Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Șef nou la Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba. Cosmin Oltean a preluat funcția Mariei Iacob, care s-a pensionat


Publicat

anaf ajfp finante alba

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba are un nou șef. Este vorba despre Cosmin Oltean, care a fost promovat în funcție după pensionarea Mariei Iacob. 

Acesta a preluat noua funcție de luni, 15 februarie, cu caracter temporar, până la organizarea unui concurs.

Cosmin Oltean are 46 de ani și lucrează de mult timp în sistem.

În trecut a mai fost consilier superior la Serviciul de Inspecție Economico-Financiară Alba – Sibiu și a îndeplinit diferite alte funcții de control și îndrumare pentru contribuabilii mici și mijlocii, dar și pentru persoanele fizice.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. pilu

    vineri, 19.02.2021 at 17:39

    Bine ca nu au gasit vreun ospatar PNL-ist fara job, ca ala era.

  2. Berserker

    sâmbătă, 20.02.2021 at 16:48

    Nu in Alba.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Ministrul Investițiilor și Fondurilor Europene, Dan Vîlceanu, întâlnire cu autoritățile din Alba la sediul ADR Centru

Publicat

Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene în județul Alba, Dan Vîlceanu, a avut o întrevedere de lucru cu conducerea ADR Centru, pentru a discuta concret despre stadiul implementării proiectelor de dezvoltare finanțate din Fondul European de Dezvoltare Regională, precum și despre pregătirea instituției pentru implementarea PNRR.

Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă este structurat pe cei şase piloni prevăzuţi de Regulamentul specific Mecanismului European, fiind împărţit în 15 componente, astfel încât să acopere nevoile României şi să urmărească concomitent priorităţile Comisiei Europene – tranziţia verde, transformarea digitală, creştere inteligentă, coeziune socială şi teritorială, sănătate şi rezilienţă economică, socială şi instituţională, politici pentru generaţia următoare, copii şi tineri.

România va beneficia de 29,2 miliarde euro prin PNRR pentru reforme şi investiții în sectoarele importante. Conform reprezentanților MIPE, pentru anul 2021 şi pentru primul trimestru din 2022 sau fost planificate 45 de ţinte sau jaloane, din care cinci sunt deja îndeplinite, iar restul sunt în curs de realizare.

Din punct de vedere al acțiunilor concrete întreprinse la nivelul Regiunii Centru, directorul ADR, Simion Crețu, a prezentat o scurtă expunere a felului în care a evoluat regiunea.

Au fost analizate aspecte concrete referitoare la implementarea Programului Operațional Regional 2014-2020 în cele șase județe ale regiunii, dar și stadiul pregătirii viitorului Program Operațional Regional CENTRU 2021-2027.

Astfel, au fost subliniate principalele rezultate bune obținute în cei aproape 15 ani de când ADR Centru are calitatea de Organism Intermediar pentru POR. și au fost căutate cele mai bune soluții pentru a fi depășite și eliminate sincopele sau disfuncționalitățile din procesul de implementare a proiectelor finanțate cu fonduri europene.

”Suntem onorați de vizita domnului ministru la sediul ADR Centru. Parteneriatul nostru cu reprezentanții Ministerului se reflectă în implementarea proiectelor europene pe care le-am derulat în ultimii 20 ani, dar și în pregătirea viitorului Program Operațional Regional 2021-2027, la care lucrăm împreună din 2020.

În același timp, trebuie să subliniez importanța procesului de descentralizare a dezvoltării regionale, legiferat de Parlament și promulgat de Președintele României la finalul anului trecut, pe baza căruia am pregătit viitorul Program Operațional Regional pentru Regiunea Centru în perioada 2021-2027.

Numărul mare de proiecte implementate cu succes ne recomandă pentru continuarea activității și diversificarea atribuțiilor pentru implementarea Planului Național de Redresare și Reziliență.

Prin prisma experienței noastre, am vorbit cu invitații noștri despre așteptările solicitanților de fonduri prin PNRR, despre posibilele probleme pe care o să le avem în conjunctura actuală generată de pandemie, cu scopul asigurării creșterii dinamice și durabile a regiunii, pentru îmbunătățirea condițiilor de viață ale celor peste 2 milioane de cetățeni din județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu”, a declarat Simion Crețu, director general ADR Centru.

Nevoile de dezvoltare ale regiunii

În cadrul discuțiilor de la sediul ADR Centru au fost prezentate nevoile de dezvoltare ale Regiunii Centru, dar și prioritățile și acțiunile care fac obiectul strategiei de dezvoltare, care urmărește atingerea unor obiective specifice, în următorii ani.

Conducerea ADR Centru a prezentat modul în care au fost fundamentate documentele de programare pentru perioada 2021-2027, ținând cont de analizele regionale socioeconomice și sectoriale și, mai ales, de propunerile și contribuția partenerilor regionali.

ADR Centru a realizat documentația specifică de planificare și programare a procesului de dezvoltare într-un larg cadru partenerial, prin care s-a asigurat transparența documentelor și consultarea tuturor părților interesate.

Delegației MIPE i-au fost prezentate pe parcursul întâlnirii și date concrete privind stadiul implementării actuale a POR 2014-2020, cel mai important program pe care Agenția îl coordonează în acest moment la nivel regional.

S-a vorbit despre impactul pe care îl au asupra creșterii calității vieții, cele aproape 1100 proiecte contractate sau aflate în proces de precontractare în Regiunea Centru, proiecte a căror valoare totală depășește 1,6 miliarde euro.

La discuții au participat Simion Crețu, director general ADR Centru, prefectul Nicolae Albu, președintele CJ Alba – Ion Dumitrel, vicepreședintele CJ Alba Marius Hațegan, precum și membrii Comitetului director al ADR Centru: Maria Ivan, director Direcția Coordonare; Adriana Mureșan, șef AM 2021-2027; Dan Popa, director Direcția OI POR 2014-2020 și Ovidia Caba, director Departament Politici regionale. Principalele teme abordate au constat în stabilirea procedurii de implementare a atribuțiilor alocate ADR Centru prin PNRR, consolidarea procesului de dezvoltare regională și absorbția eficientă a fondurilor europene.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Caz șocant în Alba: Un bărbat a violat în mod repetat o fetiță de 12 ani, timp de aproape jumătate de an. Cu ce o amenința

Publicat

Un caz șocant iese la iveală, în urma unei arestări preventive propuse de procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia. Un bărbat din Alba a violat în mod repetat o fetiță de doar 12 ani. 

Potrivit surselor alba24.ro, bărbatul ar fi fratele mamei vitrege a fetiței. Ororile s-ar fi petrecut când bărbatul ar fi mers în casa familiei, în localitatea Benic din județul Alba. 

Bărbatul ar fi amenințat-o pe fetiță că dacă va zice cuiva ce se întâmplă, la rândul său îi va spune tatălui că inițiativa i-ar fi aparținut ei.

Bărbatul în vârstă de aproximativ 28 de ani a fost arestat preventiv pentru 30 de zile, în data de 21 ianuarie 2022, la propunerea procurorilor din Alba Iulia, propunere admisă de magistrații Judecătoriei Alba Iulia. Ororile ar fi fost semnalate de mama fetei.

La solicitarea reporterilor alba24.ro, ”în perioada august 2021-15 ianuarie 2022 inculpatul M. a profitat de persoana vătămată M., în vârstă de 12 ani și a forțat-o să întrețină un prim raport sexual normal în cursul lunii august 2021, după care a profitat de vârsta fragedă a minorei și a mai întreținut alte raporturi sexuale cu persoana vătămată, unele dintre raporturi fiind întreținute prin insistențe, constrângerea fizică sau/și constrângerea psihică a persoanei vătămate pe care o amenința că va spune tatălui ei că au întreținut raporturi sexuale la inițiativa persoanei vătămate”, au transmis procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

UPDATE FOTO INCENDIU la Alba Iulia: Acoperișul unei locuințe a luat foc. Pompierii au intervenit cu două autospeciale

Publicat

Un incendiu a izbucnit la acoperișul unei locuințe aflată pe strada Iederei din municipiul Alba Iulia. 

UPDATE: Potrivit ISU Alba, la momentul ajungerii forțelor de intervenție la locul solicitării incendiul era stins de către proprietari.

La momentul de față se lucrează la înlăturarea efectelor negative produse de incendiu.

Fără victime sau alte probleme deosebite.

Știrea inițială

Potrivit ISU Alba, Detașamentul de pompieri Alba Iulia intervine pentru localizarea și stingerea unui incendiu în municipiul Alba, strada Iederei.

Din primele informații ar fi vorba despre un incendiu izbucnit la acoperișul unei locuințe.

Misiunea este în dinamică, revenim cu detalii.

Pompierii intervin cu două autospeciale de stingere cu apă și spumă.

foto: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea a două posturi vacante. Condiții pentru candidați

Publicat

primaria aiud

Primăria Aiud anunță organizarea unor concursuri pentru ocuparea a două posturi vacante, de inspector la SPLAP și de casier la Administrația pieței.

Postul de inspector de specialitate

Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, cu sediul în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr.9, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a funcției contractuale de execuție vacante, de inspector de specialitate, gradul IA, din cadrul Serviciului Tehnic, Întreținere Patrimoniu – Compartiment Seră, Zone verzi.

Condițiile specifice de participare la concurs:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul horticultură;
  • vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: minimum 6 ani și 6 luni.

Condițiile generale de participare la concurs:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de desfășurare a concursului:

  • Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 15.02.2022, ora 10:00 – sediul Serviciului Public de  Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran nr. 9;
  • Data, ora și locul desfășurării interviului: 18.02.2022, ora 10:00 – sediul Serviciului Public de  Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran nr. 9.
  • Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 07.02.2022, ora 15:00 la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud – Compartiment Salarizare, Resurse Umane.
  • Condițiile de participare la concurs și bibliografia stabilită se afişează la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul Salarizare, Resurse Umane  din cadrul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, telefon  0258/861593 interior 13, e-mail: spapl@aiud.ro.

Postul de casier

Primăria Municipiului Aiud, cu sediul situat în str. Cuza Vodă, nr. 1, organizează concurs în vederea ocupării, pe durată nedeterminată, a unui post contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de casier din cadrul Biroului Administrația Pieței din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

  • studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de desfășurare a concursului:

  • Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 17.02.2022, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
  • Data și locul desfășurării interviului: 22.02.2022 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
  • Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 04.02.2022, ora 14:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
  • Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: resurse@aiud.ro, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate