Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Auditori la Spitalul Judeţean Alba, inspector la Casa de Pensii şi funcţii vacante la primării. LISTA completă


Publicat

spital judetean alba

spitalul judetean albaÎn perioada februarie-martie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în lunile februarie şi martie şi condiţii de participare:

Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia

auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de economist; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de medic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015

Concurs: 27 februarie 2015, ora 10.00 – interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului;

2 martie 2015, ora 10.00 – testarea psihologică – la sediul Spitalului;

4 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă – la sediul Spitalului;

9 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68.

Citeşte şi CONCURSUL pentru 19 posturi de asistent şef la Spitalul Judeţean Alba, reluat. Proba scrisă, în 23 februarie

Casa Județeană de Pensii Alba

inspector, clasa I, gradul profesional superior. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015

Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Direcţia de Dezinsecţie și Ecologizare Mediu Alba

– tehnician IA – Centrul Alba Iulia. Cerinţe: vechime minimă în munca de 2 ani, studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă în domeniul agricol

consilier IA – Centrul Sebeş. Cerinţe: vechime minimă în specialitatea studiilor de 3 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic

Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie 2015, ora 16.00.

Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Avocatul Poporului

consilier la Centrul Zonal Alba

Condiţii: studii superioare; vechime în specialitatea juridică – minimum 7 ani.

Concurs: 23 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă la specialitate; 27 februarie 2015, ora 10.00: proba practică de verificarea cunoștințelor de operare PC; 5 martie 2015, ora 10.00: proba interviu; 11 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă la o limbă de circulație internațională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 februarie 2015.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Avocatul Poporului, din strada Eugeniu Carada nr. 3, sector 3, București, telefon 021/312.71.27

Primăria Municipiului Alba Iulia

– director al Direcției Creșe. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul pedagogie, psihopedagogie, pedagogia învățământului primar și preșcolar, psihologie, specializarea psihologie, sociologie, specializarea sociologie, științe administrative, specializarea administrație publică, administrație europeană; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; absolvent cu diplomă de licență al învățământului superior cu experiență de minimum 3 ani în unități în care se oferă servicii în domeniul protecției și promovării drepturilor copilului; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Administrație Publică Locală, Juridic, Contencios, Autoritate Tutelară. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: drept; cunoștințe de operare PC: nivel mediu. Concurs: 10 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Anunţ publicat în 28 ianuarie, termen de depunere a dosarelor de înscriere 20 de zile.

îngrijitor în cadrul Serviciului public „Administrarea patrimoniului local”. Condiţii: studii medii sau generale; capacitate de integrare şi lucru în echipă, sociabilitate, responsabilitate, flexibilitate, adaptabilitate, caracter echilibrat.

Concurs: 19 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 februarie 2014, ora 15:00.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Teatrul de Păpuşi “Prichindel” Alba Iulia

contabil șef

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 februarie 2015.

Primăria Municipiului Aiud

inspector, clasa I, gradul profesional asistent, din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială, Compartiment Autoritate Tutelară

Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială, teologie – specializarea teologie, asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concurs: 5 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior

Anunţ publicat în 2 februarie, termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.

Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud

muncitor calificat III la Compartimentul Reparații, Întreținere Drumuri

Cerinţe: studii medii sau profesionale; vechime în muncă: minimum 3 ani;

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 februarie 2015, ora 14.00.

Concurs: 24 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior

Citeşte şi Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea unui post de inspector asistent, în 5 martie, la SPAS, compartiment Autoritate Tutelară

Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș

consilier IA. Cerinţe: studii superioare de lungă durată, vechime în specialitatea studiilor de minimum 5 ani, cunoștințe de întocmire documentații specifice și operare SEAP

muncitor I – instalator. Cerinţe: studii medii, acte care să ateste calificarea de instalator

Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015, ora 16.00

Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 2 martie 2015, ora 10.00 – proba practică; 4 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu.

Primăria Orașului Teiuș

– consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Impozite și Taxe, Autorizări, Agricol – Compartimentul Impozite și Taxe.

Cerinţe:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice, juridice, informatică, administrație publică, cadastru și topografie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.

Concurs: 4 martie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Pianu

funcționar – Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: turism, geografie sau calificare ca agent de turism/ghid turistic

inspector de specialitate în administrația publică – Biroul de Proiecte Europene. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economie, contabilitate, finanțe

inspector II – Biroul Financiar-Contabil. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile:economie, contabilitate, finanțe, management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015.

Concurs: 25 februarie 2015, ora 9:00, proba scrisă; 25 februarie 2015, ora 13.00, proba interviu.

Primăria comunei Daia Română

inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Buget Finanțe-Contabilitate, Taxe și Impozite Locale;

consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse și Gestiunea Funcțiilor Publice, Registru Agricol, Cadastru și Achiziții Publice.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015, ora 16.00

Concurs: 4 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Primăria Comunei Vadu Moților

consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Agricol. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; cunoștințe operare PC cunoștințe operare PC.

Termenul limită de depunere al dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.

Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

AICI, alte posturi disponibile.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Tânăr din Alba, prins la volan sub influența drogurilor, la Turda. Polițiștii i-au deschis dosar penal

Publicat

Un tânăr de 28 de ani din județul Alba a fost prins de polițiști în timp ce conducea un autoturism, deși era sub influența substanţelor interzise.

Potrivit Inspectoratului Județean de Poliție Cluj, acesta a fost oprit în trafic în data de 6 martie.

În jurul orei 19.32, un conducător auto în vârstă de 28 de ani, din judeţul Alba, a fost depistat de poliţiştii Biroului Rutier Turda, în timp ce se deplasa pe Calea Victoriei, din municipiul Turda, sub influenţa substanţelor interzise, aspect rezultat ca urmare a testării cu aparatul drugtest.

Cel în cauză a fost ulterior condus la o unitate de specialitate, unde i-au fost recoltate probele biologice, transmite IPJ Cluj.

foto: arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Elevii de peste 16 ani ar putea avea prioritate la vaccinare împotriva Covid-19, în etapa a treia. Precizări Valeriu Gheorghiță

Publicat

Medicul Valeriu Gheorghiță, coordonatorul Campaniei Naționale pentru Vaccinare împotriva Covid-19, spune că se ia în calcul ca, în etapa a III-a, elevii de peste 16 ani să aibă prioritate la vaccinare, având în vedere că vor da examene.

„În condițiile în care, desigur, vom avea suficiente doze. Evident că sunt o categorie importantă având în vedere că se adună din punct de vedere social, ajung în clase, stau împreună, au examene care trebuie să se dea cu prezență fizică. Este o situație pe care o luăm în calcul”, a spus dr. Valeriu Gheorghiță la Antena3.

Campania de vaccinare pentru personalul din învățământ a început în data de 24 februarie și urmează să se încheie în 10 martie. Personalul din învățământ a fost introdus pe lista de prioritate la vaccinare în etapa a II-a.

sursă: antena3.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

ADMITERE LICEU 2021: Modelul fișei de înscriere pentru admiterea la liceu, în acest an. Calendar

Publicat

elevi liceu

Unitățile de învățământ au primit modelul fișei de înscriere a elevilor la liceu, pentru anul școlar 2020-2021. Primele probe de admitere vor fi cele de aptitudini.

Comisia națională de admitere a transmis tuturor școlilor modelul fișei de înscriere în clasa a IX-a din anul școlar 2020-2021, potrivit edupedu.ro.

Vezi și EVALUARE NAȚIONALĂ 2021: Modele de subiecte pentru examen, clasa a VIII-a. Testele din setul al treilea, publicate de minister

Potrivit calendarului oficial, admiterea la liceu începe în 19 mai cu eliberarea de către școli a anexelor fișelor de înscriere pentru elevii sau absolvenții care doresc să participe la probe de aptitudini.

Fișa de admitere la liceu poate fi descărcată de AICI.

Anexa fișei de înscriere poate fi descărcată de AICI.

Reamintim că ministerul a modificat numărul maxim de elevi într-o clasă.

  • învățământ liceal cu frecvență zi, filiera tehnologică și învățământ profesional, inclusiv dual – 24 de elevi;
  • învățământ liceal cu frecvență zi filiera teoretică – 26 de elevi;
  • învățământ liceal cu frecvență zi filiera vocațională, profil sportiv, teologic, pedagogic, precum și la învățământul liceal de artă – 24 de elevi;
  • învățământ liceal cu frecvență seral și frecvență redusă – 28 de elevi
  • învățământ liceal cu frecvență seral, filiera tehnologică, ciclul superior – 28 de elevi;
  • învățământul postliceal – 28 de elevi

S-a mai modificat și numărul minim pentru clasele organizate cu predare în limba maternă, pentru minorități, de la minimum 5 elevi, la minimum 3.

CALENDAR admitere la liceu 2021

Probele de aptitudini

24-25 mai 2021 Înscrierea pentru probele de aptitudini

26-28 mai 2021 Desfășurarea probelor de aptitudini

31 mai 2021 Rezultatele de la probele de aptitudini / Depunerea contestațiilor

4 iunie 2021 Rezultatele finale de la probele de aptitudini

Probele de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă

24-25 mai 2021 Înscrierea candidaților la probele de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă

26-28 mai 2021 Desfășurarea probelor de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă

31 mai 2021 Rezultatele de la probele de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă / Depunerea contestațiilor

4 iunie 2021 Rezultatele finale

Admiterea candidaților pe locurile distinct alocate candidaților cu CES în liceele de masă

8 februarie 2021 Obținerea certificatului de orientare școlară și profesională emis de Centru Județean/al Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională (CJRAE/CMBRAE), care atestă existența unei cerințe educaționale speciale a elevului

8 februarie 2021 Depunerea și înregistrarea de către părinte/reprezentant legal la școala de proveniență a certificatului de orientare școlară și profesională emis de CJRAE/CMBRAE, în vederea înscrierii

10 mai 2021 Afișarea locurilor distinct alocate în unitățile de învățământ de masă pentru candidații elevi cu CES (1-2 locuri/fiecare clasă/grupă pentru fiecare filieră/profil/specializare/domeniu de pregătire/calificare).

12 aprilie – 18 iunie 2021 Ședințe de informare și instruire cu părinții și elevii, organizate de profesorii diriginți, privind admiterea pe locurile distinct alocate

8-9 iulie Completarea opțiunilor în fișele de înscriere

12 iulie Repartizarea candidaților pe locurile distinct alocate candidaților cu CES și comunicarea rezultatelor candidaților

Repartizarea candidaților pe locurile distinct alocate candidaților cu CES se face computerizat într-o sesiune distinctă, în ordinea descrescătoare a mediei de admitere și pe baza opțiunilor completate în fișa de înscriere

Prima etapă de repartizare computerizată și admitere la liceu

7 iulie 2021 Anunțarea ierarhiei la nivel județean și la nivelul Bucureștiului a absolvenților clasei a VIII-a

8-14 iulie 2021 Absolvenții clasei a VIII-a completează opțiunile în fișele de înscriere, împreună cu părinții și asistați de diriginți

16 iulie 2021 Repartizarea computerizată la liceu a absolvenților clasei a VIII-a. Comunicarea rezultatelor. Afișarea în școlile gimnaziale a listei cu locurile neocupate în liceele de stat din județ

17-20 iulie 2021 Depunerea dosarelor de înscriere la școlile la care au fost repartizați

Cum se calculează media de admitere folosită la admiterea la liceu 2021

Media de admitere pe baza căreia se realizează înscrierea în clasa a IX-a de liceu se calculează ca medie ponderată între Media Generală la Evaluarea Națională (care are o pondere de 80%) și Media Generală de absolvire a claselor V-VIII (care are o pondere de 20%).

Calculul mediei de admitere la liceu se face astfel:

MA = 0,2 x ABS + 0,8 x EN

unde

MA = media de admitere

ABS = media generală de absolvire a claselor V-VIII

EN = media generală obținută la Evaluarea Națională

sursa: edupedu.ro

Foto: Arhivă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

DECES SUSPECT la spitalul din Galda: Dosar penal in rem pentru neglijență în serviciu. Precizări de la spitalul din Alba Iulia

Publicat

UPU Alba Iulia

Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Alba au deschis un dosar penal in rem pentru neglijență în serviciu, în cazul morții suspecte a unui pacient internat la Centrul de Recuperare Galda de Jos. 

Pacientul, un bărbat de 63 de ani, a fost bătut în noaptea de 25 ianuarie, de alți doi pacienți, unul în vârstă de 45 de ani și altul de 29 de ani. 

A doua zi a fost transportat la Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia, unde i s-a pus diagnosticul de contuzie la șoldul stâng. 

Peste 2 săptămâni, bărbatul a decedat din cauza unei hemoragii interne cauzate de o ruptură de splină, susțin sursele alba24.ro.

Există suspiciuni că în timpul bătăii, bărbatul ar fi fost lovit în zona splinei. Cauza decesului a fost descoperită abia la autopsie de către medicul legist.

Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia au transmis, la cererea reporterilor alba24.ro, investigațiile clinice care au fost făcute de medicii unității medicale, asupra bărbatului, în data de 26 ianuarie. 

Cazul a fost făcut public de alba24.ro, în data de 5 martie, în momentul în care magistrații Tribunalului Alba au admis propunerea procurorilor de a-i interna, provizoriu, într-un alt centru de recuperare, pe cei doi pacienți care l-au bătut pe bărbat.

CITEȘTE AICI: DECES SUSPECT la spitalul din Galda: Pacient bătut, consultat pentru dureri la șold, MORT din cauza unei hemoragii interne

În urma unei expertize psihologice s-a dovedit că pacienții-agresori nu au avut discernământ când l-au bătut pe cel de al treilea.

Poziția Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia

”În data de 26.01.2021, la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Județean de Urgență Alba Iulia a fost adus un pacient de la Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos, de către un echipaj al Serviciului de Ambulanță Județean.

Acesta prezenta un traumatism cranio-cerebral minor (TCC), fără pierderea conștienței, hematom la nivelul ochiului stâng și traumatism la nivelul șoldului stâng. Pacientul a fost adus la ora 10.33 și preluat la ora 10.40, imediat după înregistrarea în UPU și prelevarea testului COVID-19.

A fost examinat de către medicul de serviciu din cadrul UPU. În urma examinărilor, se stabilește diagnosticul de TCC minor de grad 0, cu hematom periorbital stâng și contuzie șold stâng, la care se adaugă diagnosticul cu care a fost internat la Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică Galda de Jos.

După consultația de specialitate, se efectuează investigații clinice, radiologice și de laborator, iar în urma acestora se menține diagnosticul menționat.

Medicul UPU solicită un consult ortopedic de specialitate. În urma acestuia se confirmă diagnosticul de contuzie șold stâng, indicându-se conduita terapeutică și tratamentul de urmat.

Pacientul este externat la ora 13.10, conștient, cooperant”, au transmis pentru alba24.ro, reprezentanții unității medicale.

Ce informații sunt cunoscute până în acest moment

Pacientul a fost bătut, în 25 ianuarie, în jurul orei 23.00, de alți doi pacienți. Potrivit reprezentanților DGASPC Alba, conflictul a fost aplanat de infirmieri și de o asistentă medicală.

În noaptea scandalului, bărbatul bătut a fost consultat la cabinetul medical al centrului. A doua zi, acesta acuza dureri la piciorul stâng și a fost trimis la Spitalul Județean de Urgență din Alba Iulia, prin serviciul 112.

Acesta a ajuns pe secția UPU a spitalului din Alba Iulia și, potrivit reprezentaților DGASPC, a fost investigat radiologic, imagistic și i s-au recoltat analize de laborator. Diagnosticul a fost contuzie șold stâng.

Bărbatul a fost consultat și de un medic ortoped, au transmis, pentru alba24.ro, reprezentații Parchetului de pe lângă Tribunalul Alba.

După consultul realizat de medicii spitalului din Alba Iulia, pacientul a fost trimis înapoi la Galda de Jos.

Decesul

După două săptămâni de la incident și consultul de la UPU Alba Iulia, în 7 februarie, bărbatul a decedat. Reprezentații DGASPC Alba Iulia au transmis, pentru alba24.ro, detalii despre evenimentele din Centrul de la Galda de Jos, din ziua în care bărbatul a decedat.

Potrivit acestora, la centru a sosit un echipaj de ambulanță pentru a consulta un alt pacient.

Personalul medical a solicitat ca și bărbatul în cauză să fie consultat, deoarece acuza dureri abdominale.

După efectuarea consultului, medicul de pe ambulanță a recomandat tratament cu Metoclopramid, Nospa și Algocalmin.

Două apeluri la 112 în câteva minute

Seara, la ora 23.16, s-a solicitat din nou serviciul 112 pentru bărbatul în cauză, deoarece acuza dureri abdominale, starea lui fiind alterată.

La ora 23.24, s-a reapelat serviciul 112, deoarece bărbatul a intrat în stop cardio-respirator, iar personalul de serviciu a început manevrele de resuscitare.

La fața locului a sosit imediat un echipaj de poliție și la ora 23.41 a sosit echipajul de ambulanță. Medicul a decis că bărbatul este în stop cardio-respirator neresuscitabil și a declarat decesul acestuia.

La ora 00.51, la Centrul din Galda de Jos a sosit din nou echipajul de poliție, însoțit de reprezentați IML Alba Iulia, conform procedurilor legale cu privire la decesul în unități rezidențiale, au precizat reprezentații DGASPC Alba, pentru alba24.ro.

Surse apropiate anchetei au declarat pentru alba24.ro că bărbatul a decedat din cauza unei hemoragii interne, cauzate de o ruptură de splină.

Potrivit surselor alba24.ro, ruptura de splină a fost descoperită abia la autopsia realizată de medicul legist.

Inițial, o anchetă a fost începută pentru infracțiunea de loviri cauzatoare de moarte, dar în urma unei expertize s-a stabilit că cei doi bărbați care l-au bătut pe pacient nu aveau discernământ la data comiterii faptelor.

Aceștia au fost internați într-un alt centru de recuperare, la cel din Ștei.

Extras din minuta pe scurt a Tribunalului Alba: ”(…) dispune internarea medicală provizorie a suspecţilor: (…) cercetați pentru loviri sau vătămări cauzatoare de moarte, (…) într-o unitate specializată de asistenţă medicală, până la însănătoşire sau până la ameliorarea care înlătură starea de pericol ce a determinat luarea măsurii (…)”

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate