|

AUTOSTRADA SEBEŞ-TURDA: Stadiul lucrărilor în luna mai pe tronsoanele din județul Alba. Lucrările stagnează pe Lotul I

18342038_743200195839878_444838826492272324_nCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat stadiul lucrărilor de pe Autostrada A10 Sebeș – Turda, în luna mai. Potrivit datelor, față de luna precedentă, lucrările au stagnat pe Lotul I, între Sebeș și Alba Iulia. Stadiul fizic al lucrărilor a crescut cel mai mult, cu 4,28 % față de luna aprilie, pe tronsonul II, între Alba Iulia și Aiud, în timp ce pe loturile III și IV lucrările au avansat cu 3 % în ultima lună.

Evoluția costrucției autostrăzii A10 Sebeș – Turda este urmărită cu interes, atât de către pasionații de infrastructură, membri ai forumului forum.peundemerg.ro, cât şi de către comunitate. Pe lângă „monitorizarea” lucrărilor în imagini, pe forum sunt şi informaţii noi despre situaţia proiectului.

Membrii forumului au surprins recent imagini cu lucrările efectuate pe Lotul I, în zona râului Ampoi.

Stadiul lucrărilor (luna mai 2017), potrivit CNAIR:

Lotul 1 (20%, faţă de 20%, în aprilie). Lotul are 17 kilometri, de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului, la ieşire din Alba Iulia. Proiectul prevede două noduri rutiere Alba Iulia Sud la km 8 şi Alba Iulia Nord la km 16. De lucrări se ocupă Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pomponio Construcţii SRL. Valoarea contractului este de 541.739.137, 21 lei (fără TVA), semnat în 14 noiembrie 2014. Lucrările au început în 2 decembrie 2014 şi aveau termen inţial de finalizare 2 octombrie 2016. Au fost oprite în octombrie 2015, iar în 28 iunie a fost dată autorizaţia de construire. Doar pe secţiunea A, însă.

Termenul actualizat de finalizare a lucrărilor este iunie 2018. Probleme (observaţii CNAIR): finalizare proiectare pentru Sectiunea C şi obţinere autorizaţie de construire pentru secţiunile B (km 14+000- 17+000) şi C (km 0+000-km 0+300 si Nod rutier Sebeş); obţinerea acordului de mediu revizuit; aprobare HG pentru exproprieri suplimentare; obţinere autorizaţie de construire pentru lucrările aferente exproprierilor suplimentare.

Stadiul lucrărilor: Lotul 2 (27,5%, faţă de 23,22%, în aprilie). Lotul are 24,25 km şi continuă de la ieşirea din Alba Iulia (Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud, km 17+000 – km 41+250). Include nod rutier la Teiuş (km 26). Constructor este Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Euro Construct Trading 98 SRL, cu contract 549.332.493,62 lei (fără TVA), semnat în 14 noiembrie 2014. Termenul de finalizare din contract era 2 octombrie 2016. În 5 aprilie a fost obţinută autorizaţia de construire pe sectoarele 2 şi 3 (km 22+500 – km 25+300; km 26+100 – km 35+000; km 35+000 – km 41+250). Ulterior, în iunie, au fost date autorizaţii pe tot tronsonul.

Termenul actualizat de finalizare a lucrărilor, aprilie 2018. Probleme (observaţii CNAIR): aprobare HG pentru exproprieri suplimentare; obţinere autorizatie de construire pentru lucrările aferente exproprierilor suplimentare.

Stadiul lucrărilor: Lotul 3 (71,5% faţă de 68,5%, în aprilie). Lotul are 12,45 km urmează traseul de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (km 41+250 – km 53+700). Pe acest tronson sunt două noduri rutiere, inclusiv bretele de acces, la Aiud (km 44+700) şi Unirea (km 53+200). Constructor este Tirrena Scavi S.p.A (Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A), cu valoare contract de 420.511.921,44 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014 şi termen iniţial de finalizare 20 martie 2016. Aici, lucrările au început în mai 2014, cu proiectarea. În iunie, s-a intrat în legalitate în ceea ce priveşte executarea lucrărilor, prin eliberarea autorizaţiei de construire.

Termen actualizat de finalizare a lucrărilor, septembrie 2017.

Vezi şi FOTO: AUTOSTRADA SEBEŞ-TURDA, verificată de ministrul Transporturilor şi şeful CNAIR: Mobilizare slabă pe lotul 1 şi probe de pe lotul 3

Stadiul lucrărilor: Lotul 4 (66,36%, faţă de 63,3%, în aprilie). Lotul are 16,3 km, de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (km 53+700 – km 70+000) a primit autorizaţiile de construire în iulie. Constructor este PORR Construct SRL/PORR Bau GMBH, cu contract de 470.004.894,83 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014. Pe acest lot se va face joncţiunea între A10 şi Autostrada Transilvania (A3).

Termen actualizat de finalizare a lucrărilor, septembrie 2017. Probleme (observaţii CNAIR): obţinerea autorizaţiei de construire pentru zona lacului Stejeriş. obţinerea autorizatiei de construire pentru reţele utilităţi.

Foto: forum.peundemerg.ro

URL scurt: http://alba24.ro/?p=567315



avatar Publicat de pe 12 mai 2017
Publicat în ACTUALITATE, SOCIAL.
Ai un pont, o secvenţă filmată sau o poză ce ar putea fi interesantă și pentru alții? Trimite-o folosind formularul de pe Ştirea ta pe Alba24!

Adaugă un comentariu

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

Publicitate

www.AutoPieseonline24.RO

Publicitate

Publicitate

Publicitate



Publicitate

Publicitate

Publicitate

Comentate recent

  • Rika Fara Frika de Lege si Politica: pai ori cum peste o suta cincizeci de miloane ia directorul si sub el e nevasta...
  • Raul: Administratia sitului Natura 2000 ar trebui sa le interzica si porcilor mistreti sa mai scurme prin pamant si...
  • ioan: Domnilor cu aceasta idee extraordinară nu ajuta pietonii, nu esti in siguranta pe aceste treceri de pietoni!!!...
  • A.D.: Mi se pare incredibil ce se intampla. Bataie de joc. Oricum bulevardele se blocheaza total la orele de varf....
  • Ana: Este singura companie care nu a investit nimic in tehnologie. Normal, tehnologia costa. Ca in epoca de piatra...

Alba24 pe site-ul tau

HOROSCOPUL ZILEI