Economie
Facturi Hidroelectrica: Furnizorul de electricitate a transmis noua modalitate prin care clienții își pot verifica soldul
Hidroelectrica a publicat noua adresă de e-mail la care poate fi verificat soldul, și ce facturi vor primi clienții în perioada următoare.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând din săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Citește și Hidroelectrica a anunțat noi tarife. Care sunt prețurile la energie pentru clienții care încheie contracte
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a lansat o adresă dedicată de email sold@hidroelectrica.ro”, au transmis recent reprezentanţii companiei Hidroelectrica.
O nouă modificare și la contractare
Hidroelectrica a simplificat și modalitatea de contractare online. ”Îți oferim posibilitatea de a încheia online, în cațiva pasi, un contract de furnizare a energiei electrice cu Hidroelectrica potrivit nevoilor tale.
Prețul energiei active pentru o perioadă contractuală de 12 luni: 0,280 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pană la 30.06.2023)
De ce întârzie facturile de la Hidroelectrica
Multiplele schimbări în modul de calcul al subvențiilor și ajutoarelor acordate de guvern consumatorilor de energie electrică, împreună cu valul imens de abonați care au ales să migreze către Hidroelectrica de la alți furnizori de electricitate atrași de prețul cel mai bun de pe piață, a pus compania de stat în postura de a nu face față la această avalanșă de abonați noi și de schimbări pe care trebuia să le facă în softul de facturare.
După multe luni de întârziere, facturile clienților Hidroelectrica au început să ajungă la clienți, la începutul lunii martie.
Întârzierea începea să devină îngrijorătoare pentru consumatori care se gândeau cu groază ca vor primi deodată facturi pentru mai multe luni cumulate, lucru care cu siguranță va destabiliza bugetele multor familii și firme mici.
Eșalonare factură HIDROELECTRICA
”Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare” au transmis reprezentanții companiei Hidroelectrica.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa
Document pentru utilizatorii casnici: cerere tip eșalonare factură hidroelectrica
Document pentru utilizatorii non-casnici: cerere tip eșalonare factura hidroelectrica client noncasnic
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Cum se face eșalonarea la alți furnizori de electricitate
Eșalonare factură ENEL
Și compania ENEL oferă clienților această posibilitate. Trebuie să furnizați o serie de date personale, locul de consum și motivul pentru care doriți eșalonarea.
Cererea de eșalonare a facturii pentru ENEL poate fi descărcată AICI.
Procedura la ENEL: Comportamentul și istoricul de plată al facturilor sunt elemente importante în stabilirea unui acord de eșalonare a soldului pe care îl ai de achitat.
Pentru a plăti eşalonat factura este necesar:
să achiţi un avans de 30% / 50% (în cazul clienților deconectați din valoarea totală a facturii/lor)
să transmiţi o cerere scrisă însoţită de:
- copia dovezii de plată (pentru avansul mentionat anterior) și
- copia actului de identitate dacă eşti persoană fizică sau copia CUI dacă eşti persoană juridică.
Documentele le poţi transmite rapid din contul MyEnel sau prin formularul de contact online.
Eșalonare factură E.ON Energie România
Și E.ON Energie România oferă posibilitatea eșalonării, dar în cazuri excepționale.
Facturarea consumului clienţilor E.ON Energie România s-a desfăşurat normal, fără întârzieri, facturile fiind emise lunar.
Clienții care doresc informaţii care presupun interacțiunea cu agenții E.ON Energie din magazin trebuie să facă în prealabil o programare online, pe secţiunea dedicată sau la numărul de telefon 0265.208.466.
Pentru accesul ușor la facturi și la orice informații de interes în relația cu furnizorul de energie, compania recomandă clienților să îşi creeze un cont personal pe platforma E.ON Myline şi să activeze factura electronică, aceasta devenind accesibilă odată cu emiterea ei.
„E.ON Energie România recomandă clienților să opteze pentru autocitire. Transmiterea indexului autocitit este cea mai bună modalitate de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată, dar și pentru a evita, la fiecare trei luni, facturi de regularizare mari.
Pe siteul companiei nu am găsit însă un formular de solicatare a eșalonării facturilor la energie electrică.
Nici alți furnizori nu încurajează eșalonarea facturilor și nu au pe site formulare sau o explicație a procedurii.
Foarte important, dacă pe siteul companiei la care sunteți abonați nu găsiți o secțiune despre cum puteți solicita eșalonarea facturilor, puteți apela la furnizor prin metoda clasică prin care puteți face o reclamație.
Cum se poate plăti factura la Hidroelectrica
În Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată, așa cum sunt detaliate mai jos
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.
Oricine, chiar dacă este sau nu este clientul nostru, pe IBAN-ul său, poate încheia Mandat de Direct Debit:
– pentru oricine este client Hidroelectrica
– pentru câți clienți dorește
Un client al Hidroelectrica poate avea un singur Mandat de Direct Debit.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
CRISTIAN ANGHEL
vineri, 31.03.2023 at 09:15
Nu funcționează acest email.
Dă eroare!!!!!