Connect with us
Publicitate

Actualitate

Studiu: românii nu au încredere în mesajele de pe produsele alimentare

cumparaturi

Publicat

Numeroși români sunt neîncrezători în beneficiile de sănătate de pe ambalajele produselor alimentare. O nouă platformă europeană își propune să simplifice informațiile de pe etichete și să-i ajute să aleagă informat.

Românii sunt neîncrezători când vine vorba de beneficiile pentru sănătate menționate pe ambalajele produselor alimentare, fiind de părere că majoritatea nu sunt neapărat reale deși folosirea lor este reglementată la nivel european, arată un studiu realizat de o echipă multinațională la inițiativa EIT Food.

Inițiatorii studiului anunță că încep un proiect prin care încearcă să simplifice limbajul folosit pe etichete astfel încât consumatorii să aleagă corect și informat.

Studiul a arătat că în Europa numeroși consumatori au adesea dificultăți în a înțelege mențiunile legate de beneficiile pentru sănătate prezentate pe ambalajele produselor alimentare din cauza limbajului greoi. Afirmațiile cu privire la beneficiile alimentelor cresc confuzia consumatorului și scad încrederea în alimentele pe care le cumpără, este concluzia specialiștilor.

„Aflând ce cred consumatorii din România despre mențiunile de sănătate, putem afla cum ar putea fi reformulate pentru a le face mai ușor de înțeles și mai educative. La sfârșitul zilei, acest lucru ar putea duce la oamenii să facă alegeri mai sănătoase. Toți cei care vizitează platforma Health Claims Unpacked ne vor ajuta să înțelegem nevoile și preferințele consumatorilor români”, a spus profesorul Rodney Jones de la Universitatea Reading, liderul proiectului.

În cadrul proiectului este utilizată o platformă în care consumatorii pot solicita sfatul specialiștilor în diferite domenii.

sursă: Mediafax

Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

2 Comentarii

2 Comentarii

  1. Gelu Stoian

    marți, 07.12.2021 at 10:39

    Acest Proiect ” platforma ” a lui nenea profu’ R. Jones, a Inventat , din nou, … Roata !!!!! Pai este la ” mintea cocosulului ” ” Reclama-i sufletul ComertuLUI ” Mult Stimata Echipa, initiatA de catre ” EIT Food=Ppica-n traducere RomanA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Gelu Stoian

    marți, 07.12.2021 at 10:41

    O micuta Erata : Intre cocosului si Reclama-i , a se introduce [ : ] !

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate