Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Angajări la stat în Alba: Se caută directori, consilieri, muncitori necalificați, zidari, sau îngrijitori. CONDIȚII


Publicat

locuri de munca 1

Sunt câteva posturi vacante în această perioadă la instituții de stat din județul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Spitalul Municipal Aiud, judetul Alba

Director financiar contabil

Condiţii  specifice de participare la concurs:

b) pentru directorul financiar – contabil

sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic;
au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;

Data, ora si locul de desfăşurare a concursului:

Test grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoştintelor din legislatia specifică postului în data de 23.04.2021, ora 1000, la sediul instituţiei.

Sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului în data de 26.04.2021

Interviul de selecție în data de 28.04.2021

Data limita până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba

Consilieri (7 posturi)

Serviciul Cadastru – Birou Avize și Recepții1 post

consilier cadastru gradul I:studii de specialitate pentru postul de consilier cadastru gradul I:studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, domeniul cadastru/topografie;

vechime în muncă: 3 ani și 6 luni, în specialitatea cadastru sau topografie.

Serviciul Publicitate Imobiliară – Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba Iulia:

2 posturi consilier debutant:studii de specialitate pentru postul consilier debutant:studii superioare, absolvite cu diplomă de licență;

vechime în muncă – 0 luni.

Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Blaj:1 post

consilier debutant:studii de specialitate pentru postul consilier debutant:studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;

vechime în muncă – 0 luni.

Biroul Juridic Resurse Umane, Secretariat și Petiții 1 post consilier debutant:

studii de specialitate pentru postul de consilier debutant:studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență:

vechime în muncă – 0 luni.

Biroul Economic:1 post consilier II și 1 post consilier IA:

studii de specialitate pentru postul de consilier II: studii superioare de lungă durată în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență;

vechime în muncă – 6 luni, în specialitatea economic.

studii de specialitate pentru postul de consilier IA:

studii superioare de lungă durată în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență;

vechime în muncă – 6 ani și 6 luni, în specialitatea economic.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

14 aprilie 2021, ora 16.30: data limită pentru depunerea dosarelor – etaj 2, biroul 215 ;

22 aprilie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, etaj 2, Palatul Apor;

28 aprilie 2021, ora 10:00: proba interviu – la sediul O.C.P.I. Alba, camera de consiliu, Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, județul Alba.

Primăria Municipiului Blaj – Serviciul Public de Gospodărie Comunală Blaj, Județul Alba

Referent I și muncitor calificat I – zidar

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

muncitor calificat – lucrător finisor în construcții:studii gimnaziale + curs de calificare sau școală profesională;
fără vechime.
muncitor calificat – zidar:studii gimnaziale + curs de calificare sau școală profesională;
fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

14 aprilie 2021, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
22 aprilie 2021, ora 11.00 – proba practică;
data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Primăria Orașului Cugir, județul Alba

Șef serviciu

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe inginerești;

vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției minimum 5 ani;

experiență profesională în servicii de utilități publice de salubrizare/întreținere și administrare a domeniului public și privat al unităților administrativ teritoriale;

minimum 5 ani vechime în muncă;

permis de conducere categoria B.

cunoștințe operare PC – Windows, Microsoft Office.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

12 aprilie 2021, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;

21 aprilie 2021, ora 11:00 proba practică;

data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

U.A.T. – Comuna Șona, Județul Alba

Muncitor necalificat, 4 ore/zi (2 posturi)

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii;

vechime necesară ocupării postului de minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

12 aprilie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;

20 aprilie 2021, ora 09.00: proba scrisă;

data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Casa Corpului Didactic Alba, județul Alba

Administrator financiar

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic;

vechime minimum 3 ani în domeniul financiar-contabil;

competențe digitale; Word. Excel, programe de contabilitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

20 aprilie 2021, ora 09.00: proba scrisă;

26 aprilie 2021, ora 09.00: proba practică;

26 aprilie 2021, ora 11.00: proba interviu.

Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Alba lulia

Îngrijitor grupă învățământ preșcolar

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii generale sau medii:

vechime – minimum 5 ani;

cursuri de igienă absolvite sau dovada înscrierii la curs;

abilități, calități și aptitudini necesare: persoană serioasă, stabilă emoțional, responsabilitate și corectitudine,

să cunoască și să poată identifica materialele de curățenie de bază, necesare în activitatea de curățenie;

să aibă deprinderi practice specifice activității de curățenie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

12 aprilie 2021, ora 10.00: data limită pentru depunerea dosarelor;

20 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă;

20 aprilie 2021, ora 11.00: proba practică;

Primăria Comunei Sohodol

Îngrijitor clădiri

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii;

minimum 15 ani de vechime în muncă;

domiciliul stabil pe raza comunei Sohodol.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

20 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă;

Proba interviu: în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Inspectoratul Şcolar Judeţean Alba

Consilier I A S

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență în domeniul informatică;
vechime în specialitatea studiilor – minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 aprilie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
19 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
22 aprilie 2021, ora 10.00: proba practică;
23 aprilie 2021, ora 12.00: proba interviu

Primăria Comunei Lunca Mureșului, Județul Alba

Muncitor calificat I

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii, școala profesională, cursuri calificare în meseria de mecanic agricol, lăcătuș-mecanic;
vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 9 ani;
permis auto categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 aprilie 2021, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor de concurs;
19 aprilie 2021, ora 11.00: proba scrisă;
19 aprilie 2021, ora 14.00: proba practică;
19 aprilie 2021, ora 15.00: proba interviu.

Primăria Municipiului Alba Iulia, județul Alba

Șef centru II

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în una din ramurile de știință (RSI):

științele pământului și atmosferei (S) geografia turismului;(RSI) științe economice; (S)economia comerțului, turismului și serviciilor;

(RSI): științe economice; (S) Administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate;

(RSI) istorie (S) istorie;

(RSI) istorie (S) turism cultural și studii muzeale; (RSI) studii culturale, (S) turism cultural;

studii universitare de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției contractuale;

vechime în specialitatea studiilor necesară: 5 ani;

cunoștințe de operare PC – nivel mediu;

cunoaștere a minim două limbi de circulație internațională – nivel avansat, constituie avantaj;

perfecționări (specializări) agent de turism – ghid, director de centru de informare turistică, director de agenție de turism, director de hotel sau manager în activitatea de turism.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 aprilie 2021, inclusiv, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;

15 aprilie 2021, ora 11:00: proba scrisă – la sediul Direcției Programe, din Alba lulia, Str. Bucovinei nr. 6;

14 aprilie 2021, ora 11:00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoștințelor de operare PC nivel mediu – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților nr. 5A;

data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Școala Gimnazială „Horea” localitatea Horea, județul Alba

Supraveghetor de noapte

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – studii medii, cu diplomă de bacalaureat;
vechime in muncă necesară ocupării postului – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

16 aprilie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
16 aprilie 2021, ora 14:00: proba interviu.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Premierul Cîțu: Nu doresc să mai avem un lockdown în România. Putem avea şi o economie deschisă şi să ne luptăm şi cu pandemia

Publicat

Premierul Florin Cîţu a declarat că nu vrea ca România să mai treacă printr-un lockdown total, și că doreşte ca economia să fie deschisă, lucru pe care ”România l-a reuşit până acum”.

Cîţu afirmă că e nevoie de o economie sănătoasă, dar este nevoie şi de oameni sănătoși pentru a avea o economie puternică.

Premierul Florin Cîţu participă, marţi, la videconferinţa ”Bursa în anul crizei sanitare şi al incertitudinilor economice”.

”Este o perioadă complicată, avem de administrat această situaţie cu criza de sănătate (…) Aţi spus că anul trecut a fost un an dificil, dar, dacă ne uităm la rulajul pe care l-a avut Bursa de la Bucureşti, vedem că a crescut”, a afirmat Cîţu.

Premierul a spus că anul trecu, statul a injectat lichidități în economie, dar a şi modificat legislaţia care ajută companiile româneşti să se capitalizeze.

”Pentru mine important este – şi am spus de multe ori  (…) că nu doresc să mai avem un lockdown, că putem să avem şi o economie deschisă, în majoritatea ei, şi să ne luptăm şi cu pandemia.

Şi până acum am reuşit. Ai nevoie de economie sănătoasă (…) dar ai nevoie şi de oameni sănătoşi pentru a avea o economie puternică”, a mai declarat premierul.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Radu Tuhuț: Tăierea banilor europeni pentru construirea de pensiuni în rural, decizie a PNL-USR-PLUS împotriva satului românesc

Publicat

(P) Noua decizie a Guvernului PNL și USR-PLUS este aceea de a tăia banii europeni, în următorii doi ani, pentru construirea de pensiuni turistice în mediul rural.

„Această decizie – nejustificată, profund nedreaptă și arbitrară, anunțată de ministrul Agriculturii – generează câteva întrebări legitime, întrucât alianța de dreapta nu a adus deloc clarificări.

De ce vă bateți joc de persoanele care doresc să facă o afacere corectă în satele din România și care sunt interesele opririi finanțărilor în acest sector?

Cu ce vă încurcă?

Sau le vreți sărace, lipsite de apărare și nu mai lăsați banii europeni să ajungă în ele?”

Adrian Oros, ministrul Agriculturii, motivează că există pensiuni care, după perioada de monitorizare, s-au transformat în case și nu mai facilitează turismul.

„Unele s-au închis (dar se pot redeschide oricând), domnule ministru, ca orice afacere, mai ales pe fondul pandemiei, dar câte funcționează și câți bani aduc la bugetul de stat?

Vă este teamă că ”Guvernul Austerității”, din care faceți parte, va accesa prea multe fonduri europene?

Păi propuneți, domnule ministru, prelungirea perioadei de monitorizare a acestora, dacă apreciați că ea este prea scurtă și vă considerați în măsură și în drept să faceți acest lucru, dar nu tăiați o finanțare europeană atât de importantă care poate conduce la distrugerea satului românesc!

 

V-ați întrebat vreodată care sunt beneficiile fondurilor europene pentru agroturism și pentru cei care își doresc să construiască o pensiune la țară?

Atât prin încurajarea turismului românesc, producției autohtone, crearea locurilor de muncă și prevenirea depopulării.

Ați locuit vreodată în vreun sat din România să vedeți cu ce greutăți se confruntă oamenii de aici, cât de dificil se câștigă o pâine, cât de mult se muncește pentru clădirea unei pensiuni și cât de anevoios se câștigă banii din turism?

Care sunt, de fapt, interesele dumneavoastră și ce problemă aveți cu business-urile cu fonduri europene, din mediul rural, în contextul în care perioadele de monitorizare și legile naționale și europene sunt respectate?

Ce se întâmplă cu românii corecți și muncitori care și-au propus să își construiască o pensiune la țară cu bani europeni în următorii doi ani?

Nu înțeleg, domnule ministru, cu ce vă încurcă o finanțare în plus pentru țara noastră!

Vă spun direct – sunteți împotriva dezvoltării satelor din România! Fără ocolișuri: Să vă fie rușine!”, a transmis Radu Marcel Tuhuț, deputat PSD.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Începe vaccinarea populației din satele județului Alba și a angajaților din privat. Ce trebuie să facă primăriile și firmele

Publicat

Procesul de vaccinare anti-COVID intră într-o nouă fază în Alba, fază în care DSP are nevoie de sprijinul primarilor și a agenților economici din județ în vederea întocmirii de liste cu cetățenii, respectiv angajații care doresc să se imunizeze împotriva virusului Sars-Cov-2.

În ceea ce privește imunizarea populației din zona rurală, DSP Alba are în vedere organizarea de echipe mobile care să se deplaseze în teren pentru vaccinarea cetățenilor, urmând să se stabilească anumite itinerarii în funcție de listele cu doritori ce vor fi întocmite de primari.

De asemenea, agenții economici mari sau mici sunt așteptați să întocmească liste cu angajații care optează pentru vaccinare, liste ce vor fi trimise la DSP care va solicita apoi dozele de vaccin necesare.

În cazul agenților economici mari cu peste 100 de angajați și care dispun de spații și de personal medical care poate realiza vaccinarea, DSP va pune la dispoziția lor dozele de vaccin, iar vaccinarea se va face la sediile firmelor.

În cazul agenților economici mai mici, cu sub 100 de angajați, DSP va organiza vaccinarea lor la centrele fixe deschise în județ. Este foarte important de precizat că se poate opta pentru tipul de vaccin ce va fi solicitat.

Listele de la primării și de la agenții economici trebuie trimise până vineri, 23 aprilie, la adresa instituției sanatate_publica@dspalba.ro

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Mai mult de jumătate dintre părinți nu sunt mulțumiți de nivelul de cunoștințe și competențe al copiilor. Sondaj

Publicat

elevi scoala

Mai mult de jumătate dintre părinți nu sunt mulțumiți de nivelul de cunoștințe sau competenţe al propriilor copii, în actual context pandemic, arată un sondaj inițiat de Federaţia Naţională a Părinţilor la care au răspuns peste 68.000 de oameni.

La ȋntrebarea „Ce ați observat la copilul dumneavoastră, legat de procesul de învățare, desfășurat până în acest moment?”, 40,1% dintre respodenţi consideră că, ȋn actualul context pandemic, copilul are un nivel de cunoştinţe optim.

Luând ȋn calcul cei 37,3% respondenţi care consideră că propriul copil nu şi-a ȋnsuşit un nivel de cunoştinţe optim precum şi cei 19% care consideră că propriul copil are nevoie de activităţi remediale, rezultă că mai mult de jumătate dintre aceştia nu sunt mulțumiți de nivelul de cunoștințe/competenţe al propriilor copii, în actual context pandemic.

La întrebarea „Cum apreciați eficiența activităților de predare-învățare-evaluare desfășurate în mediul online comparativ cu cele desfășurate în sala de clasă?” 75,7% dintre părinţi consideră că eficiența activităților din mediul online este mai redusă şi mult mai redusă comparativ cu cea desfășurată în sala de clasă.

Legat de îngrijorările privind activitatea de instruire a copilului în actualul context pandemic, 55,3% dintre părinţii care au răspuns se tem că, datorită actualului context pandemic, copilul nu va avea un nivel de cunoștințe optim care să îi permită trecerea la nivelul următor, 40,5% consideră că vor exista efecte în plan psihologic (anxietate, depresie etc), 33,4% dintre părinţi se tem că vor exista efecte în plan fiziologic (obezitate, afectare oculară etc) iar 15,6% dintre părinţi nu au nicio îngrijorare.

La ȋntrebarea „Credeţi că decizia de continuare a activităților educaționale, în format fizic, acolo unde incidența depășește 3/1000, este benefică din punct de vedere al învățării pentru aceștia?”, un procent major dintre părinţi (67,9%) consider că activitățile educaționale trebuie să continue şi ȋn condiţiile depăşirii unei incidenţe de 3/1000, tocmai pentru a veni ȋn sprijinul elevilor, în vederea dobândirii de cunoștinte, deprinderi și atitudini.

Referitor la ȋntrebarea care a suscitat un interes major ȋn ultimele zile ȋn spaţiul public „Credeţi că o eventuală decizie legată de prelungirea cu două săptămâni a structurii anului școlar, ȋncepând cu 2022-2023, este benefică pentru elevi?” observăm un oarecare echilibru, cu o diferenţă de 3,9% ȋntre cei majoritari care spun că nu doresc o modificare a structurii anului şcolar (42,9%) şi cei care doresc o structură modificată a anului școlar (39%).

La ȋntrebarea „În ce măsură considerați că modificarea structurii anului școlar, ȋncepând cu 2022-2023, din semestre în trimestre, este o decizie oportună și eficientă?”, 38,4% spun că nu sunt de acord cu trecerea de la un sistem cu semestre la unul cu trimestre, 24,3% dintre părinţi sunt de acord cu trecerea de la un sistem cu semestre la unul cu trimestre iar 37,3% consideră că doar ȋntr-o oarecare măsură este util să trecem la un sistem cu trimestre. Doar 24.3% dintre părinți sunt de acord cu trecerea la o structură a anului şcolar care să cuprindă trimestre.

Privind o eventuală testare ȋn masă cu teste non-invazive, pe bază de salivă, ȋn unitatea de ȋnvăţământ, ţinând cont şi de practicile similare care au apărut la nivelul unor sisteme de ȋnvăţământ din Uniunea Europeană, mai mult de jumătate dintre respondenți, mai exact 53,2%, spun că ar fi de acord cu testarea copilului doar cu acordul părinților. Procentul celor care răspund ferm că nu sunt de acord cu testarea bazată pe teste non invazive este de 37%. Doar 6,5% dintre respondenţi ar fi de acord cu testarea fară acord parental.

În opinia Federaţiei Naţionale a Părinţilor, dacă se va ţine cont de părerea majorităţii părinţilor, nu va exista posibilitatea de testare ȋn masă fără acordul părinţilor.

96,5% dintre părinţi consideră că testarea trebuie să fie făcută obligatoriu de cadrele medicale (un asistent/medic). Acest procent arată că şi dacă ar primi acceptul de testare din partea părinţilor, ţinând cont de numărul cadrelor medicale angajate ȋn cadrul cabinetelor şcolare, Ministerul Educaţiei ȋmpreună cu Ministerul Sănătăţii, nu vor avea posibilitatea să asigure personal medical ȋn fiecare unitate de ȋnvăţământ pentru testarea în masă.

Într-un procent majoritar (65,7%), părinţii au ȋncredere ȋn respectarea normelor ȋn cadrul unităţii de ȋnvăţământ şi de asemenea consideră, ȋntr-un procent mai mare de 50%, că nu există un raport de cauzalitate ȋntre deschiderea unităţilor de ȋnvăţământ şi numărul de infectări.

sursă: Mediafax

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate