Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Transavia aniversează 30 de ani de la înființare. Povestea unuia dintre cele mai reputate business-uri de familie românești

Publicat

Transavia, unul dintre cele mai reputate business-uri de familie românești și lider local al industriei de carne de pui, aniversează 30 de ani de la înființare. 30 de ani de exigență considerată normalitate, 30 de ani de dăruire și ambiție, 30 de ani de lucru făcut exact așa cum trebuie. 

Povestea Transavia a început cu 30 de ani în urmă, după viziunea antreprenorului Dr. Ing. Ioan Popa, care a fondat un model de business propriu, bazat pe valori și principii solide. Prin investiții continue, Transavia a devenit liderul pieței de carne de pui din România și un partener de încredere pe piața de export.

Povestea Transavia a fost scrisă în timp, cu răbdare și respect pentru valoarea muncii și cu exigență, considerată normalitate, totul pentru a obține în fiecare zi performanța calității produselor livrate consumatorilor. Bazându-se pe încredere, grijă și responsabilitate, Transavia poate susține promisiunea „Well made in Romania”.

Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Calitatea produselor, precum și performanțele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a României în anul 2006, precum și o serie de premii naționale și internaționale.

În prezent, Transavia are peste 2.300 de angajați, peste 400 hale în 28 ferme de creștere a păsărilor si peste 10.000 ha cultivate cu cereale pentru consumul propriu al păsărilor, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii. Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 80.000 de tone de carne de pui.

Produsele companiei se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brandurile Fragedo și Papane.

Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentație consumatorilor români și de pretutindeni.

15% la sută din producția anuală a companiei merge pe piața de export, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania, Croația, Republica Cehă, Italia și continentul african.

 

Istoria Transavia

1991

  • Dr.Ing.Ioan Popa a înființat Transavia, prin achiziția unui fost CAP de vaci și transformarea completă a acestuia în fermă pentru pui de carne.

1996

  • Cinci ani mai târziu, Transavia a pus în funcțiune primul abator propriu.

1997 – 2003

  • În următorii ani au continuat acțiunile de extindere a businessului și a fost dezvoltat sectorul de creștere a păsărilor, prin achiziționarea și modernizarea completă a fermelor de la Oiejdea, Sântimbru, Pâclișa și Galda de Jos (jud. Alba).

2002

  • Transavia începe să își consolideze sistemul de producție integrat prin achiziția Fabricii de Nutrețuri Combinate.

2004

  • Transavia a pus în funcţiune unul dintre cele mai moderne abatoare din SE Europei, cu o capacitate totală de peste 50.000 tone de carne anual.

2005

  • Anul 2005 a însemnat investiţii de peste 7 milioane de euro concretizate în mărirea fermelor de creştere a puilor pentru carne, extinderea Fabricii de Nutreţuri Combinate şi dobândirea autorizaţiei de export pentru produsele Transavia.

2006

  • La 15 ani de la deschiderea, Transavia se bucură de o afacere stabilă și în plină dezvoltare, astfel că în 2006 compania inaugurează încă două ferme de creştere a păsărilor.
    În același an, Transavia a fost prima companie, care a introdus pe piața din România ambalarea produselor în atmosferă controlată, asigurând astfel, cel mai înalt nivel de calitate și siguranță alimentară.

2007

  • Transavia demarează investiţia greenfield a uneia dintre cele mai moderne fabrici de procesare a cărnii, din Europa, cu o suprafaţă utilă de peste 10.000 de mp, extinzându-şi portofoliul cu produse semipreparate, care încep să aibă o cerere tot mai mare pe piața românească.
  • În același an, Transavia lansează brandul propriu Fragedo și campania integrată de comunicare ”Teatru”. Astfel, curând Fragedo devine cel mai cunoscut și apreciat brand de carne de pui de pe piața din România.
  • Un alt moment semnificativ în anul 2007 este preluarea unui jucător important de pe piață, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, cu vechime de peste 50 ani in domeniu, consolidându-și astfel poziția de lider în categorie.

2008

  • Un an mai târziu, Transavia acceptă o nouă provocare și inaugurează fabrica de procesare a cărnii, o investiţie totală de peste 17 milioane euro.
  • De asemenea, portofoliul Transavia se mărește cu trei branduri noi de preparate din carne de pui, Papane, Ella Bella și Frateus.

2009

  • 2009 este un an dominat de recesiune economică globală, însă Transavia îşi urmează drumul şi sprijină neîntrerupt promovarea şi calitatea portofoliului său de branduri. Acest fapt ajută compania să crească în continuare, chiar şi în condiţii macroeconomice mai dificile.

2014

  • În 2014 Transavia preia activele Food 2000 din Caraş-Severin, urmând apoi un proces de modernizare a tuturor facilităților înainte de integrarea acestora în flux.

2015

  • Este un an al schimbărilor, fiind construită o nouă fermă de reproducție, la Cristian, jud.Sibiu, o nouă fermă pentru pui de carne, la Jebel, jud. Timiș cât și lansarea în noi activități de business, prin demararea proiectului unui teren de golf și a unui hotel.

2016

  • În 2016, Transavia inaugurează cel mai nou abator din cadrul companiei, la Bocșa, în județul Caraş Severin și construiește una dintre cele mai moderne stații de incubație, cu tehnologii automatizate de ultimă generație.
  • Tot in acest an, cu ocazia aniversării a 25 de ani de existență, Transavia, primește o nouă identitate vizuală ca urmare a unui proces de rebranding si se inaugurează noul sediu al companiei oferind condiții de muncă deosebite angajaților.

2017

  • Inaugurarea Theodora Golf Club, Alba- cel mai mare resort si club de golf din Romania
  • Consolidarea lanțului de producție integrat prin achiziționarea a 2 ferme în județul Caraș- Severin

2018

  • Obținerea certificării internaționale Global GAP- în exclusivitate în România
  • Lansarea noilor sortimente Papane
  • O nouă campanie integrată de comunicare Transavia- spotul TV Transavia: reclama lunii iunie în România
  • Inaugurarea a două ferme noi de creștere păsări în județul Alba
  • Transavia- în TOP 3 – cei mai mari producători de cereale din România
  • Recertificarea Transavia ca furnizor al Casei Regale
  • Premiul pentru cel mai puternic brand la secțiunea produse din carne (Premiile Piața)

2019

  • Proiect pilot – Libertan pui cu crestere lentă
  • Fragedo -noua gamă Vin prietenii la tine – burgeri, cârnăciori și chiftele din carne de pui.

2020

  • Transavia continuă sprijiinirea comunității locale și a sistemului medical în criza sanitară
  • Transavia publică primul raport de sustenabilitate din istoria companiei, o premieră pe plan național
  • O nouă fermă de creștere pui este pusă în funcțiune la Bocșa, județul Caraș-Severin.
  • Demararea construcției unei noi ferme Libertan state-of-the-art, model european pentru standardul de pui crescut lent, la Bocșa, județul Caraș-Severin

sursa: transavia.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax