Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Instalatorii validați în programul ”Casa Verde” cer anularea înscrierilor și reluarea procedurii, din cauza unor nereguli grave


Publicat

Reprezentanții instalatorilor validați în programul ”Casa Verde fotovoltaice 2019”, cer anularea înscrierilor din data de 10.9.2019, pe care le consideră viciate de mai multe nereguli, potrivit unui document pus la dispoziție de către aceștia și consultat de Alba24. De asemenea, aceștia solicită reînceperea înscrierilor în program la o dată anunțată cu cel puțin 10 zile în avans de Administrația Fondului de Mediu.

Instalatorii mai cer implementarea unui cod de securitate CAPTCHA pentru toate înscrierile în sistem și pentru toți utilizatorii, dar și limitarea numărului maxim de calculatoare utilizate simultan de un instalator în procesul de înscriere.

Citește și: Scandal în programul „Casa Verde Fotovoltaice”: Nereguli grave în procedura de înscriere, reclamate de instalatorii din Alba

După ce programul a început cu o amânare de câteva luni, pe 10 septembrie, la ora 10:00, a fost deschisă sesiunea de înscriere, însă aplicația a „funcționat” doar 6 ore, după care a fost oprită pentru „verificări”. În acest interval, cei șase instalatori validați din județul Alba au reușit să înscrie sub 100 de dosare.

 După ce programul a început cu o amânare de câteva luni, pe 10 septembrie, la ora 10:00, a fost deschisă sesiunea de înscriere, însă aplicația a „funcționat” doar 6 ore, după care a fost oprită pentru „verificări”, susțin reprezentanții instalatorilor validați din Alba. În acest interval, cei șase instalatori au reușit să înscrie sub 100 de dosare.

În același timp, pe regiunea Centru, unde este arondat județul Alba, au fost înscrise peste 2.500 de dosare, iar locurile “dispăreau” cu o viteză de 8 dosare pe
minut, practic 80% din fonduri fiind deja epuizate.

Instalatorii s-au întâlnit marți și au transmis o scrisoare președintelui AFM în care au semnalat toate neregulile de procedură constatate în procesul de înscriere și au solicitat o serie de măsuri. Între timp, celor din județul Alba li s-au adăugat instalatori din toată țara.

Reclamația instalatorilor validați în programul Casa Verde:

Domnule Presedinte AFM, domnule Președinte de Programe AFM

In urma intalnirii de astazi 17.09.2019 cu reprezentantii instalatorilor validati in programul “Casa Verde fotovoltaice 2019”, nu am regasit raspunsuri clare nici actiuni concrete din partea AFM la solicitarile noastre si nici la sesizarea trimisa de instalatorii validati din judetul ALBA in data de 13.09.2019

Am largit cercul de semnatari ai reclamatiei la instalatorii validati din toata tara, si dorim sa rezumam neregulile cat si solicitarile propuse de noi astfel:

Nereguli ale procedurii de inscriere in programul “Casa Verde fotovoltaice 2019” al AFM:

Ingradirea dreptului cetatenilor de a avea acces la un program public: Comunicarea datei inceperii inscrierii (marti 10 Sept 2019) a fost facuta de AFM abia sambata 7 Sept, in conditiile in care certificatul fiscal ANAF necesita 3 zile lucratoare pentru a fi obtinut.

Anuntul tardiv al AFM a condus la ingradirea dreptului cetatenilor de a avea acces la un program public si lipsa egalitatii de sansa intre cetatenii care au fost informati de pe site-ul AFM pe data de 7/9 si cei care au fost sfatuiti “pe surse” de unii instalatori sa procure din timp documentele. In conditiile in care fondurile in doua regiuni sunt aproape epuizate, cetatenii nu au avut sanse egale de inscriere in program.

Defavorizarea unor categorii de cetateni. Cetatenii care au depus dosarele la firme care au folosit un singur calculator pentru inscriere au fost defavorizati in detrimentul celor care au depus dosarul la instalatori ce au folosit mai multe calculatoare in introducerea dosarelor. Aceasta practica a cauzat discriminare intre instalatori si nu a fost prevenita de AFM.

Nereguli ale aplicatiei informatice implementate de AFM pentru inregistrarea dosarelor cetatenilor in programul “Casa Verde fotovoltaice 2019”:

Inlesnirea folosirii de metode neconcurentiale si/sau ilicite in inregistrarea dosarelor.
Lipsa codului CAPTCHA de protectie impotriva programelor tip “robot” in primele ore de inscrieri si activarea tardiva a acestuia. AFM a activat acest cod in ultimele ore de inscriere in data de 10.09.2019 ceea ce demonstreaza ca protectia a fost disponibila, dar nu a fost utilizata. Alba24

Crearea unei concurente neloiale: Posibilitatea accesului de pe un numar nelimitat de calculatoare folosind acelasi nume de utilizator si parola, fapt necomunicat instalatorilor in manualul de utilizare al AFM. Aceasta a creat o concurenta neloiala intre instalatorii care au utilizat un calculator cu un user si o parola (cum prevad normele de securitate in IT) pentru inregistrarea dosarelor si cei care au folosit mai multe calculatoare cu acelasi user si parola.

Defavorizarea unor categorii de cetateni, care au depus dosarele la instalatorii validati care au primit cu mari intarzieri sau nu au primit deloc parola si acces in aplicatie. AFM ar fi putut asigura accesul instalatorilor in aplicatie inaintea inceperii programului pentru ca acestia sa aiba accesul garantat la ora inceperii inscrierilor. Alba24

Cazurile mentionate chiar de functionari AFM si relatate in presa, in care unele firme au inregistrat peste 1000 de dosare in 4 ore in timp ce timpul mediu necesar de inscriere a unui dosar este de aproximatix 10 minute, demonstreaza ca inscrierile au fost viciate si potential fraudate.

Luând in considerare neregulile mentionate si impactul acestora:

Ingradirea accesului cetatenilor la un program public (A.1)
Inlesnirea folosirii de metode neconcurentiale si/sau ilicite in inregistrarea dosarelor (B.1)
Crearea unei concurente neloiale (B.2)
Defavorizarea unor categorii de cetateni (A.2 ; B.3)

Solicitam AFM urmatoarele masuri:

Anularea inscrierilor din data de 10.9.2019 , acestea fiind viciate de faptele sus mentionate.
Reinceperea inscrierilor in program la o data anuntata cu cel putin 10 zile in avans de AFM.
Implementarea unui cod de securitate CAPTCHA pentru toate inscrierile in sistem si toti utilizatorii (proces auditabil)
Limitarea numarului maxim de calculatoare utilizate simultan de un instalator in procesul de inscriere (proces auditabil)

Recomandam de asemenea stabilirea unui numar maxim de cereri (propunem 50) ce pot fi introduse in sistem de un instalator in 24h, in conditiile in care aceasta nu contravine unei practici neconcurentiale. Alba24

Programul generic denumit “Casa Verde Fotovoltaic 2019” este finantat prin POR, trebuie sa respecte principiile europene ale echitatii si egalitatii de sansa pentru cetateni si principiului concurentei loiale.

Am sesizat deja Consiliul Concurentei (sesizarea 12623/13.09.2019) si in conditiile in care solicitarile 1-4 nu vor fi implementate, ne rezervam dreptul sa sesizam institutiile abilitate (Procuratura,…) si cele europene (DLAF/OLAF) si vom solicita blocarea temporara a programului pentru audit, verificarea si corectarea neregulilor din Programul AFM finantat din POR.

Firmele semnatare sustin acest Program, insa doresc ca desfasurarea lui sa se faca in mod corect si echitabil.

Semnatari: Data: 17.09.2019

Dorin Fleseriu – Delphi Electric SRL George Lorincz – Ener Rom Instal SRL Florin Fleseriu – Ecovolt SRL

Botanel Ionatan – Electrotimeia SRL Pop Vasile – Electra Exim SRL

Corui Alexandru – Euro Saaf SRL Costea Ovidiu – Euro Green Energy SRL Frangu Marian – Cata Strumf SRL

Marius Trusculete – Top Engineering Design SRL Bocicor Adrian – Elbo Voltaj SRL

Anca Andrei – Amper SRL

Irinel Afronie – Plus Electric & lighting SRL Alina Vlad – Tempos Serv SRL

Stefan Catoiu – Abac Proiect Energie SRL

Adela Sendrea – Start Business Green Energy SRL Diaconu Vasile – Electro&Construct SRL Romulus Berdei – Control Point SRL

Runcan Sorin – En-rg-etic SRL Nicorescu Catalin – FreeLux Electric SRL Gagiu Lucian – Getel Impex SRL

Alecsandru Marius Nicolae – Maximus General Services SRL Ioan Martin – Min Cons SRL

Marius Iordache – Valoris SRL



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

2 Comentarii

2 Comments

  1. Razomir

    miercuri, 18.09.2019 at 17:06

    Si sa vedeti după aia ce va dau eu in judecata pe voi toti ei din lista de mai sus pentru ca dosarul meu deja introdus corect si echitabil a fost anulat la cererea voastră! Ce sunt eu de vina ca nu v-ati organizat mai bine? Puteti sa cereți maxim anularea înscrierile în jud. Alba, nu in toata tara. Ce va deranjează pe voi ce s-a întâmplat în restul țării? V-am dorit cineva sa va dotați cu calculatoare suplimentare? O firma bine organizată nu e datoare să aștepte după leneși! Pai ce echitate e aia in care orice firma are voie la maxim 50 dosare pe zi, indiferent de cat munceste si cat investește în marketing și in procesul de înscriere? Se vede ca veniti din comunism!!!Numai acolo toti trebuia sa fie egali! Pai daca o firma are capacitatea de a susține montarea a 1000 de sisteme, de ce trebuie sa o restricționa doar pentru ca altele nu sunt capabile de aceasta performanta. Echitatea pe care o înfocați înseamnă că tuturor trebuie sa li se asigure aceleași șanse, nu ca ii limităm pe cei buni ca sa fie egali cu cei slabi!!! Abia asta ar reprezenta lipsa echității și întoarcerea în comunism. M-am săturat de toti cei care striga după egalitate în sensul de a nu li se da voie celor mai buni sa fie mai buni!!!

  2. Razomir

    vineri, 20.09.2019 at 15:04

    Am redactat se noi (un grup de cetățeni interesați de Casa Verde Fotovoltaice) o Petitie intrucat consideram ca cea prezentată mai sus ne afecteaza grav interesele. Petitia oastra doreste sa contrabalanseze efectele Petitiei depuse de instalatori. Ea este una a cetățenilor, nu a instalatorilor si se adresează cât mai multor persoane dintre cele 13.000 deja înscrise în aplicația pusă la dispoziție de către AFM pentru programul Casa Verde Fotovoltaice și care nu sunt de acord cu anularea înscrierilor deja efectuate, așa cum în mod aberant a cerut un grup de instalatori nemulțumiți, arătând că vina pentru propriile nereușite le aparține în totalitate. Nu cetățenii trebue să aibă de suferit pentru lipsa de seriozitate! Vă rog să semnați această petiție accesânad link-ul de mai jos.

    https://www.petitieonline.com/respingerea_cererii_de_anulare_a_inscrierilor_realizate_in_programul_casa_verde_fotovoltaice_si_continuarea_inscrierilor

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ECONOMIE

Datoriile către stat vor putea fi plătite în rate. Guvernul pregătește o ordonanță prin care sumele restante să fie eșalonate

Publicat

Guvernul ia în calcul să-i păsuiască pe datornici și să îi lase să plătească sumele restante în rate, pe o perioada de 12 luni. De eșalonare vor putea beneficia persoanele fizice cu datorii de peste 500 de lei și persoanele juridice care au restante mai mari de 5000 lei. Condiția este să nu fi avut datorii la stat înainte de declanșarea stării de urgență.

De la începutul stării de urgenţă şi până acum, firmele au cumulat datorii de peste 16 miliarde de lei.

Conform proiectului, facilitatea se acordă pe o perioadă de 12 luni, cu rate egale sau inegale, în funcţie de modalitatea propusă de contribuabil în graficul de eşalonare.

Totuşi, trebuie menţionat că, pe perioada pentru care se acordă înlesnirea, contribuabilul va datora dobânzi pentru obligaţiile fiscale eşalonate, de 0,02% pe zi. Dobânzile se calculează pentru fiecare rată din graficul de plată, începând cu data emiterii deciziei de eşalonare şi până la termenul de plată sau data achitării ratei.

Eşalonarea sumelor restante ar urma să fie făcută pe o perioadă de 12 luni, iar de această facilitate ar urma să beneficieze persoanele fizice cu datorii de peste 500 de lei şi firmele cu restanţe mai mari de 5000 lei..

Contribuabilii care vor să beneficieze de această facilitate, trebuie să depună o cerere până la ‪dată de 15 decembrie 2020‬, potrivit proiectului ordonanţă pus în dezbatere publică de Ministerul Finanţelor. În plus, trebuie să aibă depuse toate declaraţiile fiscale, să nu se afle în procedura insolvenţei ori în dizolvare.

Calendarul de rambursare a datoriilor va fi lăsat la latitudinea firmelor, dar nu trebuie să depășească un an.

Pentru a intra în vigoare, proiectul trebuie adoptat de Guvern și publicat în Monitorul Oficial.

Ministerul Finanţelor vine cu un nou proiect de OUG menit să combată efectele pandemiei de COVID-19, care au generat dificultăţi financiare operatorilor economici din toate domeniile, la câteva luni distanţă de la apariţia OUG nr. 69/2020, prin intermediul căreia contribuabilii pot beneficia de anularea dobânzilor şi penalităţilor aferente obligaţiilor bugetare restante la 31 martie 2020.

Protrivit Agerpres prin acest proiect Guvernul introduce o nouă facilitate care constă în înlesnirea la plată pentru contribuabilii care au acumulat obligaţii fiscale ulterior declarării stării de urgenţă, respectiv după data de 16 martie 2020. Aceştia vor avea posibilitatea să solicite eşalonarea la plată a acestor sume, pe o perioadă de până la 12 luni, fără a fi obligaţi să constituie garanţii în acest scopUn alt avantaj constă în faptul că solicitantul îşi va stabili singur calendarul de rambursare pe perioada eşalonării.

Noua procedură a eşalonării, derogatorie şi mult simplificată faţă de cea existentă, aduce o serie de beneficii contribuabililor care au acumulat obligaţii fiscale începând cu data de 16 martie 2020, însă cu anumite condiţii:

  • -să nu înregistreze obligaţii fiscale restante la data declarării stării de urgenţă şi nestinse la data eliberării certificatului de atestare fiscală;
  • -să nu se regăsească în procedură de insolvenţă sau dizolvare; să aibă depuse toate declaraţiile fiscale la data eliberării certificatului de atestare fiscală.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Călin Popescu Tăriceanu și liderii din 21 de județe au demisionat din ALDE. Vor candida la parlamentare pe listele PRO România

Publicat

Preşedintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, se va înscrie în Pro România şi va candida pe listele acestei formaţiuni politice la alegerile parlamentare. Alături de acesta, au mai demisionat și se vor înscrie în PRO România alți lideri de filiale județene ALDE. Pe listă nu se regăsesc și reprezentanți din Alba, ceea ce ar însemna că județul nu ar avea candidați pentru Senat sau Camera Deputaților.

Reprezentanţii ALDE precizează, într-un comunicat de presă, că pe 8 octombrie conducerea partidului a aprobat protocolul de fuziune între ALDE şi Pro România, fuziunea urmând a fi validată pe 8 noiembrie la congres.

„Procedurile pentru organizarea alegerilor parlamentare în data de 6 decembrie prevăd ca termen de depunere a listelor la alegerile parlamentare data de 22 octombrie. Prevederile legale în cazul fuziunii a două partide obligă ALDE şi Pro România să candideze pe o listă comună, iar hotărârea Delegaţiei Permanente a ALDE de a aproba fuziunea cu Pro România implică obligaţia tuturor candidaţilor la alegerile parlamentare să candideze pe lista Pro România. Acest lucru presupune asumarea inclusiv a calităţii de membru de partid PRO România. Această obligaţie revine tuturor membrilor ALDE care urmează să candideze la alegerile parlamentare şi îl vizează inclusiv pe preşedintele ALDE, Călin Popescu Tăriceanu”, precizează comunicatul transmis de ALDE.

În afară de Tăriceanu, din partea ALDE se vor mai afla pe liste, printre alţii, Varujan Vosganian, Anton Anton, Constantin Avram.

Potrivit ordinii de zi a ședinței Biroului Politic Executiv al ALDE, au fost înscrise la vot următoarele demisii/numiri:
– Călin Popescu-Tăriceanu din funcția de Președinte ALDE (începând cu data de 20 octombrie 2020); numire în funcția de Președinte interimar ALDE – Daniel Chițoiu, vicepreședinte ALDE; cooptare în funcția de membru al Biroului Politic Executiv ALDE a lui Mihai Ruse;
– Constantin Basangiac – demisie din funcție membru ALDE (filiala Giurgiu) și din toate funcțiile deținute în partid; numire Alexandru Vladu în funcția de președinte interimar al filialei
– Traian Bendorfean – demisie din funcție membru ALDE (filiala Mureș) și din toate funcțiile deținute în partid; numire Doru Rus în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Mureș
– Robert Hristea demisie din funcție membru ALDE (filiala Argeș) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Dan Olărescu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Argeș
– Constantin Avram – demisie din funcție membru ALDE (filiala Bacău) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Maricica Luminița Coșa în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Bacău
-numire Constantin Brașoveanu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Bistrița Năsăud
– Roxana Țurcanu – demisie din funcție membru ALDE (filiala Botoșani) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Bogdan Corneliu Dăscălescu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Botoșani
– Cristian Dima – demisie din funcție membru ALDE (filiala Galați) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Radu Cosca în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Galați
– Nistor Duval demisie din funcție membru ALDE (filiala Dolj) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Andra Mirela Popescu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Dolj
– Mircea Ioan Moloț – demisie din funcție membru ALDE (filiala Hunedoara) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Cornel Cristian Coroescu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Hunedoara
– Varujan Vosganian – demisie din funcție membru ALDE (filiala Iași) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Costel Irimia în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Iași
– Cătălin Beciu demisie din funcție membru ALDE (filiala Prahova) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Constantin Nemeș în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Prahova
– Valeriu Crișan – demisie din funcție n membru ALDE (filiala Sălaj) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Ambroziu Perneș în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sălaj
– Marin Horațiu – demisie din funcție membru ALDE (filiala Sibiu) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Violeta Sora în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sibiu
– Adrian Ștef – demisie din funcție din membru ALDE (filiala Satu Mare) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Florin Dumitru Ionici în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Satu Mare
– Octavian Ilișoi – demisie din funcție membru ALDE (filiala Suceava) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Marcel Dan Roibu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Suceava
– Samuel Calotă – demisie din funcție membru ALDE (filiala Teleorman) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numireGabriel Geagulea în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Teleorman
– Emilian Frîncu – demisie din funcție membru ALDE (filiala Vâlcea) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Liviu Dan în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Vâlcea
– Daniel Olteanu – demisie din funcție membru ALDE (filiala Vaslui) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Dan Mihai Marian în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Vaslui
– Tudor Tim Ionescu – demisie membru ALDE (filiala Sector 1, București) și din toate funcțiile deținute in partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Oana Mina Drăghici în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sector 1
– Andrei Metehău – demisie din funcție membru ALDE (filiala Sector2, București) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Teodor Gui în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sector 2
-Adrian Chiotan – demisie din funcție membru ALDE (filiala Sector 4, Bucuresti) și din toate funcțiile deținute in partid; numire Viorica Toma în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sector 4, conform Art.75 lit n) din Statutul ALDE;
– Bogdan Trifan – demisie din funcție membru ALDE (filiala Sector 6, Bucuresti) și din toate funcțiile deținute în partid, începând cu data de 20 octombrie 2020; numire Marin Cupăreanu în funcția de președinte interimar al filialei ALDE Sector 6

surse: agerpres.ro, stiripesurse.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Câtă mâncare aruncă la gunoi fiecare român – studiu realizat în Ungaria. Europa risipește 89 de milioane de tone pe an

Publicat

Românii aruncă 5 milioane de tone de mâncare pe an, potrivit unui document al Autorității pentru Siguranţa Alimentelor din Ungaria, care face o comparație între țara vecină și alte țări.  

89 de milioane de tone de alimente care ajung la gunoi în toată Europa.

Situația este confirmată și de autoritățile din România. Cornel Hanganu, consilier în cadrul Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă a României din cadrul Guvernului României, a anunţat recent că fiecare român aruncă pe an 129 de kilograme de mâncare, în medie.

Hanganu a mai spus că ținta Guvernului este să reducă această cantitate la jumătate până în 2030.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

Valoarea voucherului pentru ”Afterschool” a scăzut la jumătate, iar lista beneficiarilor este restrânsă. Condiții

Publicat

Tichetul educațional pentru programul „Şcoală după şcoală” este, în acest an școlar în valoare de 200 de lei pe lună, iar la acesta au acces elevii din clasele primare care provin din medii vulnerabile.

Inițial, în vara acestui an, Parlamentul aprobase valoarea tichetului de 400 de lei (0,8 ISR), însă Guvernul a redus valoarea la 200 de lei, prin OUG 171/2020, publicată în 15 octombrie în Monitorul Oficial.

Totodată, a fost restrânsă accesibilitatea la acest facilități. Programul se adresează doar elevilor aflaţi în risc de părăsire timpurie a şcolii, în special pentru elevii aparţinând grupurilor vulnerabile, cu accent pe elevii aparţinând minorităţii rome, elevii din mediul rural, elevii cu dizabilitaţi, elevii din comunităţile dezavantajate economic, potrivit avocatnet.ro.

Tichetul va fi doar în format electronic, nu fizic cum stabilise Parlamentul.

Programul „Şcoală după şcoală” este inclus în Legea educaţiei din 2011, dar este primul an în care părinţii elevilor din clasele primare care provin din medii defavorizate pot primi tichete pentru acoperirea cheltuielilor indiferent dacă elevii participă la un astfel de program în sistemul public sau privat.

Data limită până la care pot fi cerute aceste tichete este 14 decembrie 2020. Criteriile de eligibilitate și actele necesare se vor stabili prin ordin al ministrului Educaţiei în termen de 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial.

sursă: avocatnet.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate