Connect with us
Publicitate

Administrație

Dispecerat nou pentru sesizări la Primărie. Vezi, pas cu pas, cum poți reclama o problemă de pe domeniul public, la telefon și prin internet

YouTube video

Publicat

Albaiulienii care observă nereguli pe domeniul public al orașului pot să le reclame la Primărie, atât prin telefon cât și prin e-mail. Acest lucru este posibil în urma proiectului „Sistem informatic pentru implementarea modelului de management al relației cu cetățenii în administrația publică locală prin servicii electronice moderne”, ce va ajunge la final la sfârșitul lunii iulie. Proiectul și facilitățile acestuia au fost prezentate vineri, într-o conferință de presă de către managerul proiectului, Cătălin Hristea, directorul Direcţiei Programe din cadrul Primăriei Alba Iulia, Crina Dumitrescu și administratorul municipiului, Nicolaie Moldovan.

Solicitări de informații, sesizări de distrugere a domeniului public, graffiti, afisare stradală neautrorizată, servicii de salubritate, probleme de vizibilitate rutieră, de întreținere a echipamentului din parcurile pentru copii, vehicule abandonate, sesizări de lipsă sau distrugere a capacelor de canal, parcări neregulamentare, probleme de iluminat public, toate aceste probleme, dar și altele, pot fi sesizate la Primărie, prin noul dispecerat.  Practic, oricine dorește să facă o plângere la Primărie, sau să solicite informații, are la îndemână două opțiuni: prin telefon sau prin internet.

Telefonic, cetățenii vor putea apela numărul de Romtelecom 0258 819462, valabil de la sfârșitul lunii iulie (primăria va comunica data exactă din care numărul va fi funcțional). La acest dispecerat vor lucra trei persoane din cadrul Primăriei, care vor înregistra sesizările și solicitările oamenilor într-o bază de date. Fiecare solicitare va primi un număr unic de „tichet”, care va permite monitorizarea întregului flux de rezolvare, prin telefon.

Prin internet, cei care vor dori să facă sesizări sau să solicite informații de la Primărie, trebuie să își facă un cont în rubrica E-administrație de pe site-ul Primăriei. Aici, ei vor putea înregistra nereguli din oraș, localizându-le pe o hartă și vor putea fi notificați prin email despre stadiul de rezolvare al acesteia. Mai mult, prin înregistrarea sesizării unei probleme dintr-o zonă a orașului, vor fi notificați toți locuitorii acelei zone, care și-au făcut cont în baza de date online a Primăriei. Astfel, odată ce și-au făcut cont, cetățenii vor putea monitoriza problemele sesizate fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la Primărie. Aceștia vor face un singur drum, după înregistrarea contului, pentru a-și primi parola și pentru a fi identificați ca posesorii acelui cont.

YouTube video

În prima fază, sistemul va trece printr-o perioadă de acomodare. În funcție de numărul și de tipul solicitărilor, dar și de gradul de urgență al acestora, vor fi stabilite termene pentru rezolvarea fiecărei probleme.

Proiectul „Sistem informatic pentru implementarea modeului de management al relației cu cetățenii în administrația publică locală prin servicii electronice moderne” a fost implementat în 2 ani și jumătate, a fost cofinanțat prin Fondus European de Dezvoltare Regională și a avut o valoare totală de 6.764.257,4 lei, din care asistență financiară nerambursabilă de 5.401.238,23 lei.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

3 Comentarii

3 Comentarii

  1. Happy

    vineri, 19.07.2013 at 13:30

    Salut aceasta initiativa!

  2. Losenau Custozza

    vineri, 19.07.2013 at 13:35

    Cand rezolvati „fractura” strazii Fantanele, ca sa descongestionati odata traficul rutier din cartierul Cetate? Cei de la Liceul Militar nu cred ca ar avea ceva impotriva, si puteti gasi usor solutii care sa le accepte! https://maps.google.ro/maps?q=harta+alba+iulia+3d&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x474ea7ee13cdbc01:0x59fed40323729a47,Alba+Iulia,+Bulevardul+%C3%8Encoron%C4%83rii,+Alba+Iulia&gl=ro&ei=fRXpUaCyOOiM4ASe54HYDA&ved=0CDEQ8gEwAA

  3. deranj cu mașinile

    marți, 06.09.2016 at 16:05

    Bună ziua!
    Vă expun următoarea situație:
    Vecinul a construit o casă cu demisolul spațiu de închiriere, a studiat problema de la început. L-a închiriat la o firmă ce are în dotare și mașini. Menționez că în afara de lațimea la strada pe care este așezată casa mai are la stradă 2 metri de grădină Aceste mașini de cele mai mule ori parchează în fața gardului casei mele și pe deasupra și pe trotuar și eu trebuie sa-l curăț ca să arate cât de cât curat. Treaba asta este de peste 10 ani și pe undeva a început să mă deranjeze cu acest dute-vino. Mai precizez că nu are nici un accept de la mine pentru închiriere. Nu aș fi făcut sesizarea dacă nu ar fi vorba de mașini. Încă un aspect: între casele noastre am lăsat fiecare câte 60 cm distanță și dânsul pe această porțiune dă drumul la găini, nu cărăță niciodata mizeria, tot pune așternut și acesta trece prin plasa de sârmă la mine. L-am atenționat despre acest fapt dar fără rezultat, ambițiile sunt mai mari spre rău deși se pretinde pocăit,
    Vă rog frumos poate îmi spuneți ce-i de făcut!
    Vă mulțumesc!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate