Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

REZULTATE ADMITERE 2020 la Universitatea din Alba Iulia, publicate. Candidații admiși la specializări cu licență și master


Publicat

universitatea alba Iulia UAB

Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a publicat rezultatele la admitere 2020, după sesiunea de înscrieri din perioada 8-17 iulie. Anul acesta, peste 2000 de candidați s-au înscris online la admitere UAB.

AICI, rezultate admitere la studii cu licență 2020.

AICI, rezultate admitere la studii cu licență pentru absolvenți mediul rural 2020.

AICI, rezultate admitere la studii cu licență pentru candidați proveniți din sistemul de protecție socială.

AICI, rezultate admitere master 2020.

AICI, toate rezultatele la admitere UAB 2020.

În acest an, UAB a pus la dispoziția candidaților, la specializările de licență, 710 locuri la buget, din care 29 pentru domenii prioritare și 949 locuri cu taxă (între 2.000 de lei pe an și 3.000 lei pe an, în funcție de specializare), respectiv 325 locuri la învățământ la distanță. În total, sunt 1.984 locuri disponibile.

Peste 2300 de dosare au fost depuse online în această sesiune a admiterii (candidați români și români de pretutindeni), pentru toate programele de studii (nivel licență și masterat, locuri subvenționate de la bugetul de stat sau cu taxă, pentru învățământul la zi și la distanță), potrivit UAB.

Pentru a afla la ce program de studii de licență sau de masterat au fost admiși, candidații trebuie să își verifice numărul dosarului de concurs care apare pe fișa de înscriere și pe legitimația de concurs și să-l caute  în listele afișate pe site cu rezultatele  admiterii, în ordinea opțiunilor. Candidații vor găsi afișat pe site numărul legitimației personale, specializarea și tipul de loc pe care au fost admiși.

Detalii despre înmatriculări

Urmează cea de-a doua etapă a admiterii, cea a înmatriculărilor, în care candidații declarați admiși trebuie să se prezinte la universitate, conform calendarului admiterii, pentru a-și confirma locul, a-și depune dosarul cu documentele complete și a semna contractul de studii. după semnarea contractului, își pot depune și cererea pentru obținerea unui loc în căminele studențești, pentru anul universitar 2020-2021.

Începând cu data de 20 iulie 2020, ora 9.00, candidații declarați admiși sunt așteptați la universitate, în comisiile admiterii pe facultăți, pentru a se înmatricula. UAB nu percepe nicio taxă de înmatriculare.

Candidații admiși pe locuri finanțate de la buget trebuie să ajungă la UAB pentru a-și confirma locul și a se înmatricula până la data de 24 iulie 2020.

Candidații care au fost admişi pe locuri finanţate de la buget şi care nu își confirmă locul și nu se înmatriculează în perioada 20-24 iulie 2020 îşi pierd locul obţinut prin concurs. Acesta va fi redistribuit candidaţilor admişi, în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, conform opţiunii lor din fişa de înscriere.

Listele în urma redistribuirii locurilor subvenționate neconfirmate în prima etapă de înmatriculări se vor publica în data de 27 iulie (candidații aflați inițial pe locuri cu taxă sau pe listele de așteptare sunt rugați să consulte și ei viitoarele liste).

Candidații declarați admiși pe un loc la buget în a doua etapă (în urma redistribuirii locurilor – liste afișate în 27 iulie 2020) trebuie să ajungă la UAB pentru a se înmatricula până la data de 31 iulie 2020.

Locurile neconfirmate prin înmatriculare vor fi redistribuite candidaților înmatriculați pe locurile cu taxă, în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, conform opţiunii lor din fişa de înscriere.

Candidații declarați admiși pe un loc cu taxă sau la ID (învățământ la distanță) trebuie să ajungă la UAB, pentru a se înmatricula, până la data de 28 august 2020. Studenții admiși pe loc cu taxă sau la ID vor achita, la înmatriculare, ¼ din taxa de școlarizare anuală, specifică fiecărei specializări, conform regulamentului în vigoare.

UAB anunță că a pregătit un circuit sigur pentru toți cei care se vor prezenta pentru confirmarea locurilor și depunerea dosarelor. Intrarea în clădirile universității și la comisii se va face obligatoriu cu mască și trecând prin procedura de termometrizare (cu puncte în toate locațiile principale de intrare spre comisii), evitându-se aglomerația. candidații vor fi ajutați de către persoanele desemnate să gestioneze fluxul de candidați, așa încât nu se vor crea cozi sau aglomerație. la venire și la plecare, Candidații sunt rugați să respecte cu strictețe marcajele de direcționare amplasare în incinta campusului și în clădirile universității.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

AFM: Aproape 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul programului Casa Verde Fotovoltaice. Marți, consultare publică online

Publicat

Aproximativ 14.000 de proiecte au fost aprobate în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, iar rezultatele pentru toate contestaţiile depuse în aplicaţia informatică vor fi publicate în cel mai scurt timp, anunţă Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM), într-un comunicat de presă.

De asemenea, oficialii instituţiei menţionează că miercuri, 12 august, va avea loc prima consultare publică în cadrul Programului Naţional „Casa Verde Fotovoltaice”, în mediul online.

„În cadrul programului avem aproximativ 14.000 de proiecte aprobate. Îi invităm pe toți beneficiarii să depună ATR-urile la instalatorii validați care le vor genera contractele de finanțare nerambursabilă, de la semnarea cărora au un termen de 8 luni pentru realizarea investițiilor. Rezultatele pentru toate contestațiile depuse în aplicația informatică aferentă Programului Casa Verde Fotovoltaice vor fi publicate pe site-ul instituției noastre – www.afm.ro, în cel mai scurt timp.

Având în vedere volumul foarte mare de documente și raportat la situația actuală a stării de alertă decretată la nivel național, care presupune anumite restricții, precum și la capacitatea instituțională limitată, am depus eforturi consistente, însă soluționarea acestora a presupus mai mult timp”, a transmis președintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.

Cetățenii sunt invitați ca până luni, 10 august 2020, să transmită sugestii cu privire la Programul Național Casa Verde Fotovoltaice la adresa de e-mail: propunerifotovoltaice@afm.ro.

„Îmi doresc ca pe lângă constatările noastre cu privire la desfășurarea programului, să primim și punctele de vedere ale factorilor interesați, astfel încât în sesiunea din toamnă lucrurile să aibă un parcurs simplificat, atât în ceea ce privește procesul de înscriere, cât și de evaluare a proiectelor.

De asemenea, propunerile primite vor fi dezbătute în cadrul unui eveniment online pe platforma Webex organizat miercuri, 12 august 2020, ora 11:00.

Cei care doresc să participe la evenimentul online se vor înregistra printr-un e-mail la adresa presa@afm.ro, urmând ca link-ul de conectare în platformă să le fie transmis ulterior pe adresa de e-mail”, a mai declarat preşedintele AFM.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Aparat de radiologie modern, cu prindere în tavan, instalat în premieră la Spitalul Municipal din Aiud

Publicat

Continuă modernizarea Laboratorului de Radiologie și Imagistică Medicală (LRIM) din cadrul Spitalului Municipal Aiud. Potrivit reprezentanților instituției, a fost finalizată pregătirea spațiului și instalarea aparatului de radiologie Didital DRGEM Co (Corea de Sus), model GXR-82 SD cu prindere în tavan. 

Aparatul digital cu prindere în tavan, o premieră în cadrul LRIM, oferă multiple avantaje operatorilor și permite un diagnostic mai rapid și mai precis.

„Telediagnosticul devine astfel o opțiune nu doar în ceeea ce privește diagnosticul prin Tomografia Computerizată dar și prin Radiodiagnosticul digital.

Sistemul integrat PACS permite transmiterea rapidă a informațiilor către secțiile și specialiștii care au solicitat examinarea din cadrul spitalului sau în afara la instituțiile cu care se colaborează. Documentația pentru obținerea autorizației a fost trimisă la CNCAN conform procedurii urmând ca în scurt timp aparatul să fie efectiv dat în folosință.

Chiar și în această perioadă dificilă încercăm să continuăm dezvoltarea serviciilor medicale pentru a fi la înălțimea chemării pe care o trăim zi de zi”, au transmis reprezentanții instituției medicale.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cât costă lunar curățenia și întreținerea pasajului subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii din Alba Iulia

Publicat

Administrația locală din Alba Iulia plătește 10.000 de lei lunar, fără TVA, pentru curățenia și întreținerea pasajului care face legătura între Parcului Unirii și Bulevardul Transilvaniei din municipiu, pasaj deschis în urmă cu aproximativ trei săptămâni. 

Primăria Alba Iulia a cumpărat la sfârșitul lunii iulie, prin achiziție directă, servicii de curățenie și întreținere pentru grupul sanitar aflat în pasajul subteran dintre B-dul Transilvaniei și Parcul Unirii, servicii de curățenie a pasajului și a lifturilor. Ofertantul este Total Cleaning SRL din Alba Iulia, iar valoarea contractului este de 50.000 de lei, pentru o perioadă de cinci luni.

Vezi și VIDEO: Momentul în care trei minori vandalizează pasajul subteran din Alba Iulia, dat în folosință cu câteva ore înainte

Potrivit descrierii, curățenia grupurilor sanitare va fi asigurată de către trei angajați. Programul va fi zilnic, între intervalul orar 08:00 – 24:00.

Punctul de lucru va fi dotat cu aspirator, cărucior curățenie cu mopuri, detergenți profesionali, dezinfectanți aprobați de Ministerul Sănătății, hârtie igienică, prosoape de mâini, săpun lichid, dispensere pentru consumabile, saci menajeri și odorizant de toaletă.

Vezi și FOTO-VIDEO: Infiltrații după ploaie în pasajul subteran din Alba Iulia, recent inaugurat

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Gheorghe Beleiu: Solicit autorităților locale să își asume măsurile privind descurajarea infracționalității din Alba Iulia (P)

Publicat

Candidatul PRO România la Primăria din Alba Iulia, avocatul Gheorghe Beleiu, va sesiza, prin mijloace legale, autoritățile locale privitor la instalarea, cât mai rapid, a unor camere de supraveghere pe raza muncipiului.

„Aud, tot mai des, de faptul că persoane certate cu legea comit, pe raza municipiului Alba Iulia, diferite fapte penale, plecând de la cele cu violență până la intrări prin efracție sau sustragere de bunuri din diverse locații.

Solicit, imperativ, Primăriei și Consiliului Local să-ia în serios datoria, măcar morală, față de cetățenii pe care îi reprezintă și să găsească banii necesari pentru achiziția și amplasarea de camere de luat vederi.

Vă dau doar exemplul recent a unei firme al cărei sediu a fost spart de 3 ORI, în numai câteva săptămâni. E o dovadă de delăsare, ca să nu spun mai mult, să nu investești în siguranța albaiulienilor. Asta, ca să nu mai spun de faptul că munca de teren a polițiștilor ar fi mult ușurată dacă, la fel ca în lumea civilizată, am avea și noi niște camere de supraveghere. Sunt convins că un oraș ca Alba Iulia își permite costul unei astfel de investiții. Dacă actuala administrație nu e capabilă să implementeze un astfel de proiect, vă promit că, după alegeri, PRO România va arăta că se poate”, a transmis Gheorghe Beleiu, într-un comunicat de presă

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate