Administrație
Primăria Alba Iulia a semnat un contract de mobilitate urbană pentru care era depusă CONTESTAȚIE. Documente. Precizările primăriei
Primăria Alba Iulia a încheiat două contracte pentru primul proiect de mobilitate urbană, care prevede reabilitarea infrastructurii de transport din centrul orașului, din Partoș până în Bărăbanț, fără să aștepte finalizarea contestațiilor depuse la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.
Astfel, a apărut o problemă majoră pentru contractul de pe unul dintre loturi, câștigat și semnat de Porr Construct.
Momentul semnării, aici – VIDEO: Contractul pentru reabilitarea unor bulevarde și străzi din Alba Iulia, semnat la Primărie. Cum se modifică traficul
Contractul a fost semnat miercuri, 12 octombrie, de către Gabriel Pleșa și reprezentanții celor două companii care au fost declarate câștigătoare: Elis Pavaje pe unul dintre loturi și Porr Construct pe celălalt.
Exact în ziua semnării contractelor, Antrepriza de reparații și lucrări A R L Cluj, unul dintre ofertanți, a depus o contestație, ceea ce pune Primăria Alba Iulia într-o situație foarte dificilă.
UPDATE Poziția Primăriei Alba Iulia:
Alba24 a solicitat un punct de vedere Primăriei Alba Iulia. Reprezentanții instituției au declarat că lucrează la o declarație și vor reveni cu explicații.
Ulterior, reprezentanții primăriei au transmis următorul punct de vedere:
”Precizări din partea primăriei Alba Iulia, privind contestația făcută de către ARL Cluj.
Conform legislației în vigoare, termenul de contestație pentru această achiziție publică este de 10 zile lucrătoare.
În cazul de față, acel termen expira în data de 8.10.2022, dar, fiind o zi de sâmbătă, termenul a fost prelungit până în data de 10.10.2022.
Primăria a fost diligentă în respectarea termenelor impuse de lege pentru semnarea contractelor, acestea fiind semnate în data de 12.10.2022, ora 14, la DOUĂ ZILE DUPĂ EXPIRAREA TERMENULUI LEGAL pentru depunerea contestațiilor, iar la momentul semnării nu exista nici o contestație comunicată către primărie!
În data de 10.10.2022 (conform ștampilei O.P.61 București), ARL Cluj a trimis o contestație către CNSC și primăria Alba Iulia, prin intermediul Poștei Române.
Documentul a fost comunicat către primăria Alba Iulia doar în data de 14.10.2022 (conform ștampilei O.P. Alba Iulia) și înregistrat în registratura primăriei la ora 10:10.
Tot în data de 14.10.2022, primăria a primit și informarea, din partea CNSC, despre această contestație.
Ținem să precizăm faptul că toată comunicarea cu toți ofertanții, inclusiv ARL Cluj, pe toată durata procedurii de achiziție, a fost făcută electronic, prin email și pe platforma SEAP, acesta fiind singurul document transmis în format fizic”.
Contestația cere anularea comunicării procedurii
În contestație, compania cere anularea comunicării privind rezultatul procedurii de achiziție și obligarea primăriei să reevalueze oferete depuse de operatorii clasați pe locurile 1 (Porr Construct) și 2 (Elis Pavaje SRL).
Doar că, până să ia act de contestație, primăria a semnat contractul. Se pare că documentul ar fi ajuns la primărie abia în 14 octombrie (trimis cu poșta), în timp ce contractul a fost semnat în 12 octombrie.
Motivele pe larg pentru care Antrepriza de reparații și lucrări A R L Cluj a făcut contestație, le puteți vedea în acest DOCUMENT.
Cine a depus oferte:
Elis Pavaje, pentru loturile 1 și 2
Porr Construct, pentru loturile 1 și 2
Antrepriza de reparații și lucrări A R L Cluj, pentru lotul 2
Asocierea Europexpress (leader), IMSAT-Alba SA, pentru lotul 1
Asocierea Newamport SWA Corp. (leader), Newamport Asfalt, Opr Asfalt, pentru loturile 1 și 2
Obiectul achiziției l-a constituit realizarea de lucrări de reabilitare a mai multor artere din Alba Iulia, structurate pe următoarele loturi:
Lot 1: Reabilitare infrastructură rețea majoră de transport public urban – municipiul Alba Iulia. În cadrul acestui lot se vor executa lucrări de reabilitare infrastructură rutieră, pozare cabluri instalații semaforizare și infrastructură stații autobuz pe străzile: Regimentul V Vânători, B-dul Ferdinand I și Ion I.C. Brătianu. (valoare estimată: 40.415.661,85 lei, fără TVA)
Lot 2: Reabilitare infrastructură rețea majoră de transport public urban – municipiul Alba Iulia. În cadrul acestui lot se vor executa lucrări de reabilitare infrastructură rutieră, pozare cabluri instalații semaforizare și infrastructură stații autobuz pe străzile: Ardealului, Tudor Vladimirescu, Turnătoriei și Cabanei. (valoare estimată: 35.496.287,61 lei, fără TVA)
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News
paraschivescu anghel
luni, 17.10.2022 at 13:20
Domnule Primar , se pare ca BARELI SRL este firma preferata ?