Connect with us
Publicitate

Actualitate

POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Consilier pentru Avocatul Poporului, director la Primăria Alba Iulia şi salvator la Bazinul Olimpic. LISTA completă

Publicat

PrimariaAlba IuliaÎn perioada februarie-martie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursuri organizate în lunile februarie şi martie şi condiţii de participare:

Avocatul Poporului

consilier la Centrul Zonal Alba

Condiţii: studii superioare; vechime în specialitatea juridică – minimum 7 ani.

Concurs: 23 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă la specialitate; 27 februarie 2015, ora 10.00: proba practică de verificarea cunoștințelor de operare PC; 5 martie 2015, ora 10.00: proba interviu; 11 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă la o limbă de circulație internațională.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 3 februarie 2015.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Avocatul Poporului, din strada Eugeniu Carada nr. 3, sector 3, București, telefon 021/312.71.27

Primăria Municipiului Alba Iulia

– director al Direcției Creșe. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul pedagogie, psihopedagogie, pedagogia învățământului primar și preșcolar, psihologie, specializarea psihologie, sociologie, specializarea sociologie, științe administrative, specializarea administrație publică, administrație europeană; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 3 ani; absolvent cu diplomă de licență al învățământului superior cu experiență de minimum 3 ani în unități în care se oferă servicii în domeniul protecției și promovării drepturilor copilului; să fie absolvent de master sau studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice; cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

– salvator ștrand la Serviciul Baze Sportive și Agrement – Ștrand și Bazin Olimpic. Condiţii: studii medii; curs de înot; curs de prim ajutor.

Concurs: 11 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 4 februarie 2015, ora 15.00.

– consilier, clasa I, grad debutant, Biroul resurse umane, relații internaționale;

– inspector, clasa I, grad debutant, Biroul informatică.

Concurs: 24 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă.

consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Serviciului Administrație Publică Locală, Juridic, Contencios, Autoritate Tutelară. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licență: drept; cunoștințe de operare PC: nivel mediu. Concurs: 10 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Anunţ publicat în 28 ianuarie, termen de depunere a dosarelor de înscriere20 de zile.

îngrijitor în cadrul Serviciului public „Administrarea patrimoniului local”. Condiţii: studii medii sau generale; capacitate de integrare şi lucru în echipă, sociabilitate, responsabilitate, flexibilitate, adaptabilitate, caracter echilibrat.

Concurs: 19 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 februarie 2014, ora 15:00.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, telefon 0258/819.462, e-mail: office@apulum.ro.

Teatrul de Păpuşi “Prichindel” Alba Iulia

contabil șef

Concurs: 17 februarie 2015, ora 10.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 9 februarie 2015

Universitatea “1 Decembrie 1918” Alba Iulia

– administrator financiar grad II S, COR 263111 (funcţie contractuală de execuţie, temporar vacantă). Condiţii: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență, în domeniul științe administrative sau economice; vechime în muncă minimum 4 ani în domeniul espectiveive sau economic. Concurs: 10 februarie 2015, ora 10.00 – proba practică/scrisă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior. Data limită pentru depunerea dosarelor; 28 ianuarie 2015

– referent gradul III S, COR 235106. Condiţii: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență, în domeniul științe economice sau tehnice; vechime în muncă minimum 1 an în activitatea de monitorizare și gestionare a proiectelor de cercetare, dezvoltare, inovare. Concurs: 19 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior. Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2015

– îngrijitor, COR 911201. Condiţii: studii medii. Concurs: 19 februarie 2015, ora 10.00 – proba practică; data și ora interviului vor fi communicate ulterior. Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2015.

– paznic, COR 962907. Condiţii: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; atestat professional. Concurs: 17 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă la Direcţia General Administrativă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior. Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2015.

muncitor calificat treapta IV (lenjereasă), COR 515103. Condiţii: studii medii – inimum 12 clase; calificare în domeniul industriei textile; vechime minimum 3 ani în acest domeniu. Concurs: 17 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă la Direcţia General Administrativă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior. Data limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2015

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba

muncitor calificat IV-I la Serviciul Logistic – Administrarea patrimoniului imobiliar şi intendenţă – Administrarea patrimoniului imobiliar, poziţia 66 din statul de organizare al unităţii

Condiţii:

a) să fie absolvenţi a uneia din următoarele forme de pregătire:

– şcoală de arte şi meserii/şcoală profesională având una din următoarele calificări profesionale: lucrător instalator pentru construcţii, instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze, instalator instalaţii de încălzire centrală;

– liceu având una din următoarele calificări profesionale: tehnician instalator pentru construcţii;

– şcoală postliceală/şcoală de maiştri având una din următoarele calificări profesionale: maistru instalator în construcţii;

b) să aibă minim 2 ani vechime în muncă în calificarea profesională corespunzătoare studiilor absolvite;

c) să fie absolvenţi a unui curs de fochist autorizat ISCIR-clasa C;

d) să fie apt medical;

Concurs: 9 martie 2015, ora 10.00: proba practică; 12 martie 2015, ora 10.00: proba interviu

Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 februarie 2015, ora 14.00

 Citeşte şi CONCURSUL pentru 19 posturi de asistent şef la Spitalul Judeţean Alba, reluat. Proba scrisă, în 23 februarie

Primăria Municipiului Aiud

– medic dentist în cadrul Serviciului Public de Asistență Socială – Compartimentul Asistență Medicală

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, espective studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de medic stomatolog/medic dentist; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concurs: 16 februarie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 februarie 2015, ora 14.00.

Citeşte şi Primăria Aiud: Concurs pentru ocuparea unui post de inspector asistent, în 5 martie, la SPAS, compartiment Autoritate Tutelară

Primăria Oraşului Cugir

– kinetoterapeut principal, la Serviciul Public de Asistență Socială. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, espective studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul kinetoterapie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 5 ani.

psiholog principal, la Serviciul Public de Asistență Socială. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, espective studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 5 ani.

Concurs: 12 februarie 2015, ora 11:00: proba scrisă; 17 februarie 2015, ora 13:00: proba interviu.

Termenul limită pentru depunere a dosarelor: 5 februarie 2015, ora 16.00.

Primăria Comunei Șona

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul contabilitate, impozite și taxe – funcție unică  executare silită. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul contabilitate, impozite și taxe – funcție unică impunere. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an

consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul agricol – fond funciar- funcție unică – topografie. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

consilier, clasa I, grad professional superior – Compartimentul agricol – fond funciar. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 10 ani.

Concurs: 27 februarie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data interviului va fi comunicată ulterior.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 7 februarie 2015, ora 16.00

Primăria Comunei Valea Lungă

  • inspector de specialitate debutant la Compartimentul Contabilitate, Resurse Umane, Achiziții Publice și Impozite Taxe. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, espective studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice

Concurs: 12 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi communicate ulterior.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 3 februarie 2015, ora 16.00

Primăria Comunei Vidra

șofer. Condiţii: permis de conducere categoria D; aviz psihologic de la cabinet autorizat de Ministerul Transporturilor; atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport public de persoane în termen de valabilitate; cazierul conducătorului auto de la Serviciul Circulație al Județului Alba; cartelă tahograf electronic valabilă.

Concurs: 6 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 6 februarie 2015, ora 15.00

Primăriile comunelor Lupşa, Hopârta şi Vidra

secretar. Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

În cazul în care la concursul organizat pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de secretar al comunei nu se prezintă persoane care îndeplinesc condiţiile de studii şi condiţia de vechime în specialitatea studiilor de minimum 2 ani, pot candida şi persoane care nu îndeplinesc aceste condiţii, în următoarea ordine:

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în specialitate juridică sau administrativă;

– persoane care au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în altă specialitate;

– persoane care au studii medii, absolvite cu diplomă.

Concurs: 20 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunț publicat în 20 ianuarie, data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere, 20 de zile.

Primăria Comunei Fărău

asistent medical. Condiții: studii postliceale de specialitate

îngrijitor (infirmier). Condiții: minimum 12 clase.

Condiţii generale: Condiții: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concurs: 16 februarie 2015, ora 09:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Anunţ publicat în 21 ianuarie, termen pentru depunerea dosarelor de înscriere 10 zile.

Primăria comunei Cergău

muncitor calificat, treapta profesională I la Compartimentul Administrativ

Condiții: cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; limba română, scris și vorbit; vârsta minimă reglementată de prevederile legale; capacitate deplină de exercițiu; stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concurs: 12 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; 16 februarie 2015, ora 10:00: proba interviu.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 6 februarie 2015.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate