Eveniment
Pavilionul din zona Mamut a fost concesionat pe 5 ani. O singură firmă, la negocierea directă cu Primăria Alba Iulia
Pavilionul central din zona Mamut a fost dat în concesiune pe o durată de 5 ani firmei Sercar Power SRL, după negociere directă organizată miercuri, la Primăria Alba Iulia. Firma este din Alba Iulia și a fost singura interesată de concesionarea pavilionului unde va funcţiona restaurant, în zona de agrement de la marginea oraşului.
Pentru a anima baza de agrement Mamut, unde s-a deschis Parcul Dendrologic, pista de biciclete „mini-Transalpina”, dar şi spaţiul pentru picnic, Primăria Alba Iulia a scos iniţial la licitație construcţia ce va deservi drept punct de alimentaţie publică. După încercări eşuate, din lipsă de investitori interesaţi, s-a trecut la vairanta de negociere directă. Singura firmă care s-a prezentat miercuri, la şedinţa de procedură, a fost Sercar Power SRL. Aceasta care va plăti suma de 2.900 de lei pe lună pentru concesionarea spaţiului pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.
(P) Haine și încălțăminte sport pentru orice sezon pe FashionSport.ro. Peste 40.000 de articole sportive de la 900 de branduri renumite. Adidași și îmbrăcaminte pentru alergare, tricouri, treninguri, adidași pentru tenis, îmbrăcăminte pentru fitness , ghete fotbal , haine și pantofi pentru golf de la mărci ca Adidas, Jack and Jones, Nike, Pierre Cardin, Puma, Londsdale, Under Armour, Brithish Knights, New Ballance, Karrimor, Soul Cal, Everlast, Dunlop, Kangol, Vans etc.
Citeşte şi Baza de agrement proiectată lângă Bazinul Olimpic din Alba Iulia ar putea fi MUTATĂ pe dealul Mamut. Ce spune primarul Mircea Hava
Pavilionul central are o suprafaţă totală de 217,3 mp, cu terasă acoperită de 31,34 mp, spaţiu de recreere de 91,62 mp, bucătărie de 19,23 mp, hol acces magazine şi grup sanitar de 9,42 mp, magazine de 11,8 mp, două grupuri sanitare de câte 3,43 mp, alt hol de 8,82 mp cu acces la alte două grupuri sanitare de câte 14,57 mp, cameră centrală termică de 7,40 mp.
Destinația pavilionului este de bufet-restaurant. Pavilionul va fi deschis cel mai probabil până la începutul acestei veri, lucru îmbucurător mai ales pentru bicicliștii care vor avea de unde să „își tragă sufletul” după câțiva kilometri de pedalat.
Potrivit reprezentanților primăriei, contractul de concesiune se poate rezilia în orice moment dacă se constată că termenii nu sunt respectați.
Potrivit contractului de închiriere aprobat de CL Alba Iulia în 2014, locatarul îşi va desfăşura activitatea în perioada 15 februarie – 15 decembrie, iar chiria va fi plătită strict pentru acest interval. Are însă posibilitatea să desfăşoare activitate şi în afara acestui interval, cu anunţarea primăriei şi plata corespunzătoare.
Consiliul Local, în calitate de locator, poate organiza evenimente în incinta bazei, după un program stabilit cu locatarul, iar acesta din urmă trebuie să asigure, printre altele, repararea şi întreţinerea locaţiei, accesul la unele grupuri sanitare ale vizitatorilor şi paza obiectivului. Trebuie să angajeze personal, minimum 4 persoane şi nu poate subînchiria sau subconcesiona.
De asemenea, chiriaşul are obligaţia să organizeze evenimente culturale cel puţin o dată la 3 luni, numai cu acordul primarului. Trebuie să ţină însă cont de programul de evenimente al municipiului.
În 6 aprilie, licitaţii pentru spaţii în Cetatea Alba Carolina
Reamintim că în 6 aprilie se va organiza licitaţie pentru concesionarea celor opt spaţii disponibile în Cetatea Alba Carolina. Administraţia așteaptă persoane interesate și dispuse să investească în aceste locaţii, ce au destinaţii de spaţii comerciale, alimentaţie publică, servicii turistice sau bistro ecologic, punct de informare turistică, respectiv spaţiu cultural polivalent.
Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială. Prețurile de pornire ale licitațiilor sunt cuprinse între 40 și 500 de euro pe lună.
Licitația pentru aceste spații va fi în data de 6 aprilie 2016 la ora 10.00, la sediul din Alba Iulia, Calea Moţilor, nr. 7, Bloc S1, sc. E (vizavi de Bancpost). Spaţiile, situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina, sunt incluse pe Lista Monumentelor Istorice.
Depunerea ofertelor se face în perioada 21 – 25 martie, până la ora 12.00, la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul in Alba Iulia, Calea Motilor, nr. 5 A, cam 8 (Registratura), într-un exemplar. Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este cu 4 zile înainte de ultima zi de depunere a ofertelor.
Pentru desfăşurarea licitaţiei este nevoie de cel puţin trei oferte valabile. În caz de amânare a ședinţei de licitaţie, aceasta se va repeta în data de 13 aprilie 2016, ora 10.00.
VEZI: Cele 8 spații rămase libere în Cetatea Alba Carolina, scoase la LICITAŢIE pentru concesionare, în 6 aprilie. Detalii de la Primăria Alba Iulia
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
Cucu
miercuri, 02.03.2016 at 19:37
Negocieri directe cu o firmă care în ultimii 5 ani face pierderi, 56.000 în 2014 și înregistrează datorii de 142.000, istoricul poate fi vizionat pe site anaf…e ceva putred pe moților, 6A….