Eveniment
Locuri de muncă vacante la stat, în anul 2023, în județul Alba: Unde poți aplica din primele zile ale noului an. LISTA
Anul 2023 va începe cu o listă destul de bogată de locuri de muncă vacante scoase la concurs în mai multe instituții publice din Alba. Sunt disponibile atât funcții de conducere dar și funcții de execuție.
Alba24.ro vă prezintă locurile de muncă vacante la stat, la care puteți aplica încă din primele zile ale anului 2023.
Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” din Alba Iulia, județul Alba
Muncitor calificat (cofetar-patiser)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii medii
Perfecționări (specializări): certificat calificare cofetar/patiser sau adeverință care să ateste faptul că urmează un curs de cofetar/patiser.
vechime în domeniul alimentație publică minim 5 ani
CITEȘTE ȘI: MESAJE DE ANUL NOU 2023: SUTE de URĂRI de ANUL NOU, SMS cu FELICITĂRI. MESAJE frumoase de REVELION 2023
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
16 ianuarie 2023, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
25 ianuarie 2023, ora 09.00: proba practică;
26 ianuarie 2023, ora 09.00: proba intreviu.
Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian”, cu sediul în Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 11, județul Alba, telefon: 0258/811.468.
Teatrul de Păpuși „Prichindel”, Alba Iulia, județul Alba
Referent de specialitate II
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licentă, în domeniul tehnic si/sau economic;
vechime în muncă: minim 6 luni;
vechime în specialitatea studiilor absolvite: minim 6 luni;
permis de conducere: categoria B.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
12 iulie 2022, ora 12.00: proba practică;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Teatrul de Păpuși „Prichindel”, cu sediul în Alba Iulia, str. A. Mureșanu nr. 3, județul Alba, telefon 0749.264.938.
Colegiul Național „Inochentie Micu Clain”, Blaj, județul Alba
Muncitor calificat I (electrician/mecanic de întreținere)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii de specialitate: curs de calificare electrician; atestat cu diplomă de absolvire/diplomă de bacalaureat/diplomă școală profesională;
Perfecționări (specializări): calificare în domeniul instalații (gaze, apă, tehnico-sanitare);
Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități și cunoștințe impuse de funcție;
îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor practice, capacitate de adaptare și gestionarea situațiilor de criză;
Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): studii medii/școală profesională, cu diplomă de bacalaureat/diplomă de absolvire; disponibilitate pentru program flexibil;
Vechime: 3 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
13 ianuarie 2023, ora 12.00: perioada/termenul limită de depunere a dosarelor;
26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică;
30 ianuarie 2023, ora 10.00: proba interviu.
Colegiul Național „Inochentie Micu Clain”, Blaj, str. Simion Bărnuțiu nr. 2, județul Alba, telefon: 0258/711.208, e-mail: imc.blaj@isjalba.ro
Spitalul Orășenesc Cugir, județul Alba
Referent
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii de specialitate: medii( fara diploma de bacalaureat)
Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat
Abilități, calități și aptitudini necesare: Atentie distributiva, operativitate, adaptare la stres, empatie
Vechime 5 ani
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
13 ianuarie 2023, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
01 februarie 2023, ora 11.00: proba practică;
06 februarie 2023, ora 12.00: proba interviu.
Brancardier
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii de specialitate: generale
Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres
Vechime Nu se solicită.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
13 ianuarie 2023, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
01 februarie 2023, ora 11.00: proba practică;
06 februarie 2023, ora 12.00: proba interviu.
CITEȘTE ȘI: Superstiții de Revelion și Anul Nou 2023. Ce este bine și ce nu trebuie să faci în noaptea dintre ani
Îngrijitor administrativ
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii de specialitate: Generale
Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, abilitati administrative, adaptare la stres
Vechime nu se solicită
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
13 ianuarie 2023, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
01 februarie 2023, ora 11.00: proba practică;
06 februarie 2023, ora 12.00: proba interviu.
Spitalul Orășenesc Cugir, str. N. Bălcescu nr. 5, județul Alba, telefon mobil: 0786/225.608.
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, județul Alba
Îngrijitor (2 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii medii (minimum 10 clase);
Vechime în muncă: minimum 1 an;
Constituie un avantaj absolvirea unui curs de igienă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
11 ianuarie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
19 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică;
26 ianuarie 2023, ora 12.00: proba interviu.
Administrator patrimoniu grad III (S)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă* (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art.8 alin.(3) coroborate cu ale Art. 18, alin.(3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările și completările ulterioare și potrivit prevederilor Art. 153 alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011)
Vechime în muncă: minimum 1 an;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
13 ianuarie 2023, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
26 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
30 ianuarie 2023, ora 10.00: proba interviu.
Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare, telefon: 0258/806.276.
Șef serviciu in cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgentă
Primăria Orașului Abrud, judeţul Alba
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
nivelul studiilor – minim studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
permis de conducere categoria B, C si C+E.
vechime în munca: 5 ani
conform fisei postului candidaţii pentru ocuparea postului de sef serviciu a Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta, trebuie să fie absolventi a unui curs de șef serviciu voluntar pentru situații de urgenta.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
06 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
18 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă;
ora și data interviului se vor comunica ulterior.
CITEȘTE ȘI: IDEI pentru MASA de REVELION 2023. Preparate speciale pentru meniul festiv din noaptea de ANUL NOU
Primăria Orașului Abrud, cu sediul în Abrud, Piața Eroilor nr. 1, județul Alba, telefon 0258/780.519, e-mail: resurseumaneprimariaabrud@yahoo.ro.
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, comuna Avram Iancu, județul Alba
Secretar și administrator financiar (2 posturi)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Secretar:
Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență
Vechimea minimă în muncă: nu este cazul
Vechime minimă în domeniul studiilor: nu este cazul
Vechime în învățământ de minimum 6 luni;
Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet),
Cunoştinţe de utilizare a softurilor specifice activităţii din învăţământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR
Spirit organizatoric;
Cunoştinţe privind întocmirea şi administrarea corespondenţei oficiale;
Cunoştinţe privind încadrarea personalului;
Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
Abilități de comunicare şi relaţionare;
Abilități de lucru în echipă;
Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
Disponibilitate pentru program flexibil;
Capacitatea de a lua decizii eficiente;
Adminstrator financiar:
Studii superioare în domeniul economic- diplomă de licență în științe economice;
Vechimea minimă în muncă: nu este cazul
Vechime minimă în domeniul studiilor: minimum 6 luni
Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet);
Necesită vechime în funcţia de administrator financiar (patrimoniu) de minim 6 luni;
Cunoştinţe de accesare platformă SEAP;
Cunoştinţe de accesare a sistemul electronic de raportare a situaţiilor financiare din sectorul public-FOREXEBUG;
Spirit organizatoric;
Abilități de comunicare şi relaţionare;
Abilități de lucru în echipă;
Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
Disponibilitate pentru program flexibil;
Capacitatea de a lua decizii eficiente;
Constituie un avantaj experienţa în funcţia de administrator financiar (patrimoniu), într-o instituţie de învăţământ
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
04 ianuarie 2023: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
12 ianuarie 2023, ora 09.00: proba scrisă;
16 ianuarie 2023, ora 09.00: proba interviu.
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, cu sediul în comuna Avram Iancu, str. Avram Iancu nr. 27E, județul Alba, telefon 0763/807.075.
Spitalul de Pneumoftiziologie, Aiud, județul Alba
Director financiar contabil
Condiţiile generale și specifice de participare la concurs sunt cuprinse în art.3 alin. (2) si alin. (3) din OMS 284/2007 cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:
absolvent de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic.
au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
Concursul se va desfăşura la Sala de şedinţă a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în Alba Iulia, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68, astfel:
Proba scrisă va avea loc în data de: 16 ianuarie 2023, ora 10.00
Susținerea proiectului de specialitate și interviul de selecție vor avea loc în data de: 19 ianuarie 2023, ora 10.00.
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune până la data de 06 ianuarie 2023, ora 14.00 la Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Aiud, str.Ecaterina Varga, nr.6.
Palatul Copiilor Alba Iulia
Muncitor de întreținere
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii medii;
vechime – minim 5 ani;
alte condiții:Abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;
Abilități pentru munca în echipă;
Disponibilitate pentru program de lucru flexibil;
Disponibilitate pentru desfășurarea activității în weekend;
Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor de apă curentă, tehnico-sanitare și de gaze naturale;
Deprinderi și abilități practice în exploatarea instalațiilor de încălzire centrală,
Deprinderi și abilități practice în executarea lucrărilor de zugrăveli, vopsitorii și reparații;
Deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor electrice de joasă și medie tensiune;
Răspunde de inventarul încredințat;
Știe să folosească ustensilele de lucru precum și produsele de curățenie;
Efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuțiilor și responsabilităților din fișa postului;
Efectuează și alte sarcini trasate de către conducere în limita capacității sale fizice și intelectuale și a programului de lucru;
Cunoștințe de legislație specifică locului de muncă;
Cunoștințe în domeniul Sănătății și Securității în Muncă și PSI;
Copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de muncă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
04-10 ianuarie 2023, în intervalul orar 09.00-13.00: perioada/termenul limită pentru depunerea dosarelor – în str. Decebal, nr. 6;
12 ianuarie 2023, ora 10.00: proba scrisă – la Clubul Copiilor Blaj, str.1848, nr. 8;
13 ianuarie 2023, ora 10.00: proba practică/interviu – la Clubul Copiilor Blaj, str.1848, nr. 8.
Palatul Copiilor Alba Iulia, str. Decebal, nr. 6, Județul Alba, telefon/fax: 0258/811.750, mobil: 0788/359.241 e-mail: palatcoalba@yahoo.com
Spitalul Orășenesc Cugir, județul Alba
Manager spital persoană fizică
Concursul se va desfășura în perioada 17 ianuarie 2023-02 februarie 2023 , la Sala de sedință a Spitalului Orășenesc Cugir, situată în Orașul Cugir, strada Nicolae Bălcescu, nr.5, după următorul calendar:
12 decembrie 2022 – data afișării anunţului de concurs ,
9 ianuarie 2022, in intervalul orar: 10.00-14.00 – vizitarea spitalului de către candidații interesați,
16 ianuarie 2023, ora 14.30 – termen limită până la care se pot depune dosarele de concurs.
Etapele desfășurării concursului:
Etapa de verificare dosare :
17 ianuarie 2023, ora 10.00 – selectarea dosarelor și afișarea rezultelor,
18 ianuarie 2023, ora 14,30– termen pentru depunerea contestațiilor la etapa de verificare a dosarelor.
20 ianuarie 2023,ora 14,30 – termen de soluționare a contestațiilor și afișarea rezultatelor la soluționare a contestațiilor.
20 ianuarie 2023, ora 15.00– publicarea proiectelor de management depuse de candidați pe pagina de web spitalcugir.ro, secțiunea : Anunțuri”,
23 ianuarie , ora 12.00– termen limită pentru manifestarea intenției de participare la susținerea proiectului de management a persoanei interesate, la adresa de email: spitalcugir@yahoo.com,
25 ianuarie , ora 12.00– termen limită pentru transmiterea de către persoanele interesate a întrebărilor referitoare la întrebările de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de email: spitalcugir@yahoo.com,
26 ianuarie 2023, ora 10.00 – confirmarea intenției de participare de către persoanele interesate . .
Etapa de susținere a proiectului de management:
27 ianuarie 2022, ora 10,00 – data susţinerii publice a proiectului de management,
30 ianuarie 2022, ora 14,00 – termen afișare rezultat probă de susţinere a proiectului de management,
31 ianuarie 2023, ora 14,00 – termen limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul probei de susţinere a proiectului de management,
02 februarie 2023, ora 14,00 – termen limită pentru soluționarea contestațiilor și afişarea rezultatului contestaţiilor privind susţinerea publică a proiectului de management.
03 februarie 2023, ora 30 – data afişării rezultatelor finale ale concursului.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News