Eveniment
Ministrul Transporturilor a verificat lotul 2 al A10 Sebeș-Turda, ”fără să știe nimeni”. Autostrada se deschide cu restricții
Lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda va fi deschi, potrivit noului ministru al Transporturilor Sorin Grindeanu, în ciuda problemelor care mai sunt încă în zonă.
Ministrul spune că a intrat pe acest tronson vineri seară „fără să știe, nimeni”, alături de un coleg din Parlament și l-a testat.
Vezi și LIVE VIDEO: Lotul 2 al A10, DAT ÎN TRAFIC, de la Alba Iulia la Aiud. Se va circula fără întrerupere între Sibiu și Cluj
Citește și OFICIAL: Lotul 2 de pe A10 se deschide MARȚI între Alba Iulia și Aiud cu restricții. Precizările Ministerului Transporturilor
„Dacă nu e nimic care să pună în pericol siguranța celor din trafic, vom da drumul la acest lot, îmi voi asumă acest lucru. Este noaptea minții să ai 25 de kilometri de autostradă gata, să nu îi inaugurezi, să nu cauți o soluție astfel încât pe acel kilometru să existe restricții și să stai cu acest lot până la primăvară când permit lucrările”, a declarat Sorin Grindeanu.
Este vorba despre un kilometru în zona Oiejdea, afectat de aluncări de teren.
Vezi și: Lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda va fi DAT ÎN TRAFIC marți, 30 noiembrie. Declarația ministrului Sorin Grindeanu
Autorităţile vor ca pe 1 Decembrie să dea drumul traficului pe porţiunea de 24 de kilometri de şosea de mare viteză care leagă Alba-Iulia de Aiud ceea ce va face ca A10 Sebeș- Turda să devină prima autostradă complet finalizată din România de la Revoluție.
Deschiderea acestui lot le va permite şoferilor să circule pe autostradă de la Sibiu până dincolo de Cluj-Napoca, la Nădășelu. Sunt aproape 200 de kilometri de autostradă fără întrerupere, dar cu multe restricții.
Vezi și A10 Sebeș -Turda: Șapte ani pentru 70 de kilometri. România deschide de Ziua Națională prima autostradă terminată după Revoluție
Problemele încep pe A1, între Sibiu și Sebeș unde sunt restricții în fiecare zi pe segmentele în care apar crăpături pe asfalt și unde, în 2014, autostrada s-a stricat imediat după construire și a stat închisă ani de zile.
Tronsonul Sebes-Turda a fost împărțit în patru loturi:
Lot 1 – 17,00 km de la intrarea pe autostrada în Sebes până la Pârâul Iovului,
constructori: asocierea SC Impresa Pizzarotti & C SpA – SC Pomponio SRL.
Cost: 541.739.137 lei fara TVA
Lot 2 – 24,25 km de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud; constructori:
asocierea Aktor SA – SC Euroconstruct Trading SRL.
Cost: 549.332.494 lei fără TVA.
Lot 3 – 12,45 km de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea,
constructori: asocierea Tirrena Scavi SpA, Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A.
Cost: 420.511.921 lei fără TVA
Lot 4 – 16,30 km de la nodul Decea până în Turda,
constructori: asocierea Porr Construct SRL, Porr Bau GmbH.
Cost: 470.004.894 lei fără TVA
Urmăriți știrile Alba24.ro și pe Google News
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Aiureala
luni, 29.11.2021 at 16:42
Apropos, el stia unde se afla si cine este ?