Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Auditori la Spitalul Judeţean Alba, inspector la Casa de Pensii şi funcţii vacante la primării. LISTA completă

spital judetean alba

Publicat

spitalul judetean albaÎn perioada februarie-martie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în lunile februarie şi martie şi condiţii de participare:

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia

auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de economist; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de medic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015

Concurs: 27 februarie 2015, ora 10.00 – interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului;

2 martie 2015, ora 10.00 – testarea psihologică – la sediul Spitalului;

4 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă – la sediul Spitalului;

9 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68.

Citeşte şi CONCURSUL pentru 19 posturi de asistent şef la Spitalul Judeţean Alba, reluat. Proba scrisă, în 23 februarie

Casa Județeană de Pensii Alba

inspector, clasa I, gradul profesional superior. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015

Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Direcţia de Dezinsecţie și Ecologizare Mediu Alba

– tehnician IA – Centrul Alba Iulia. Cerinţe: vechime minimă în munca de 2 ani, studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă în domeniul agricol

consilier IA – Centrul Sebeş. Cerinţe: vechime minimă în specialitatea studiilor de 3 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie 2015, ora 16.00.

Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Avocatul Poporului

consilier la Centrul Zonal Alba

Condiţii: studii superioare; vechime în specialitatea juridică – minimum 7 ani.

Concurs: 23 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă la specialitate; 27 februarie 2015, ora 10.00: proba practică de verificarea cunoștințelor de operare PC; 5 martie 2015, ora 10.00: proba interviu; 11 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă la o limbă de circulație internațională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 februarie 2015.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Avocatul Poporului, din strada Eugeniu Carada nr. 3, sector 3, București, telefon 021/312.71.27

Primăria Municipiului Alba Iulia

– director al Direcției Creșe. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul pedagogie, psihopedagogie, pedagogia învățământului primar și preșcolar, psihologie, specializarea psihologie, sociologie, specializarea sociologie, științe administrative, specializarea administrație publică, administrație europeană; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; absolvent cu diplomă de licență al învățământului superior cu experiență de minimum 3 ani în unități în care se oferă servicii în domeniul protecției și promovării drepturilor copilului; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Administrație Publică Locală, Juridic, Contencios, Autoritate Tutelară. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: drept; cunoștințe de operare PC: nivel mediu. Concurs: 10 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Anunţ publicat în 28 ianuarie, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

îngrijitor în cadrul Serviciului public „Administrarea patrimoniului local”. Condiţii: studii medii sau generale; capacitate de integrare şi lucru în echipă, sociabilitate, responsabilitate, flexibilitate, adaptabilitate, caracter echilibrat.

Concurs: 19 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 februarie 2014, ora 15:00.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Teatrul de Păpuşi “Prichindel” Alba Iulia

contabil șef

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 februarie 2015.

Primăria Municipiului Aiud

inspector, clasa I, gradul profesional asistent, din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială, Compartiment Autoritate Tutelară

Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială, teologie – specializarea teologie, asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 5 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Anunţ publicat în 2 februarie, termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud

muncitor calificat III la Compartimentul Reparații, Întreținere Drumuri

Cerinţe: studii medii sau profesionale; vechime în muncă: minimum 3 ani;

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 februarie 2015, ora 14.00.

Concurs: 24 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior

Citeşte şi Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea unui post de inspector asistent, în 5 martie, la SPAS, compartiment Autoritate Tutelară

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

consilier IA. Cerinţe: studii superioare de lungă durată, vechime în specialitatea studiilor de minimum 5 ani, cunoștințe de întocmire documentații specifice și operare SEAP

muncitor I – instalator. Cerinţe: studii medii, acte care să ateste calificarea de instalator

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015, ora 16.00

Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 2 martie 2015, ora 10.00 – proba practică; 4 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu.

Primăria Orașului Teiuș

– consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Impozite și Taxe, Autorizări, Agricol – Compartimentul Impozite și Taxe.

Cerinţe:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice, juridice, informatică, administrație publică, cadastru și topografie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.

Concurs: 4 martie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Pianu

funcționar – Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: turism, geografie sau calificare ca agent de turism/ghid turistic

inspector de specialitate în administrația publică – Biroul de Proiecte Europene. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economie, contabilitate, finanțe

inspector II – Biroul Financiar-Contabil. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile:economie, contabilitate, finanțe, management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015.

Concurs: 25 februarie 2015, ora 9:00, proba scrisă; 25 februarie 2015, ora 13.00, proba interviu.

Primăria comunei Daia Română

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Buget Finanțe-Contabilitate, Taxe și Impozite Locale;

consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse și Gestiunea Funcțiilor Publice, Registru Agricol, Cadastru și Achiziții Publice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015, ora 16.00

Concurs: 4 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Vadu Moților

consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Agricol. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; cunoștințe operare PC cunoștințe operare PC.

Termenul limită de depunere al dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.

Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

AICI, alte posturi disponibile.

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:



ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate