Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

TOP profesori după REZULTATE TITULARIZARE 2018, în ALBA. TREI note de 10, înainte de contestaţii


Publicat

sediul ISJ Alba

Trei candidaţi din Alba au reuşit performanţa notei maxime la concursul Titularizare 2018. Este vorba despre Dorina Nicoleta Răcătăian, educatoare din Alba Iulia, care a dat proba scrisă la Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii, Simona Jurj din Cugir, la disciplina profesori documentarişti şi Mihai Dorin Teodorescu – Religie Ortodoxă.

Ministerul Educației a publicat marţi, 17 iulie, rezultatele la concursul de titularizare în învățământ, ediţia 2018. Rezultatele finale vor fi cunoscute în 24 iulie. Au fost 350 de candidaţi din Alba cu lucrări la proba scrisă.

Citeşte şi TITULARIZARE 2018: REZULTATELE concursului, publicate de Ministerul Educaţiei. Contestaţii, până miercuri

Anul trecut, la examenul de Titularizare, două candidate au obţinut nota 9,80, cea mai mare din concurs. Acestea au dat dat testare la Geografie, respectiv Matematică.

Tot în 2017, dintre cele 376 de lucrări înregistrate la concurs, două au fost anulate, iar 287 au fost notate cu peste 5, respectiv 162 de candidaţi au luat peste 7 (43,2%) şi au avut acces la posturi titularizabile. Au fost 123 note între 5 şi 7 (32,82%) şi 89 sub 5 (23,8%). De asemenea, au fost 26 note peste 9, cele mai multe la disciplina Matematică şi la învăţători.

Anul acesta, sunt disponibile 889 de posturi, din care vacante 712, complete 234 şi titularizabile, adică pe perioadă nedeterminată, 85, potrivit datelor IŞJ Alba.

TOP NOTE la proba scrisă – Titularizare 2017 în Alba:

Candidat / Localitatea de domiciliu / Disciplina la care a dat examen / Nota

Dorina Nicoleta Răcătăian (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii – 10

Simona Jurj (Cugir) – profesori documentarişti – 10

Mihai Dorin Teodorescu – Religie Ortodoxă – 10

Nicoleta-Daciana Truţă (Aiud) – Arte Vizuale (Educaţie Plastică / Educaţie Vizuală) – 9,90

Andreea Maria Dăian (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii – 9,80

Ximena Daniela Costea (Ighiel, Ighiu) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii – 9,75 Ighiel (Ighiu)

Elena Paula Păţan (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală Aplicate Disciplinelor din învăţământul primar – 9,65

Floreta Camelia Popescu (Blaj) – Religie Ortodoxă – 9,50

Daniela Dulău (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii – 9,40

Camelia Maria Pojar (Alba Iulia) – Sociologie – 9,40

Maria-Antoaneta Ghioghiu (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală Aplicate Disciplinelor din învăţământul primar – 9,25

Marina Lucreţia Stanciu (Roşia Montană) – Limba şi Literatura Română – 9,20

Silvia Raluca Veliciu (Crăciunelu de Jos) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9,20

Emilia Anamaria Budereş (Cugir) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9,15

Andreea Ioana Man (Aiud) – Limba şi Literatura Engleză – 9,05

Ancuţa Silvia Orga (Ocna Mureş) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9,05

Paraschiva Tecşa (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9,05

Alexandra Cristea (Vulcan, Ciuruleasa) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9

Maria Oprean (Sebeş) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9

Andreea Patricia Vaida (Lunca Mureşului) – Limba şi Literatura Română, pedagogia preşcolară şi metodica desfăşurării activităţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii – 9

Olga Claudia Oprean (Mogoş) – Cultură Civică – 8,95

Anca Nicoleta Sicoie (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,9

Dana Maria Tuhuţ (Budeni, Zlatna) – Psihopedagogie specială – 8,8

Mihaela Alina Dita (Cugir) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8.75

Cristina Ioana Cofaru (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Engleză – 8,7

Delia Gherghin (Sebeş) – Limba şi Literatura Română – 8,7

Andreea Negru (Abrud) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,7

Cristian Gabriel Biro (Aiud) – Educaţie Fizică şi Sport – 8,65

Mirela Ionela Cîmpean (Valea Mică, Zlatna) – Economic, administrativ, poştă – 8,65

Marcela Claudia Tomuş (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,65

Aurelia Bălău (Bucerdea Grânoasă) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,6

Ecaterina Boghiu – Geografie – 8,55

Nicoleta Mihalcea (Mărtinie, Şugag) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,55

Andra Lucia Savu (Ciumbrud, Aiud) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,55

Maria Lăcrămioara Bacioiu (Blaj) – Limba şi Literatura Română – 8,5

Maria Cristina Komives (Aiud) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,5

Zsolt Turzai (Lopadea Nouă) – Educaţie Fizică şi Sport – 8,5

Gheorghe Răzvan Fugaciu (Mihalţ) – Religie Ortodoxă – 8,45

Alexandra Mirela Borza (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,4

Ariana Maria Vădan (Abrud) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,4

Diana Mădălina Moga (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,3

Maria Adela Pleşa (Cîmpeni) – Geografie – 8,3

Nicoleta Ioana Rabulea (Mogoş) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,3

Eugenia Antonia Rad (Ocna Mureş) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,3

Laura Todică (Alba Iulia) – Educatie Fizică şi Sport – Antrenori – 8,3

Maria Nicoleta Dreghiciu (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română – 8,25

Maria Veronica Aldea (Cugir) – Limba şi Literatura Română – 8,2

Cristina Maria Goguţa (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,2

Elena Mariana Negoiţescu (Cugir) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,2

Ionica Schiau (Alba Iulia) – Psihopedagogie specială – 8,2

Anca Melinda Arhire (Alba Iulia) – Istorie – 8,15

Raluca Ioana Cotruţa (Abrud) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8,15

Monika Szabo (Lopadea Nouă) – Limba şi Literatura Română, Limba şi Literatura Maghiară Maternă şi Metodica Predării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de Copii – 8,15

Cosmina Rotaru (Blaj) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,1

Maria Mihaela Selagea (Câmpeni) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8,1

Camelia Crişan (Bucerdea Grânoasă) – Limba şi Literatura Engleză – 8,05

Matild Izabella Gilyen (Lopadea Nouă) – Limba şi Literatura Română, Metodologia Predării Limbii şi literaturii române, limbii şi literaturii maghiară maternă; institutori / învăţători – 8,05

Alexandra Ana Moldovan (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română – 8,05

Ramona Denisa Radu (Alba Iulia) – Limba şi Literatura Română, Elemente de Pedagogie Şcolară şi Elemente de Didactică Generală aplicate disciplinelor din învăţământul primar – 8.05

Adriana Brătean (Valea Cerbului, Bucium) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8

Elena Ciornei (Pianu de Jos) – Limba şi Literatura Română, Pedagogia Preşcolară şi Metodica Desfăşurării Activităţilor Instructiv-Educative în Grădiniţa de copii – 8

Adnana Andreea Cuciureanu (Ocna Mureş) – Religie Ortodoxă – 8

Ioana Carla Trif (Sebeş) – Geografie – 8

 

Titularizarea este concursul naţional prin care profesorii ocupă posturile didactice sau catedrele vacante în învăţământul preuniversitar, având posibilitatea să se angajeze perioadă nedeterminată. Condiția pentru a obține titularizarea este obținerea unei note de minimum 7 atât la proba scrisă, cât şi la inspecţia specială la clasă.

Pentru angajarea pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obțină minimum nota 5 (cinci) atât la proba scrisă, cât şi la proba practică/inspecţia specială în profilul postului.

Şedinţele de repartizare pe posturi

Potrivit IŞJ Alba, în perioada 25-26 iulie 2018 se derulează etapa de repartizare a candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe discipline de concurs, cu respectarea condiţiilor specifice din Metodologie.

Lista cuprinzând candidaţii, ierarhizaţi în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe discipline de concurs se face publică, prin afişare la sediul centrului de repartizare, doar în ziua repartizării: 25 iulie 2018, respectiv 26 iulie 2018.

Programul repartizărilor pe discipline de concurs, din cadrul centrului de concurs, se aduce la cunoştinţa persoanelor interesate, până la data de 20 iulie 2018, prin afişare la inspectoratul şcolar şi postare pe pagina de web a inspectoratului şcolar, domeniul Resurse Umane.

Repartizarea candidaţilor se realizează în baza datelor existente în sistemul informatizat. Şedinţele de repartizare se realizează utilizând obligatoriu aplicaţia informatică „TITULARIZARE 2018″.

Condiţii de repartizare:

– datele candidaţilor trebuie să existe în sistemul informatic;

– se va realiza corespondenţă între datele candidatului şi datele postului solicitat – repartizarea va fi posibilă numai dacă nu apar motive de invalidare;

– pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante publicate pentru concurs care necesită probă practică/orală, candidaţii trebuie să fi promovat această probă;

– pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor care necesită atestate/avize suplimentare, candidaţii trebuie să posede atestatele/avizele necesare, depuse la dosarele de înscriere ale candidaţilor în perioadele de înscriere şi validare a fişelor, conform Calendarului; excepţie fac avizele eliberate de conducerile unităţilor de învăţământ particular, pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din aceste unităţi de învăţământ care pot fi prezentate şi în timpul şedinţelor de repartizare; alte situaţii excepţionale se rezolvă numai cu avizul Ministerului Educaţiei Naţionale;

– este obligatorie prezenţa acestor candidaţi la şedinţele de repartizare sau a persoanelor împuternicite prin procură notarială în original de către candidaţi. În cazul în care candidatul nu este prezent personal sau printr-un împuternicit la şedinţele de repartizare, cererea acestuia nu se soluţionează.

În data de 25 iulie 2018 se realizează repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte) pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizaţi pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe discipline de concurs.

Lista cuprinzând candidaţii ierarhizaţi în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe discipline de concurs, se face publică, prin afişare la sediul centrului de repartizare, doar în ziua repartizării: 25 iulie 2018.

La şedinţele de repartizare organizate de inspectoratele şcolare din data de 26 iulie 2018 participă:

– cadrele didactice titulare a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată prin transfer, la nivelul localităţii/municipiului Bucureşti şi al judeţului, conform art. 48 alin. (1) din Metodologie, precum şi cadrele didactice care au intrat în restrângere de activitate după etapa de soluţionare a restrângerilor de activitate, care au depus cereri în vederea soluţionării restrângerii de activitate prin detaşare în interesul învăţământului, până la data de 23 iulie 2018;

– cadrele didactice titulare în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care au participat la concursul naţional – sesiunea 2018 şi au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizate pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, pe discipline de concurs, cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 66 alin. (4) – (7) din Metodologie.

În data de 26 iulie 2018, posturile didactice/catedrele vacante/rezervate se ocupă în ordine, astfel:

Ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, ca urmare a soluţionării cererilor de detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată, înregistrate la nivelul inspectoratului şcolar până la data de 23 iulie 2018. în următoarea ordine:

– în cadrul unităţii/unităţilor de învăţământ în care cadrul didactic este titular, în ordinea descrescătoare a punctajului;

– la nivelul consorţiului şcolar, cu respectarea prevederilor prevăzute în Notă, în ordinea descrescătoare a punctajului;

– la nivelul aceleiaşi localităţi, cu respectarea prevederilor prevăzute în Notă, în ordinea descrescătoare a punctajului;

– la nivelul judeţului, cu respectarea prevederilor prevăzute în Notă, în ordinea descrescătoare a punctajului;

– soluţionarea restrângerii de activitate în alte judeţe, cu respectarea prevederilor prevăzute în Notă, în ordinea descrescătoare a punctajului.

La ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante, ca urmare a soluţionării cererilor de detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere nesoluţionată, în situaţiile prevăzute la punctul 2.1. lit. b)-e), au prioritate cadrele didactice care sunt titulare în specialitatea postului/catedrei solicitat(e) conform documentului de numire/transfer/repartizare în învăţământ.

Repartizarea cadrelor didactice titulare în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care au participat la concursul naţional – sesiunea 2018, şi au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), calculată conform art. 53 alin. (8) din Metodologie cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 66 alin. (4) – (7) din Metodologic, pe posturi didactice/catedre vacante indiferent de viabilitatea acestora.

În cadrul acestei etape, cadrele didactice titulare pot opta şi pentru ocuparea de catedre vacante constituite în 2-3 unităţi de învăţământ şi/sau din 2-3 discipline.

Astfel, se pot face asocieri între datele unui candidat şi 2-3 catedre vacante incomplete, fără a depăşi 20 de ore pentru profesori, respectiv 24 de ore pentru profesori de instruire practică/maiştri instructori. În situaţia repartizării pe o catedră vacantă constituită din 2-3 discipline, disciplina/disciplinele cu ponderea cea mai mare de ore în catedră trebuie să fie în concordanţă cu disciplina de concurs.

Listele cuprinzând cadrele didactice titulare ierarhizate în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare/punctajelor, pe discipline de concurs, se fac publice, prin afişare la sediul centrului de repartizare, doar în ziua repartizării, 26 iulie 2018.

CALENDAR TITULARIZARE 2018:

10 mai-29 iunie: organizarea și desfășurarea inspecțiilor speciale la clasă şi a probelor practice/orale pentru concursul naţional.

5-9 iulie: Validarea înscrierii la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice, prin semnătură, de către absolvenții promoției 2018 /absolvenţii 2018 ai programelor de pregătire psihopedagogică

11 iulie: proba scrisă

17 iulie: comunicarea rezultatelor

17-18 iulie: depunerea contestaţiilor

24 iulie: comunicarea rezultatelor finale

25 iulie: Repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7 (şapte), pe posturi didactice vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare.

26 iulie: Repartizarea candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare anterior înscrierii la concurs, care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), pe posturi didactice/catedre vacante, indiferent de viabilitatea acestora, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular.

27 iulie: şedinţă de repartizare – soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ şi a cererilor de pretransfer prin schimb de posturi

30 iulie-1 august: Înregistrarea, în mod excepţional pentru candidaţii care nu au depus dosare în perioada 20 aprilie – 3 mai 2018, la inspectoratele școlare, a dosarelor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, pentru angajare pe perioadă determinată

31 iulie: Validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând personalul didactic titular pensionat care a avut calitatea de titular, care nu a depășit cu 3 ani vârsta de pensionare raportată la data de 1.09.2018 și care a solicitat reîncadrarea în funcția de personal didactic.

2 august: Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor ocupate ca urmare a soluționării, în ordine, a:

– cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ;

– cererilor de reîncadrare în anul școlar 2018-2019 a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular;

– cererilor de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2018-2019, pentru suplinitorii calificaţi care se încadrează în prevederile art. 81 din Metodologie.

Până în 3 august: Emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră în urma şedinţelor din 25-26 iulie 2018. (27 iulie – 3 august 2018)



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

VIDEO: Șeful DSU, Raed Arafat: 22 de orașe mari din România au rata de incidență peste 3 la mia de locuitori

Publicat

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, secretarul de stat Raed Arafat, a declarat marți seara, la Digi24, că 22 de municipii și 15 orașe din România au trecut de pragul de 3 la rata de incidență a cazurilor de coronavirus la mia de locuitori.

El a subliniat că o creștere a numărului de îmbolnăviri duce la creșterea cifrei de pacienți în terapie intensivă și a presiunii pe spitale și pe sistemul sanitar.

În acest moment avem 615 localități care au incidență între 1,5 și 3 la mia de locuitori, a anunțat Raed Arafat. Sunt 44 de municipii și 50 de orașe care se înscriu la aceste cote de incidență.

În schimb, sunt 255 de localități în toată țara care au depășit rata de incidență de 3 la mie, a spus Raed Arafat. El a precizat că 22 de municipii și 15 orașe au rata de incidență peste 3 la mie.

„De aici vine presiunea. Creșterea numărului duce la creșterea cifrei în terapie intensivă și a presiunii pe spitale și pe sistemul sanitar.

Sperăm că măsurile care s-au luat recent, dacă sunt respectate, să ducă la sistarea creșterii, cel puțin să ne oprim la un platou, dacă nu putem să mergem către o curbă descendentă, dar asta înseamnă că o perioadă o să avem o presiune pe sistemul sanitar, pentru că 3.000 – 4.000 și ceva de cazuri pe zi înseamnă un număr important de cazuri la terapie intensivă”, a spus secretarul de stat Raed Arafat.

Sursa: Digi24.ro

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO ȘTIREA TA: Accident rutier în parcarea Kaufland din Alba Iulia: Un automobil a intrat într-un stâlp de iluminat

Publicat

Un accident rutier a avut loc marți seara, în jurul orei 20.40, la intrarea în parcarea magazinului Kaufland din Alba Iulia. 

Potrivit IPJ Alba, în urma unei tamponări între două mașini, unul dintre cele două automobile a lovit stâlpul de iluminat aflat la intrarea în parcarea supermarketului.

Reprezentanții IPJ Alba au mai declarat că nu s-au înregistrat victime.

știre în curs de actualizare.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Două noi baze sportive, cu nocturnă, la Colegiul HCC din Alba Iulia și în cartierul Micești. Licitațiile, lansate în SEAP

Publicat

Două baze sportive moderne vor fi construite în municipiul Alba Iulia, prin investiții ale CNI de peste 6,9 milioane de lei. Prima dintre ele va fi amenajată pentru Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” și va cuprinde un teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei, tenis și o clădire pentru vestiare.

Cea de-a doua bază sportivă va fi construită în cartierul Micești și va include un teren de fotbal cu gazon sintetic, un teren multifuncțional, o tribună cu o capacitate de 500 de locuri și o clădire pentru vestiare. Ambele baze sportive vor beneficia de instalații de iluminat nocturn.

Compania Națională de Investiții (CNI) a lansat marți, 19 octombrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) două licitații pentru proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru: Construcții de baze sportive proiect tip 2 – V1 încălzire pe gaze -„Construire bază sportivă TIP 2 – B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 11” respectiv proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Construcții de baze sportive proiect tip 1 – V2, încălzire cu gaz: “Construire bază sportivă TIP 1, cartier Micești, strada Stadionului nr. 9”.

Valoarea totală estimată a bazei sportive de la Colegiul „Horea, Cloșca și Crișan” este de 1.286.022,24 de lei, fără TVA, iar cea din cartierul Micești este de 5.616.403,81 de lei, fără TVA.

Baza sportivă, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 11

Baza sportivă va cuprinde:

  • Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis,
  • Clădire pentru vestiare,
  • Alei pietonale,
  • Spații verzi.

Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis

Terenul multifuncțional are dimensiunile suprafeței utile de evoluție 26 x 44 m si cele ale suprafeței utile de joc 20 x 40 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 2 m.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentelor de funcționare ale Federațiilor Române de handbal, baschet, volei și tenis.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de tartan, pe un planșeu din beton armat și balast compactat.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 10 scaune pentru rezerve și antrenori.

Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafata de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stalpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,5 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textile cu înălțimea de 6 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face prin două porți metalice dinspre clădirea pentru vestiare.

 

Dotări și echipamente exterioare:

  • Bănci pentru rezerve
  • Fileu de tenis cu stâlpi mobili
  • Fileu de volei cu stâlpi mobili
  • Panouri de baschet mobile complet echipate
  • Porți pentru handbal
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei.

Clădirea pentru vestiare va fi parter și va avea dimensiunile 7,05 x 21,8 m, cu înălțimea la atic de 3,85 m. Suprafața construită a clădirii va fi de 153,69 mp, cea desfășurată va fi de 153,69 mp.

Vor exista un acces principal și două secundare pentru sportivi pe latura către terenul de fotbal; va exista un acces secundar pe latura opusă către camera tehnică. Din holul de acces se va face distribuția către spațiile clădirii.

Baza sportivă, cartierul Micești

Baza sportivă va cuprinde:

  • Teren pentru fotbal,
  • Teren multifuncțional pentru handbal, baschet, volei și tenis,
  • Clădire pentru vestiare,
  • Cabină de poartă,
  • Parcare,
  • Alei pietonale,
  • Spații verzi.

Teren pentru fotbal

Terenul pentru fotbal are dimensiunile suprafeței utile de evolutie 75,5 x 117 m și cele ale suprafeței utile de joc 68 x 105 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 3 m pe laturile lungi și 6 m pe laturile scurte.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentului de organizare a activităţii fotbalistice din 2018 al Federației Române de Fotbal. Terenul poate fi marcat și pentru 2 terenuri de mini-fotbal, suprafețele vor fi 40 x 60 m.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de gazon artificial, pe straturi de balast și piatră compactate. Suprafața de joc va avea pante de 0,5% către laturile lungi; drenarea apelor pluviale va fi asigurată prin stratul suport.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 14 scaune pentru rezerve și antrenori. Pe latura lungă opusă se vor amplasa gradene pentru 500 de spectatori. Adiacent gradenelor vor exista locuri pentru 20 de persoane cu dizabilități locomotorii.

Tabela de marcaj și cel putin 5 catarge pentru drapele se vor amplasa pe latura scurtă opusă clădirii pentru vestiare. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafața de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6,00 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare; accesul spectatorilor se va face printr-o poartă metalică dinspre parcare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Gradene tribune pentru 500 de spectatori
  • Porți de fotbal
  • Tabelă de marcaj
  • Catarge pentru drapele
  • Bănci pentru rezerve
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei
  • Plasă de compartimentare a terenului cu gazon în două terenuri mici de antrenament de fotbal.
  • Targă medicală

Terenul multifuncțional

Terenul multifuncțional are dimensiunile suprafeței utile de evoluție 25 x 44 m și cele ale suprafeței utile de joc 40 x 20 m. Zona de protecție perimetrală are lățimea de 2 m.

Marcajele terenului sunt conforme cu cerințele Regulamentelor de funcționare ale Federațiilor Române de handbal, baschet, volei și tenis.

Suprafața de joc va fi dintr-un covor de tartan, pe un planșeu din beton armat și balast compactat.

Pe una din laturile lungi se vor amplasa 2 bănci de câte 10 scaune pentru rezerve și antrenori. Va exista o instalație pentru iluminat nocturn.

Suprafata de joc va fi delimitată cu o împrejmuire din stâlpi metalici și plasă bordurată cu înălțimea de 1,50 m pe laturile lungi și cu un gard de protecție din stâlpi metalici și plasă textilă cu înălțimea de 6 m pe laturile scurte.

Accesul sportivilor se va face printr-o poartă metalică dinspre clădirea pentru vestiare.

Dotări și echipamente exterioare:

  • Bănci pentru rezerve
  • Fileu de tenis cu stâlpi mobili
  • Fileu de volei cu stâlpi mobili
  • Panouri de baschet mobile complet echipate
  • Porți de handbal
  • Protecție căptușeală de burete la stâlpii nocturnei

Clădirea pentru vestiare va fi parter + 1 etaj parțial și va avea dimensiunile 10,8 x 36,3 m, cu înălțimea la atic de 7,05 m. Suprafața construită a clădirii va fi de 395,88 mp, cea desfășurată va fi de 520,96 mp.

Va exista un acces principal și 2 secundare pentru sportivi pe latura către terenul de fotbal; vor exista 3 accese secundare pe latura opusă către grupurile sanitare pentru spectatori și camera tehnică. Din holul de acces va exista holul de distribuție al clădirii; accesul la etaj se va face pe o scară interioară.

La intrarea în baza sportivă se va amplasa o cabină de poartă din poliester armat cu fibra de sticlă, cu dimensiunile 2,7 x 2,7 m.

Accesul auto se face prin coborarea bordurii trotuarului pietonal amenajat denivelat față de partea carosabilă a străzii/drumului. Structura rutieră va fi de același tip cu cea a străzii/drumului. Lățimea accesului va fi de 8 m pentru intrarea/ieșirea autovehiculelor cu raze interioare de 6 m.

Va exista o parcare pentru 55 de autoturisme – din care 4 pentru persoane cu dizabilități locomotorii și pentru 2 autocare.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Stație de dezinfecție cu ultraviolete, amplasată la intrarea principală de la Alba Mall din Alba Iulia

Publicat

Centrul Comercial Alba Mall continuă să investească sume importante pentru siguranța celor care îi trec pragul, mai ales în această perioadă în care numărul infectărilor cu noul coronavirus este unul îngrijorător. 

Mai exact, începând de marți, 20 octombrie 2020, la intrarea principală a Alba Mall, a fost amplasată o stație de dezinfecție cu ultraviolete, care permite decontaminarea împotriva agenților biologici, inclusiv a virusului COVID-19.

Aparatul este certificat cu privire la toate normele de conformitate pentru utilizarea eficientă și în siguranță. Instrucțiunile de utilizare sunt afișate în apropierea stației iar lămuriri suplimentare, dacă este cazul, se pot primi de la personalul Centrului Comercial.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate