Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la Primăria Alba Iulia, APIA, Centrul de cultură și alte instituții publice din județul Alba. Condiții pentru candidați


Publicat

birou

În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

POSTURI VACANTE:

Primăria Municipiului Alba Iulia

șef serviciu, gradul I, clasa I – Serviciul public „Administrarea patrimoniului Local”, Serviciul administrare piețe, târguri și gestionarea câinilor fără stăpân.

Condiții: studii de specialitate – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență (DL) Medicină veterinară; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Termen limită de depunere a dosarelor: 30 iulie 2019, ora 15:00

Concurs: 12 august 2019, ora 11.00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258/819.462.

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură – Centrul Judeţean Alba

– consilier clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Control pe teren.

Condiții: pregătire de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental: științe inginerești; domeniul fundamental: științe sociale ramura de știință: științe juridice, științe administrative, științe economice; vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – 5 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 17 iulie 2019, ora 16:00

Concurs: 23 iulie 2019, ora 10:00 – proba scrisă; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul APIA Centrul Judeţean Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Moţilor nr. 112, telefon 0258/830.650.

Primăria municipiului Blaj (3 posturi)

– expert, gradul II – Compartiment Integrare Europeană

 Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice, științe juridice sau științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor, minimum I an.

expert, gradul I – Compartiment Integrare Europeană

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice, științe juridice sau științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor, minimum 4 ani.

Termenul limită de depunere a dosarelor : 22 iulie 2019

Concurs: 30 iulie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

inspector, clasa I, grad profesional debutant – Biroul Achiziții Publice

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de știință științe juridice, științe economice sau științe inginerești.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 iulie 2019

Concurs: 26 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0756089.202.

Centrul de Cultură „Augustin Bena” Alba Iulia (3 posturi)

– expert, gradul I, la Compartimentul Arte vizuale – Serviciul Școala de Arte și Meșteșuguri „Augustin Bena“

Condiții: diplomă studii universitare – învățământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licență – ciclul I, domeniul fundamental științe umaniste și arte, RSI arte, domeniul de licență/specializarea: arte vizuale/arte decorative; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani și 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2019, ora 16:00

Concurs: 24 iulie 2019, ora 12:00: proba scrisă; 29 iulie 2019, ora 12:00: proba interviu.

secretar PR gradul I, Compartimentul Promovare și Valorificare – Serviciul Administrare, promovare și valorificare a produselor și serviciilor cultural – artistice

Condiții: diplomă studii universitare – învățământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licență – ciclul I, domeniul fundamental științe sociale – RSI științe ale comunicării, domeniul de studii universitare,licență științe ale comunicării, una dintre specializările: comunicare și relații publice/științe ale informării și documentării/media digitală
sau RSI științe politice, domeniul de studii universitare/licență științe politice, specializarea relații internaționale și studii europene; vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani și 6 luni

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2019, ora 16:00

Concurs: 24 iulie 2019, ora 14:00: proba scrisă; 29 iulie 2019, ora 14:00: proba interviu.

inspector specialitate, treapta IA, la Compartimentul Financiar-Contabil

Concurs: diplomă studii universitare – învățământ superior de scurtă durată, de lungă durată sau studii universitare de licență – ciclul I, domeniul fundamental științe sociale, ramura de știință științe economice, domeniul de studii universitare și de licență economie, specializarea contabilitate și informatică de gestiune; vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani și 6 luni.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2019, ora 16:00

Concurs: 24 iulie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 29 iulie 2019, ora 09:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare, la sediul Centrului de Cultură „Augustin Bena” din Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 2, Județul Alba, telefon 0258/813.076.

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– şef serviciu – Serviciul Decontare Servicii Medicale

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 iulie 2019

Concurs: 25 iulie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeş

– șef serviciu, în cadrul Serviciului Contabilitate, Buget, Salarizare, Personal, Achiziții, Administrativ, Gestiune

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor economice; minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 22 iulie 2019, ora 16.00

Concurs: 26 iulie 2019, ora 10.00, proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Centrului Cultural „Lucian Blaga” din Sebeş, bd. Lucian Blaga nr. 45, telefon 0752/088.328.

Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj

– contabil șef

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice, vechime în specialitatea studiilor, minimum 7 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 16 iulie 2019

Concurs: 26 iulie 2019, ora 09.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj din Piața 1848 nr. 16, județul Alba, tel. 0756 – 089202, fax 0258-710014

Primăria orașului Zlatna

– inspector, clasa I, gradul profesional principal – Biroul Dezvoltare Investiții Unitate Implementare Proiecte și Achiziții Publice

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea: construcții civile, industriale și agricole; construcții și fortificații; amenajări și construcții hidrotehnice sau inginerie civilă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concurs: 29 iulie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail pr_zlatna@primariazlatna.ro.

Primăria Municipiului Aiud

– secretar al municipiului

Condiții: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 17 iulie 2019

Concurs: 30 iulie 2019, ora 9.00 – proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC; 30 iulie 2019, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare, la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Primăria Comunei Bucium

– infirmieră din cadrul Compartimentului Asistență Socială – Locuință Maxim Protejată pentru Persoane cu Handicap

Condiții: absolvent liceu; curs infirmieră, disponibilitate program flexibil; vechime în munca minimum 3 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 iulie 2019, ora 16.00

Concurs: 31 iulie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare la sediul Primăriei Comunei Bucium, judeţul Alba, telefon 0258/784.112, interior 12.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Ajutoare pentru sinistrații din Apuseni, din partea Lions Alba Iulia. Mai multe familii au primit electrocasnice

Publicat

Reprezentanții Lions Club Alba Iulia s-au deplasat în localitatea Gura Sohodol, care a fost afectată de viitură, pentru a distribui 12 aragaze și 12 frigidere noi, venind astfel în sprijinul gospodăriilor afectate, au transmis reprezentanții clubului.

Valoarea electrocasnicelor donate a fost de 15.034,00 lei, acestea fiind achiziționate cu sprijinul Lions Club Alba Iulia, Lions Club Decan București, Trans Prima SRL, Albatros Gold SRL și Farmaciei Eladerm.

”Pe această cale facem apel la toți cei care doresc sa vină în sprijinul celor care și-au pierdut agoniseala de-o viața, ajutându-i să revină cât mai repede la normalitate.

Pentru a participa la acțiunile clubului nostru puteți să ne contactați pe e-mail la adresa lions.alba@gmail.com sau la telefon 0726267976 – Florin Florea, Președinte Lions Club Alba Iulia” se arată într-un comunicat transmis miercuri.

Citeste mai mult
Publicitate

ADMINISTRATIE

ALBA IULIA: Zona de dezvoltare economică de pe centura municipiului, un vis îndepărtat. Precizările primăriei legate de termene

Publicat

Dezvoltarea zonei economice în partea de est a municipiului Alba Iulia, în proximitatea Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, este în faza declarațiilor și a promisiunilor.

Primarul din Alba Iulia, Gabriel Pleșa, a anunțat în urmă cu o lună că ”în curând vor fi scoase la licitație 13 loturi pentru investitori”.

În realitate însă, potrivit chiar informațiilor furnizate de primărie, ar putea fi vorba despre ani întregi. 

Declarația legată de licitarea celor 13 loturi vine în condițiile în care nici măcar Primăria Alba Iulia nu deține prea multe detalii legate de viitoarea zonă de dezvoltare industrială.

Potrivit unui răspuns al instituției la o solicitare a Alba24.ro, înainte de a concesiona sau vinde parcelele respective, primăria va realiza infrastructura (inclusiv utilitățile). Iar acest lucru este încă departe.

Citește și FOTO: Zonă de dezvoltare economică pe 340.000 mp la Alba Iulia, lângă Autostrada Sebeș-Turda. Anunțul primarului Gabriel Pleșa

Reprezentanții instituției au răspuns unor întrebări adresate de Alba24, legate de etapele pe care trebuie să le străbată înființarea zonei de dezvoltare, înainte de a fi exista la propriu, dar și despre termenele stabilite.

În legătură cu graficul de realizare al zonei de devoltare și de enumerarea etapelor care trebuie străbătute până la atribuirea terenului, primăria a răspuns că aceste informații sunt parte a viitorului PUZ.

”Estimăm ca până la sfârșitul anului să finalizăm Planul Urbanistic Zonal, iar în anul 2022 să finalizăm indicatorii tehnico-economici pentru realizarea infrastructurii și să pornim lucrările în zonă”, se arată în răspuns.

Abia apoi poate fi realizată infrastructura, fără de care nu se va face concesiunea.

De asemenea, reprezentanții administrației locale spun că prețurile de pornire pentru vânzarea sau concesionarea terenurilor se vor stabili conform pieței și vor fi supuse dezbaterii, în viitor.

”Cel mai probabil o să alegem formula de concesionare a terenului pe o perioadă de aproximativ 3 ani, perioadă în care operatorul economic are dreptul de a demara investiția, iar la finalizarea acesteia având posibilitatea de a achiiționa terenul”, au răspuns aceștia.

Instituția nu a stabilit deocamdată condițiile exacte de selectare a companiilor care vor să investească în zonă.

Utilități

Utilitățile vor se vor realiza anterior concesiunii sau vânzării terenurilor.

Reprezentanții primăriei spun că ”orizontul de timp pentru finalizarea utilităților în zonă este anul 2023”.

Aceștia nu au deocamdată idee de costurile pe care le implică realizarea infrastructurii tehnice, însă precizează că este vorba despre aproximativ 1.300 de metri liniari de infrastructură de transport și tehnico-edilitară.

”Orice început este greu și sunt conștient că așteptările sunt mari. Au trecut puțin peste 6 luni de la preluarea actualului mandat și știu că răbdarea multora se apropie de final.

Cu toții vrem să vedem proiecte duse la bun sfârșit, dar și proiecte noi, care să creeze plus valoare, locuri de muncă noi și un magnet pentru cei care își doresc să trăiască în Alba Iulia.

Pentru că acestea toate înseamnă dezvoltare! Iar o dezvoltare sănătoasă astăzi înseamnă sustenabilitate, coerență, eficiență și o latură puternică verde în orice proiect economic sau edilitar-urban” a explicat primarul Gabriel Pleșa, în urmă cu o lună.

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum să trimiți fofografii și videoclipuri prin WhatsApp, care pot fi văzute doar o dată. Funcția View Once, funcțională

Publicat

WhatsApp permite trimiterea de fotografii și videoclipuri care pot fi vizualizate o singură dată de către destinatari.

Noua modificare a început să fie disponibilă pentru utilizatorii de iPhone, marți.

La scurt timp după aceea, aplicația de mesagerie a anunțat că toți utilizatorii pot folosi funcția, inclusiv pentru cei care utilizează Android.

După ce obține funcția View once din varianta nouă a aplicației (update), utilizatorul va putea activa dispariția fotografiei sau a videoclipului înainte de a o trimite contactelor sale, atingând noua pictogramă „1” care apare lângă bara de subtitrări.

Fotografiile și videoclipurile care sunt partajate utilizând funcția respectivă nu vor mai fi vizibile în chat, după ce destinatarul iese din vizualizare.

De asemenea, conținutul media nu va fi salvat.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Guvernul dă OUG pentru a abroga prevederile privind debranşarea și deconectarea clienţilor rău-platnici la utilități

Publicat

Guvernul urmează să aprobe, în ședința de joi, prin ordonanţă de urgenţă, abrogarea unei prevederi care stabileşte că pe perioada stării de alertă operatorii de transport şi distribuţie energie electrică şi gaze naturale asigură continuitatea furnizării serviciilor, iar în situaţia în care este incident un motiv de debranşare/deconectare amână efectuarea acestei operaţiuni până la încetarea stării de alertă.

„Prezentul proiect de act normativ are drept scop abrogarea prevederilor articolului 72, alineat (1) din OUG nr. 70/2020, în vederea revenirii la prevederile legislative anterioare intrării în vigoare a OUG nr. 70/2020, care permit – în condiţii contractuale reglementate – deconectarea clienţilor finali rău-platnici.

De asemenea, este avută în vedere şi includerea unei perioade de tranziţie de 90 de zile, în timpul căreia clienţii finali care au beneficiat de prevederile articolului 72, alineat (1) ale OUG nr. 70/2020 nu pot fi deconectaţi pentru debitele restante aferente perioadei de aplicabilitate ale respectivelor prevederi, aceştia având posibilitatea să identifice, împreună cu prestatorii de servicii din domeniile energie electrică şi/sau gaze naturale şi în funcţie de situaţia proprie, soluţii pentru achitarea debitelor restante”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de act normativ.

DOCUMENT: Textul integral al Ordonanței de Urgență poate fi consultat AICI.

FOTO: Pixabay

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate