ECONOMIE
Angajări masive la Casele de Pensii din județe: 1000 de posturi cu salarii între 2500 și 3500 de lei. Anunțul ministrului Muncii
Angajări la Casele de Pensii: Peste 1000 de persoane vor fi angajate la Casele judeţene de pensii, iar salariile pe care le vor primi nu sunt deloc mici.
Noii angajați vor trebui să introducă manual în sistemul digital de pensii datele din cele aproximativ cinci milioane de dosare existente în România.
VEZI AICI: Casa Județeană de Pensii Alba face ANGAJĂRI pentru recalcularea pensiilor: Se caută consilieri și referenți debutanți. CONDIȚII
„Am venit astăzi la Casa Naţională de Pensii întrucât a fost publicată în Monitorul Oficial ordonanţa de urgenţă care prevede suplimentarea pe perioadă determinată a personalului caselor judeţene de pensii pentru a intensifica procesul de evaluare şi digitalizare a tuturor dosarelor de pensii”, a declarat, miercuri, ministrul Muncii, Raluca Turcan.
Dosarele vor fi depuse începând cu 27 august, iar după selecţia dosarelor urmează proba scrisă şi a interviurilor.
Vezi și Pensiile cresc de la 1 ianuarie 2022. Cu cât se vor majora
„Procesul de selecţie a fost urgentat astfel încât la jumătatea lunii septembrie să fim cu echipă completă şi procesul de digitalizare să intre în linie dreaptă, astfel încât să menţinem calendarul asumat în PNRR”, a susţinut Turcan.
Salarii între 2.500 şi 3.500 de lei, dar angajările sunt pe durată deterninată
Pentru operarea dosarelor de pensii vor fi angajaţi 1.000 de oameni, dintre care 800 cu studii superioare şi 200 cu studii medii.
„De asemenea, le-am cerut preşedinţilor de case judeţene de pensii să nu creeze false aşteptări şi să spună foarte limpede că suplimentarea de personal se face pe perioadă determinată, până la finalul anului 2022, astfel încât să fie angrenaţi exclusiv în procesul de evaluare şi digitalizare a procesului de pensii”, a declarat mininstrul Muncii.
Chiar şi cei fără experienţă pot participa la selecţie, dacă au abilităţi şi competenţe pentru a lucra la procesul de digitalizare.
Salariile vor fi între 2.500 şi 3.500 de lei net, în funcţie de studii şi competenţe. Posturi bine plătite, doar că angajările sunt doar pe durata procesului de recalculare a pensiilor
„În PNRR avem 70 de milioane de euro pentru procesul de reformă a sistemului de pensii. Pentru personalul suplimentar, avem la dispoziţie aproximativ 4 milioane de euro. În OUG am prevăzut plata de la bugetul de stat şi recuperarea banilor din PNRR”, a precizat Turcan.
Posturile disponibile la Casele de Pensii din București și din țară. Condiții de participare
Condiții specifice consilier debutant:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul: științe economice, științe inginerești, științe juridice, științe administrative, precum și în domeniul de licență: matematică, fizică sau informatică
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției contractuale: nu este necesară vechime în specialitatea studiilor
Condiții specifice referent debutant:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
- vechime în muncă: nu este necesară vechime
Vezi AICI mai multe detalii despre concurs – consilier debutant și referent debutant (.pdf)
Candidaturile se vor putea depune la sediul Casei Județene de Pensii Alba din Alba Iulia, strada Tudor Vladimirescu, nr 61, până la data de 30 august 2021, ora 16:30.
Condiții specifice inspector, clasa I:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor economice, juridice sau administrative
- vechime minimă în specialitatea studiilor: 7 ani
Dosarele de înscriere se pot depune la sediul Casei Județene de Pensii Alba, secretariatul comisiei de concurs, în termen de 8 zile de la data de 20 august 2021. Proba scrisă se va organiza în data de 6 septembrie, ora 10:00, la sediul CJP Alba. Interviul va avea loc în data de 8 septembrie, ora 10:00, la sediul aceleiași instituții.
Condiții generale
Dacă vreți să deveniți funcționari publici și vă interesează o carieră în administrația publică trebuie mai întâi să cunoașteți care sunt condițiile pe care trebuie să le îndepliniți ca să deveniți funcționar public:
- cetățenie română și domiciliu în România;
- cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
- vârsta de minimum 18 ani împliniți;
- capacitate deplină de exercițiu;
- starea sănătății corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestata pe bază de examen medical de specialitate;
- îndeplinirea condițiilor de studii prevăzute de lege pentru funcția publică;
- îndeplinirea condițiilor specifice pentru ocuparea funcției publice;
- să nu fi fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justutiei, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care v-ar face incompatibil cu exercitarea functiei publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani;
- să nu fi desfășurat activitate de poliție politică.
Formulare înscriere în concurs
AICI: Formular_inscriere_230721
AICI: Formular_de_inscriere_anexa_2
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Dacă ți-a plăcut articolul:
ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.