Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

Cele 8 spații rămase libere în Cetatea Alba Carolina, scoase la LICITAŢIE pentru concesionare, în 6 aprilie. Detalii de la Primăria Alba Iulia


Publicat

cetate spatii liberePrimăria Alba Iulia a anunţat organizarea în 6 aprilie a licitaţiei pentru concesionarea celor opt spaţii disponibile în Cetatea Alba Carolina. Administraţia așteaptă persoane interesate și dispuse să investească în aceste locaţii, ce au destinaţii de spaţii comerciale, alimentaţie publică, servicii turistice sau bistro ecologic, punct de informare turistică, respectiv spaţiu cultural polivalent.

Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială. Prețurile de pornire ale licitațiilor sunt cuprinse între 40 și 500 de euro pe lună.

Licitația pentru aceste spații va fi  în data de 6 aprilie 2016 la ora 10.00, la sediul din Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 7, Bloc S1, sc. E (vizavi de Bancpost). Spaţiile, situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina, sunt incluse pe Lista Monumentelor Istorice.

Depunerea ofertelor se face în perioada 21 – 25 martie, până la ora 12.00, la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul in Alba Iulia, Calea Motilor, nr. 5 A, cam 8 (Registratura), într-un exemplar. Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este cu 4 zile înainte de ultima zi de depunere a ofertelor.

Pentru desfăşurarea licitaţiei este nevoie de cel puţin trei oferte valabile. În caz de amânare a ședinţei de licitaţie, aceasta se va repeta în data de 13 aprilie 2016, ora 10.00.

Deși prețul chiriilor sunt accesibile, problema principală o reprezintă suma pe care trebuie să o aibă în conturi cei care doresc spațiile, prin care să facă dovada că pot să investească și să amenajeze la anumite standarde acele zone.

Vezi şi Lista și PREȚURILE pe care le plătesc cei care au obținut spații sau terenuri în Cetatea Alba Carolina. Chiria cea mai mică: 50 de EURO

Spațiile scoase la licitație sunt:

Spaţiul nr. 2 (M4C1) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Trinitarienilor; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 521,6 euro/lună; suprafaţa utilă 521,59 mp; necesar scrisoare de bonitate în valoare de 264.130 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 4 (M5R1) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Capistrano; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 59,9 euro/lună; suprafaţa utilă 85,6 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 54.170 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 5 (M6C2) – în Cetatea Alba Carolina, Bastionul Sf. Elisabetha; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 524,4 euro/lună; suprafaţa utilă 476,75 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 233.460 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 6 (M7C1) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Sf. Michael; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 406,8 euro/lună; suprafaţa utilă 508,52 mp; scrisoare de bonitate sau confort în valoare de 304.680 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 7 (M7C2) – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Sf. Carol; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 479 euro/lună; suprafaţa utilă 532,2 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 288.140 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 9 (M7R2) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Carol; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 56 euro/lună; suprafaţa utilă 186,8 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 170.480 euro (sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 10 (M7R3) – în Cetatea Alba Carolina, Ravelinul Sf. Carol: preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 229,3 euro/lună; suprafaţa utilă 254,8 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 138.300 euro ( sau echivalentul în lei)

Spaţiul nr. 13 – în Cetatea Alba Carolina, Contragarda Bastionul Trinitarienilor; preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 40 euro/lună; suprafaţa utilă 100 mp; scrisoare de bonitate în valoare de 63.200 euro (sau echivalentul în lei).

Taxa de inscriere la licitaţie este de 200 lei, preţul Caietului de Sarcini este de 100 lei, iar garanţia de inscriere la licitaţie reprezintă valoarea minimă a redevenţei pentru o perioadă de 6 luni.

Ofertele se redactează în limba romană şi cuprind două plicuri unul exterior şi unul interior şi se depun la sediul concedentului
– plicul exterior va cuprinde obiectul concesiunii, o fişă cu informaţii privind ofertantul şi o declaraţie de participare semnată de ofertant, copie certificat de inmatriculare a societaţii şi statut , declaraţie pe propria raspundere că ofertantul nu a fost condamnat în ultimii 5 ani pentru participarea la activitaţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională, precum şi faptul că nu se află în situaţia de a fi in faliment ori lichidare, că în ultimii 3 ani nu şi-a indeplinit in mod defectuos obligaţiile contractuale, certificat de atestare fiscală, bilanţ contabil, declaraţie privind cifra de afaceri pe o perioadă de 3 ani, scrisoare de bonitate, dovada plaţii garanţiei de participare şi a contravalorii documentaţiei, caiet de sarcini semnat şi ştampilat, dovada existenţei  unui cotract-antecontract încheiat cu o persoană fizică sau juridică atestată sau autorizată, înscrisă în registrele Ministerul Culturii şi Cultelor privind urmărirea în timp a spaţiului.

-plicul interior conţine oferta propriu-zisă, numele (denumirea) ofertantului şi adresa acestuia , oferta propriu -zis trebuie să cuprindă detailat toate condiţiile prevăzute în caietul de sarcini, alte obligaţii pe care ofertantul şi le asumă , precum şi date tehnice şi financiare referitoare la investiţie.

Valoarea redevenţei nu poate fi mai mică decât valoarea minimă stabilită de concedent.


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


TOP articole in ultimele zile

Publicitate

EVENIMENT

Scrisoare deschisă: Mai multe cadre medicale din țară, cer pensie de urmaș pentru copiii lor, dacă vor muri la datorie

Publicat

Într-o scrisoare deschisă adresată autorităților, ONG-ul Alianța Medicilor cere o lege prin care copiii cadrelor medicale să beneficieze de pensie de urmaș, în cazul în care, aceștia vor muri la datorie, în lupta cu noul coronavirus.

De asemenea, în scrisoarea respectivă, cadrele medicale, mai arată că bonusul de 500 de euro, promis de președintele țării, Klaus Iohannis, nu va rezolva problema, ci că au nevoie de echipamente de protecție, circuite corecte și camere de decontaminare.

” Scrisoare deschisă pentru toți decidenții,

Dacă nu ni se vor da asigurări și o lege clară, potrivit căreia copiii noștri (indiferent de vârsta acestora, aflați la studii sau încă sugari) vor avea asigurată toată viața pensie de urmaș în caz de deces (din cauza COVID-19), ne rezervăm dreptul de a demisiona.

Suntem foarte mulți în situația soț-soție care lucrează în domeniul sănatății (medic – medic; asistent – asistent; medic – asistent; asistent – infirmieră și toate celelalte relații posibile).

Nu avem nevoie de bani în plus ca să muncim și să ne facem datoria!

Este revoltător! Avem nevoie de echipamente de protecție, de circuite corecte, de camere de decontaminare la ieșirea din zona roșie și, mai ales, avem dreptul să ne știm copiii la adăpost, în caz de îmbolnăvire.

Echipament corespunzător de protecție înseamnă:

1) Pentru ATI și specialități chirurgicale: mască ffp2/ffp3, viziere, bonetă, PPE, cizme de cauciuc, două perechi de mănuși chirurgicale;
2) Pentru restul personalului din specialitățile medicale: măști ffp2/ ffp3, vizieră, bonetă, halat chirurgical impermeabil, două perechi de mănuși și botoși lungi.

Subliniem că toți cei care lucrăm în spitale, de la portar, brancardier și până la medicii cei mai expuși – ATI-iști, ORL-iști, infectioniști, chirurgi – ne dorim să muncim în condiții de deplină siguranță pentru că, odată infectați, reprezentăm un pericol pentru pacienții noștri, colegi și pentru toți cei cu care venim în contact.

Pericolul de a ne transforma în vectori este mare și un singur infectat în spital ne poate infecta pe toți, iar cei infectați nu pot folosi nimănui, nici măcar celor pe care ar trebui să îi trateze.

Ne întrebăm: rezolvă cei 500 de euro promiși problemele personalului medical? Evident, nu. Ei se adresează unei presupuse nevoi financiare care nu există. Toți am cerut echipamente de protecție, teste, circuite, protocoale și nu am primit decât foarte puțin. Și le cerem nu pentru că ne e teamă pentru noi, ci pentru că odată infectați suntem un pericol, o bombă cu ceas pentru pacienți, pentru colegi și, nu în ultimul rând, pentru familiile noastre. Asta vrem: siguranță pentru toată lumea!

Nu este admisibil să avem protocoale pentru cei decedați și nicio asigurare pentru urmașii personalului din sănătate ce poate fi afectat de pandemie .
Nu suntem datori numai față de pacienți, ci si față de urmașii noștri.
Găsiți soluții viabile pentru ca toți cei ce lucrăm în domeniul sanitar să o putem face protejați, în condiții de siguranță și, dacă se poate, sustineți-ne cu tot ce puteți ca să ne putem trata pacienții și să fim sănătoși!

În cazul în care se va ajunge la primirea celor 500 de euro, fără posibilitate de refuz, donarea lor către o cauză pe care o susținem este de dorit, în contextul în care nu acesta este sprijinul pe care îl solicităm!”, se arată în scrisoarea postată pe pagina Alianța Medicilor.

Scrisoarea este semnată de doctor Bogdan Tănase, președinte al ONG-ului, Alianța Medicilor.

Alianţa Medicilor pentru Modernizarea Sistemului Medical este o organizaţie nonprofit constituit dintr-o mişcare spontană pe Facebook, la care au participat în jur de 30.000 de cadre medicale şi membrii ai societăţii civile din toată ţara. Alianţa Medicilor pledează pentru o creştere a finanţării sistemului medical, venituri comparabile cu cele din ţările Uniunii Europene, militează împotriva managementului defectuos al sistemului medical şi promovează eforturile deosebite ale corpului medical pentru un act medical responsabil şi de calitate.

 

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Câte persoane se află în izolare și în carantină în județul Alba. Amenzi de peste 250.000 de lei date de autorități în 24 de ore

Publicat

În județul Alba se află 345 persoane în carantină şi 1.298 persoane izolate la domiciliu. Au ieşit din carantină 94 de persoane, iar din izolare la domiciliu 2.582 persoane, potrivit celor mai recente date transmise de reprezentanții Prefecturii Alba.

Polițiștii din Alba continuă să acționeze integrat, împreună cu celelalte structuri teritoriale cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, pentru impunerea normelor legale în timpul stării de urgență prin verificarea persoanelor și societăților comerciale, fluidizarea traficului rutier și escortarea autovehiculelor care tranzitează județul nostru cu persoane care revin din afara granițelor țării.

În ultimele 24 de ore, 236 de polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19.

Astfel, s-a verificat modul de respectare a măsurii de izolare în cazul a 1.555 de persoane, iar echipaje mixte de polițiști, jandarmi, polițiști locali și lucrători MApN au intensificat activitățile pentru asigurarea unui climat optim de siguranță publică, care a avut ca scop verificarea respectării măsurilor dispuse prin Ordonanțele Militare.

Ca urmare a acțiunii au fost aplicate 211 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 256.100 lei, pentru nerespectarea dispozițiilor Ordonanțelor Militare.

De la debutul epidemiei, polițiștii din Alba au aplicat 2.260 sancțiuni contravenționale, în valoare de 1.985.450 de lei.

În ultimele 24 de ore, 123 de efective din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Alba au desfășurat misiuni specifice în contextul prevenirii și combaterii răspândirii COVID – 19, astfel:

Misiuni de escortare a convoaielor auto
Asigurarea măsurilor de ordine publică în zona centrelor de carantină
Misiuni desfășurate în vederea verificării modului de respectare a prevederilor ordonanțelor militare.
În urma acțiunilor specifice au fost aplicate desfășurate de echipajele de jandarmi, au fost aplicate 5 sancțiuni contravenționale, în valoare totală de 500 de lei, pentru nerespectarea prevederilor ordonanțelor militare.

sursă foto: Prefectura Județului Alba, imagine de arhivă, rol reprezentativ.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Proiect: Permisele de conducere reținute de Poliție nu vor mai fi predate personal de către șoferi

Publicat

politia-rutiera

Un proiect de ordonanță de urgență prevede că șoferii nu vor mai fi obligați să predea personal permisele de conducere, în situația în care polițiștii rutieri au dispus suspendarea acestora.

Actul de modificare a Codului Rutier propune ”derogarea de la obligativitatea contravenientului de a preda permisul de conducere personal ori prin reprezentant convenţional, în termen de 30 de zile de la data rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti prin care instanţa a respins plângerea împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei şi reglementarea predării acestuia exclusiv prin servicii de curierat, cu aviz de primire”.

De asemenea, ”permisul de conducere reţinut se restituie titularului la adresa de corespondenţă precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenţionale”.

Derogările ar urma să fie aplicate în perioada stării de urgență, pentru a evita prezenţa conducătorilor de autovehicule, de tractoare agricole sau forestiere ori de tramvaie la sediul poliţiei rutiere.

Cererile de restituire, la încetarea cauzelor pentru care au fost reţinute, ar urma să fie transmise prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului şi confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid, iar restituirea documentelor să se realizeze la adresa de corespondenţă precizată de către titular în cuprinsul cererii.

”În cazul contestării procesului-verbal de constatare și sancționare a contravenției la regimul rutier, contravenientului îi revine obligația de a prezenta la unitatea de poliție din care face parte agentul constatator, personal sau prin reprezentant convențional, dovada înregistrării plângerii la judecătoria în a cărei rază de competență a fost constatată fapta. Astfel, este necesară stabilirea unei derogări, pe întreaga durată a stării de urgență, în sensul că dovada înregistrării plângerii contravenționale se realizează printr-un document emis de către instanța de judecată sau printr-un extras de pe portalul instanțelor de judecată w.w.w.portal.just.ro, iar transmiterea la unitatea din care face parte agentul constatator să se realizeze prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, precum fax, e-mail, curier rapid. Subsecvent, permisul de conducere reținut se restituie titularului la adresa de corespondență precizată cu ocazia transmiterii dovezii înregistrării plângerii contravenționale”, se mai arată în nota de fundamentare a proiectului.

AICI, proiectul integral.

AICI, nota de fundamentare.

surse: digi24.ro, mai.gov.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DSP Alba: În județul Alba nu există focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate de infectare

Publicat

dsp alba directia de sanatate publica

În județul Alba nu există momentan focare de coronavirus, ci doar cazuri izolate. Mai mult, la ora actuală nu există cazuri de infectare intraspitalicești, a declarat directorul DSP Alba, Alexandru Sinea.

” În toate cazurile confirmate pozitiv COVID-19 identificate în judet, medicii epidemiologi ai DSP Alba au demarat anchete epidemiologice privind stabilirea contactilor.

Conform procedurii, contactii direcți ai unei persoane depistate pozitiv se izolează, contactii direcți care prezintă simptomatologie specifica COVID-19 se testează și după caz se transporta la unități sanitare. Cadrele medicale care au întrat în contact cu bolnavi COVID-19 și prezintă simptome vor fi testate cu prioritate, folosirea materialelor de protecție fiind obligatorie.

Spitalele din județ dețin materiale de protecție pe care sunt obligate sa le pună la dispoziția cadrelor medicale.

Acestea sunt protocolale naționale, iar DSP Alba nu face altceva decât sa le respecte și sa le pună în aplicare. Nu se fac teste la cerere, respectam regulamentul întocmai și ne facem datoria”, a declarat Alexandru Sinea.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate