Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Ședință la CJ Alba. Salariile de bază la Spitalul din Alba Iulia și finanțarea Sălii Polivalente din Blaj


Publicat

Consilierii județeni din Alba au fost convocați în ședință ordinară joi, 28 iunie, cu 31 de proiecte pe ordinea de zi. Printre acestea s-au numărat stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia și Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții „Sală Polivalentă de sport cu capacitate de 1800-2000 locuri” în municipiul Blaj, actualizarea monografiei economico-militară a județului, atribuirea unor licențe de transport, restricții temporarede circulație pe un sector al drumului județean DJ 107H și aprobarea de taxe speciale pentru unele activități de stare civilă prestate de către Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Alba.

Toate proiectele au fost aprobate de consilierii județeni.

Proiectul ordinii de zi a cuprins:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Alba

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcții al Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Organigramei și a Statului de funcţii ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud

5. Proiect de hotărâre privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, care ocupă funcţii prevăzute în anexa nr. VIII cap. II lit. A pct. IV din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Proiect de hotărâre privind stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, care ocupă funcţii prevăzute în anexa nr. VIII cap. II lit. A pct. IV din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare

7. Proiect de hotărâre privind exercitarea cu caracter temporar a funcţiei publice de conducere vacantă – director general al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba de către domnul Valentin – Ioan FRĂCEA

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Statului de funcţii al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba ;

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Monografiei economico-militară a Județului Alba

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Sebeş – Gâlceag, operatorului de transport rutier Art Reisen SRL

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Alba Iulia – Zlatna, operatorului de transport rutier Livio Dario SRL

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Aiud – Alba Iulia, operatorului de transport rutier Livio Dario SRL

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei licenţe de traseu pentru efectuarea serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate speciale, pe traseul Blaj – Alba Iulia, operatorului de transport rutier Livio Dario SRL

14. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţiilor tehnice cadastrale pentru înscrierea în Cartea Funciară, a dreptului de proprietate publică în favoarea Judeţului Alba, asupra unor tronsoane din drumul judeţean DJ 107A

15. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţiilor tehnice cadastrale pentru înscrierea în Cartea Funciară, a dreptului de proprietate publică în favoarea Judeţului Alba, asupra drumului judeţean DJ 107K

16. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţiilor tehnice cadastrale pentru înscrierea în Cartea Funciară, a dreptului de proprietate publică în favoarea Judeţului Alba, asupra unor tronsoane din drumul judeţean DJ 107Z

17. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţiei tehnice cadastrale pentru înscrierea în Cartea Funciară, a dreptului de proprietate publică în favoarea Judeţului Alba, asupra drumului judeţean DJ 103E

18. Proiect de hotărâre privind însuşirea documentaţiilor tehnice cadastrale pentru înscrierea în Cartea Funciară, a dreptului de proprietate publică în favoarea Judeţului Alba, asupra drumului judeţean DJ 704K

19. Proiect de hotărâre privind includerea unor bunuri în Inventarul proprietăţii private a Judeţului Alba şi aprobarea concesionării acestora către Societatea APA–CTTA S.A. Alba

20. Proiect de hotărâre privind preluarea temporară a unui imobil – drum vicinal De 147, din administrarea Consiliului Local al Municipiului Alba Iulia în administrarea Consiliului Județean Alba

21. Proiect de hotărâre privind aprobarea instituirii de restricții temporare parțiale de circulație pe un sector al drumului județean DJ 107H: Coşlariu Nou – Galda de Jos – Cricău – Ighiu – Şard – Gara Şard Ighiu (DN 74)

22. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării temporare în administrarea Consiliul Local al Comunei Daia Română, a tronsonului din drumul județean DJ 106 K: Sebeș (DN 1) – Daia Română – Ohaba – Secășel – DJ 107, aflat în intravilanul localității Daia Română, în vederea modernizării

23. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării temporare în administrarea Consiliului local al comunei Doștat a tronsonului din drumul județean DJ141D: DJ106I (Drașov) – Boz – Doștat – limita jud. Sibiu, aflat în intravilanul localității Doștat, în vederea modernizării

24. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții „Sală Polivalentă de sport cu capacitate de 1800-2000 locuri” – Municipiul Blaj

25. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii Acordului de cooperare între UAT – Judeţul Alba, prin Consiliul Judeţean Alba şi Fauna & Flora International SRL, Județul Hunedoara, în vederea realizării activităților aferente Programului Managementul biodiversității și al peisajului, Subprogram 1.3 Paza şi implementare măsuri de conservare din Planul de management al siturilor ROSCI0085 Frumoasa și ROSPA0043 Frumoasa

26. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței nominale a Colegiului Director al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

27. Proiect de hotărâre privind modificarea componenţei Comisiei pentru Protecţia Copilului Alba, stabilită prin Hotărârea Consiliului Județean Alba nr. 255/31 iulie 2017

28. Proiect de hotărâre privind aprobarea contractării unei finanțări rambursabile

29. Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea articolului 2 al Hotărârii Consiliului Judeţean Alba nr. 32/1 februarie 2018 privind constituirea şi utilizarea excedentului bugetului local şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii, în anul 2018, cu modificările și completările ulterioare

30. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general al Judeţului Alba, a bugetului local al Judeţului Alba şi a bugetelor instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pe anul 2018

31. Proiect de hotărâre privind aprobarea de taxe speciale pentru unele activități de stare civilă prestate de către Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Alba



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO ȘTIREA TA: Accident rutier în parcarea Kaufland din Alba Iulia: Un automobil a intrat într-un stâlp de iluminat

Publicat

Un accident rutier a avut loc marți seara, în jurul orei 20.40, la intrarea în parcarea magazinului Kaufland din Alba Iulia. 

Potrivit IPJ Alba, în urma unei tamponări între două mașini, unul dintre cele două automobile a lovit stâlpul de iluminat aflat la intrarea în parcarea supermarketului.

Reprezentanții IPJ Alba au mai declarat că nu s-au înregistrat victime.

știre în curs de actualizare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Două noi baze sportive, cu nocturnă, la Colegiul HCC din Alba Iulia și în cartierul Micești. Licitațiile, lansate în SEAP

Publicat

Două baze sportive moderne vor fi construite în municipiul Alba Iulia, prin investiții ale CNI de peste 6,9 milioane de lei. Prima dintre ele va fi amenajată pentru Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” și va cuprinde un teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei, tenis și o clădire pentru vestiare.

Cea de-a doua bază sportivă va fi construită în cartierul Micești și va include un teren de fotbal cu gazon sintetic, un teren multifuncțional, o tribună cu o capacitate de 500 de locuri și o clădire pentru vestiare. Ambele baze sportive vor beneficia de instalații de iluminat nocturn.

Compania Națională de Investiții (CNI) a lansat marți, 19 octombrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) două licitații pentru proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru: Construcții de baze sportive proiect tip 2 – V1 încălzire pe gaze -„Construire bază sportivă TIP 2 – B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 11” respectiv proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Construcții de baze sportive proiect tip 1 – V2, încălzire cu gaz: “Construire bază sportivă TIP 1, cartier Micești, strada Stadionului nr. 9”.

Valoarea totală estimată a bazei sportive de la Colegiul „Horea, Cloșca și Crișan” este de 1.286.022,24 de lei, fără TVA, iar cea din cartierul Micești este de 5.616.403,81 de lei, fără TVA.

Baza sportivă, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 11

Baza sportivă va cuprinde:

  • Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis,
  • Clădire pentru vestiare,
  • Alei pietonale,
  • Spații verzi.

Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis

Terenul multifuncțional are dimensiunile suprafeței utile de evoluție 26 x 44 m si cele ale suprafeței utile de joc 20 x 40 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 2 m.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentelor de funcționare ale Federațiilor Române de handbal, baschet, volei și tenis.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de tartan, pe un planșeu din beton armat și balast compactat.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 10 scaune pentru rezerve și antrenori.

Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafata de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stalpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,5 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textile cu înălțimea de 6 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face prin două porți metalice dinspre clădirea pentru vestiare.

 

Dotări și echipamente exterioare:

  • Bănci pentru rezerve
  • Fileu de tenis cu stâlpi mobili
  • Fileu de volei cu stâlpi mobili
  • Panouri de baschet mobile complet echipate
  • Porți pentru handbal
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei.

Clădirea pentru vestiare va fi parter și va avea dimensiunile 7,05 x 21,8 m, cu înălțimea la atic de 3,85 m. Suprafața construită a clădirii va fi de 153,69 mp, cea desfășurată va fi de 153,69 mp.

Vor exista un acces principal și două secundare pentru sportivi pe latura către terenul de fotbal; va exista un acces secundar pe latura opusă către camera tehnică. Din holul de acces se va face distribuția către spațiile clădirii.

Baza sportivă, cartierul Micești

Baza sportivă va cuprinde:

  • Teren pentru fotbal,
  • Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis,
  • Clădire pentru vestiare,
  • Cabină de poartă,
  • Parcare,
  • Alei pietonale,
  • Spații verzi.

Teren pentru fotbal

Terenul pentru fotbal are dimensiunile suprafeței utile de evolutie 75,5 x 117 m și cele ale suprafeței utile de joc 68 x 105 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 3 m pe laturile lungi și 6 m pe laturile scurte.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentului de organizare a activităţii fotbalistice din 2018 al Federației Române de Fotbal. Terenul poate fi marcat și pentru 2 terenuri de mini-fotbal, suprafețele vor fi 40 x 60 m.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de gazon artificial, pe straturi de balast și piatră compactate. Suprafața de joc va avea pante de 0,5% către laturile lungi; drenarea apelor pluviale va fi asigurată prin stratul suport.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 14 scaune pentru rezerve și antrenori. Pe latura lungă opusă se vor amplasa gradene pentru 500 de spectatori. Adiacent gradenelor vor exista locuri pentru 20 de persoane cu dizabilități locomotorii.

Tabela de marcaj și cel putin 5 catarge pentru drapele se vor amplasa pe latura scurtă opusă clădirii pentru vestiare. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafața de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6,00 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare; accesul spectatorilor se va face printr-o poartă metalică dinspre parcare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Gradene tribune pentru 500 de spectatori
  • Porți de fotbal
  • Tabelă de marcaj
  • Catarge pentru drapele
  • Bănci pentru rezerve
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei
  • Plasă de compartimentare a terenului cu gazon în două terenuri mici de antrenament de fotbal.
  • Targă medicală

Terenul multifuncțional

Terenul multifuncțional are dimensiunile suprafeței utile de evoluție 25 x 44 m și cele ale suprafeței utile de joc 40 x 20 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 2 m.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentelor de funcționare ale Federațiilor Române de handbal, baschet, volei și tenis.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de tartan, pe un planșeu din beton armat și balast compactat.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 10 scaune pentru rezerve și antrenori. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafata de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Bănci pentru rezerve
  • Fileu de tenis cu stâlpi mobili
  • Fileu de volei cu stâlpi mobili
  • Panouri de baschet mobile complet echipate
  • Porți de handbal
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei

Clădirea pentru vestiare va fi parter + 1 etaj parțial și va avea dimensiunile 10,8 x 36,3 m, cu înălțimea la atic de 7,05 m. Suprafața construită a clădirii va fi de 395,88 mp, cea desfășurată va fi de 520,96 mp.

Va exista un acces principal și 2 secundare pentru sportivi pe latura către terenul de fotbal; vor exista 3 accese secundare pe latura opusă către grupurile sanitare pentru spectatori și camera tehnică. Din holul de acces va exista holul de distribuție al clădirii; accesul la etaj se va face pe o scară interioară.

La intrarea în baza sportivă se va amplasa o cabină de poartă din poliester armat cu fibra de sticlă, cu dimensiunile 2,7 x 2,7 m.

Accesul auto se face prin coborarea bordurii trotuarului pietonal amenajat denivelat față de partea carosabilă a străzii/drumului. Structura rutieră va fi de același tip cu cea a străzii/drumului. Lățimea accesului va fi de 8 m pentru intrarea/ieșirea autovehiculelor cu raze interioare de 6 m.

Va exista o parcare pentru 55 de autoturisme – din care 4 pentru persoane cu dizabilități locomotorii și pentru 2 autocare.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Stație de dezinfecție cu ultraviolete, amplasată la intrarea principală de la Alba Mall din Alba Iulia

Publicat

Centrul Comercial Alba Mall continuă să investească sume importante pentru siguranța celor care îi trec pragul, mai ales în această perioadă în care numărul infectărilor cu noul coronavirus este unul îngrijorător. 

Mai exact, începând de marți, 20 octombrie 2020, la intrarea principală a Alba Mall, a fost amplasată o stație de dezinfecție cu ultraviolete, care permite decontaminarea împotriva agenților biologici, inclusiv a virusului COVID-19.

Aparatul este certificat cu privire la toate normele de conformitate pentru utilizarea eficientă și în siguranță. Instrucțiunile de utilizare sunt afișate în apropierea stației iar lămuriri suplimentare, dacă este cazul, se pot primi de la personalul Centrului Comercial.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Școala în online, masca obligatorie pe stradă în Cut. Masca va fi purtată și la Săsciori în spații deschise aglomerate

Publicat

Școala trece în online în comuna Cut din cauza numărului mare de cazuri de COVID-19 înregistrate în localite, în ultimele 14 zile. De asemene masca devine obligatorie și la Cut, dar și în comuna Săsciori. 

Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență

(1) Pe fondul înregistrării unei incidențe cumulate, de peste 3 cazuri de îmbolnăvire cu SARS-COV-2 la 1000 de locuitori, în ultimele 14 zile, la nivelul unității administrativ-teritoriale Comuna Cut, începând cu data de 21.10.2020, se suspendă temporar activitățile didactice care presupun prezența față în față în toate unitățile de învățământ, cursurile urmând a se desfășura exclusiv online, în scenariul 3 – roșu.

(2) Trecerea în alt scenariu se va face în funcție de analiza epidemiologică la nivelul localităților, după scăderea ratei de incidență sub limita de alertă (3 cazuri /1000 locuitori din ultimele 14 zile).(1) La nivelul unității administrativ-teritoriale Comuna Cut, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS –COV-2 a depășit 3 cazuri la 1000 de locuitori, începând cu data de 21.10.2020, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Se instituie obligația de purtare a măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul şi gura, pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, în toate spațiile publice deschise;

Administratorii și proprietarii spațiilor publice deschise afișează la loc vizibil informații privind obligativitatea purtării măștii de protecție în spațiile respective;

Activitățile instituțiilor muzeale, a bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, a instituțiilor de spectacole şi/sau concerte, școlilor populare, de artă şi de meserii, precum și evenimentele culturale în aer liber se desfășoară numai în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății. Organizarea și desfășurarea activității cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte în spații închise este interzisă;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente etc.);

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare, este permisă doar pentru persoanele cazate în aceste unități;

Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

În interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici nu se permite exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum și a activității barurilor, cluburilor și discotecilor;

Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă.

(2) Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia.

(1) La nivelul unității administrativ-teritoriale Comuna Săsciori, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-COV-2 este între 1,5 și 3/1000 de locuitori, începând cu data de 21.10.2020, ora 0000, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Se instituie obligația de purtare a măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul şi gura, pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, prezente în spațiile publice deschise, cum ar fi piețele, târgurile, zonele de așteptare (stații de autobuz, peroane şi altele asemenea), zonele în care se desfășoară serbări publice sau pelerinaje, exteriorul obiectivelor turistice, zonele pietonale comerciale și în proximitatea instituțiilor de învățământ până la o distanță de 50 m de intrarea în perimetrul școlii;

Administratorii și proprietarii spațiilor publice deschise afișează la loc vizibil informații privind obligativitatea purtării măștii de protecție în spațiile respective;

Activitățile instituțiilor muzeale, a bibliotecilor, librăriilor, cinematografelor, a instituțiilor de spectacole şi/sau concerte, școlilor populare, de artă şi de meserii, precum și evenimentele culturale în aer liber se desfășoară numai în condițiile stabilite prin ordinul comun al ministrului culturii și al ministrului sănătății. Organizarea și desfășurarea activității cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte în spații închise este permisă, cu participarea publicului până la 30% din capacitatea maximă a spațiului;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente etc.);

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 06.00-23.00;

Pentru perioada în care activitatea operatorilor economici este restricționată este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice, care nu se consumă în spațiile respective;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare, se desfășoară fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului și în intervalul orar 06.00-23.00;

Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci;

În interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici nu se permite exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum și a activității barurilor, cluburilor și discotecilor;
Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este permisă, fără a depăși 30% din capacitatea maximă a spațiului;

(2)Măsurile stabilite la aliniatul (1) se aplică pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia.

Ca urmare a înregistrării la nivelul județului Alba, a unei incidențe cumulate, de peste 3 cazuri de îmbolnăvire cu SARS-COV-2 la 1000 de locuitori, în ultimele 14 zile, toate instituțiile cu atribuții în domeniu, în baza unui „Plan unic de acțiune” întocmit la nivelul Grupei de coordonare, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2, în special pe raza unităților administrativ-teritoriale unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS –COV-2 a depășit 3 cazuri la 1000 de locuitori.

Direcția de Sănătate Publică Alba, va întocmi și va prezenta zilnic membrilor Comitetului Județean, o analiză pentru fiecare unitate administrativ-teritorială, unde rata de incidență cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS –COV-2 a depășit 3 cazuri la 1000 de locuitori, analizând necesitatea carantinării zonale, cu motivarea propunerii.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate