Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

La APA CTTA Alba indemnizațiile șefilor curg… ca apa pe conductă. Prime de până la 16.000 de euro pentru ”realizarea planului de încasări”


Publicat

apa ctta alba 1Salariile și indemnizațiile directorilor și a membrilor Consiliului de Administrație de la APA CTTA Alba curg ca apa pe conductă, pe spatele facturilor plătite de cetățenii județului. APA CTTA Alba este o societate aflată în subordinea Consiliului Județean Alba și totodată un loc călduț și bine plătit pentru politicieni locali expirați sau pentru rude, neveste sau copii. În spiritul ”liniștii” politice și a blatului dintre partide, în structura bănoasă a companiei au fost strecurate, algoritmic, personaje propuse atât de putere cât și de opoziție. La APA CTTA, atunci când nu curge, pică. Salarii mari, indemnizații mari, direct proporționale cu facturi din ce în ce mai mari pentru populație.

aga apa cttaLa patru luni de la preluarea funcției de director general al companiei Apa CTTA Alba, fostul prefect și deputat PDL Ştefan Bardan primeşte de la Consiuliul de Administrație dreptul de a beneficia de o primă anuală de 16.000 de euro. Suma reprezintă de șapte ori salariul pe care directorul, promovat recent din funcția de director de marketing, îl obține în fiecare lună. Banii respectivi nu îi va primi decât la anul, pentru că anul acesta a primit prima de șapte salarii fostul director, proaspăt pensionat.

Ceilalți directori nu primesc aceeași sumă, ci sunt ”umiliți” cu doar de cinci ori salariul lunar. Premii similare vor avea şi membri Consiliului de Administraţie, format, politic-friendly, dintr-o majoritate PNL și o minoritate PSD. Consiliul de Administrație se întâlnește odată pe lună și pentru asta, fiecare membru primește în jur de 2500 lei cu excepția lunilor în care CA nu se întrunește. Și dacă toată conducerea are liber la prime, de ce nu ar avea și cei din CA acces la ele. Că doar asa cum vin de pe conductă, tot pe conductă trebuie să se și ducă. Astfel, cei din Consiliul de administrație primesc de cinci ori indemnizația lunară.

Acționariatul societății Apa CTTA SA Alba este format din Consiliul Județean Alba și Consiliile locale din cele 11 municipii și orașe ale județului Alba (Alba Iulia, Abrud, Aiud, Baia de Arieș, Blaj, Câmpeni, Cugir, Teiuș, Zlatna, Ocna Mureș, Sebeș).
SC APA CTTA SA Alba are în componență 7 sucursale fără personalitate juridică şi o cifră de afaceri de 22.000.000 lei, potrivit informaţiilor publice de pe site-ul instituţiei.

Iar dacă toate merg ”ca pe apă” la APA CTTA, doar declarațiile de avere ale conducerii nu sunt la vederea plătitorilor de facturi.

Cu excepţia noului director, Ştefan Bardan, declaraţiile de avere ale directorilor adjunct, tehnic, economic şi de resurse umane nu pot fi accesate, dintr-o eroare de comandă pe site. Practic atunci când apeși pe declarația de avere a vreunuia dintre directori siteul face un refresh si revine la pagina inițială.

În cealaltă secțiune toate butoanele funcționează, dar  în declarația de avere a unuia dintre membri  CA, (Dorina Alexi)  nu sunt completate datele privind veniturile, chiar dacă are trecută funcţia de director economic la DPL SA în declaraţia de interese.

Până în 2022, prețul la apă și apă uzată va crește cu circa 3% în fiecare an, iar în anul 2022 acesta va crește cu 7% la apă și 13,5% la apă uzată, potrivit strategiei de tarifare stabilită de managerii companiei ceea ce înseamnă că întreaga conducere va realiza indicatorii financiari necesari pentru a beneficia de primele aprobate.

De la tariful iniţial 3,01 lei/mc (fără TVA), respectiv 2,86 lei/mc (fără TVA) apă uzată, majorările sunt planificate astfel:

– 2017: apă – 3,75 %, apă uzată – 3,75 %

– 2018: apă – 3,75 %, apă uzată – 3,75 %

– 2019: apă – 3,00 %, apă uzată – 3,00 %

– 2020: apă – 3,00 %, apă uzată – 3,00 %

– 2021: apă – 3,00 %, apă uzată – 3,00 %

– 2022: apă – 7,00 %, apă uzată – 13,50 %

Conducerea APA CTTA Alba:

Director General: Ștefan Bardan Declaratie-de-Avere-BARDAN-CORNEL-STEFAN-1

Director general adjunct: Ioan Dreghiciu Declarație de avere x

Director tehnic: Gheorghe Haţegan Declarație de avere x

Director economic: Cristina Mariş Declarație de avere x

Director resurse umane: Zenaida Dumitrel Declarație de avere x

Consiliul de Administrație:

Emil Nicolae Muntean (PNL) DECLARATIE-DE-AVERE-MUNTEAN-EMIL-NICOLAE

Cornel Murg (PSD) DECLARATIE-DE-AVERE-MURG-CORNEL

Dorina Alexi – director economic DPL SA DECLARATIE-DE-AVERE-ALEXI-DORINA (sume necompletate)

Elena Opruţa (PNL) DECLARATIE-DE-AVERE-OPRUTA-ELENA

Marian Florin Aitai- președintele CA, director CJ Alba DECLARATIE-DE-AVERE-AITAI-MARIAN-FLORIN

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

8 Comentarii

8 Comments

  1. Tara lui Papura Voda

    luni, 22.05.2017 at 22:12

    Cand aud de cei mentionati mai sus, sunt din ce in ce mai convins ca Dumnezeu nu exista! Pentru ca daca ar exista si ar vedea ce fac aceste specimene cu un bun lasat de „el”, ar pune biciul pe ei !

  2. dan cojan

    marți, 23.05.2017 at 08:10

    Apa este esentiala pentru viata. In Constitutie scrie ca avem dreptul la viata. Lasand la o parte personajele, credeti ca daca voi face in instanta vreo actiune pentru gratuitatea apei, as avea vreo sansa ? Sau am avea?

  3. Ana

    marți, 23.05.2017 at 09:25

    Este singura companie care nu a investit nimic in tehnologie. Normal, tehnologia costa. Ca in epoca de piatra poti plati facturile doar la ghiseele casieriilor. Pe ei de ce nu-i obliga nimeni sa puna la dispozitia clientilor metode moderne de plata. Ca din proprie initiativa sau din respect pentru clienti este clar ca nu o sa faca acest lucru.

    • Adina

      luni, 23.07.2018 at 17:53

      Ai intrat pe siteul de la apa si nu poti plati facturi online? Mai documenteaza-te si apoi lasa comentarii!

  4. Rika Fara Frika de Lege si Politica

    marți, 23.05.2017 at 14:19

    pai ori cum peste o suta cincizeci de miloane ia directorul si sub el e nevasta lui dumitrel de la cja la resurse umane la apa ctta sa , de ce credeti ca e scumpa apa si nu au municitori ?

    Pai nici un muncitor nu lucra pe salar de 1500 daca e bun , banii eia ii face in 5 zile !
    Duc lipsa de angajati si cei din firma trebuie sa faca si munca celor ce nu sunt !

    DNA si ANAF poate face controale la firma sa descopera mafia pnl si hava !

  5. Hatz

    miercuri, 24.05.2017 at 10:52

    Normal ca toti „mostenesc” cate ceva, doar asa sunt trecute bunurile imobile in declaratia de avere. Iti este greata cand vezi ce preturi pe mc este la apa in Alba, poate cea mai scumpa apa din tara, iar ei primesc prime frumoase. Asteptam sa platim si aerul ca poate si ala trebuie sa aduca foloase cuiva. Nu-i vede nici DNA si nici ANAF ca sunt interese si nu exista lege decat pentru unii, pentru altii legea este „interpretabila”.

    • Adina

      luni, 23.07.2018 at 17:57

      Dar de curent si gaz nu ai nici o obiectie??? Chiar numai apa ti se pare scumpa???

  6. EU

    joi, 25.05.2017 at 15:30

    Dorina Alexi este si la Apa CTTA si la Drumuri si poduri locale? Una si aceiasi persoana?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Campania BlooDoChallenge: Donatorii de sânge și trombocite, recompensați de localul ”La Poartă” din Alba Iulia

Publicat

Localul ”La Poarta” din Alba Iulia a venit partener oficial BlooDoChallenge, ceea ce înseamnă că fiecare donator de sânge sau trombocite poate fi recompensat.

Reprezentanții localului spun că inițiativa lor este menită să încurajeze lumea să doneze.

”Începând de astăzi, oamenii trebuie să-și descarce aplicația, după care să-și facă cont pe aplicație.
Se pot programa pentru donare lunar, iar pentru fiecare donație acumulează puncte, iar pe baza acelor puncte, noi o să avem diverse oferte în aplicație.
Tot ce trebuie oamenii sa facă, este sa scaneze un cod QR oferit la vaccinare pentru a acumula puncte, după care să vină la noi și să aleagă una dintre ofertele din aplicație”, au transmis reprezentanții ”La Poarta”. 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Planetele Venus, Marte și Mercur se pot vedea cu ochiul liber în luna mai 2021. Când poți descoperi pe cer ”Luceafărul de seară”

Publicat

sursa foto: stellarium.org

Trei planete ale sistemului solar pot fi văzute, în luna mai seara, pe cer, cu ochiul liber – Venus, Marte și Mercur. Astronomii anunță că că planeta Venus e mai puțin vizibilă la începutul lunii, Marte nu este foarte strălucitoare, iar Mercur se vede cel mai bine în primele douăzeci de zile din luna mai.

Venus și Mercur urmează să se “suprapună” 

În serile de mai se pot vedea Venus, Mercur și Marte. După ora 2 dimineața răsar Saturn și Jupiter.

Potrivit Observatorului Astronomic “Amiral Vasile Urseanu” din Bucureşti, planeta Venus începe luna mai aproape de orizont, însă se ridică în fiecare zi. La mijlocul lunii mai, planeta apune mai târziu şi este astfel, mai vizibilă.

Venus și Mercur își fac apariția pe cerul de seară. Venus se vede mai greu la începutul lunii, dar din ce în ce mai bine spre sfârșitul ei, și rămâne pe cer pe tot parcursul verii și toamnei.

Mercur se vede ma ușor în primele 20 de zile de mai, deasupra orizontul de vest. Căutați în crepuscul o stea strălucitoare, nu foarte aproape de orizont, dar nici prea sus, a cărei lumină nu pâlpâie. Se poate vedea de la apusul Soarelui până în jurul ore 21:30.

Venus începe luna mai aproape de orizont, dar se ridică în fiecare zi, la mijlocul acesteia începând să apună mai târziu și să se vadă mai ușor. Este mai strălucitoare decât Mercur și vede în aceeași regiune de cer cu acesta, înspre vest.

Cele două planete se apropie aparent una de alta și se vor întâlni în ultima săptămână a lunii mai. Cel mai aproape vor fi între 27 și 30 mai. Practic, între 24 și 31 mai cele două planete se vor putea vedea în același câmp vizual al unui binoclu care mărește de 7ori (7×50).

Luna trece prin preajma celor două planete în serile de 12, 13 și 14 mai.

Cele două planete vor urma să se apropie una de cealaltă şi se vor “suprapune” în ultima săptămână a lunii mai, fenomenul fiind cel mai vizibil între 27 şi 30 mai.

Între 24 şi 31 mai, cele două planete se vor putea vedea în acelaşi câmp vizual al unui binoclu care măreşte de 7 ori (7×50).

Conform informațiilor furnizate de Observatorul Astronomic, pe parcursul lunii mai, planeta Marte va străbate toată constelaţia Gemini.

La sfârşitul lunii, se va afla în preajma stelelor Castor şi Pollux, cele mai strălucitoare din constelaţie.

Planeta se vede de la apusul Soarelui până la miezul nopţii, când apune.

Luna ajunge în preajma planetei în serile de 15 şi 16 mai.

Când se vor putea vedea și alte planete

După ora 2.00 dimineaţa răsare Saturn şi, la o oră după acesta, Jupiter, potrivit oamenilor de știință. Saturn se află într-o constelaţie în care nu se găsesc stele strălucitoare.

Prin urmare, dacă priviţi înspre sud-est, aproape de orizont, veţi vedea planeta, ca o stea strălucitoare care nu pâlpâie.

În stânga sus faţă de planetă, foarte aproape, se află steaua theta Capricorni, aflată la 158 de ani lumină depărtare.

Dacă priviţi în aceeaşi direcţie, după ora 3 veţi vedea două stele strălucitoare, Saturn şi Jupiter (Jupiter fiind mai strălucitor).

Chiar dacă se află în aceeaşi zonă de cer, planetele se află în constelaţii diferite: Saturn este în Capricornus, iar Jupiter în Aquarius.

Jupiter este de două ori mai aproape de noi decât Saturn, la 765 de milioane de kilometri.

Dacă doriţi să le priviţi prin telescop va trebui aşteptaţi până când se ridică pe cer, cândva înainte de răsăritul Soarelui.

Luna trece prin preajma planetelor în dimineţile de 4-5 mai şi 30 mai – 2 iunie.

Dimineaţa răsare şi planeta Neptun, dar aceasta nu se vede cu ochiul liber. Cerul nopţilor de mai este dominat de steaua strălucitoare, de culoare gălbuie, Arcturus din constelaţia Bootes (Bouarul).

Luna în luna mai 2021

Pe 3 mai se produce faza de Ultimul Pătrar, la ora 22:54.

Pe 11 mai se produce faza de Lună Nouă, la ora 22:00.

Începând cu data de 13 mai Luna începe să se vadă seara pe cer.

Pe 19 mai se produce faza de Primul Pătrar, la ora 22:06.

Pe 26 mai se produce faza de Lună Plină, la ora 14:18. Luna pare plină între 25 și 27 mai.

Surse: Observatorul Astronomic ”Amiral Vasile Urseanu”

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat, stabilit în România. Ursul Lache a fost împușcat de Nicolae Ceaușescu

Publicat

România deține recordul mondial pentru cel mai mare urs împușcat într-o partidă de vânătoare. Ursul se numea Lache și a fost împușcat la o partidă de vânătoare din 1983. Vânătorul a fost chiar președintele României, dictatorul comunist Nicolae Ceaușescu.

Recordul mondial pentru cel mai mare urs vânat a fost înregistrat de către Nicolae Ceaușescu în 1983, la Poiana Brașov, unde apropiații dictatorului organizaseră o sesiune de vânătoare special pentru el.

Citește și Asalt asupra castelului din Riegersburg, aparținând prințului care a împușcat ursul din Covasna. Sute de români lasă comentari

Potrivit DCNews, ursul împușcat de Ceaușescu a primit 687 de puncte și reprezintă un record mondial pentru un astfel de trofeu.

Ursul ucis de Ceaușescu are cu aproape 100 de puncte mai multe decât ursul Arthur, împușcat la Ojdula, Covasna, pe 13 martie 2021, de către Prințul Emanuel von und zu Liechtenstein.

Ceaușescu ar fi împușcat ursul pentru a doborî recordul lui Iosif Broz Tito. Ursul Lache a crescut într-o grădină zoologică și avea peste 400 de kilograme.

Vezi și VIDEO: Urs filmat în apropierea barajului de la Feneșasa. Numărul exemplarelor semnalate în județul Alba a crescut foarte mult

Pentru a fi vânat l-au lăsat în libertate, iar cel care a pus ochii pe ”trofeu” a fost chiar ”primul vânător al țării”, dictatorul Nicolae Ceaușescu.

Oamenii săi l-au ademenit pe animal, iar Ceaușescu a tras destul de aproape, doborându-l imediat. Blana-trofeu este expusă și în ziua de azi la Muzeul Cinegetic din Posada.

sursa: EVZ Capital

Foto: captură video youtube

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

Zeci de posturi bine plătite, scoase la concurs în județul Alba. Condiții de participare și documente necesare

Publicat

36 posturi, vacante, în afara organigramei sunt scoase la concurs de Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Centru (OIR POSDRU Centru). 

Posturile vacante sunt pe o perioadă determinată până la sfârșitul anului 2023. 

Înscrierile pentru concurs au început din 27 aprilie și durează până în data de 13 mai la ora 14.00.

Înscrierea la concursul organizat de OIR POSDRU Regiunea Centru se realizează electronic, prin încărcarea dosarului de concurs utilizând link-ul concurs.oirposdrucentru.ro.

Dosarul de concurs reprezintă fişierul cu dimensiunea de maximum 50 MB care va cuprinde toate documentele solicitate la înscriere, scanate unele după altele.

Mai multe detalii și documentele necesare pot fi accesate AICI

Ce posturi sunt scoase la concurs

Compartiment Monitorizare Proiecte – 17 posturi, din care:

– 7 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 10 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Proiecte – 16 posturi, din care:
– 5 posturi de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene);

– 11 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Compartiment Verificare Proiecte – Unitate Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese – 3 posturi, din care:

– 1 post de expert 1A (minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

– 2 posturi de expert 1 (minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene)

Condiţii de participare

II. 1. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare
Proiecte:

a). Expert 1A – 7 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte;
– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 10 posturi în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj

II.2. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte (Compartimentul Verificare Proiecte);

a) Expert 1A – 5 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte;

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 11 posturi în cadrul Unității Verificare Proiecte

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna)

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

II.3. Condiţii specifice ocupare posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese (Compartimentul Verificare Proiecte);

a). Expert 1A – 1 post în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

b). Expert 1 – 2 posturi în cadrul Unității Verificare Achiziţii şi Conflicte de Interese

– studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau adeverinţă valabilă emisă de universitate până la eliberarea diplomei (inclusiv sistem Bologna);

– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene;

– perfecţionări/specializări relevante în domeniul achiziţiilor publice atestate de diplome sau certificate

– cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Microsoft Outlook – nivel de bază;

– disponibilitatea pentru deplasări poate constitui un avantaj.

Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) Cerere de înscriere (Anexa 1) adresată directorului executiv al OIR POSDRU Regiunea Centru;

b) Curriculum Vitae model Europass;

c) Copia actului de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

d) Copii ale diplomelor, documentelor care atestă nivelul studiilor efectuate și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor
care atestă îndeplinirea condițiilor specifice prevăzute pentru ocuparea postului;

e) Copii ale documentelor care să ateste vechimea în specialitatea studiilor sau în domeniul fondurilor europene, necesară ocupării postului;

f) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Adeverinţa medicală se prezintă în original la data susţinerii interviului.

g) Cazierul judiciar, aflat în termen de valabilitate, sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru
care candidează. În toate situațiile, cazierul judiciar va fi depus în original la data susținerii interviului;

h) Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa 2);

Documentele din dosarul de concurs se prezintă în original, pentru verificarea conformităţii cu realitatea, doar de către candidaţii declaraţi ADMIŞI în urma susţinerii interviului.

Calendarul concursului 

1. Publicarea anunțului de concurs: 26.04.2021
2. Constituire comisie de concurs și soluționare a contestațiilor: 26.04.2021
3. Depunerea dosarelor de către candidaţi  27.04.2021 – 13.05.2021, ora 14:00
4. Afișare rezultate selecţie dosare de concurs: 14.05.2021
5. Depunere eventuale contestaţii selecţie dosare: 17.05.2021
6. Soluţionare eventuale contestaţii selecţie dosare: 18.05.2021
7. Perioadă desfăşurare probă interviu:
8. 24.05.2021- 31.05.2021
9. Afişare rezultat interviu: 02.06.2021
10. Depunere eventuale contestaţii interviu: 03.06.2021
11. Soluţionare eventuale contestaţii interviu: 04.06.2021
12. Afişare rezultate finale: 04.06.2021

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate