilor a fost iniţiat după finalizarea preluării bazelor de date, fiind un proces complex având în vedere numărul semnificativ de cereri de plată primite.

În comunicat se menţionează că gestionarea procesului de înregistrare a cererilor de deschidere a dosarelor de daună-anexa 7/cererilor de plată-anexele 9 şi 10, dar şi de instrumentare a dosarelor deschise sau preluate de Fond de la Societatea de Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A, a presupus, printre altele, creşterea structurii de personal de la circa 75 la 175 de angajaţi, atât în structura centrală a Fondului, cât şi în teritoriu.

Redimensionarea numărului de angajaţi vine în sprijinul desfăşurării activităţii FGA în cazul Societăţii de Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A, precum şi în întâmpinarea solicitărilor extrem de numeroase primite de la creditorii de asigurare ai acestei societăţi.

În condiţiile actuale, cu noua structură, Fondul va depune toate eforturile pentru a asigura un ritm constant de analiză şi plată a cererilor, urmărind soluţionarea cererilor de plată înregistrate într-un termen rezonabil.

Pentru a asigura un principiu de echitate în relaţia cu toţi petenţii de asigurare, FGA înregistrează şi analizează cererile în ordinea primirii acestora la Fond.

„Reamintim potenţialilor creditori de asigurări ai Societăţii de Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A că, potrivit art. 13 alin. (1) din Legea nr. 213/2015, FGA este în drept să efectueze plăţi din disponibilităţile sale în vederea achitării sumelor cuvenite creditorilor de asigurări, cu respectarea dispoziţiilor legale, după parcurgerea de către creditorul de asigurări a procedurii administrative de plată reglementate de Legea nr. 213/2015. Plata despăgubirilor se face în limita a 500.000 lei pentru fiecare creanţă de asigurare datorată în temeiul unui contract de asigurare încheiat cu asigurătorul aflat în insolvenţă, potrivit plafonului de garantare reglementat de Legea nr. 213/2015 actualizată. Conform art.13 alin 4 din Legea 213/2015, aprobarea sau, după caz, respingerea sumelor pretinse de petenţi este de competenţa Comisiei Speciale a FGA”, se precizează în comunicatul citat.

Conform art.14 din Legea 213/2015 modificată prin OUG 102/2021 publicată în Monitorul Oficial al României în data de 27 septembrie 2021, orice persoană care pretinde un drept de creanţă de asigurări împotriva asigurătorului în stare de insolvenţă poate formula o cerere de plată motivată, adresată Fondului în condiţiile prevăzute la art. 121 şi alin. (4), dar nu mai târziu de 90 de zile de la data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii falimentului sau de la data naşterii dreptului de creanţă, atunci când acesta s-a născut ulterior, sub sancţiunea decăderii din drept.

sursă: Agerpres

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Imagine de arhivă: Povestea morilor de apă din Laz, instalații tehnice țărănești ingenioase de pe Valea Sebeșului

Publicat

În satul Laz de pe Valea Sebeșului au funcționat de-a lungul timpului trei mori care foloseau curentul apei râului Sebeș pentru măcinarea cerealelor.

Potrivit preotului Ilie Haida, în jurul acestora și-au găsit locul și alte instalații tehnice țărănești, precum o mașină pentru dărăcit lâna, o presă de ulei sau un joagăr pentru debitat bușteni. De asemenea, în zonă exista încă înainte de introducerea curentului electric în sat și o instalație de produs energia electrică.

Preotul Ilie Haida explică în monografia „Laz – trecut și prezent” că în partea de jos a satului au existat și au funcționat, de-a lungul vremii, trei mori (pentru făină), darac (mașină pentru dărăcit lâna) și o presă pentru ulei alimentar.

Vezi și Imagine de arhivă: Plutăritul, ocupație străveche a bărbaților din Laz. Cum erau transportați în trecut buștenii, pe râul Sebeș

Ingenioasele instalații tehnice țărănești erau amplasate cât mai aproape de râul care traversa de la un capăt la altul localitatea și erau acționate prin forța apei, captată prin două iazuri de scurgere spre roțile imense ale morilor.

Potrivit preotului Ilie Haida, proprietarii morilor erau Breazu Valeriu, Morariu Eftimie lui Gheorghe și Morariu Eftimie lui Eftimie. Moara lui Valeriu Breazu și a lui Eftimie Morariu lui Eftimie aveau fiecare câte două pietre pentru măcinat iar moara lui Morariu Eftimie lui Gheorghe avea trei pietre unde se măcina, în general, porumb și grâu. Una din cele trei pietre se numea „bătrâna”, foarte solicitată pentru calitatea făinii de mălai.

La morile din localitatea Laz veneau cu cereale locuitori ai satelor învecinate, dar și din Câlnic, Cut, Cunța, Deal.

Se măcina aproape în tot timpul anului. Joia, când era târg săptămânal la Sebeș, se măcina încontinuu, chiar și noaptea.

„Lângă aceste mori și-au găsit locul potrivit și alte instalații, deoarece morarii erau oameni inițiați în tehnicile tradiționale, iar odată cu moara le supravegheau și le îngrijeau și pe acestea.

Așa au existat și au funcționat, ani și ani la rând, instalații tehnice țărănești pentru scărmănat și dărăcit lâna pentru tors, fără a fi prevăzute cu filatură. Într-o vreme când îmbrăcămintea și lenjeria gospodărească erau preponderent confecționate din lâna prelucrată de aceste instalații, este de înțeles că existau destule solicitări în acest sens, atât din zonele învecinate, dar și din părțile Sibiului și Orăștiei.

La moara lui Morariu Eftimiu lui Gheorghe era singura piuă din împrejurimi, pentru extras uleiul din semințele de bostan și floarea soarelui, iar la moara lui Valeriu Breazu a funcționat, într-o anumită perioadă, o instalație pentru debitat bușteni (joagăr) fiind folosită mai mult pentru uzul personal al familiei.

Începând cu anul 1950 până în anul 1960, odată cu naționalizarea principalelor mijloace de producție, se desființează piua de ulei, apoi daracul de lână și morile.

Funcția acestora a luat-o morile acționate cu ajutorul energiei electrice de la Săsciori, Petrești și Sebeș, iar la Laz a mai rămas doar amintirea vechilor instalații tehnice țărănești, proprietarii acestora și locul din capătul de jos al satului cunoscut de localnici sub denumirea „La Moară”.

Pe iazul care venea la moara lui Valeriu Breazu exista o instalație de produs energia electrică, necesară vilei avocatului Traian Breazu, încă înainte de introducerea curentului electric în sat”, mai explică preotul, în monografie.

sursa: preotul Ilie Haida – monografia „Laz – trecut și prezent”

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

REZULTATE LOTERIA VACCINĂRII -Extragerea din 28 noiembrie: Ce numere au câștigat marele premiu al lunii

Publicat

Au fost două extrageri duminică 28 noiembrie 2021 la Loteria, în care s-a acordat și marele premiu al lunii, în valoare de 300.000 de lei, în plus față de premiile de 100.000 de lei și de 10.000 de lei care se acordă pentru obișnuita extragerea săptămânală.

Duminică, 28 noiembrie,  avut loc cea de-a doua extragere lunară și cea de-a noua extragere săptămânală la Loteria de Vaccinare.

Câștigătorul săptămânal al premiului de 100.000 lei este numărul 2 9 3 3 1 0 8.

Premiile de 10.000 lei au fost câștigate de următoarele 80 de numere.

Câștigătorul marelui premiu lunar de 300.000 lei este numărul 2 9 8 1 9 4 9 .

La cea de-a doua extragere lunară, pentru care se acordă un premiu de 300.000 de lei, au participat numerele de ordine din intervalul 2.331.900 – 3.061.027, corespunzătoare participanților care s-au înscris, conform Regulamentului, în perioada 29.10.2021 (de la ora 12:00) – 26.11.2021 (până la ora 12:00).

La cea de-a noua extragere săptamânală au participat numerele de ordine din intervalul 2.909.302– 3.061.027 corespunzătoare participanților care s-au înscris, conform Regulamentului, până vineri, 26 noiembrie, la ora 12:00. La cea de-a noua extragere săptămânală se vor acorda 80 de premii a câte 10.000 de lei și un premiu de 100.000 de lei.

Extragerile au loc duminică, 28 noiembrie 2021, la ora 20:50.

Rezultatele extragerilor pentru premiul de 300.000 de lei, respectiv de 100.000 de lei

După ce se extrage numărul câștigător al marelui premiu de 100.000 de lei, ceilalți 80 de câștigători ai premiilor de 10.000 de lei sunt cei care au numerele de ordine consecutive numărului care a câștigat premiul cel mare. Dacă în stabilirea celor 80 de câștigători se depășește
numărul de ordine aferent ultimului participant înscris, se va continua stabilirea celorlalți câștigători plecând de la numărul de ordine al primului înscris pentru extragerea săptămânală.

Lista nominală cu câștigătorii premiilor de la a șaptea extragere săptămânală a Loteriei de Vaccinare va fi publicată pe site-ul Loteriei Române www.loto.ro, pe site-ul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și pe site-ul Ministerului Sănătății.

Ce este Loteria Vaccinării

Loteria de Vaccinare se desfășoară pe parcursul a 14 săptămâni, în perioada 3 octombrie – 31 decembrie 2021 și constă în 19 extrageri organizate în zilele de duminică/vineri, pe parcursul a 14 săptămâni, astfel:

  • 14 extrageri, respectiv câte 1 extragere pe săptămână
  • 3 extrageri, respectiv câte 1 extragere în fiecare lună
  • 2 extrageri organizate în săptămâna 14, respectiv în ultima săptămână a acțiunii.

La Loteria de Vaccinare se acordă un număr total de 1.139 premii în valoare totală de 15.000.000 de lei, după cum urmează:

  • 81 de premii săptămânale (80 de premii a câte 10 000 lei + 1 premiu mare săptămânal de 100.000 lei);
  • 3 premii lunare, (câte 1 premiu în ultima săptămâna a fiecărei luni de 300.000 lei);
  • 2 premii la finalul Loteriei Programului național de vaccinare, respectiv în luna 3, săptămâna 14, respectiv 1 premiu de 500.000 lei și premiul cel mare în valoare de 1.000.000 lei.

Fiecare participant la Loteria de Vaccinare va avea 4 șanse de câștig, respectiv posibilitatea de a câștigă 4 premii: 1 premiu în valoare de 10.000 lei sau de 100.000 lei, 1 premiu de 300.000 lei, 1 premiu de 500.000 lei și premiul cel mare în valoare de 1.000.000 lei.

Extragerea finală la Loteria de Vaccinare are loc la 31 decembrie 2021. Premiile acordate la această extragere vor fi în valoare de 500.000 de lei și marele premiu va fi de 1.000.000 de lei.

Până la extragerea de duminică, 28 noiembrie 2021, 3.061.027 de români se înscriseseră la Loteria de Vaccinare.

Cum te înscrii la Loteria Vaccinării

Înscrierea la Loteria de Vaccinare se realizează pe portalul https://certificat-covid.gov.ro, pe bază de CNP. După generarea certificatului de vaccinare, persoanele eligibile au opțiunea de a se înscrie la loterie prin parcurgerea a trei pași simpli:

  • Pasul 1: Confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Regulamentul Loteriei.
  • Pasul 2: Confirmați acordul de publicare a datelor personale pe site-urile instituțiilor organizatoare.
  • Pasul 3: Vă înscrieți la Loteria Vaccinării.
  • După parcurgerea celor trei pași, cei înscriși vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii, în care se va regăsi și numărul unic de participare.

Instrucțiunile pentru înscriere la Loteria de Vaccinare, în detaliu:

  1. Accesare site https://certificat-covid.gov.ro;
  2. Autentificare: se introduce adresa de e-mail;
  3. Verificare e-mail: link de autentificare;
  4. Accesare e-mail primit de la platforma “Certificate COVID”;
  5. Accesare buton “Autentificare”
  6. Identificare certificate de vaccinare al persoanei pentru care se va inregistra participarea la loterie;
  7. Accesare buton “Vizualizare certificate”
  8. Selectare optiune “De acord cu regulamentul si conditiile de participare”;
  9. Selectare optiune “De acord cu publicarea datelor personale pe site-ul Ministerului Sanatatii, Ministerului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului si C.N.L.R.”;
  10. Selectare optiune “PARTICIPA LA LOTERIA DE VACCINARE”
  11. După înscriere, participantului i se va acorda un număr de ordine, alocat cronologic, corespunzător momentului înregistrării acestuia în aplicație (înscrierea va porni cu numărul de ordine 1 pentru primul participant înscris) și va continua pentru toate extragerile până la finalizarea acțiunii, respectiv în data de 31.12.2021, ora 12:00.
  12. Aplicația permite atribuirea unui singur număr de ordine alocat aceluiași CNP.
  13. După finalizarea operațiunii de înscriere se va putea vizualiza numărul de ordine alocat. Numărul de ordine alocat în urma înscrierii participantului în vederea participării la extrageri se va transmite prin e-mail către contul de e-mail al utilizatorului autentificat în aplicație.

Loteria Vaccinării 2021. Cum se revendică premiile

Revendicarea premiilor se face în termen de maximum 30 de zile de la data extragerii, acest termen reprezentând termen de decădere din dreptul de a revendica premiul.

Câștigătorul premiului cel mare al extragerii are termen de 30 de zile să ridice premiul de la sediul central din București al Loteriei Române, pe baza actului de identitate, în intervalul orar 9:00 – 14:00, de marți până vineri.

Ceilalți 80 de câștigători ai extragerii săptămânale își pot ridica premiile de la punctele de lucru județene ale Loteriei Române, pe baza actului de identitate, de marți până vineri, în intervalul orar 9:00 – 14:00, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data extragerii.

Important de știut, premiile se impozitează conform legislației în vigoare.

Loteria Vaccinării. Când are loc următoarea extragere

Următoarea extragere, a zecea săptămânală, pentru Loteria Vaccinării va avea loc duminică, 5 decembrie 2021, la ora 20:50.

Pentru această extragere, înscrierile au început de vineri, 26 noiembrie 2021, de la ora 12:00, și se pot face până vineri, 3 decembrie 2021, până la ora 12:00.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Rezultate Loto 6 din 49 și Joker. Numerele extrase duminică, 28 noiembrie. Premiul la Categoria I de peste 3,35 milioane de lei

Publicat

Loteria Română a organizat duminică, 28 noiembrie 2021, noi trageri loto la categoriile 6/49, Joker, 5/40, Noroc, Super Noroc și Noroc Plus.

Duminica, 28 Noiembrie de la ora 18:15, numărul câștigător  va putea obține un premiu de peste 3,35 milioane lei la categoria I de la Loto 6/49.

Numerele câștigătoare de duminică 28 noiembrie 2021

Iata rezultatele detaliate ale tragerii de azi.

Loto 6/49 – Duminica, 28 Noiembrie 2021 : 12, 17, 31, 29, 27, 48

  • Joker: 31, 11, 17, 16, 2, +6
  • Loto 6 din 49: 12, 17, 31, 29, 27, 48
  • Loto 5 din 40: 18, 37, 36, 40, 3, 26
  • Noroc: 7 2 6 0 0 0 8
  • Super Noroc: 4 4 7 0 5 9
  • Noroc Plus: 7 6 6 2 3 7

Fond de câstiguri: 4.299.469,60 lei

Loteria urmează să comunice câte persoane au înregistrat câștiguri și valoarea acestora.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate