Administrație
Studii de chimie, pentru primărie. Care sunt condițiile și cine se luptă pentru cel mai important post din Primăria Alba Iulia
Proba scrisă în cadrul concursului de angajare pe unul dintre cele mai importante posturi din Primăria Alba Iulia se desfășoară joi, 11 februarie, la sediul instituției.
Este vorba despre postul de director executiv al Direcției Tehnice din cadrul Primăriei. Funcția a rămas vacantă după ce fostul director, Silvia Moldovan, a ieșit la pensie.
Funcția presupune coordonarea achizițiilor publice din bugetul local la tot ce înseamnă investițiile făcute de primărie, în clădiri, drumuri și rețele.
Cerințele obligatorii pentru cei care au vrut să participe la concurs au fost să aibă studii de licență într-un domeniu de inginerie civilă, instalații, administrație publică, dar și inginerie chimică, o condiție curioasă având în vedere fișa postului.
Fiind unul dintre cele mai importante posturi administrative din instituție, este automat și unul foarte bine plătit.
Potrivit statului de plată din 2020, un director executiv câștigă un salariu lunar de bază de 12.000 de lei, la care se pot adăuga sporuri de 10% sau chiar 20%, dacă persoana în cauză lucrează în proiecte europene.
Mai mult, are parte de o indemnizație de hrană de 4.164 de lei pe an.
La concursul făcut public în data de 4 decembrie 2020, s-au înscris inițial patru candidați, însă, în urma verificărilor dosarelor, doar trei au fost declarați admiși pentru a da proba scrisă.
Anunțul de concurs poate fi consultat AICI
Cei trei candidați admiși la proba scrisă:
Dragoș Cătălin Moișeș
Oana Claudia Oanță
Traian Daniel Stan
Procesul verbal de selecție poate fi văzut AICI
Ce condiții de participare au trebuit să îndeplinească candidații
- Studii de licență în inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie chimică, științe administrative-specializarea administrație publică
- Master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice
- Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minim 7 ani.
Cu ce se ocupă directorul executiv al Direcției tehnice
- Conduce și coordonează activitatea de achiziții publice, se ocupă de pregătirea și urmărirea în execuție pentru investițiile și reparațiile finanțate din bugetul de stat, local, fonduri speciale și alte fonduri constituite conform legii
- Asigură evidența și gestionarea bunurilor publice (clădiri, rețele edilitare, dotări etc.)
- Urmărește modul de derulare a procesului investițional și face propunerile de redistribuire a fondurilor în cadrul programelor aprobate potrivit prevederilor legale
- Aplică și execută legile și reglementările legale în vigoare în domeniul investițiilor și administrarea bunurilor publice (clădiri, rețele edilitare).
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
pilu
joi, 11.02.2021 at 14:14
Ce o fi avand chimia cu achizitiile publice numai ala care le-a introdus stie ? Si cine o fi ala ?Dar cred ca stie bine ce a facut, asta vom afla dupa concurs !
Apropos, cand aflam cine sta in spatele astora ?