Connect with us
Advertisement

Administrație

UPDATE: Şedinţă la Consiliul Local Alba Iulia. Taxe pentru Parcul Sărbătorilor de Iarnă, gestiunea deşeurilor şi investiţii. ORDINEA de ZI

sediu Primaria Alba Iulia

Publicat

primaria alba iulia Consilierii locali din Alba Iulia s-au reunit vineri, 31 octombrie, de la ora 13.00, în şedinţă ordinară, cu 35 de proiecte pe ordinea de zi. Aceştia vor vota taxele pentru amplasarea Parcului Sărbătorilor de Iarnă în municipiul Alba Iulia, redistribuirea obiectivelor de investiţii, creșterea performanței energetice a unor blocuri de locuințe, repartizarea unor locuințe sociale, implementarea sistemului de colectare separată a deșeurilor, cotizaţie la Salubris, delegarea gestiunii de colectare și transport deșeuri, extinderea incintei cimitirului municipal.

UPDATE:  Toate proiectele de pe ordinea de zi au fost aprobate de către consilierii locali. În plus, au fost introduse pe ordinea de zi şi aprobate trei proiecte. Acestea se referă la acordarea sumei de 500 de lei unei persoane fizice (Elisabeta Joldea) cu ocazia împlinirii vârstei de 100 de ani; propunere de atribuire în proprietate a unor terenuri aferente caselor particulare (zona Oarda); modificarea HCL 266 – înfiinţarea Direcţiei Creşe, va funcţiona pe codul fiscal al primăriei; îndreptarea unei erori materiale privind terenul în suprafaţă de 14.000 mp pe strada Târgului FN (pentru construirea sediului Tribunalului Alba).

Proiectul ordinii de zi:

1. Rectificarea bugetului general de venituri și cheltuieli pe anul 2014 al municipiului Alba Iulia

2. Execuția bugetului general de venituri și cheltuieli pe trimestrul III anul 2014 al municipiului Alba Iulia

3. Modificarea organigramei și statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia de la 1 noiembrie 2014 (în fostul sediul FLIPS, pe BulevardulRepublicii nr. 26, se vor muta unele servicii din cadrul Primăriei, astfel că sunt necesare şapte posturi de agent de pază, alte două posturi de la primărie se modifică în grad superior, la Direcţia urbanism)

4. Modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea nr. 22/2014 a Consiliului local privind aprobarea redistribuirii pe obiective de investiții a creditului bancar contractat în anul 2013 (redistribuirea sumei de 1.120.899,26 lei economisită în cadrul proiectului de amenajare a Parcului Dendrologic Dr. „Ioan Vlad” zona Mamut-Valea Popii către proiectul de reabilitare a centrului istoric – zona interioară, care continuă până la finalul acestui an)

5. Modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea nr. 20/2014 privind aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local din 2013 ca sursă de finanțare a cheltuielilor secțiunii de dezvoltare

6. Înființarea unităţii de implementare locală (UIL) a proiectului ”Creșterea performanței energetice a unor blocuri de locuințe din municipiul Alba Iulia

Citeşte şi Peste 250 de locuinţe din Alba Iulia vor fi reabilitate termic. Investiţie de 1,44 milioane lei din fonduri Regio. Cheltuielile proprietarilor

7. Completarea anexelor 1 și 2 a Hotărârii nr. 144/2014 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia (referitor la participarea Municipiului Alba Iulia la proiectul „Resurse umane calificate şi recalificate pentru accesul femeilor la piaţa muncii – FEMRO„, finanţat prin POS DRU; se stabileşte Unitatea de Management a proiectului)

8. Repartizarea unor locuințe sociale și stabilirea chiriei (listă cu 24 de beneficiari pentru apartamente în blocurile A1 şi A2, nr. 74 şi 49 de pe strada Marcus Aurelius din Alba Iulia)

9. Aprobarea actului adițional nr. 4 la Acordul de parteneriat din 23.11.2006 încheiat între DGASPC Alba, Municipiul Alba Iulia prin DAS și Asociația pentru Consiliere și Asistență Specializată Alba Iulia, privind Centrul pentru copii cu dizabilităţi multiple cu sediul în Alba Iulia, strada Constructorului F.N.; DGASPC Alba decontează lunar 773 lei pe beneficiar, la un număr total de maximum 20 de copii

10. Modificarea şi completarea Hotărârii nr. 285/2012 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia – modificări în consiliile de administraţie – reprezentanţi CL la şcolile „Avram Iancu” (Gabriel Pleşa) şi „Mihai Eminescu” (Dorin Pocol) şi grădiniţele nr. 11 (Pavel Popa) şi 12 (Daniel Zdrânc)

11. Alocarea unei sume de bani din bugetul local, pe anul 2014, al municipiului Alba Iulia (până la 5000 de lei cheltuieli de transport pentru participarea unui grup de elevi şi pofesori de la Şcoala Generală „Avram Iancu” la un schimb cultural cu tineri de la Şcoala „Kaiserin Augusta” din Koln, în perioada 12-16 noiembrie 2014; 15 elevi vor avea posibilitatea aprofundării cunoaşterii limbii germane şi trei profesori vor avea acces la schimb de bune practici în domeniul pedagogic)

12. Implementarea sistemului de colectare separată a deșeurilor municipale pe două fracții, umede și uscat

13. Aprobarea Actului adițional nr. 1 la Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Salubris Alba și cuantumul cotizației datorat asociației (5.500 lei pe trimestrul IV)

14. Aprobarea Studiului de oportunitate pentru delegarea gestiunii de colectare și transport deșeuri municipale în județul Alba

15. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului ”Being a Jew” (”A fi evreu”), finanțat prin programul european Europa pentru cetățeni 2014-2020 (lider de proiect instituţia publică Vilko Valia – Lituania, parteneri Fundaţia Gaudete Polonia, ONG MoreMusic Slovenia, Municipalitata Vilnius – Lituania, Fundaţia Former Ghetto Prisoners Lituania, Centrul de Voluntari Vilnius . Lituania; în subordinea CL Alba Iulia va funcţiona Unitatea de Management pe o perioadă de 4 luni; din bugetul local vor fi alocaţi 3000 de euro pentru două evenimente, în februarie şi martie 2015, la Alba Iulia – vizite la cimitirul evreiesc şi sinagogă, spectacole şi tradiţii culinare – şi alte costuri; scopul proiectului: accesul tinerilor la informaţii despre istoria şi cultura evreiască înainte de Holocaust)

16. Aprobarea plății cotizației către Asociația ”Orașe Energie România”, care se ocupă de sprijinul și informarea autorităților locale privind eficiența eneregetică (1.500 lei pentru anul 2013 și 1.500 lei pentru anul 2014; Municipiul Alba Iulia nu a mai plătit cotizația din 2012)

17. Acceptarea donației unei stații de pompare ape uzate și teren aferent, în suprafață de 380 mp, din municipiul Alba Iulia (cartierul Orizont)

18. Atribuirea denumirii unor străzi din municipiul Alba Iulia (în zona C intravilan, străzile Tuberozelor – delimitată de străzile Nazaret Ilit şi Serenadei – şi Aromei – tronson de drum din strada Brânduşei; în zona D intravilan: strada Condeiului – delimitată de Luminilor şi Ioan Mincu; strada Porumbelului – tronson de drum din strada Ana Aslan; strada Valeriu Branişte – stradă privată, delimitată de arterele Cronos şi Nemesis: strada Iosif Vulcan – stradă privată, delimitată de Cronos şi Nemesis)

19. Aprobarea unor documentații de urbanism:

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Reglementare strada Dimitrie Anghel, Alba Iulia, zona Dinamita, str. Dimitrie Anghel, solicitant Moldovan Vasile, Moldovan Rodica

Art.2 Avizează Planul Urbanistic Zonal „Parcelare loturi pentru construire locuinţe individuale, realizare acces, Alba Iulia, Miceşti, str. Drăgăşani, nr.20, solicitant Man Petru Raul, Dan Ioan cu soţia Aranka”

Art.3 Avizează Planul Urbanistic Zonal „Realizare stradă de legătură între str. Castanului şi str. Pepinierei, Alba Iulia, Oarda de Jos, solicitant Trifa Gabriel Nicolae şi soţia Trifa Cristina Mariana”

Art.4 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Modificare PUD aprobat prin HCL nr. 320/31.10.2011, art.7, construire locuinţă de serviciu, Alba Iulia, str. Doinei, nr.11, solicitant SC Apulum Agent de Asigurare SRL”

Art.5 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire locuinta individuala şi împrejmuire, Alba Iulia, strada Varese, FN, solicitant Şoaită Ioan Viorel”

Art.6 Modifică Planul Urbanistic de Detaliu „Amenajare skate parc aprobat prin HCL nr. 182/05.2012, art.10, Alba Iulia, Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionului Sf. Elisabeta, solicitant Municipiul Alba Iulia”

Art.7 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Reamplasare structură presostatică sezonieră – modificare PUD aprobat prin HCL nr. 309/31.10.2013, art. 8, Alba Iulia, Bastionul Sf. Elisabeta – Ravelinul Sf. Capistrano, solicitant Club Sportiv Mova” (acoperirea terenului de tenis nr. IV, în locul celui cu nr. III)

Art.8 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire moară, Alba Iulia – Pâclişa, intravilan, str. Garoafei, nr. 21, solicitant Vlad Daniel”

Art.9 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Schimb parţial de destinaţie din apartament în atelier retuş croitorie şi realizare acces, Alba Iulia, str. Poligonului, Bl. D10, ap. 2, solicitant Alb Ioan, Alb Sînziana”

Art.10 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire a două locuinţe de parcelă, Alba Iulia, str. Zlatnei nr. 65, solicitant Ciugudean Petru Matei”

Art.11 Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire locuinţe colective P+5, Alba Iulia, str. Arieşului, nr. 14A, solicitant SC Senido SRL şi SC Anet Construct SRL”

Art.12 Aprobă Planul Urbanistic Zonal „Eliminare strada Izvorul Alb, Alba Iulia, str. Constantin Noica, FN, solicitant Clepan Dimitrie Horaţiu, Rus Virgil”

Art.13 Aprobă Planul Urbanistic Zonal „Modificarea aliniamentului la strada Muncel, Alba Iulia, strada Muncel, nr. 7, solicitant Petre Ilie, Petre Maria, Gherman Nicolae Marius, Nicoară Călin, Zgârdan Cristina” – RETRAS de solicitanţi

20. Expertiza tehnică efectuată în Dosar nr. 8308/176/2014, aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

21. Parcelarea unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Aurel Vlaicu

22. Împuternicirea de către Consiliul local pentru efectuarea unei declaraţii notariale privind radierea dreptului de proprietate asupra unui imobil, bloc ANL, str. Vînătorilor și înscrierea dreptului de proprietate a Statului Român

23. Parcelarea unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Andrei Mureșan, nr. 49

24. Transmiterea din domeniul public al municipiului Alba Iulia în domeniul public al Statului a imobilului (teren de 14.818 mp) situat în Alba Iulia, str. Târgului, FN (pentru construirea noului sediu al Tribunalului Alba)

25. Modificarea și completarea Inventarului bunurilor ce aparțin domeniului public al municipiului Alba Iulia (pentru efectuarea lucrărilor de modernizare a căii ferate în cadrul proiectului  de reabilitare CF Braşov – Simeria, pe raza municipiului Alba Iulia sunt afectate de lucrări de utilitate publică 23 de imobile, în suprafaţă totală de 18.046 mp)

26. Însușirea parțială a expertizei tehnice din Dosarul nr. 5724/176/2013 al Judecătoriei Alba Iulia

27. Revocarea Hotărârii nr. 170/2014 a Consiliului local și aprobarea aderării Municipiului Alba Iulia la Asociația Proprietarilor de Păduri ”Iezărul – Trascău” (Municipiul Alba Iulia are în proprietate o suprafață de 946,95 hectare pădure; pentru că Asociația proprietarilor de pădure Alba – Apuseni nu s-a mai constituit, iar rezervarea denumirii a expirat, se propune aderarea la structura funcțională din comuna Ighiu, cu parteneri asociați administrații locale, composesorate, asociații, dar și parohii – ortodoxe, romano-catolice sau reformate – din Cricău, Galda de Jos, Meteș, Stremț, Bucerdea Vinoasă, Ighiel, Țelna, Ampoița, Șard, Tibru, Craiva, Geomal).

28. Aprobarea încheierii unei convenții de constituire a dreptului de uz și a dreptului de servitute asupra unui imobil (teren 3 mp, pe strada Livezii nr. 47, în favoarea Electrica SDEE Alba, pentru amplasarea unei firide de3 distribuție și contorizare și punct de aprindere pentru iluminat public)

29. Aprobarea cumpărării unui teren situat în municipiul Alba Iulia str. Dealul Furcilor, FN, pentru extinderea incintei Cimitirului municipal (teren 1.800 mp, la preţul de 6 euro/mp plus TVA, ce va fi cumpărat de Consiliul Local de la SC Prometeu SRL, ce administrează cimitirul)

30. Aprobarea cumpărării unui teren situat în municipiul Alba Iulia, str. Varese, FN, în vederea modernizării str. Varese (5.800 mp, la preţul de 12 euro/mp TVA inclus de la o persoană fizică)

31. Aprobarea taxelor de utilizare temporară a locurilor publice în perioada 1 decembrie 2014 -15 ianuarie 2015 pentru amplasarea Parcului Sărbătorilor de Iarnă în municipiul Alba Iulia

32. Rezilierea contractului de asociere nr. 72/2006 încheiat între Consiliul local al municipiului Alba Iulia și SC Monolit SRL (pentru spaţiile de 1.010,69 mp din Cetatea Alba Carolina, zona Ravelinului Sf. Michael – Contragarda Bastionului Trinitarienilor, puse la dispoziţie pentru amenajare şi exploatare spaţiu cultural polifuncţional – galerii de artă, anticariat, sală de conferinţe, club; datoriile, rezultate din acest contract, ale Monolit SRL, aflată în insolvenţă, sunt de 170.245, 65 lei, reprezentând redevenţe, taxe, impozite, penalităţi şi consum energie electrică)

33. Aprobarea încheierii antecontractului și contractului de vânzare-cumpărare a unei locuințe construită din fonduri ANL, situată administrativ în municipiul Alba Iulia, str. Arieșului, nr. 37, bl.235, sc. C, ap. 18

34. Vânzarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, Str. Calea Moților, FN (către Sevco Service)

35. Îndreptarea erorii materiale din anexa 1 a Registrului local al spațiilor verzi din intravilanul municipiului Alba Iulia, aprobat prin Hotărârea nr. 409/2011 a Consiliului local

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. punctul 8

    luni, 27.10.2014 at 13:56

    Apropo de pc. 8 – repartizarea de locuinte sociale…Primaria ar face bine sa-si plateasca datoriile la intretinere pentru garsonierele pe care le au date in folosinta tot unor cazuri sociale din blocurile „M” 1-12, care au peste 40.000 RON restanta. Desi Asociatia Parc Cetate a castigat in instanta sumele datorate de primarie, acesata( primaria) inca nu a achitat mai nimic. Ce facem daca ne este oprita apa rece sau liftul din cauza restantelor. Restantele de la aceste garsoniere ale primariei reprezinte 80 % din restatntele totale.

  2. Cetățean

    vineri, 31.10.2014 at 23:25

    La femeia de 100 de ani consiliu da 500 RON si la copii de bani gata de la Sc.Avram Iancu dați 5000 RON ? E absurd acei copii sunt plini de bani si selectia lor a fost preferențială, iar femeia respectiva abia o duce de la o luna la alta.Era bine dacă si cei 5.000 RON se dădeau la femeia respectiva .

  3. Nana

    sâmbătă, 01.11.2014 at 22:09

    PUNCTUL 36- ACORDAREA UNUI SEDIU UNIVERSITATII TEHNICE CLUJ-NAPOCA !!!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement