Actualitate
POSTURI în ADMINISTRAŢIE: Psiholog la Primăria Alba Iulia, referent la Casa de Pensii Alba, şef birou la Aiud. LISTA completă
În perioada februarie-martie se organizează concursuri pentru mai multe posturi vacante în administraţiile publice locale sau servicii, direcţii ori instituţii subordonate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Concursuri organizate în lunile februarie şi martie şi condiţii de participare:
Primăria Municipiului Alba Iulia
– psiholog în cadrul Direcției de Asistență Socială, Serviciul Porgrame și Servicii Sociale, la Centrul de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii „Sf. Maria”.
Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: minimum 1 an; atestat de liberă practică sau dovadă că a solicitat înscrierea în Colegiul Psihologilor.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 februarie 2015, ora 15.00.
Concurs: 5 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Casa Județeană de Pensii Alba
– referent, clasa III, gradul profesional superior
Cerinţe: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat, economice, respectiv cursuri de perfecționare în domeniul financiar-contabil; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 2 martie 2015
Concurs: 12 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
– inspector, clasa I, gradul profesional superior. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice sau juridice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015
Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia
– auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de economist; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.
– auditor gradul I – Compartimentul Audit Public Intern. Cerinţe: diplomă de licență de medic; vechime în specialitatea studiilor: minimum 4 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015
Concurs: 27 februarie 2015, ora 10.00 – interviul pentru obținerea avizului din partea șefului Compartimentului de Audit Public Intern – la sediul Spitalului;
2 martie 2015, ora 10.00 – testarea psihologică – la sediul Spitalului;
4 martie 2015, ora 10.00 – proba scrisă – la sediul Spitalului;
9 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu – la Sala de Ședințe, Alba Iulia, bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68.
Citeşte şi CONCURSUL pentru 19 posturi de asistent şef la Spitalul Judeţean Alba, reluat. Proba scrisă, în 23 februarie
Serviciul Public Administraţia Patrimoniului Local Aiud
– șef birou la Biroul Seră, Zone Verzi
Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul agricultură, horticultură; vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015, ora 14.00.
Concurs: 2 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior
– muncitor calificat III la Compartimentul Reparații, Întreținere Drumuri
Cerinţe: studii medii sau profesionale; vechime în muncă: minimum 3 ani;
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 16 februarie 2015, ora 14.00.
Concurs: 24 februarie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior
Primăria Municipiului Aiud
– inspector, clasa I, gradul profesional asistent, din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială, Compartiment Autoritate Tutelară
Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistență socială, teologie – specializarea teologie, asistență socială; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Concurs: 5 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Anunţ publicat în 2 februarie, termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere 20 de zile.
Direcţia de Dezinsecţie și Ecologizare Mediu Alba
– tehnician IA – Centrul Alba Iulia. Cerinţe: vechime minimă în munca de 2 ani, studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă în domeniul agricol
– consilier IA – Centrul Sebeş. Cerinţe: vechime minimă în specialitatea studiilor de 3 ani, studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic
Data limită pentru depunerea dosarelor: 18 februarie 2015, ora 16.00.
Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Orașului Teiuș
– consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Impozite și Taxe, Autorizări, Agricol – Compartimentul Impozite și Taxe.
Cerinţe:studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice, juridice, informatică, administrație publică, cadastru și topografie; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.
Concurs: amânat pentru 9 martie 2015, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Comunei Vadu Moților
– consilier, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Agricol. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; cunoștințe operare PC cunoștințe operare PC.
Termenul limită de depunere al dosarelor: 23 februarie 2015, ora 15.00.
Concurs: 6 martie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Comunei Pianu
– funcționar – Centrul de Informare Turistică din Pianu de Jos. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: turism, geografie sau calificare ca agent de turism/ghid turistic
– inspector de specialitate în administrația publică – Biroul de Proiecte Europene. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: economie, contabilitate, finanțe
– inspector II – Biroul Financiar-Contabil. Cerinţe: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile:economie, contabilitate, finanțe, management; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015.
Concurs: 25 februarie 2015, ora 9:00, proba scrisă; 25 februarie 2015, ora 13.00, proba interviu.
Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș
– consilier IA. Cerinţe: studii superioare de lungă durată, vechime în specialitatea studiilor de minimum 5 ani, cunoștințe de întocmire documentații specifice și operare SEAP
– muncitor I – instalator. Cerinţe: studii medii, acte care să ateste calificarea de instalator
Data limită pentru depunerea dosarelor: 20 februarie 2015, ora 16.00
Concurs: 26 februarie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 2 martie 2015, ora 10.00 – proba practică; 4 martie 2015, ora 10.00 – proba interviu.
Primăria comunei Daia Română
– inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Compartimentul Buget Finanțe-Contabilitate, Taxe și Impozite Locale;
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse și Gestiunea Funcțiilor Publice, Registru Agricol, Cadastru și Achiziții Publice.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 23 februarie 2015, ora 16.00
Concurs: 4 martie 2015, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
AICI, alte posturi.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News