Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Admitere la școala de subofițeri de pompieri: Cum poți să devii pompier militar. Condiții de recrutare. Calendarul concursului

Publicat

Admitere la școala de subofițeri de pompieri: Peste 250 de locuri sunt scoase la concurs la Școala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă „Pavel Zăgănescu” Boldești

Înscrierile au loc în perioada 23 septembrie – 6 octombrie (inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică). Înscrierile se fac exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail a unității de recrutare.

Se pot înscrie băieți dar și fete.

Vezi și Admitere școli MAI – poliție, jandarmi și pompieri, sesiunea de toamnă 2024. Înscrieri, locuri, condiții, calendar

Calendarul admiterii

  • 23 septembrie – 06 octombrie 2024 – depunere cereri înscriere (on-line, inclusiv sâmbăta și duminica, la adresa de e-mail: resurse_umane@isualba.ro)
  • 24 octombrie 2024 – termen depunere documente în vederea constituirii dosarului de recrutar și termenul până la care se va desfășura activitatea de evaluare psihologică;
  • 01 – 06 noiembrie 2024 – evaluarea performanțelor fizice;
  • 09 noiembrie 2024 – susținerea probei de evaluare a cunoștințelor;
  • 13 noiembrie – 23 decembrie 2024 – examinare medicală (doar candidații care se încadrează în numărul locurilor scoase la concurs în ordinea descrescătoare a notelor finale);
  • 24 decembrie 2024- termen de afișare a rezultatelor finale pe site-ul unității de învățământ.

CITEȘTE ȘI: Pompierii din Alba se întorc acasă după misiunea pe care au avut-o în Galați. Au fost în localitățile grav afectate de inundații

Cererea de înscriere se transmite exclusiv în format electronic

Cererea-tip de înscriere, declaraţia privind luarea la cunoştinţă despre condiţiile legale, copia cărții de identitate și, după caz, consimțământul privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar de către unitatea de recrutare, se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează și se transmit, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail a unității: isujab@isualba.ro recrutare, respectiv resurse_umane@isualba.ro, în perioada 23 septembrie – 06 octombrie 2024, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică.

Condiții de recrutare

Condiţiile legale de recrutare a candidaţilor pentru admiterea în instituţiile de învăţământ pe locurile destinate formării iniţiale a cadrelor militare sunt următoarele:

  •  să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
  •  să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  •  să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  •  să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic;
  •  să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi sau îi împlinească în cursul anului în care participă la concursul de admitere;
  •  să fie absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat;
  •  să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate;
  • să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
  •  să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
  • să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
  • să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege

Criterii specifice pentru recrutare

Criteriile specifice pentru recrutarea candidaţilor la examenele de admitere în instituţiile de învăţământ, forma de învăţământ cu frecvenţă, în vederea formării profesionale iniţiale, sunt următoarele:

  • să aibă vârsta de până la 27 de ani, împliniţi în anul participării la concursul de admitere;
  • să fi obţinut la purtare, în perioada studiilor liceale, media de cel puţin 9,00, cu excepţia candidaţilor care au absolvit instituţii de învăţământ de nivel liceal în state membre ale Uniunii Europene în care nu se evaluează prin notă/punctaj/calificativ purtarea elevului;
  • să nu fi fost exmatriculaţi pentru abateri disciplinare dintr-o instituţie de învăţământ.

Documente necesare pentru înscriere

Pentru recrutare, fiecare candidat va depune la structura de resurse umane a Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Unirea” al județului Alba, următoarele documente:

  • cererea de înscriere;
  • diploma de bacalaureat (copie);
  • foaia matricolă pentru clasele IX-XII / IX-XIII (copie);
  • copii ale actului de identitate, documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar;
  • copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţiei şi fiecărui copil (dacă este cazul);
  • copia certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
  • curriculum vitae – Europass (CV);
  • autobiografia (întocmită conform îndrumarului atașat);
  • tabelul nominal cu rudele candidatului;
  • 1 fotografie color 9×12 cm (având scrise pe verso: numele, prenumele tatălui și prenumele candidatului, înscrise cu majuscule, precum și codul numeric personal al acestuia);
  • adeverința medicală eliberată de medicul de familie (modelul prevăzut de Anexa nr. 2 la OMAI nr. 105/2020);
  • consimțământul informat (modelul prevăzut de Anexa nr. 3 la OMAI nr. 105/2020);
  • declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptare a condiţiilor de recrutare;
  • extras de pe cazierul judiciar/cazierul judiciar (doar în situația nedepunerii consimțământului privind solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar odată cu cererea de înscriere);
  • documentele justificative pentru candidații care optează pentru locurile alocate romilor (dacă este cazul, inclusiv declarațiile prevăzute de Anexele nr. 3 la Dispoziția DGMRU nr. II/18716 din 15.07.2020 pentru modificarea Dispoziției DGMRU nr. II/17953/2019 – disponibilă pe site-ul MAI);
  • documentele justificative pentru candidații îndreptățiți să beneficieze de prevederile Ordinului m.a.i. nr. 35/2014 privind măsurile de sprijin acordate poliţiştilor încadraţi într-un grad de invaliditate şi familiilor acestora, precum şi familiilor poliţiştilor decedaţi sau, după caz ale Ordinului m.a.i.nr. 108/2014 privind măsurile de sprijin acordate personalului militar încadrat într-un grad de invaliditate sau clasat apt limitat pentru serviciul militar şi familiilor acestora, precum şi familiilor personalului militar decedat, ambele cu modificările și completările ulterioare (dacă este cazul);

Toate informațiile pot fi citite în ACEST DOCUMENT

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate