Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

Transavia, printre cele mai vizibile branduri în online, în 2013. Top realizat de fbMonitor

Publicat

Într-un topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook, compania Transavia conduce clasamentul la sectorul Carne şi Mezeluri pentru luna decembrie. Analiza este este realizată de fbMonitor, platforma de monitorizare a paginilor de Facebook şi acoperă 24 de categorii de branduri.

În funcţie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, vizibilităţii brandurilor de Carne si Mezeluri în online este condus în luna decembrie de Transavia, urmată de Agricola Bacău şi Caroli Foods.

De altfel, anul 2013 a fost cel mai bun din istoria companiei Transavia. A obținut cea mai mare cantitate de carne, cifră de afaceri și profit din activitatea sa. “Am realizat parametri tehnici excepționali, recunoscuți și pe plan internațional printre care și premiul Aviagen oferit pentru cel mai bun sector de reproducție păsări din Europa“, a declarat Ioan Popa, directorul general Transavia. Compania a făcut în 2013 investiții majore, suma bugetată, de 8 milioane euro, fiind suplimentată cu 5 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje și mașini agricole pentru extinderea diviziei vegetale în județele Alba și Cluj.

Citeşte şi TRANSAVIA – 2013 cel mai bun an din istoria companiei. Cea mai mare producție de carne, cifră de afaceri și profituri record

“Transavia” promovează alegerile alimentare naturale în mediul online, oferind utilizatorilor alternative de alimentaţie sănătoasă.

Ca număr de fani ai ai paginilor brandurilor de Carne şi Mezeluri pe Facebook, acesta a ajuns la aproximativ 170.000, cu aproape 15% mai mare faţă de luna precedentă. Au fost înregistrate mai multe comentarii pe paginile menţionate, cu 20% în plus faţă de noiembrie, la fel ca numărul de share-uri.

Ca număr de postări ale brandurilor de Carne şi Mezeluri, acesta a crescut cu 3% faţă de luna anterioară. Sectorul Carne şi Mezeluri a generat în decembrie 2013 peste 540 de apariţii în online, cu 30% mai puţine ca în luna precedentă şi un viewership de aproximativ 500.000. Vizibilitatea sectorului a crescut faţă de luna noiembrie pe reţelele sociale cu 12%, însă a scăzut în presa online şi bloguri & forumuri cu 50%, respectiv 70%.

sursă: iqads.ro

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax