Connect with us
Publicitate

Blaj

Business-ul Jidvei, preluat de fiicele lui Claudiu Necșulescu. Ana și Maria, a treia generație a ”tezaurului de pe Târnave”

jidvei

Publicat

Succesul se sărbătorește în familie. Businessul trece la o nouă generație. Președintele companiei Jidvei, Claudiu Necșulescu, le-a predat ștafeta fiicelor lui, Ana și Maria. Cele două sunt implicate total în afacere. Ana se ocupă de partea de marketing a companiei, în timp ce Maria coordonează departamentul de vânzări.

Anunțul a fost făcut la un eveniment organizat de Jidvei. Cel mai mare producător de vinuri a sărbătorit împlinirea a 20 de ani de pasiune, curaj și respect pentru tot ceea ce înseamnă arta vinului prin evenimentul „Renaissance”, care a avut loc recent la Flavours in the Garden, Clubul Diplomatic din București.

Vezi și Tinerii din județul Alba care preiau frâiele unora dintre cele mai importante afaceri din România

Jidvei

Ana, mezina familiei a anunțat noua campania de comunicare „Primul loc e doar primul pas”, în cadrul unui eveniment la care a participat familia.

„Este un manifest, este esența tuturor lucrurilor în care noi credem, a valorilor în care ne regăsim și care ne inspiră în fiecare zi, a oamenilor care ne sunt mereu alături și pe care astăzi îi celebrăm”, a spus Ana Necșulescu.

„Noi nu visăm la primul loc, noi visăm la ce e după!”, a mai adăugat Ana.

jidvei

Maria Necșulescu a vorbit despre valorile unei familii: iubire, loialitate și respect, despre consumatorii de vinuri și despre produsele pe care ei le oferă.

„O a treia valoare a familiei noastre este reprezentată de respect, respect pentru consumatorii de vinuri, cărora le-am oferit tot timpul produse de cea mai înaltă calitate, garantată prin toate investițiile pe care le-am făcut și vom continua să le facem, investiții în oameni, dar și în plantații și tehnologii”, a spus Maria.

Aceasta a declarat că nu există o altă cramă în România care să depășească Jidvei în ceea ce privește nivelul de investiții.

Maria nu a evitat subiectul preluării afacerii.

„Vreau să vă asigur că împreună cu sora mea vom duce mai departe tot ce au realizat tatăl și bunicul nostru și sper să aveți încrederea că Jidvei este o companie orientată către viitor și că ea va fi prezentă în viețile noastre multe generații de acum încolo”, a încheiat Maria Necșulescu.

jidvei

Momentul a fost emoționant pentru președintele Jidvei, Claudiu Necșulescu.

„Sunt copleșit de emoție având în vedere că cele două fiice ale mele, pe lângă prestația pe care au avut-o, și-au luat angajamentul de a continua bunul mers al acestui business. Îmi dau încredere și împlinire că lucrurile vor merge pe drumul pe care l-am pornit”, a spus tatăl fetelor.

Deși compania sa este cel mai mare producător de vinuri, Claudiu Necșulescu nu a dorit niciodată să comunice acest mesaj, dar a dorit să vorbească despre munca depusă pentru a ajunge la acest nivel.

„A fost o luptă și o muncă continuă și pentru faptul că am ajuns aici chiar merită să o spun cu mândrie: Suntem cei mai mari producători de vinuri și, atenție, producător de vinuri care produce, care cultivă vița de vie și care produce struguri și produce vinul”, a adăugat acesta.

Maria Necşulescu, absolventă a Facultăţii de Matematică şi Management din cadrul University College of London, a devenit în anul 2014 director general adjunct al Jidvei, iar de anul acesta coordonează şi departamentul naţional de vânzări.
Ana Necşulescu a urmat Business Studies în cadrul Cass Business School, unde timp de trei ani a studiat toate ariile de business, urmând o specializare în domeniul marketingului.

jidvei

De câţiva ani noua generaţie este pregătită intens de către oamenii de afaceri din România pentru a prelua frâiele businessurilor pe care le-au fondat în urmă cu mai bine de 20 de ani. Acum le dau copiilor lor responsabilităţi, îi implică în luarea deciziilor importante în companie şi îi pregătesc pentru momentul în care se vor ocupa singuri de businessuri de zeci sau chiar sute de milioane de euro în timp ce alţii au preluat deja conducerea afacerilor înfiinţate de părinţii lor.

De altfel, cel mai recent studiu despre afacerile de familie din România, realizat de compania de audit şi consultanţă PwC, arată că 74% dintre afacerile locale au membri ai familiei din generaţia următoare care lucrează în companie, iar 49% plănuiesc să transfere atât proprietatea, cât şi conducerea organizaţiei către noua generaţie, scris businessmagazin.ro.

Pentru Maria şi Ana Necşulescu, joburile pe care le au în cadrul companiei Jidvei nu sunt ca unele într-un orice alt business, pentru că legătura pe care o au cu această afacere este una specială. Ele au crescut practic odată cu producătorul de vinuri din Alba dezvoltat de tatăl lor.

Claudiu Necşulescu şi tatăl său, Liviu Necşulescu, au readus la viaţă businessul Jidvei după o perioadă grea pentru unul dintre cei mai vechi producători de vinuri de pe plan local. Astăzi, Jidvei vinde anual peste 14 milioane de sticle de vin, are 2.500 de hectare de viţă-de-vie şi crame situate în Jidvei, Tăuni, Blaj şi Bălcaciu.

Vinurile din podgoria Jidvei au câștigat sute de premii internaționale și foarte multe medalii de aur la concursuri desfășurate în țările în care există o tradiție a vinului de sute de ani. Sauvignonul Blanc de la Jidvei a ajuns să fie apreciat cu medalie de aur la cel mai mare concurs pentru vinurile făcute din acest soi de struguri, la ”Concours Mondial de Sauvignon”.

Surse: Capital.ro, Fobes, Businessmagazin.ro, Jidvei.ro, Facebook/jidvei

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate