Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Albaiulianul Cornel Comșa vrea să candideze pentru primăria Brașov. Ce a promis și ce a realizat de când este deputat pe colegiul Aiud-Ocna Mureș


Publicat

cornel comsaDeputatul Cornel Comșa vrea să candideze la primărie, dar nu la Alba Iulia, orașul care l-a trimis în parlament, ci la Brașov, acolo unde spune că s-a stabilit de câțiva ani. Acesta a declarat  că dacă ar fi să aleagă între Capitală, Alba Iulia și Brașov, ar alege „de o sută de ori, din o sută, Braşovul”. Pierderea nu este una foarte mare pentru județul Alba având în vedere că în cei trei ani și jumătate de când este deputat, Comșa nu a realizat nimic pentru colegiul Aiud-Ocna Mureș unde a fost ales, după redistribuire. ”Comunitatea de bunăstare” Aiud -Ocna Mureș – proiectul electoral al candidatului Comșa – a rămas tot în sărăcie și chiar și-a mărit numărul de șomeri și asistați social. ”Trădarea” lui Comșa poate fi o lecție pentru viitor și pentru cei care au crezut în el și l-au votat să-i reprezinte în legislativul României.

După nunta care i-a îngroșat conturile cu 200.000 de euro, Cornel Comșa și-a luat banii și averile și s-a mutat la Brașov, oraș natal al soției. Se pare că deputatului de Alba îi place aerul de munte și nu ar mai vrea să părăsească orașul. Acesta s-a decis chiar să candideze la primăria Brașovului, cine știe, poate face mai multe acolo dacă pentru județul Alba nu a făcut nimic de când este deputat.

VEZI: Deputatului de Aiud Cornel Comșa i-a crescut considerabil averea după nuntă. ”Cinste” de sute de mii de euro în bani și cadouri

„În Braşov, cred că nu doar viaţa m-a adus aici, ci şi potenţialul acestui oraş, iar dacă ar fi de ales între Bucureşti, Braşov şi Alba, aş alege de o sută de ori din o sută Braşovul”.
Comşa susţine că nu va veni în perioada imediată doar cu poveşti, „ci sunt investiţii concrete pe care le voi aduce în Braşov”. Acesta spune că nu îl interesează ceilalţi contracandidaţi, „care sunt probabil oameni valoroşi”, nu va duce o campanie negativă şi nici nu o să atace competitorii politici.
El exclude varianta de a candida şi pentru un mandat de consilier local, că va candida ca independent, dar nu exclude nici varianta de a fi sprijinit de o coaliţie de partide care vor apărea pe scena politică şi care nu au mai fost la putere până acum.

Reamintim că acesta a fost ales în funcția de deputat, în anul 2012, după redistribuire, pe colegiul 4 de deputați, Aiud-Ocna Mureș. Faptul că a ajuns în parlament i-a provocat un șoc așa de mare încât se pare că a și uitat ce le-a promis cetățenilor în campania electorală. 

VEZI: Surpriză la repartizarea mandatelor în etapa a doua: PP-DD obține, în județul Alba, un mandat de deputat. Cornel Comșa intră în Parlament

 

Ce declară deputatul PP-DD Cornel Comşa.

„Proiectul meu, comunitatea de bunăstare, va fi una dintre primele iniţiative legislative pe care PP-DD le va propune în noul Parlament. Colegiul Aiud – Ocna Mureş va avea în sfârşit un deputat care să îi reprezinte cu adevărat şi să încerce să-i scoată din starea de abandon şi sărăcie în care au fost până acum. Vreau şi pot să ajut întreg colegiul, atrăgând investitii, aducând bani şi locuri de muncă în această zonă. Comunitatea de bunăstare, pe care o propun iniţial locuitorilor Colegiului 4 Alba este o construcţie care are la baza un model francez. În funcţie de numărul de locuitori, fiecare localitate îşi va trimite reprezentanţi în forul de conducere al Comunităţii de bunăstare, din care vor face parte şi deputatul şi senatorul aleşi pe colegiu.

Responsabilitatea deputatului în primul rând este să aducă în faţa acestui for de conducere companii, fonduri de investiţii sau proiecte europene care să poată să sporească numărul de locuri de muncă, opţiunile de distracţie şi relaxare pentru tineri, asistenţa socială pentru pensionari şi nevoiaşi, precum şi calitatea vieţii în general pentru toţi locuitorii. Responsabilitatea fiecărei localităţi, prin primarii sau reprezentanţii ei este să aducă în faţa acestui Consiliu produsele şi serviciile pe care localitatea lor le poate presta, iar acestea să fie fructificate în proiecte comune, pentru a-şi spori valoarea şi piaţa de desfacere”, a declarat deputatul Cornel Comşa pentru Alba24.ro.

Sună foarte frumos dar de la a spune ceva până la a pune în practică e cale lungă și se pare că deputatul a mai uitat ce a promis.

În cei aproape 4 ani de când a fost ales are abia 40 de inițiative legislative, și alea în grup de parlamentari. Nici măcar una din acestea nu este legată de Aiud sau Ocna Mureș în schimb are o propunere, semnată de alți 50 de parlamentari, din anul 2015 „ Privind modificarea alin. 4 al art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 41/2007 privind transmiterea unei suprafeţe de teren din domeniul public al statului şi din administrarea Institutului Naţional de Cercetare – Dezvoltare pentru Cartof şi Sfeclă de Zahăr Braşov, judeţul Braşov, în domeniul public al Judeţului Braşov şi în administrarea Consiliului Judeţean Braşov, pentru realizarea obiectivului „Aeroport Internaţional Braşov-Ghimbav”.

Se pare că de pe atunci își pregătea terenul pentru a intra în grația brașovenilor.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

Nicușor Stanciu, curtat de campioana CFR Cluj. Neluțu Varga: ”În două săptămâni vom face două transferuri foarte importante”

Publicat

n

După ce „feroviarii” au cucerit cel de al treilea titlu consecutiv de campioni ai României, patronul Neluțu Varga a anunțat efectuarea unor transferuri bombă, astfel încât echipa din Gruia să se califice în grupele Champions League.

„Putem să mergem în Liga Campionilor. Am încercat mereu să oferim tot ce e mai bun, să se bată cu orice echipă, chiar şi cu Barcelona. Vom face două transferuri foarte importante, pe care le vom anunţa în aproximativ două săptămâni.

Unul dintre ele îl vizează pe un mare golgheter al Italiei, celălalt e cel care ne-a răpus în Liga Campionilor. Se poate să fie Stanciu”, a declarat Neluțu Varga, unul dintre cei mai discreți patroni din fotbalul românesc, potrivit Look Plus.

Nicolae Stanciu a fost desemnat cel mai bun străin, mijlocaș și pasator de gol în Cehia, după ce a avut un sezon foarte bun în componența echipei Slavia Praga, care a eliminat CFR-ul din play-off-ul Champions League.

În luna aprilie, Nicolae Stanciu a recunoscut că ar fi dispus să joace pentru CFR Cluj, anunță Digisport: ,,Sincer, da(nr. – ar alege și el CFR Cluj). Am vorbit și cu Alex, dar nu cred că l-am influențat cu ceva. Atunci când mi-a cerut părerea, și eu i-am zis că aș alege CFR-ul. Sper să fie bine și să câștige din nou campionatul!”

Stanciu este campion cu echipa sa în Cehia.

Sursă: Cluj24.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

PSD Alba mai pierde un reprezentant. Horațiu Clepan, fost vicepreședinte al organizației județene, a plecat la PRO România

Publicat

Unul dintre cei mai cunoscuți și vechi social-democrați din Alba, Horațiu Clepan a părăsit PSD și s-a alăturat echipei PRO România.

„După o viață, dacă pot spune așa, în care am fost în și lângă PSD, a venit timpul să spun STOP. Plecarea mea a fost generată de faptul că nu m-am mai simțit reprezentat de conducerea de la București iar conducerea locală mi-a lăsat impresia că nu aș mai fi folositor. Nu am mai fost căutat, să spun așa, iar dacă nu ești dorit, pleci”, a transmis Horațiu Clepan.

Acesta a fost membru PSD din anul 2008 dar anterior a fost un apropiat al partidului. A ocupat funcții importante, precum cea de vicepreședinte al organizației municipale Alba Iulia și a celei județene Alba.

„Singura opțiune politică pe care am luat-o în calcul a fost PRO România. E singurul partid cu adevărat de stânga iar echipa de aici este una în care mă regăsesc total”, a adăugat Horațiu Clepan.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

TITULARIZARE 2020: Cum se depun contestații. Model de cerere și procedura la ședințele de repartizare pe posturi

Publicat

sediul ISJ Alba

Profesorii nemulțumiți de notele primite la proba scrisă de la concursul de Titularizare 2020 pot depune sau transmite contestații, astăzi până la ora 21.00 și mâine până la ora 12.00. Rezultatele finale se afișează în 11 august.

În Alba, au fost 2 note de 10, 235 între 7 și 9,99, 120 între 6,99 și 5 și alte 80 sub 5. Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Vezi și TITULARIZARE 2020: REZULTATELE la examen au fost publicate. NOTELE profesorilor la proba scrisă

Contestațiile pot fi depuse la sediile inspectoratelor școlare județene sau transmise prin mijloace electronice.

Vezi Model CERERE_CONTESTATIE_TITULARIZARE_2020

IȘJ Alba a transmis modalitatea de înregistrare a contestațiilor.

În contestaţie, candidatul precizează următoarele informaţii: judeţul, nr. şi denumirea centrului de concurs, numele, iniţiala tatălui, prenumele; codul numeric personal; denumirea exactă a disciplinei la care a susţinut proba scrisă în cadrul concursului; nota contestată; nr. fişă de înscriere la concurs; adresa de e-mail; numărul de telefon; denumirea uneia dintre instituțiile/unitățile de învățământ absolvite.

Vezi TITULARIZARE 2020: 80 de profesori din Alba au luat note sub 5. Rată de promovare de 54% a concursului, în județ

Contestația la proba scrisă se depune personal de către candidat sau prin împuternicit, acesta din urmă prezentând procură notarială în original.

Contestațiile pot fi transmise și prin poșta electronică (ab_cn_2020@isjalba.ro) până la ora 12:00, în data de 5 august 2020, situație în care candidatul anexează la contestația transmisă și copie după cartea/buletinul/adeverința de identitate.

Numărul de înregistrare se comunică candidatului prin poștă electronică și prin afișare pe site-ul inspectoratului școlar.

Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați.

Vezi TOP REZULTATE la Titularizare 2020 în ALBA: Profesorii cu cele mai bune note. Doi candidați cu 10 la proba scrisă

CALENDAR TITULARIZARE 2020 – după publicarea primelor rezultate și perioada de depunere a contestațiilor:

5-10 august 2020 – soluţionarea contestațiilor în centrele naţionale.

6-7 august 2020 – înregistrarea cererilor candidaților care solicită repartizarea pe posturi didactice/catedre vacante în alt județ sau în municipiul București, diferit de cel în care au susținut proba scrisă: candidaţii depun/transmit cererile la inspectoratul școlar din județul/ municipiul București în care aceştia doresc repartizarea; candidaţii transmit informări, în scris, la inspectoratul  școlar din județul/ municipiul București în care au susţinut proba scrisă, cu privire la faptul că solicită repartizarea în alt judeţ;

11 august 2020 – comunicarea rezultatelor finale ale concursului național.

În Alba, sunt 115 posturi titularizabile și 728 neocupate în total.

Vezi AICI lista posturilor în Alba.

ŞEDINŢE DE REPARTIZARE

12 august 2020 – Şedinţa pentru repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în condiţiile art. 62 alin. (13) din Metodologie;

13 august 2020 – Şedinţa de repartizare a candidaților care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor;

14 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

completarea normei cadrelor didactice titulare, a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) și alin. (6), respectiv a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului, rămase cu norma didactică incompletă din etapele anterioare;

soluţionarea restrângerilor de activitate: cadrele didactice titulare, a căror restrângere de activitate a apărut în perioada aprilie-iulie 2020 și cadrele didactice titulare rămase cu restrângerea de activitate nesoluționată din etapele anterioare, în vederea soluționării restrângerii de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere de activitate nesoluționată;

candidații cu statut de cadre didactice titulare în învățământul preuniversitar anterior înscrierii la concursul naţional, sesiunea 2020, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020;

cadrele didactice debutante, prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) și alin. (6) din Metodologie, care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2020, și au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020;

(Pct. 3 şi pct.4 – ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor)

ocuparea posturilor didactice, rămase vacante, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

17 august 2020 – Detaşarea în interesul învăţământului pentru funcţiile de conducere, îndrumare şi control.

18 august 2020:

Ocuparea posturilor didactice pentru detaşare în interesul învăţământului – dosare ale titularilor, înregistrate pentru detaşare în interesul învăţământului în perioada: 10-12 iunie 2020.

Ocuparea posturilor didactice, rămase neocupate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

19 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cererile de completare a normei didactice pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare;

cererile de completare a normei didactice pe perioadă determinată a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

cererile cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cererile cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

Începând cu data de 19 august 2020 şi după începerea cursurilor, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor, în toate etapele și ședințele de repartizare au, în ordine, cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesoluționată, cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care solicită completarea normei didactice și cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

20 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cererile de completare a normei didactice pe perioadă nedeterminată/determinată a cadrelor didactice titulare;

cererile de completare a normei didactice pe perioadă determinată a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

cererile cadrelor didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cererile cadrelor didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată, conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

solicitărilor pentru detașare la cerere prin continuitate;

solicitările pentru detașare la cerere în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la proba scrisă a concursului naţional – sesiunea 2020.

20-21 august 2020 – Şedinţă de repartizare cu următoarea ordine de prioritate:

cadrele didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă nedeterminată/ determinată;

cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;

cadrele didactice titulare aflate în restrângere de activitate prin transfer sau detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 61 din Metodologie;

candidații care au obținut cel puțin nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în ordinea descrescătoare a notelor

[au prioritate candidații care beneficiază și de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul școlar 2020-2021 în baza mediei de repartizare minimum 7 (șapte), în condițiile prevăzute la art. 61 și 85 din Metodologie]

24 august 2020 – Şedinţă de repartizare pentru detașare la cerere prin concurs specific în ordinea descrescătoare a punctajelor.

25-26 august 2020 – Şedinţă de repartizare a cadrelor didactice care îndeplinesc condițiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul școlar 2020-2021, conform prevederilor art. 85 din Metodologie.

26-28 august 2020 – Şedinţă de repartizare la nivelul inspectoratului școlar, a posturilor didactice rămase neocupate, conform prevederilor art. 90 din Metodologie, în următoarea ordine de prioritate:

a) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) şi cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă pentru completarea normei didactice, conform prezentei Metodologii;

b) cadre didactice titulare rămase în restrângere de activitate prin transfer sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

c) cadre didactice titulare rămase nerepartizate care solicită continuitate prin detaşare la cerere sau detaşare la cerere prin concurs;

d) candidaţi care au obţinut minimum nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional din sesiunea 2020, în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, cu respectarea prevederilor prezentei metodologii, având prioritate candidaţii care au obţinut cel puţin nota 7 (şapte) la proba scrisă în cadrul concursului naţional, sesiunea 2020, şi care beneficiază de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2020-2021 în baza mediei de repartizare de minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile naţionale, sesiunile 2019 şi/sau 2018, respectiv 2019, 2018, 2017 şi/sau 2016 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, în condiţiile prezentei metodologii;

e) cadre didactice titulare, cadre didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) lit. a) şi alin. (6) şi cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică incompletă, pentru completarea normei didactice, conform prevederilor art. 8 alin. (3);

f) cadre didactice care solicită detaşare la cerere prin concurs specific;

g) candidaţi care beneficiază de prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021;

h) candidaţi care au obţinut minimum nota 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul concursului naţional din sesiunea 2020, în vederea încheierii unui contract individual de muncă pe perioadă determinată, în ordinea descrescătoare a notelor, cu respectarea prevederilor prezentei metodologii;

i) abrogat;

j) candidaţi care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), în profilul postului solicitat (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

k) candidaţi rămaşi nerepartizaţi după concursul naţional din sesiunea 2020, care au susţinut proba scrisă în profilul postului şi proba practică/orală în profilul postului conform , în ordinea art. 89 alin. (4) descrescătoare a mediilor;

l) candidaţi care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin nota 5,00 (cinci) la proba scrisă în profilul postului din iulie 2019, iulie 2018 şi/sau iulie 2017 şi proba practică/orală în profilul postului conform art. 89 alin. (4), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a

mediilor de repartizare;

m) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursul naţional din sesiunea 2020, şi care au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la proba scrisă, în ordinea descrescătoare a notelor;

n) candidaţi cu a doua specializare, alta decât aceea la care au participat la concursurile naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017, şi care au obţinut cel puţin media 5 (cinci) (minimum 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică sau inspecţia la clasă), care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare;

o) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursul naţional din sesiunea 2020 şi au obţinut cel puţin nota 5 (cinci) la proba scrisă, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

p) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare, care au participat la concursuri naţionale din 2019, 2018 şi/sau 2017 şi au obţinut cel puţin media 5 (cinci), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

q) candidaţi care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor de repartizare.

r) candidaţi cu a doua specializare care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014, care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e), ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a notelor/mediilor;

s) absolvenţi ai colegiilor universitare de institutori cu a doua specializare care au obţinut cel puţin media 7 (şapte) la concursurile naţionale, sesiunile 2016, 2015 sau 2014 care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naţionale sau care nu au obţinut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, care solicită postul didactic/catedra vacant(ă) în a doua specializare: limbă modernă/maternă, educaţie plastică, educaţie muzicală, educaţie fizică, religie, posturi în specialitate din palatele şi cluburile copiilor şi elevilor;

t) candidaţi care au renunţat la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi în etapele anterioare, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

Pentru angajarea pe perioada nedeterminată, candidații trebuie să obţină minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă.

Pentru angajarea pe perioada determinată, candidații trebuie să obţină minimum nota 5 (cinci) la proba scrisă.

Pot fi repartizați în baza mediilor de repartizare obținute la concursurile naționale din perioada 2014-2019 candidații care nu au mai participat ulterior la alte concursuri naționale sau care nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naționale în specialitatea postului didactic/catedrei solicitat(e).

Candidaţii eliminaţi din concurs pentru fraudă sau tentativă de fraudă nu sunt repartizaţi pe posturi didactice /catedre în anul şcolar 2020-2021.

conform art. 62 alin. (8) şi (9) din Metodologie, în limita numărului de posturi didactice/catedre vacante/rezervate din lista afişată pentru concurs, cu respectarea condiţiilor Metodologiei.

În cazul mediilor de repartizare egale obţinute la concurs se aplică, pentru departajare, prevederile art. 63 alin.(1) şi (2) din Metodologie.

În situaţia în care candidaţii care nu sunt titulari, repartizaţi pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate, renunţă la opţiunea făcută sau nu se prezintă la posturile didactice/catedrele pe care au fost repartizaţi, se mai pot prezenta la o altă repartizare înainte de atribuirea orelor în regim de plata cu ora, conform Calendarului. Situaţiile excepţionale se soluţionează cu avizul Ministerului Educației și Cercetării.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Părinții din Alba Iulia care nu au cu cine să-și lase copiii pot primi până la 710 lei pentru plata unei bone. CONDIȚII

Publicat

Primăria municipiului Alba Iulia va susține familiile cu venituri nete mai mici de 3.500 de lei pe membru de familie, cu sume de maxim 710 lei/lună. Ajutorul financiar se acordă pentru fiecare copil de vârstă preșcolară, în funcție de nivelul veniturilor nete lunare pe membru de familie.

Astfel, în cazul veniturilor până la 2.100 de lei se acordă lunar un ajutor de 710 lei, în cazul veniturilor cuprinse între 2.101 și 2.500 de lei se acordă un ajutor de 550 de lei, familiile care au venituri lunare pe membru de familie cuprinse între 2.501 și 3.000 de lei primesc 390 de lei, iar cele cu venituri cuprinse între 3.001 și 3.500 de lei primesc un ajutor lunar de 250 de lei.

Există și o serie de condiții pentru acordarea acestui ajutor: de exemplu, el nu se acordă pentru copilul care este înscris la creșă/grădiniță sau pentru care părintele a refuzat un loc la creșă/grădiniță, ori l-a retras de la creșă/grădiniță. De asemenea părinții trebuie să facă dovada plății la zi a taxelor și impozitelor către primărie, iar bonele trebuie să dețină diplomă, certificat sau un alt titlu de bonă, recunoscute ori echivalate în conformitate cu prevederile legii.

„Era doar o noțiune de timp. Acum e o stare de fapt. De astăzi, orice tânără familie din Alba Iulia își poate depune la Direcția de Asistență Socială dosarul pentru a primi bani “de bonă”. Am grăbit acest proiect pentru a ajuta cât mai mulți tineri albaiulieni să își poată angaja bone de încredere, pentru a-și crește micuții în siguranță și fără gândul “unde îl duc/ cu cine îmi las azi copilul”. Pe de altă parte, continuăm să dezvoltam infrastructura educațională pentru preșcolari, construim o creșă de 90 de locuri în zona Orhideelor și căutăm permanent alte și alte noi locuri și soluții pentru alte grădinițe și creșe. Alba Iulia crește, la propriu, și prin juniorii ei”, a transmis Voicu Paul, viceprimar cu atribuții de primar al municipiului Alba Iulia.

Solicitările se pot depune la Direcția de Asistență Socială Alba Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 26. Telefon de contact: 0258 810 325.

Întreaga metodologie de acordare a sprijinului pentru plata bonelor poate fi consultată AICI.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate