Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Scade numărul românilor care vor să muncească în alte țări. Doar 33% mai sunt dispuși să plece peste hotare. Studiu

Publicat

Numărul românilor care vor să lucreze în alte țări a scăzut. Potrivit unui studiu recent, doar 33% dintre români mai sunt dispuși să plece la muncă în străinătate, în scădere cu 22 de puncte procentuale față de 2018.

Aceasta este concluzia unui studiu realizat de o companie de consultanță și de un site de recrutări online, potrivit Digi24.

Printre motive s-au numărat restricțiile de călătorie, dar și faptul că, în perioada pandemiei mulți români s-au întors în țară, dar au continuat să lucreze pentru companii din străinătate. Aceștia din urmă și-au păstrat și toate beneficiile unui loc de muncă în afara țării, ceea ce pentru mulți a fost cea mai bună opțiune, spun specialiștii în recrutare.

Astfel, procentul românilor dispuşi să plece la muncă în străinătate a scăzut în doar doi ani de la 55% la 33% anul trecut.

În 2014, 81% dintre români spuneau că sunt „ok” cu ideea de a pleca din țară pentru a munci peste granițe, potrivit sondajului realizat de Boston Consulting Group şi BestJobs.

Sursa: digi24.ro

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Alba Iulia se transformă în cea mai mare sală de sport, în aer liber, în weekend: Ateliere sportive și competiții pentru copii

Publicat

Cel mai mare festival dedicat promovării sportului de masă ajunge în weekend la Alba Iulia.  Evenimentul are loc între 21 și 22 mai, în Latura de Vest a cetății Alba Carolina. Accesul și participarea sunt gratuite.

Împreună cu partenerii locali de organizare, Asociația Smile și Direcţia Județeană pentru Sport și Tineret Alba, organizatorii au pregătit jocuri și activități, demonstrații sportive, dansuri și arte marțiale, concursuri pentru gașca de prieteni și pentru întreaga familie, terenuri de badminton, minifotbal și volei, panou de escaladă, precum și workshopuri cu experți în sport și nutriție.

În Alba Iulia, programul celor 2 zile de festival Bucurie în Mișcare este următorul:

SÂMBĂTĂ, 21 MAI -SCENĂ

10:00 Warm Up – Bucurie în Mișcare
10:30 Baby Basket LPS- Alba Iulia
12:00 I-Magic – Animație copii
12:30 Reprezentație Revolution Academy
13:00 Tabere Emanoil – Socioanimație și competiție
14:30 Antrenament funcțional alături de Marius Bucur
15:00 Tir cu arcul, Ambasador Incze Arpad
15:30 Wish Dance Step reprezentație de dans și atelier
16:30 Kangoo Jumps – Sărituri pe ghete
17:30 Moving Arts Company – Dans și Flashmob (salsa și bachata)
18:00 Corul Theotokos

ATELIERE

11:00 Baby Basket LPS- Alba Iulia
12:00 Socioanimație cu zâne și Minnie Mouse susținut de I-Magic
13:00 Rutina de Mișcare alături de Global Wellness Team
15:00 Atelier de Prim ajutor – Crucea Roșie
15:30 Atelier de tir cu arcul

COMPETIȚII

11:00 Competiții Bucurie în Mișcare
14:00 Competiții Bucurie în Mișcare

DUMINICĂ, 22 MAI – SCENĂ

11:00 Prințese Disney – Jocuri, animație și facepainting
12:00 Kangoo Jumps – Sărituri pe ghete
12:30 Centrul de Cultură Augustin Bena Alba – dans popular
13:00 Încălzire Cross – Ilie Cioca
13:30 Centrul de Cultură Augustin Bena Alba – dans modern
14:00 Clubul Copiilor Sebeș
14:30 Palatul copiilor Alba Iulia
15:00 Glas de Înger și Cercul de Chitară din Parohia Sf. Parascheva
16:00 Marius Bucur – Rutine de mișcare
17:00 Sun Gym cu Delia Legian – Antrenament funcțional
17:30 Skate și mișcare
18:00 Școala de Dans Chrilă – Dansuri

ATELIERE

14:00 Baby Basket LPS
14:00 Rutina de Mișcare alături de Global Wellness Team
14:30 Palatul copiilor Alba Iulia
15:00 Atelier de Prim ajutor – Crucea Roșie
16:00 Jocuri de socioanimație – Emanoil
17:00 Nutriție cu Sun Gym – Rutina de mișcare
16:00 Ateliere și jocuri cu căței – Asociația Prietenii lui Azor

COMPETIȚII

13:00 Crosul Bucurie în Mișcare

sursa foto: Facebook Bucurie în mișcare

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Ce salarii au militarii români în 2022. Care a fost cea mai mare soldă plătită în aprilie. Cât câștigă un rezervist voluntar

Publicat

La birourile de recrutare a rezerviștilor voluntari au ajuns să fie peste trei candidați pe un post liber, după ce Ministerul Apărării a triplat soldele. Înainte, un rezervist voluntar lua doar 1.500 de lei, pe perioada cât făcea instrucție.

Cea mai mare soldă plătită în luna aprilie 2022, în Armata Română, a fost de 18.142 lei net.

Suma a fost încasată de un ofițer superior cu funcție de conducere.

În schimb, cel mai mare salariu al unui soldat profesionist sau gradat nu a depășit 4.085 lei net.

Principalele venituri nete plătite în aprilie 2022

  • Soldă Ofițer 2022 (funcție fără comandă): minim 2.443 lei net – maxim 11.533 lei net;
  • Soldă Maistru militar 2022: minim 2.290 lei net – maxim 4.945 lei net;
  • Soldă Subofițer 2022: minim 2.284 lei net – maxim 4.932 lei net;
  • Soldă SGP, Soldaţii şi Gradaţii Profesionişti: minim 1.848 lei net – maxim 4.085 lei net;
  • Salariu FP, Funcționar Public (funcții cu comandă): minim 6.437 lei net – maxim 12.641 lei net;
  • Salariu FP, Funcționar Public (funcții fără comandă): minim 2.324 lei net – maxim 8.236 lei net;
  • Salariu PCC, Personal Civil Contractual (funcții cu comandă): minim 2.463 lei net – maxim 12.776 lei net;
  • Salariu PCC, Personal Civil Contractual (funcții fără comandă): minim 1.655 lei net – maxim 7.736 lei net;

Vezi tabelul cu veniturile salariale nete achitate personalului din MAPN AICI:

Potrivit Ministerului Apărării, valorile minime sunt cele stabilite pentru program normal de lucru.

Veniturile salariale prezentate cuprind exclusiv drepturile prevăzute de Legea cadru nr.153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

În sumele menționate nu sunt incluse drepturile cu caracter nepermanent obținute de categoriile de personal cu activități specifice (piloți, magistrați militari, medici și profesori universitari,forțe pentru operațiuni speciale).

Ministrul Apărării, Vasile Dîncu,  a declarat că, în prezent, un rezervist poate câştiga circa 3.000 de lei în perioada în care face instrucţie, fiind modificată legea care prevedea indemnizaţii mai mici.

Ministrul a adaugat că există şi un alt tip de voluntariat, pentru cei cu vârste între 18 şi 35 de ani care vor să facă stagiul militar voluntar.

„Avem două sisteme de voluntariat – este, credem, una din soluţiile viitoare pentru resursa activă din zona rezervei umane pentru apărarea României.

Unul este cel de rezervişti voluntari, aceştia fac un stagiu de pregătire în jur de trei sau patru luni de zile şi apoi primesc o indemnizaţie, de exemplu, pentru perioada când sunt la instruire.

Înainte, prin prima lege – noi am modificat această lege acum –, era destul de mică, undeva în jur de 1.500 de lei era aceasta”, a declarat Vasile Dîncu, la sfârșitul lunii aprilie, potrivit Antena 3.

sursa: site MAPN, Antena 3, sursa foto: Facebook Recrutare MAPN

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

19 mai: Ziua internațională a medicului de familie. În iunie 2022, Alba Iulia devine centrul medicinii de familie din România

Publicat

Ziua internațională a medicilor de familie, 19 mai, este sărbatorită anul acesta pentru a 12-a oară. Ziua a fost declarată prima dată în 2010 și a devenit o zi importantă, menită să sublinieze rolul și contribuția medicilor de familie și a echipelor de îngrijire primară în sistemele de sănătate din toată lumea.

Ea a fost declarată zi mondială de către WONCA (organizația mondială reprezentativă pentru medicii de familie și medicii generaliști) si a devenit o zi emblematică pentru a evidenția rolul și contribuția medicilor de familie în sistemele de îngrijire a sănătații din întreaga lume, potrivit Societății Naționale de Medicina Familiei.

Această zi reprezintă o oportunitate perfectă de a recunoaște rolul central al medicilor de familie în acordarea serviciilor medicale și de îngrijire pentru toți pacienții lor.

Tema din 2022 a Zilei mondiale a medicilor de familie este „Family Doctors, Always There to Care!”, în traducere: „Medicii de familie, întotdeauna acolo pentru îngrijiri!”.

Trei piloni ai medicinei de familie în 2022

Tema de anul acesta se bazează pe cei trei piloni fundamentali, cu elemente-cheie în sensul de a depăși provocările pentru un viitor mai bun:

  • Întotdeauna  – Medicii de familie sunt prezenți întotdeauna, iar continuitatea este o caracteristică fundamentală a muncii lor
  • Acolo – Medicii de familie sunt acolo, alături de pacienții lor, indiferent de moment și de loc
  • Îngrijire –  A fi medic de familie este atât un privilegiu, cât și o responsabilitate. Medicul de familie are grijă de pacienți și oferă ceea ce este necesar pentru protecția și bunăstarea lor

Hipocrate spunea că „medicul are obligaţia de a vindeca uneori, de a trata deseori şi de a alina de fiecare dată”.

Medicul trebuie să fie cu adevărat un prieten de familie, o persoană pe care să o respectăm suficient de mult încât să-i încredinţăm sănătatea noastră şi a copiilor noştri.

El este medicul care, cel puţin teoretic, trebuie să ne cunoască în detaliu starea de sănătate şi istoricul medical şi să ne ofere primele consultaţii şi îngrijiri.

Cabinetul medicului de familie ar trebui să aibă dotarea necesară consultaţiilor primare, dar şi a unor minime investigaţii.

Rolul principal al medicului de familie este de a oferi asistenţă medicală.

Medicul de familie este cel care păstrează istoricul medical al pacientului: fișa medicală.

Aceasta reprezintă un document esenţial pentru tratarea corectă a pacientului pe viitor şi fiecare specialist, indiferent de domeniul său de activitate, are obligaţia de a consulta istoricul medical al persoanei pe care o tratează înainte de a-i pune un diagnostic.

Alba Iulia, centrul medicinii de familie în 2022

Conferinţa Naţională – Ziua Medicului de Familie se va desfășura în perioada 2-5 iunie 2022, la Alba Iulia, într-un format hibrid.

Această formulă va permite participanților să se alăture fizic în Alba Iulia sau online prin intermediul platformei interactive creată pentru eveniment.

Evenimentul, organizat de Societatea Națională de Medicina Familiei, va reuni specialiștii în municipiul Alba Iulia, pentru prima oară după perioada pandemiei.

sursa: Facebook Societatea Națională de Medicina Familiei; sursa foto: arhivă, rol ilustrativ

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

ECONOMIE

Ghid chirii 2022: Ce obligații fiscale au cei care realizează venituri din închirierea imobilelor sau a camerelor în scop turistic

Publicat

Cetățenii care realizează venituri din închirierea imobilelor sau a camerelor situate în locuințe proprietate personală, în scop turistic, au obligația să declare veniturile respective, să plătească impozit și contribuții la stat.

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a actualizat recent Ghidul fiscal al contribuabililor persoane fizice care realizează venituri din închirierea și subînchirierea bunurilor mobile și imobile și din închirierea în scop turistic a camerelor situate în locuințe proprietate personală.

Vezi AICI – Ghid chirii 2022 (.PDF)

Potrivit documentului, veniturile din cedarea folosinței bunurilor sunt veniturile, în bani și/sau în natură, provenind din cedarea folosinței bunurilor mobile și imobile, obținute de către proprietar, uzufructuar sau alt deținător legal, altele decât veniturile din activități independente.

În această categorie de venit se cuprind veniturile din:

  • închirieri și subînchirieri de bunuri mobile și imobile din patrimoniul personal;
  • arendarea bunurilor agricole, din patrimoniul personal;
  • închirierea în scop turistic a camerelor situate în locuinţe proprietate personală, indiferent de numărul de locuinţe în care sunt situate acestea.

Veniturile obținute din închirieri și subînchirieri de bunuri imobile sunt cele din cedarea folosinței locuinței, a caselor de vacanță, garajelor, terenurilor și altele asemenea, a căror folosință este cedată în baza unor contracte de închiriere/subînchiriere, uzufruct, arendare și altele asemenea, inclusiv a unor părți din acestea, utilizate în scop de reclamă, afișaj și publicitate.

Închirierea în scop turistic de către proprietari a camerelor situate în locuinţele proprietate personală, altele decât cele care constituie structuri de primire turistică, potrivit legislaţiei specifice, reprezintă oferirea posibilităţii de şedere pentru o perioadă de minimum 24 de ore şi maximum 30 de zile într-un an calendaristic oricărei persoane care călătoreşte în scop turistic în afara mediului său obişnuit de viaţă.

Închirieri și subînchirieri de bunuri mobile și/sau imobile din patrimoniul personal

Venitul brut realizat din contractele de închiriere de bunuri din patrimoniul personal reprezintă totalitatea sumelor în bani și/sau echivalentul în lei al veniturilor în natură stabilite potrivit contractului încheiat între părți, pentru fiecare an fiscal, indiferent de momentul încasării acestora.

Pentru stabilirea venitului brut, la sumele reprezentând chiria în bani și/sau la echivalentul în lei al veniturilor în natură se adaugă, dacă este cazul, și valoarea cheltuielilor ce sunt, conform dispozițiilor legale sau înțelegerii contractuale, în sarcina proprietarului, uzufructuarului sau a altui deținător legal, dar sunt efectuate de cealaltă parte contractantă.

Reprezintă venit brut și valoarea investițiilor la bunurile mobile și imobile ale proprietarului, uzufructuarului sau ale altui deținător legal, care fac obiectul unor contracte de cedare a folosinței bunurilor, inclusiv al contractelor de comodat, și care sunt efectuate de cealaltă parte contractantă.

În termen de 30 de zile de la finalizarea investițiilor, partea care a efectuat investiția este obligată să comunice proprietarului, uzufructuarului sau altui deținător legal valoarea investiției. Proprietarul, uzufructuarul sau alt deținător legal are obligația să declare la organul fiscal competent valoarea investiției, în declarația privind venitul realizat.

În situaţia în care chiria reprezintă echivalentul în lei al unei valute, începând cu anul 2021, venitul brut anual se determină pe baza chiriei lunare evaluate la cursul de schimb mediu anual al pieţei valutare, comunicat de Banca Naţională a României, din anul de realizare a venitului.

În vederea stabilirii venitului net anual se utilizează următoarele regimuri fiscale:

  • regimul de impozitare pe baza cotelor forfetare se aplică în toate cazurile dacă la data de 31 decembrie a anului anterior celui de impunere se aflau în derulare un număr de până la 5 contracte de închiriere, inclusiv, precum și în cazul în care contribuabilii nu au optat pentru determinarea venitului net în sistem real, pe baza datelor din contabilitate;
  • regimul de impozitare în sistem real, pe baza datelor din contabilitate se aplică:

– în cazul depăşirii numărului de 5 camere de închiriat în cursul anului fiscal, pentru anul fiscal următor;

– optional de către contribuabilii care aplică regimul de impozitare pe baza cotelor forfetare de cheltuieli.

  • regimul de impozitare pe baza normelor de venit

Acest regim se aplică numai în cazul închirierii în scop turistic a camerelor situate în locuinţe proprietate personală, indiferent de numărul de locuinţe în care sunt situate acestea.

Veniturile din închirierea în scop turistic a camerelor situate în locuințe proprietate personală

Veniturile realizate din închirierea în scop turistic a unor camere situate în locuinţele proprietate personală se încadrează în categoria veniturilor din cedarea folosinței bunurilor.

Regimul fiscal aplicabil acestor venituri este cel de impunere pe baza normei anuale de venit pentru închirierea în scop turistic din locuințele personale a unui număr de până la 5 camere, inclusiv.

În situația în care în cursul anului se depășește numărul de 5 camere, în anul următor regimul de impunere este cel în sistem real, pe baza datelor din contabilitate.

Impozitul anual datorat se calculează de către contribuabil, pe baza datelor din declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice prin aplicarea cotei de 10% asupra normei anuale de venit, impozitul fiind final.

Plata impozitului se efectuează la bugetul de stat până la data de 25 mai inclusiv a anului următor celui de realizare a venitului.

Cine datorează contribuția de asigurări sociale de sănătate (CASS)?

Contribuabilii care realizează venituri din cedarea folosinței bunurilor, indiferent de regimul fiscal de impozitare aplicabil, datorează CASS dacă realizează pentru anul curent venituri, altele decât venituri din salarii și asimilate salariilor sau venituri din pensii, a căror valoare cumulată este cel puțin egală cu 12 salarii minime brute pe țară în vigoare la data depunerii Declarației unice privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice – Capitolul II Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza în România și contribuțiile sociale datorate.

Încadrarea în plafonul anual de cel puțin 12 salarii minime brute pe țară se efectuează prin cumularea veniturilor nete din cedarea folosinței bunurilor cu veniturile nete realizate din activități independente, drepturi de proprietate intelectuală, asocierea cu o persoană juridică, activități agricole, silvicultură și piscicultură, investiții, precum şi din alte surse, care se estimează a se realiza în anul curent.

Cota de contribuție de asigurări sociale de sănătate este de 10%.

Baza anuală de calcul al contribuției de asigurări sociale de sănătate o reprezintă echivalentul a 12 salarii minime brute pe țară în vigoare la data depunerii declarației.

Exemple de calcul al impozitului pe venit anual datorat și al contribuţiei de asigurări sociale de sănătate

  • Exemplu privind regimul de impozitare pe baza cotelor forfetare în situația în care nu se datorează contribuția de asigurări sociale de sănătate:

O persoană fizică realizează venituri dintr-un contract de închiriere, cu chiria exprimată în lei, care începe la 01.01.2022 și se încheie la 31.12.2022. Pentru declararea venitului anual estimat, persoana fizică depune Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice – Capitolul II. Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza în România și contribuțiile sociale datorate în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.

  • Chiria lunară menționată în contractul de închiriere = 2.500 lei/ lună.
  • Stabilirea venitului brut estimat = 2.500 lei x 12 luni = 30.000 lei
  • Determinarea cheltuielilor forfetare = 30.000 x 40% = 12.000 lei
  • Stabilirea venitului net estimat = 30.000 lei – 12.000 lei = 18.000 lei
  • Calculul impozitului pe venit estimat datorat = 18.000 lei x 10% = 1800 lei

Persoana fizică nu datorează contribuția de asigurări sociale de sănătate (CASS), întrucât venitul net anual este sub plafonul minim de 12 salarii minime brute pe țară, respectiv sub 30.600 lei (2.550 lei x 12 luni = 30.600 lei). Salariul minim brut pe țară pentru anul 2022 este în sumă de 2550 lei.

Plata impozitului pe venit se va realiza până la data de 25 mai a anului următor celui de realizare a venitului.

  • Exemplu privind regimul de impozitare pe baza cotelor forfetare în situația în care chiria este exprimată în valută și se datorează CASS:

O persoană fizică a realizat în anul 2021 venituri dintr-un contract de închiriere, în care chiria reprezintă echivalentul în lei a unei valute. Contractul a fost valabil în perioada 01.03.2021-31.12.2021 (10 luni).

Chiria lunară menționată în contractul de închiriere = 1000 euro/ lună.

În anul 2021, persoana fizică a avut obligaţia depunerii Declarației unice privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice – Capitolul II. Date privind
impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza în România și contribuțiile sociale datorate, în termen de 30 de zile de la data 01.03.2021. Astfel, persoana fizică a depus
acestă declaraţie la data de 10 martie.

  • Stabilirea venitului brut estimat = 1000 euro x 10 luni x 4,8849= 48.849 lei

* 4.8849 este cursul de schimb al pieței valutare, comunicat de Banca Națională a României, din ziua precedentă celei în care se depune Declarația unică, respectiv din data de 09.03.2021.

  • Determinarea cheltuielilor forfetare = 48.849 lei x 40% = 19.540 lei
  • Stabilirea venitului net estimat = 48.849 lei – 19.540 lei = 29.309 lei
  • Calculul impozitului pe venit estimat datorat = 29.309 lei x 10% = 2.931 lei

Întrucât venitul net anual estimat pentru anul 2021 a fost peste plafonul minim de 12 salarii minime brute pe țară (2.300 lei x 12 = 27.600 lei) persoana fizică în cauză a datorat şi
contribuția de asigurări sociale de sănătate.

* 2.300 lei reprezintă salariul minim brut pe țară pentru anul 2021

Contribuția de asigurări sociale de sănătate se calculează prin aplicarea cotei de 10% asupra bazei de calcul ce reprezintă echivalentul a 12 salarii minime brute pe țară, contribuția
datorată fiind: 2.760 lei (27.600 lei x 10% = 2.760 lei).

Depunerea Declarației unice privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice – formular 212

Contribuabilii care obțin venituri din cedarea folosinței bunurilor, în cursul anului fiscal, sunt obligaţi să depună la organul fiscal competent Declaraţia unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice, pentru venitul estimat a se realiza în fiecare an fiscal, indiferent dacă în anul fiscal anterior au înregistrat pierderi, până la data de 25 mai, inclusiv, a fiecărui an.

Contribuabilii care încep o activitate în cursul anului fiscal sunt obligaţi să depună declaraţia de mai sus în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.

Contribuabilii pentru care cheltuielile se determină în sistem forfetar şi care au optat pentru determinarea venitului net în sistem real depun Declaraţia unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice completată corespunzător, până la data de 25 mai, inclusiv, a fiecărui an.

Declarația se depune, împreună cu anexele completate, dacă este cazul, astfel:

a) prin mijloace electronice de transmitere la distanță, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, respectiv:

  • prin intermediul serviciului „Spațiul privat virtual”, disponibil pe www.anaf.ro;
  • pe site-ul www.e-guvernare.ro.

Formularul electronic poate fi descărcat gratuit de pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, la adresa www.anaf.ro, secțiunea Servicii online, subsecțiunea Declarații
electronice – Descărcare declarații.

b) în format hârtie, direct la registratura organului fiscal sau prin poștă, prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax