Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

UPDATE: Şedinţă la Consiliul Judeţean Alba. Planul pentru deszăpeziri în iarna 2016-2017, aniversarea UAB şi consilier nou de la ALDE


Publicat

sediu Consiliu Judetean Alba

Consiliul Judetean AlbaConsilierii judeţeni din Alba s-au reunit joi, 27 octombrie, de la ora 10.00, în şedinţă ordinară, cu 26 de proiecte pe ordinea de zi. Au avut de aprobat mandatul unui nou consilier – Cosmin Arion, în locul lui Köble Ladislau Levente (ALDE), măsuri pentru deszăpezire în sezonul rece, acord de Asociere cu Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, în vederea organizării evenimentelor prilejuite de împlinirea a 25 de ani de la înfiinţarea UAB, rectificare de buget şi modificări de taxe.

Şedința s-a desfăşurat la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba (Bdul 1 Decembrie 1918, nr. 68).

UPDATE: Vedeţi mai jos situaţia proiectelor aprobate.

Proiectul ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului consilierului judeţean Köble Ladislau Levente, înainte de expirarea duratei normale – APROBAT

2. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier judeţean atribuit domnului Arion Cosmin, declarat supleant pe lista Partidului Alianța Liberalilor și Democraților la alegerile locale din data de 5 iunie 2016 – APROBAT

Vezi şi VIDEO: Cosmin Arion a depus jurământul pentru preluarea mandatului de consilier județean. A intrat în CJ de pe listele ALDE după plecarea lui Köble Ladislau

3. Proiect de hotărâre privind modificarea componenţei nominale a Comisiei de specialitate nr. 3 Comisia administrație publică locală, juridică și ordine publică (PNL – 3, PSD – 1, ALDE – 1, PMP – 0; Marcel Simion, Virgil Tătar, Tudor Ponoran, Dorel Tomuș, Cosmin Arion) – APROBAT

4. Proiect de hotărâre privind încuviințarea cererii adresate Consiliului Local al municipiului Aiud pentru transmiterea unui imobil din domeniul public al municipiului Aiud și din administrarea Consiliului Local Aiud în domeniul public al Județului Alba și în administrarea Consiliului Județean Alba – APROBAT

5. Proiect de hotărâre privind trecerea unui bun din domeniul public al Județului Alba și administrarea Consiliului Județean Alba în domeniul public al orașului Abrud și administrarea Consiliului local al orașului Abrud (înscris în CF nr. 72756 Abrud cu nr. cad. 72756 și 72756 – C1 și nr. top 2887/1/2/1, compus din magazie, birouri (corp A) în suprafață de 107 mp și terenul aferent – curte în suprafață de 124 mp) – APROBAT

6. Proiect de hotărâre privind includerea unor bunuri în Inventarul proprietăţii private a Judeţului Alba şi aprobarea concesionării acestora către S.C. APA–CTTA S.A. Alba – APROBAT

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării valorii de inventar a unui bun imobil, proprietate publică a Județului Alba, aflat în administrarea Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia, ca urmare a efectuării unor lucrări de reparații capitale de către această unitate sanitară (modificarea valorii de inventar a bunului imobil “Corp spitalizare 700 paturi cuplat cu fosta Policlinică”, proprietate publică a Judeţului Alba, aflat în administrarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, de la 38.848.130,82 lei la 40.546.147,82 lei, ca urmare a efectuării unor lucrări de reparații capitale la Secția Chirurgie și Urologie a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia) – APROBAT

8. Proiect de hotărâre privind încuviințarea solicitării ce se va adresa Ministerului Educației și Cercetării Științifice pentru emiterea avizului conform, în vederea schimbării destinației pentru două bunuri imobile, proprietate publică a Județului Alba (pentru emiterea avizului conform, în vederea schimbării destinației pentru o perioadă nelimitată asupra bunului imobil proprietate publică a Județului Alba, situat administrativ în municipiul Aiud, satul aparținător Sîncrai, str. Andrei Mureşanu, nr. 100, cuprinzînd lotul 1 în suprafaţă de 15157 mp., în care a funcţionat Școala specială cu Grădiniţă Sîncrai, din spațiu de învățământ în spațiu pentru asistenţă social; în vederea schimbării destinației pentru o perioadă nelimitată asupra bunului imobil proprietate publică a Județului Alba, situat administrativ în municipiul Aiud, satul aparținător Sîncrai, str. Andrei Mureşanu, nr. 100, cuprinzînd lotul 2 în suprafaţă de 555 mp., pe care se găşeşte construcţia cabină portar în suprafaţă de 58 mp., în spațiu de acces la “Centrul Cultural Castelul Sâncrai”) – APROBAT

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea dreptului de uz, servitute și acces la utilitățile publice în favoarea Societății FDEE Electrica Distribuție Transilvania Sud SA pentru un bun imobil situat administrativ în municipiul Alba Iulia, str. Decebal, nr.12, aflat în folosința Agenției de Dezvoltare Regională Centru (16,5 mp din terenul aferent, ocupată de un post de transformare în anvelopă beton și rețele electrice subterane de racord) – APROBAT

10. Proiect de hotărâre privind actualizarea „Devizului General” aferent Proiectului „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Alba“ finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial MEDIU şi al Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM) – APROBAT

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcții al Centrului de Cultură “Augustin Bena“ Alba – APROBAT

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcții al Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud – APROBAT

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietelor de obiective pentru încredințarea, prin concurs de proiecte, a managementului Muzeului Național al Unirii Alba Iulia, Teatrului de Păpuși „Prichindel” Alba Iulia și Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba – instituții de cultură din subordinea Consiliului Județean Alba – RETRAS

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea rezultatelor finale ale evaluării managementului Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia, Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba şi Teatrului de Păpuşi „Prichindel” Alba Iulia – APROBAT

15.Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței comisiei de concurs, a comisiei de soluționare a contestațiilor și a secretariatului comisiei de concurs, pentru desfășurarea concursului de proiecte de management, ce se va organiza în vederea încredințării managementului Bibliotecii Județene „Lucian Blaga” Alba – APROBAT

16.Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței comisiilor de concurs, a comisiei de soluționare a contestațiilor și a secretariatelor comisiilor de concurs, pentru analizarea noilor proiecte de management ale managerilor Teatrului de Păpuși „Prichindel” Alba Iulia și Muzeului Național al Unirii Alba Iulia – APROBAT

17.Proiect de hotărâre privind modificarea componenței Autorității Teritoriale de Ordine Publică a Județului Alba (Marius Zinca, subprefect şi Cristian Ioan Dunca, şef IPJ Alba) – APROBAT

18.Proiect de hotărâre pentru aprobarea „Planului operativ de acțiune privind prevenirea și combaterea înzăpezirii drumurilor județene în perioada de iarnă 2016-2017” – APROBAT

19.Proiect de hotărâre privind înlocuirea reprezentantului Județului Alba în Adunarea Generală a Acționarilor la societatea APA CTTA SA și aprobarea contractului de mandat care va fi încheiat cu reprezentantul Județului Alba în Adunarea Generală a Acționarilor la societatea APA CTTA SA – APROBAT

20.Proiect de hotărâre privind înlocuirea reprezentantului Județului Alba în Adunarea Generală a Acționarilor la societatea Parcul Industrial Cugir SA și aprobarea contractului de mandat care va fi încheiat cu reprezentantul Județului Alba în Adunarea Generală a Acționarilor la societatea Parcul Industrial Cugir SA (demisie Marian Aitai, înlocuire cu Dana Găiseanu) – APROBAT

21.Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii Acordului de Asociere între Judeţul Alba, prin Consiliul Judeţean Alba şi Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, în vederea organizării evenimentelor prilejuite de împlinirea a 25 de ani de la înfiinţarea Universităţii “1 Decembrie 1918” Alba IuliaAPROBAT

22. Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea anexei nr. 9 a Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 167/29 octombrie 2015 privind stabilirea de taxe locale şi tarife datorate bugetului general al Judeţului Alba, în anul 2016, cu modificările şi completările ulterioare (taxe percepute de Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba) – APROBAT

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea conturilor de execuţie ale bugetului local al Judeţului Alba, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile și a bugetelor instituţiilor publice și activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru trimestrul III al anului 2016 – APROBAT

24. Proiect de hotărâre cu privire la rectificarea Bugetului de venituri şi cheltuieli al societăţii “Drumuri şi Poduri Locale Alba“ SA pentru anul 2016 – APROBAT

25. Proiect de hotărâre pentru modificarea si completarea articolului 1 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 21/28 ianuarie 2016 privind constituirea şi utilizarea excedentului bugetului local, a bugetului fondurilor externe nerambursabile şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, în anul 2016, cu modificările și completările ulterioare – APROBAT

26. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general al Judeţului Alba, a bugetului propriu al Judeţului Alba, a bugetului fondurilor externe nerambursabile și a bugetelor instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau partial din venituri proprii pe anul 2016 – APROBAT



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

AIUD

Nemulțumirile unui deținut încarcerat la Penitenciarul Aiud: Nu are posturi TV în limba maghiară și produse de curățat WC-ul

Publicat

camera penitenciar, inchisoare, aiud

Un deținut încarcerat la Penitenciarul Aiud a mers în instanță și a cerut să aibă acces la posturi TV în limba maghiară. Un proces s-a desfășurat pe rolul Judecătoriei Aiud, iar o decizie a fost dată de magistrați pe 30 septembrie 2021.

Mai exact, deținutul S.E. s-a arătat nemulțumit de condițiile de cazare din Penitenciarul Aiud. În acest sens în data de 24 iunie 2021 a fost înregistrată o plângere pe rolul instanței de judecată din Aiud.

S.E. a precizat că ”este nemulțumit de condițiile din camera de deținere, este umezeală pe pereți, iar condițiile îl pot îmbolnăvii.

Mai mult, a arătat că a solicitat soluții pentru toaletă și nu le-a primit, iar în cameră dețin un televizor care prinde doar programe în limba română, iar el dorește programe în limba maghiară”, se arată în motivarea instanței.

Nemulțumirile bărbatului se refereau la o celulă de pe o secție de cazare, între timp acesta fiind mutat pe o altă secție

În timpul procesului magistrații au precizat că ulterior sesizării camerele respective au fost renovate.

”Ulterior sesizării, camerele de pe Secția 2 au fost renovate, fiind efectuate lucrările necesare, încăperile arătând complet diferit. Astfel cum rezultă din tabelul privind distribuirea materialelor pe secțiile de deținere, au fost livrate pe secția numărul 2 și materiale de curățenie, care nu pun în pericol sănătatea deținuților, consemnându-se de asemenea angajamentul în vederea distribuirii petentului și o perie de wc, conform solicitării”, se arată în motivarea instanței.

Despre furnizarea de programe TV în limba maghiară, judecătorii au zis că: ”în privința furnizării programelor și în limba maghiară, se reține că legislația în vigoare nu impune acordarea acestui drept, cu atât mai mult cu cât rularea programelor TV au rolul de a asigura dreptul la informație, care este pe deplin asigurat și în limba română, limbă pe care petentul o cunoaște atât scris, cât și vorbit”.

Drept urmare, magistrații au respins cererea bărbatului și l-au obligat la plata a 200 de lei cu titlul cheltuieli de judecată.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Locuri de muncă la stat în Alba: Se caută îngrijitori, muncitori, medici, asistenți, infirmieri, economiști sau instalatori

Publicat

locuri de munca 1

Mai multe posturi sunt vacante în această perioadă în instituții publice din județul Alba.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

De asemenea cel mai mare angajator din regiune, Continental face angajări. Oferta firmei poate fi consultată AICI

Şcoala Gimnazială „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, Judeţul Alba

 Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: studii medii;
vechimea în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: fără condiții referitoare la vechime în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

05 noiembrie 2021, ora 10:00, proba scrisă;
08 noiembrie 2021, ora 12:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul Şcolii Gimnaziale „Vasile Goldiş” din Alba Iulia, telefon: 0258/811.737.

Liceul Tehnologic Sebeş, Județul Alba

Muncitor calificat

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – medii
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

08 noiembrie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
12 noiembrie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic Sebeş, cu sediul în localitatea Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/731.010.

Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, județul Alba

Îngrijitoare (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Studii – minimum 8 clase.
Vechime – nu necesită vechime

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 octombrie 2021, ora 15.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
05 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
10 noiembrie 2021, ora 09.00: proba practică;

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Căminului pentru Persoane Vârstnice din Sebeş, str. Peneş Curcanu, nr. 17, judeţul Alba, telefon 0258/734.999, fax 0258/731.772,e-mail: cpv_sebes.alba@yahoo.com.

Școala Gimnazială Roșia de Secaș, judeţul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – generale
vechime necesară ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

28 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
01 noiembrie 2021, ora 13.00: proba practică;
01 noiembrie 2021, ora 14.00: proba interviu.

Şcoala Gimnazială „Avram lancu“, Abrud, județul Alba

Administrator de patrimoniu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Vechime în muncă: minimum 2 ani.
Studii: superioare, în domeniul economic.
Specializarea: contabilitate și informatică de gestiune.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare la Şcoala Gimnazială Avram Iancu, cu sediul în Abrud, str. Cloșca nr. 3-5, județul Alba telefon 0258/771.232.

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba

Medic specialist și referent de specialitate

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

medic specialist:absolvent al învățământului superior cu diplomă de licență în medicină;
certificate de confirmare în specialitatea sănătate publică și management;
abilități de operare calculator;
abilități de comunicare;
vechime 4 ani.
referent de specialitate:studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic);
vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani și 6 luni;
abilități de operare calculator;
abilități de comunicare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

27 octombrie 2021, între orele 9.00 și 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
05 noiembrie 2021, ora 10.00: testare psihologică;
08 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
11 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
16 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Primăria Orașului Cugir, Județul Alba

Asistent medical (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

asistent medical PL:diplomă de absolvire școală postliceală sanitară, școală de specializare postliceală sanitară sau școală tehnică sanitară eliberată de Ministerul Sănătății, Ministerul învățământului și Științei/Ministerul Educației Naționale
certificat de absolvire școală postliceală sanitară eliberat de Ministerul Educației Naționale/Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului
atestat eliberat de Ministerul învățământului și Ministerul Sănătății
certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății Publice
certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
Vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.
asistent medical M:diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învățământului și Științei
certificat de membru emis de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
Vechime: minimum 1 an în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

26 octombrie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
04 noiembrie 2021, ora 11.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Blaj, județul Alba

 Expert (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

expert I:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință Inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor
vechime în specialitatea studiilor minimum 4 ani.
expert II:studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, exclusiv ramura de știință ingineria resurselor vegetale și animale și ingineria mediului
vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

26 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
03 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Blaj, din Piața 1848 nr. 16, județul Alba, din Piața 1848 nr. 16, județul Alba, telefon 0258/710.110.

Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii gimnaziale;
să fie declarat apt medical și psihologic;
nu este necesară vechime în muncă/specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 octombrie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
16 noiembrie 2021, ora 14.00: proba practică;
22 noiembrie 2021, ora 13.00: proba interviu.

Muncitor calificat IV-I (electrician)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii gimnaziale;
curs de formare/calificare electrician de întreținere;
să fie declarat apt medical și psihologic;
nu este necesară vechime în muncă/specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 octombrie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
17 noiembrie 2021, ora 14.00: proba practică;
23 noiembrie 2021, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Alba din Alba Iulia, str. AI. I. Cuza nr. 18, telefon 0258.812.318, interior 24571.

Colegiul Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, Judeţul Alba

Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii;
fără condiții referitoare la vechimea în muncă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este  de 10 zile de la afişare, la sediul instituției

27 octombrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
29 octombrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Colegiului Naţional „Bethlen Gabor” din Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.947.

Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba

 Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor: studii gimnaziale;
vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
12 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
15 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Unirea” al Județului Alba, str. A.l. Cuza nr. 10, jud. Alba, telefon mobil: 0743/134.717.

Autoritatea Rutieră Română – A.R.R.

1 post vacant de referent de specialitate, grad II (S), cu contract individual de muncă, pe durată nedeterminată, cu normă întreagă, la agențiile teritoriale A.R.R. Alba

referent de specialitate, gradul I (S):pregătire de bază: studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: științe inginerești, administrative, economice sau juridice ori studii echivalente, potrivit prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, precum și, în cazul solicitanților care au obținut actul de studii în străinătate, documentul de recunoaștere/echivalare a acestuia emis, în condițiile legii, de către autoritatea administrației publice centrale competentă și/sau experiență profesională în domeniul transporturilor rutiere;
vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului: minimum 4 ani;
permis de conducere valabil pentru categoria B;
nu are mențiuni înscrise în certificatul de cazier judiciar;
cunoștințe operare calculator: pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

22 octombrie 2021, ora 16.30: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați înscriși la concurs;
05 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu – la sediul central al Autorității Rutiere Române – A.R.R., București, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1 sau în altă locație, în funcție de numărul de candidați admiși la proba scrisă.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Autoritatea Rutieră Română – A.R.R., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, telefon 021/313.48.53, Serviciul Resurse Umane.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județil Alba

Infirmieră și îngrijitor (12 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

infirmieră:studii generale sau studii medii;

curs de infirmieră organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătății;
minimum 6 luni vechime în activitate (Secția interne, Secția chirurgie generală, Secția pediatrie, Compartimentul A.T.I.);
nu se solicită vechime pentru infirmieră debutantă (Compartimentul gastroenterologie, Compartimentul primiri urgențe);
concurs pentru ocuparea postului.
îgrijitor:studii medii;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
29 octombrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
04 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
09 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Spitalul Orăşenesc Câmpeni din Câmpeni, str. Horea nr. 63, judeţul Alba, telefon 0258/771.717.

Spitalul Orăşenesc Câmpeni, județul Alba

Consilier juridic și registrator medical (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

consilier juridic II:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – Științe juridice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 luni;
cunoștințe operare PC;
experiența întru-un post similar constituie un avantaj;
concurs pentru ocuparea postului.
registrator medical debutant:diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii;
nu se solicită vechime;
cunoștințe operare

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
11 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
17 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Inginer de sistem I – informatician

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de licență în specialitate;
3 ani și 6 luni vechime în activitatea de informatică;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
24 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
02 decembrie 2021, ora 09.00: proba interviu

Economist (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

economist 1A – Compartimentul financiar- contabil:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime în specialitate;
cunoștințe operare PC;
experiență într-un post similar (în contabilitate bugetară) – reprezintă un avantaj;
concurs pentru ocuparea postului.
economist 1A – Compartimentul resurse umane:studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – științe economice;
vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani și 6 luni vechime îh specialitate;
curs inspector de resurse umane;
cunoștințe operare PC;
concurs pentru ocuparea postului.
economist debutant – Serviciul administrativ;studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență – studii economice;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
01 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
05 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Instalator și asistent medical (3 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

muncitor IV – instalator – Serviciul întreținere clădiri:studii generale sau studii medii;
cuirs de instalator;
concurs pentru ocuparea postului;
nu se solicită vechime.
asistent medical debutant – Ambulatoriul integrat – Cabinetul medicină internă:diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
nu se solicită vechime;
concurs pentru ocuparea postului.
asistent medical (PL) – Compartimentul obstetrică-ginecologie:diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997;
certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R. avizat și valabil la data concursului sau aviz de principiu al O.A.M.G.M.A.M.R.;
minimum 6 luni vechime în specialitate;
concurs pentru ocuparea postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

21 octombrie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
15 noiembrie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
19 noiembrie 2021, ora 09.00: proba interviu;
24 noiembrie 2021, ora 10.00: proba practică.

Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești
Executor judecătoresc stagiar 

Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești aduce la cunoștința celor interesați organizarea, în ziua de 19 noiembrie 2021, în București, a examenului de definitivat pentru executorii judecătorești stagiari în vederea ocupării următoarelor posturi vacante:

Un post la Alba Iulia.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Închisoare cu executare pentru un șofer beat care a provocat un accident rutier, pe DN1, între Alba Iulia și Teiuș

Publicat

Un bărbat care a provocat un accident rutier, pe DN1, între Alba Iulia și Teiuș, a fost condamnat la închisoare cu executare. 

Șoferul care a plecat din localitatea Roșiile, județul Vâlcea, a condus beat pentru o bună bucată de drum.

În fața anchetatorilor acesta a spus că la ieșirea de pe autostradă din Sebeș nu își mai aduce aminte nimic și că s-a trezit în ambulanța care îl transporta la Spitalul din Alba Iulia. 

Mai mult de atât, un alt șofer în trafic a declarat că a fost depășit în viteză, pe Valea Oltului de bărbatul care a provocat accidentul dintre Alba Iulia și Teiuș. 

Accidentul s-a petrecut în noaptea de 16 spre 17 octombrie 2019. În data de 5 octombrie 2021, bărbatul a fost condamnat la închisoare cu executare.

Ce s-a întâmplat

În ziua de 16 octombrie 2019, bărbatul a plecat din localitatea Roșiile, județul Vâlcea înspre Baia Mare. Pe drum, pe raza județului Râmnicu Vâlcea s-a întâlnit cu un prieten căruia i-a propus să meargă cu el la Baia Mare.

Acesta i-a spus că merge dar că trebuie să îl aștepte. Așa că, șoferul a intrat într-un bar unde a jucat la aparate și a băut 200-300 millitri de coniac, apoi au plecat spre destinație.

În jurul orei, 00.00, au ajuns pe DN1, în dreptul localității Sântimbru. Atunci, bărbatul a pierdut controlul volanului, a intrat pe contra sens și a lovit două mașini.

Impactul a fost atât de puternic încât motorul mașinii pe care îl conducea a sărit pe câmp.

CITEȘTE ȘI: VIDEO: ACCIDENT pe DN 1, în sensul giratoriu de la Sântimbru. Două persoane rănite, după ce două mașini și un TIR s-au lovit

Potrivit IPJ Alba, în timp ce conducea un autoturism, s-a angajat în depășire, într-o zonă în care această manevră este interzisă prin indicator rutier și marcaj pe carosabil, intrând în coliziune cu o autoutilitară condusă de un bărbat de 30 de ani, din județul Brașov.

După impactul cu autoutilitara, autoturismul a intrat în coliziune cu un camion condus tot din sens opus de un tânăr de 27 de ani, din județul Suceava.

La ajungerea echipajelor de salvare și a oamenilor legii, bărbatul zicea că consumase câteva beri.

Însă, când a ajuns în fața anchetatorilor  bărbatul ”a declarat că după ieșirea de pe autostrada de la Sebeș nu își mai amintește nimic, s-a trezit ulterior în ambulanță și a fost dus la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, unde a rămas internat 2 zile”, se arată în motivarea instanței.

Singurele persoane care au avut nevoie de îngrijiri medicale au fost șoferul și cu cel care se urcase alături de el.

Oamenii legii au mai descoperit că aceasta avea un permis provizoriu de conducere emis în Marea Britanie și care nu este valabil pe teritoriul României.

Alcoolemia  la prima mostră ora 01.40 a fost de 2,01 g/l alcool pur în sânge, iar la a doua mostră ora 02.40, o alcoolemie de 1,71 g/l alcool pur în sânge.

Pentru fapta sa, bărbatul a fost condamnat la o pedeapsă cumulată de 2 ani și 3 luni închisoare, cu executare în regim de detenție.

 

 

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Guvernul majorează valoarea tichetului de masă cu 8 bănuți, din octombrie. Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial

Publicat

tichete de masa

În această săptămână, a fost publicat în Monitorul Oficial ordinul Ministerului Muncii prin care se stabileşte creşterea valorii tichetului de masă pentru al doilea semestru al anului 2021, conform documentelor oficiale.

Mai exact, este vorba despre Ordinul nr. 1.245/902/2021 pentru stabilirea valorii nominale indexate a unui tichet de masă pentru semestrul II al anului 2021 ce a fost oficializat miercuri, 06 octombrie 2021, prin publicarea în Monitorul Oficial Partea I, nr. 956.

Ordinul Ministerului Muncii 902/2021 prevede ca pentru semestrul II al anului 2021, începând cu luna octombrie 2021, valoarea nominală a unui tichet de masă nu poate depăşi cuantumul de 20,09 lei. Practic vorbim de o majorare de câţiva bani.

Valoarea nominală a tichetelor de masă se aplică şi pentru primele două luni ale semestrului I al anului 2022, respectiv februarie 2022 şi martie 2022.

Ultima majorare a valorii maximale a tichetelor de masă a fost făcută în octombrie 2020, când a fost majorată de la 20 lei la 20,01 de lei.

Valoarea tichetelor de masă este reglementată prin Legea nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, cu modificările şi completările ulterioare.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate