Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

ANCHETA accidentului aviatic din APUSENI: Declaraţie provizorie de la CIAS. Motoarele aeronavei nu aveau anomalii tehnice


Publicat

avion prabusit ApuseniCentrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiei Civile (CIAS) a dat publicităţii, luni, 19 ianuarie, la aproape un an de la producerea accidentului aviatic din Apuseni, o declaraţie provizorie privind ancheta în acest caz. CIAS enumeră ce etape a parcurs până acum şi precizează că investigaţia este în curs de finalizare. Din datele obţinute până în prezent rezultă că nu au fost detectate anomalii tehnice la motoarele aeronavei, la analiza făcută de producătorul acestora.

Reaminteşte că în accidentul de aviație produs pe 20 ianuarie 2014, a fost implicată aeronava de tip BN-2A-27 Islander, înmatriculată YR-BNP şi susţine că face publică declaraţie pentru a aduce la cunoștința opiniei publice stadiul în care se află investigația și oferirea unei imagini de ansamblu asupra etapelor ce urmează a fi parcurse pentru finalizarea acesteia.

În declarația provizorie se menţionează următoarele:

“Comisia de investigație privind siguranța aviației civile, a parcurs următoarele etape:

– a notificat despre producerea accidentului următoarele organizații: ICAO (International Civil Aviation Organization), EASA (European Aviation Safety Agency), Organismele de investigații similare CIAS ale Statului de fabricație al aeronavei AAIB-UK (Air Accidents Investigation Branch – United Kingdom) și Statului de fabricație al motoarelor NTSB – USA (National Transportation Safety Board – United States of America). Cele două organisme de investigații menționate au desemnat câte un reprezentant acreditat, care s-au alăturat comisiei de investigație privind siguranța aviației civile numite de CIAS;

– a examinat epava și locul producerii accidentului;

– a analizat, în colaborare cu reprezentantul acreditat al AAIB – UK, datele înregistrate pe GPS-ul găsit la bordul aeronavei;

– a analizat conformitatea sistemului ELT (Emergency Locator Transmitter) față de documentația tehnică de instalare, starea de funcționare, precum și momentul și modul de rupere al antenei de 406,025 MHz;

– a studiat sistemul de căutare și salvare, în limita competențelor CIAS, prin analizarea legislației în vigoare, analizarea documentelor puse la dispoziție de către CC-SAR Romatsa, intervievarea personalului din cadrul CC-SAR, analizarea documentației internaționale de referință și a fost întocmit un document intern care va fi utilizat în intocmirea raportului final;

– a analizat condițiile meteo, în care s-a desfășurat misiunea de zbor, prin studierea hărţilor cu datele meteorologice reale observate la staţiile meteorologice din reţeaua ANM, imaginilor radar provenite de la reţeaua meteorologică naţională radar, imaginilor transmise de satelitul meteorologic geostaţionar pentru Europa, METEOSAT-10 şi a materialelor de prognoză emise de ROMATSA;

a analizat starea de funcționare a motoarelor la momentul producerii accidentului, prin intermediul reprezentantului acreditat al NTSB, în laboratorul producătorului, respectiv Lycoming Engines din SUA.

În raportul întocmit, producătorul motoarelor a menționat că nu a detectat anomalii tehnice care să indice afectarea puterii motoarelor în condițiile de testare.

De la data prezentei declarații, în vederea întocmirii Raportului Final, Comisia de investigație a acestui accident de aviație, urmează să parcurgă următoarele etape:

– elaborarea unui document intern privind starea de funcționare a stațiilor de radiocomunicații montate pe aeronavă;

-analiza zborului din punct de vedere al controlului traficului aerian, analiză ce se efectuează împreună cu un expert cooptat de la EUROCONTROL;

– integrarea în draftul de Raport Final a informațiilor relevante din toate analizele și expertizele efectuate;

– redactarea și validarea draft-ului de Raport Final, în conformitate cu procedurile interne CIAS, elaborate în temeiul prevederilor Anexei 13 ICAO.

După parcurgerea etapelor menționate, CIAS va transmite draftul Raportului Final către statele implicate și către EASA, în conformitate cu prevederile art. 16, pct. (4) al Regulamentului (UE) nr. 996/2010. Pentru transmiterea punctelor de vedere, aceștia au la dispoziție, conform legislației, un termen maxim de 60 zile de la data primirii documentului.

După primirea răspunsurilor de la reprezentanții acreditați și EASA, CIAS va întocmi Raportul Final în care va integra sau anexa, după caz, eventualele puncte de vedere ale acestora.

Raportul Final va fi adus la cunoștința victimelor și rudelor acestora sau asociațiilor acestora, va fi postat pe site-ul oficial al instituției și vor fi notificate toate părțile implicate, în conformitate cu art. 16 alin. (8) al Regulamentului (UE) nr. 996/2010.

CIAS, prin emiterea Raportului Final al investigației privind siguranța aviației civile nu urmărește stabilirea de vinovați sau vinovății, ci are ca unic obiectiv determinarea reală a cauzelor și împrejurărilor care au dus la producerea accidentului și emiterea unor recomandări de siguranță, urmărind ca prin implementarea acestora să se prevină producerea unor evenimente similare.

Investigațiile privind siguranța sunt independente, distincte de orice proceduri judiciare sau administrative destinate stabilirii culpei sau răspunderii și nu aduc atingere acestor proceduri”.

Pilotul Adrian Iovan şi studenta Aurelia Ion şi-au pierdut viaţa în accidentul aviatic produs în 20 ianuarie 2014, în Munţii Apuseni, într-o zonă accidentată, la peste 1.400 de metri altitudine, la graniţa dintre judeţele Cluj şi Alba. În accident au fost răniţi copilotul Răzvan Petrescu şi medicii Radu Zamfir de la Spitalul Fundeni, Valentin Calu de la Spitalul Elias, Cătălin Pivniceru de la Spitalul „Sfânta Maria” şi Sorin Ianceu de la Spitalul Municipal din Beiuş, judeţul Bihor. Echipa medicală din avion mergea de la Bucureşti la Oradea, unde urma să preleveze ficatul de la un donator de peste 60 de ani care suferise un accident vascular cerebral.

Citeşte şi Peste 150 de persoane la PARASTASUL de un an, în memoria lui Adrian Iovan. Fosta soție a dus la locul accidentului o MACHETĂ a avionului BN2, făcută de fiul lui, Albert

Epava avionului şi victimele au fost găsite de trei localnici, după căutări care au durat aproximativ cinci ore şi la care au participat pompieri salvatori, jandarmi montani, poliţişti, salvamontişti, angajaţi ai Parcului Naţional Munţii Apuseni şi localnici.

Citeşte şi CJSU Alba, la un an de la accidentul aviatic din Munţii Apuseni: Desfăşurarea intervenţiei de salvare a pus la grea încercare toate forţele participante

În dosarul accidentului din Apuseni, procurorii au decis începerea urmăririi penale pentru ucidere din culpă, vătămare corporală din culpă şi neglijenţă în serviciu, dar şi pentru neluare şi nerespectare a măsurilor legale de securitate şi sănătate în muncă şi încălcarea de către personalul aeronautic civil a îndatoririlor de serviciu.

Dosarul accidentului aviatic din Munţii Apuseni este instrumentat de Parchetul instanţei supreme.

Citiți și: VIDEO: FILMARE AERIANĂ de la locul ACCIDENTULUI AVIATIC din Apuseni: Ce au văzut pasagerii în momentul în care s-au prăbușit

Citiți și: FOTO: Accident aviatic în Apuseni: Un avion cu șapte pasageri a căzut între Alba şi Cluj. Au fost găsiți după 6 ore. Pilotul și o tânără au decedat



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO-VIDEO: Controale de weekend la terasele din Alba și în trafic. Amenzi de peste 44.000 de lei, într-o singură zi

Publicat

Controalele în sistem integrat, efectuate sub autoritatea prefectului, au continuat în județul Alba. Sâmbătă, 11 iulie, au fost verificate 223 de locații si au fost aplicate 68 de amenzi. La controale au participat peste 230 de angajați ai instituțiilor cu atribuții de verificare modului de respectare a măsurilor de protecție sanitară și a celor de distanțarea socială, pentru prevenirea răspândirii noului coronovirus.

Sub autoritatea Instituției Prefectului, polițiștii Inspectoratului de Poliție Județean Alba împreună cu efective din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Alba, polițiști locali, reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență Unirea, Inspectoratului Teritorial de Muncă, Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, Direcției de Sănătate Publică, Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor şi Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, au continuat activitățile de control privind respectarea normelor legale impuse în contextul situației actuale.

Astfel, sâmbătă, 11 iulie, 231 de angajați ai instituțiilor mai sus amintite au efectuat activități de verificare în zonele aglomerate, centre comerciale, piețe, târguri, terase, zone de agrement, precum și în trafic – în acest caz fiind vizat transportul public de persoane.

Au fost controlați 223 de agenții economici cu privire la respectarea măsurilor de protecție sanitară și a celor de distanțarea socială si au fost verificate 89 de mijloacele de transport în comun.

În urma controalelor au fost aplicate 68 de sancțiuni contravenționale, in valoare de 44.700 de lei, din care 7 pentru nerespectarea măsurilor de protecție individuală, potrivit Legii 55/2020, 42 pentru fapte de natură economică și 19 la Legea 61/1991 privind liniștea publică.

Controalele vor continua.

„Facem apel la cetățeni să respecte măsurile de protecție sanitară și de distanțare fizică, pentru a-și proteja propria sănătate și viață dar și pentru a-i proteja pe toți cei din jur și le reamintim că purtarea măștii de protecție este obligatorie în spațiile publice închise și în mijloacele de transport în comun.

Agenților economici care dețin terase le reamintim faptul că trebuie să asigure mijloace de protecție pentru angajați, dezinfectarea spațiilor și o distanță de doi metri între mese”, au transmis reprezentanții IPJ Alba.

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

ADMITERE LICEU 2020: Actele necesare pentru înscrierea elevilor pe locurile repartizate de la licee. Până când se depun dosarele

Publicat

De luni începe înscrierea pe locurile pe care au fost repartizați elevii la Admitere liceu 2020. Timp de o săptămână, până în 20 iulie, se face depunerea/transmiterea dosarelor de înscriere la licee. Dosarele de înscriere trebuie să fie complete și să conțină toate actele necesare.

În Alba, au fost 2014 candidați înscriși la admitere liceu. Au fost repartizați 1.734 și au rămas nerepartizați 280. Doar două locuri au rămas neocupate din cele 1.736 de locuri la licee. Acestea sunt la Liceul German Sebeș, specializarea Filologie, potrivit datelor publicate de Ministerul Educației.

Vezi TOP LICEE 2020 în ALBA după repartizare computerizată. Care sunt mediile de intrare din acest an, pe specializări

Cea mai mare medie de intrare la liceu în Alba a fost la Colegiul Național HCC din Alba Iulia. Media de intrare a fost 9.51 la specializarea Matematică-Informatică.

La polul opus, cea mai mică medie de admitere la liceu a fost 4,65 în acest an, la Liceul Corneliu Medrea din Zlatna, specializarea Electronică-Automatizări.

Candidaţii care în perioada 13-20 iulie 2020 nu îşi depun dosarele de înscriere la liceu sunt consideraţi retraşi, iar locurile corespunzătoare sunt declarate neocupate şi vor fi utilizate pentru rezolvarea cazurilor speciale.

Dosarele de înscriere se depun fizic sau online.

Acte necesare pentru înscrierea la liceu:

– cererea de înscriere ( cererea este un formular tipizat și se descarcă de pe siteurile liceelor)

– cartea de identitate (dacă este cazul) şi certificatul de naştere;

– adeverinţă cu notele şi media generală obţinute la Evaluarea Naţională – clasa a VIII-a;

– foaia matricolă pentru clasele V – VIII (cu calculul mediei generale);

– fişa medicală.

Pentru elevii care au ramas nerepartizati urmează o a doua etapa de admitere, care va avea loc in data de 7 septembrie.

În perioada 16-18 iulie, comisia judeteană de admitere va rezolva toate cazurile speciale apărute după etapa de repartizare computerizata, dar si situațiile candidatilor care nu si-au depus dosarele de înscriere la liceu în termen si ale candidaților care nu au participat deloc sau au participat, dar nu au fost repartizati computerizat la liceu.

CALENDAR admitere liceu 2020

10 iulie 2020: Repartizarea computerizată în învăţământul liceal  de stat a absolvenţilor clasei a VIII-a care nu împlinesc 18 ani până la data începerii cursurilor anului şcolar 2020-2021.

10 iulie 2020: Comunicarea rezultatelor candidaților repartizați în învățământul liceal de stat, conform procedurii stabilite de Comisia națională de admitere.

Afişarea în unităţile de învăţământ gimnazial a listei cu locurile neocupate în unităţile de învăţământul liceal  de stat din judeţ/municipiul Bucureşti.

13-20 iulie 2020: Depunerea/transmiterea dosarelor de înscriere la şcolile la care candidaţii au fost repartizaţi.

21 iulie 2020: Transmiterea de către unitățile de învățământ liceal de stat a situației locurilor rămase libere în urma neînscrierii candidaților admiși în această etapă de admitere.

22-24 iulie 2020: Rezolvarea de către comisia județeană de admitere/a municipiului București a situațiilor speciale apărute după etapa de repartizare computerizată.

A doua etapă de admitere în învăţământul liceal  de stat pentru candidaţii din seria curentă, precum şi pentru cei din seriile anterioare care nu împlinesc 18 ani până la data începerii cursurilor anului şcolar 2020-2021

24 iulie 2020: Afișarea centrului de admitere, a situației locurilor rămase libere, inclusiv a celor destinate candidaților romi, a locului de desfășurare și a graficului probelor de aptitudini sau de verificare a cunoștințelor de limbă modernă sau maternă.

În a doua etapă de admitere în învățământul liceal de stat, pentru candidații din seria curentă, precum și pentru cei din seriile anterioare care nu împlinesc 18 ani până la dat a începerii cursurilor anului școlar 202-2021, candidații romi își păstrează prioritatea pe locurile destinate candidaților romi care au rămas libere după soluționarea situațiilor speciale.

27 iulie 2020: Înscrierea candidaţilor la liceele care organizează probe de aptitudini sau probe de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă sau maternă.

28-29 iulie 2020: Desfășurarea/echivalarea probelor de aptitudini sau de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă ori de limbă maternă.

24-30 iulie 2020: Primirea cererilor de înscriere a candidaților care au fost repartizați computerizat în prima etapă de admitere, dar nu și-au depus dosarele de înscriere în termen și a candidaților care nu au participat sau au participat la repartizarea computerizată în prima etapă de admitere, dar, din diferite motive, nu au fost repartizați computerizat, precum și a absolvenților clasei a VIII-a care nu au susținut evaluarea națională.

30 iulie – 3 august 2020: Repartizarea, de către comisia de admitere județeană/a municipiului București, a candidaților care  au fost repartizați computerizat în prima etapă de admitere, dar nu și-au depus/transmis dosarele de înscriere în termen și a candidaților care nu au participat sau au participat la repartizarea computerizată în prima etapă de admitere, dar, din diferite motive, nu au fost repartizați computerizat, precum și a absolvenților clasei a VIII-a care nu au susținut evaluarea națională.

Repartizarea se face conform unei proceduri stabilite de către comisia de admitere județeană/a municipiului București, publicate pe site-ul inspectoratului șclar județean/a municipiului București și comunicate unităților de învățământ până la data de 24 iulie 2020.

4 august 2020: Transmiterea către Centrul național de admitere a rezultatelor repartizării prin confirmarea încheierii operațiunilor specifice în aplicația informatică centralizată.

Admiterea candidaţilor pentru învăţământul seral şi pentru cel cu frecvenţă redusă

13-17 iulie 2020: Înscrierea la învăţământul seral sau cu frecvenţă redusă a candidaţilor din seriile anterioare care împlinesc vârsta de 18 ani până la data începerii cursurilor anului şcolar 2020-2021.

22-24 iulie 2020: Repartizarea candidaţilor din seriile anterioare care împlinesc vârsta de 18 ani până la data începerii cursurilor anului şcolar 2020-2021, pe locurile de la învăţământul seral şi cu frecvenţă redusă

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Atenționare COD GALBEN de furtuni în Alba și în țară, duminică, până la ora 18:00. Ploi torențiale, vijelii și grindină

Publicat

Meteorologii au emis o atenționare Cod Galben de instabilitate atmosferică valabilă pentru județul Alba și alte județe din țară, valabilă duminică, 12 iulie, între orele 06:00 – 18:00. 

Potrivit meteorologilor, în intervalul menționat, în Maramureș, Crișana, Banat, Transilvania și nordul Moldovei, precum și în zonele de deal și de munte, vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată, ce se va manifesta prin averse torențiale, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului cu viteze de peste 65 … 75 km/h, vijelii și grindină. Cantitățile de apă vor depăși 25 … 30 l/mp și izolat 40 l/mp.

Notă: Manifestări specifice instabilității atmosferice vor fi în nord-vestul teritoriului încă din a doua parte a zilei de sâmbătă (11 iulie).

Sâmbătă, 11 iulie, în zonele de câmpie disconfortul termic va fi accentuat, iar indicele temperatură-umezeală (ITU) va atinge pe arii restrânse pragul critic de 80 de unități. În cursul zilei de duminică, 12 iulie, în regiunile vestice, nordice și centrale vremea se va răci semnificativ, dar în cele sud-estice disconfortul termic se va menține accentuat, iar la amiază indicele temperatură-umezeală (ITU) va mai atinge pragul critic de 80 de unități.

harta romania

Începând de duminică, 12 iulie, ora 18:00 – până luni, 13 iulie, la ora 06:00, este în vigoare o informare de instabilitate atmosferică valabilă la nivel național. 

În intervalul menționat, în Moldova, Muntenia, local în Transilvania, Oltenia și Dobrogea, precum și în zona Carpaților Orientali și Meridionali, instabilitatea atmosferică va fi temporar accentuată și se va manifesta prin averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului și, posibil, vijelii și grindină. Cantitățile de apă vor depăși 20…25 l/mp și izolat 30…35 l/mp.

sursa: meteoromania.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Pro Infrastructură: Șanse minime pentru finalizarea în acest an a loturilor 1 și 2 din Autostrada A10, între Sebeș și Aiud

Publicat

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Anul acesta ar trebui să fie deschise circulației rutiere cele două tronsoane rămase din Autostrada A10 Sebeș – Turda, între Sebeș și Aiud, în lungime totală de circa 41 de kilometri. Constructorii au promis că vor termina până pe 30 noiembrie, autoritățile au sperat că vor putea fi date în folosință, dar realitatea din teren lasă șanse minime ca pe loturile 1 și 2 din A10 Sebeș – Turda să se circula în acest an. Cantitatea de lucrări rămase de executat, timpul scurt și mobilizarea deseori sub-optimă a constructorilor face ca inaugurarea loturilor în 2020 să fie practic misiune imposibilă.

Pe Lotul 1 (17 km) și Lotul 2 (24 km) lucrările rămase de executat încă înseamnă mai mult ca sigur că în acest an nu va exista o inaugurare. Din primăvară autoritățile de la drumuri au pus presiune pe constructori, au început să deblocheze proiectele și să rezolve din problemele administrative, însă mobilizarea celor doi constructori a venit prea târziu. Chiar dacă acum cele două șantiere sunt active și există mișcare serioasă, volumul de lucrări rămase de executat este unul destul de mare.

Potrivit reprezentanților Asociației Pro Infrastructura, singura porțiune pe care s-ar putea circula în acest ar fi cea între nodurile Alba Iulia Sud și Sebeș, pe bretelele scurte. În lungime de aproximativ 8 km, aceasta ar degreva o parte din traficul de pe DN 1.

„Mare minune! După aproape 6 (șase) ani de la semnarea contractului Lotului 1 din Autostrada A10 Sebeș-Turda, s-a intrat în linie dreaptă cu relocarea stâlpilor de înaltă tensiune la nodul rutier Alba Iulia Nord. În scurt timp vom scăpa de acest blocaj interminabil, iar antreprenorul general va putea să termine ultimele pile ale pasajului peste calea ferată și instalarea tablierului metalic.

Foto: Asociația Pro Infrastructură

Din păcate, nu este suficient. Ritmul de lucru al celor de la Pizzarotti este în continuare extrem de redus. Ba chiar în zona Oarda i-a lovit „blestemul meșterului Manole”, fiind nevoiți să demoleze o parte din zidul armat din cauza execuției deficitare.

La Sebeș, pilele podului principal nu sunt gata, grinzile de beton nu sunt ridicate și sunt ZERO șanse pentru finalizarea nodului în 2020.

Foto: Asociatia Pro Infrastructură

Solicităm încă o dată (o facem din 2018!) responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și ai constructorului să deschidă parțial autostrada cât mai rapid în acest an pe aproximativ 8 din cei 17 km ai tronsonului, între nodurile Alba Iulia Sud și Sebeș (pe bretelele scurte), degrevând un DN 1 extrem de aglomerat!”, au scris pe  Facebook reprezentanții asociației Pro Infrastructură.

Nodul rutier de la Sebeș este cea mai complexă lucrare de pe acest lot – presupune multiple rampe și pasaje care să unească autostrada A10 cu autostrada A1, dar și cu drumul național DN1 în zona Lancrăm. Nodul rutier presupune trei mari pasaje peste actuala autostradă, două pasaje peste calea ferată din zonă, precum și un pasaj peste râul Sebeș și DN1/E81 în zona Lancrăm.

Vezi și VIDEO: Imagini aeriene cu lucrările la Autostrada A10, între Sebeș și Aiud. API: Care sunt termenele „realiste” de finalizare

Director în CNAIR: „Îmi pun mari semne de întrebare cu privire la capacitatea de a da în trafic aceste loturi la sfârșitul lunii noiembrie”

Despre nefinalizarea celor două loturi de autostradă în acest an vorbesc chiar și autoritățile. Într-o vizită în teren directorul adjunct al CNAIR a admis că există posibilitatea ca tronsoanele să nu fie deschise în acest an.

„Deplasarea în teren de astăzi la loturile de autostradă Sebeș-Turda 1 și 2 m-a făcut să îmi pun mari semne de întrebare cu privire la capacitatea de a da în trafic aceste loturi la sfârșitul lunii noiembrie. Sunt necesare măsuri urgente de luat în următoarele 2 săptămâni, măsuri ordonate astăzi de mine constructorilor”, a transmis Ovidiu Barbier, Directorul General Adjunct al CNAIR.

„Dacă aceste masuri nu sunt puse în practică de urgență, aceste loturi nu vor fi deschise traficului până la sfârșitul acestui an”, a declarat la finalul inspecției Barbier.

Lotul 1 – 17 km – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (km 0+000 – km 17+000)

Valoare: 541.739.137 lei

Constructor: Impresa Pizzarotti

Contract: Semnat pe 14 noiembrie 2014

Termen de finalizare (contractual): Octombrie 2016

Deschidere posibilă: 30 noiembrie 2020 (asumat de constructor) / Q1-Q2 2021 (realist)

Stadiu fizic / stadiu financiar (iunie 2020): 89,10% / 79,07%

Lotul 2 – 24,3 km – Alba Iulia Nord (Pârâul Iovului ) – Aiud (KM 17+000 – KM 41+250)

Valoare: 549.33 MIL. LEI (fară TVA)

Constructor: Aktor

Contract: Semnat în 2014

Termen de finalizare (contra ctual): Octombrie 2016

Deschidere posibilă: 30 noiembrie 2020 (asumat de constructor) / Q1-Q2 2021 (realist)

Stadiu fizic / stadiu financiar (iunie 2020): 70,54% / 55,52%

sursa: hotnews.ro, facebook (Asociația Pro Infrastructură)

foto: Asociația Pro Infrastructură

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate