Actualitate
Românii au efectuat peste 18.000 de apeluri în call-center-ul ASF în 2016, cele mai multe pe domeniul asigurărilor
Românii au efectuat anul trecut peste 18.000 de apeluri în call-center-ul ASF, în creștere cu 28% față de anul precedent, cele mai multe apeluri (aproape 5.000) vizând informații referitoare la situația păgubiților și clientilor Astra Asigurări și Carpatica Asig, a anunțat miercuri Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).
Falimentul Astra Asigurări a fost decis definitiv în instanță în data de 28 aprilie 2016. Carpatica Asigurări a fost trimisă în judecată în data de 25 aprilie 2014 în dosarul de corupție Carpatica – ASF, iar în vara anului trecut ASF a cerut și falimentul societății controlate de omul de afaceri Ilie Carabulea.
ASF dispune, în cadrul Directiei Relații cu Publicul, Petiții și Educație Financiară, începând din 14 iulie 2016, de un nou call-center modern care permite managementul eficient al apelurilor primite din partea consumatorilor la numărul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627.
„Cele mai multe solicitări de informații au venit pe domeniul asigurărilor (6.835 apeluri), în timp ce cererile de informații aferente sectorului pensiilor private și al pieței de capital au totalizat 1.156 de apeluri. De asemenea, ASF a mai primit circa 1.500 de apeluri care vizau alte tipuri de informații decât cele care urmăresc o anumită piață și 209 apeluri referitoare la entitatea de soluționare alternativa a litigiilor SAL-Fin. Timpul mediu per convorbire a fost de 3 minute și 20 de secunde, iar 82,1% din apelurile primite au avut un timp de răspuns cuprins între 0-5 minute”, se arată în comunicatul de presă transmis miercuri de ASF.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News