Administrație
Angajări la STAT. POSTURILE vacante în instituții publice din județul Alba. Condiții și calendarul concursurilor
În această perioadă, în județul Alba sunt vacante mai multe posturi în instituții publice.
Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
POSTURI VACANTE:
ALBA IULIA
Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba
– asistent registrator principal, grad II – Serviciul Publicitate Imobiliară – Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba Iulia
Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în specializarea drept; vechime în muncă – 6 luni.
Termen limită pentru depunerea dosarelor: 26 mai 2021, ora 16.30
Concurs: 7 iunie 2021, ora 10:00: proba scrisă, la Facultatea de Teologie Ortodoxă, din Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 13, Aula „Dumitru Stăniloaie”, et. 3; 11 iunie 2021, ora 10:00: proba interviu, la sediul O.C.P.I. Alba, str. Septimius Severus nr. 59, județul Alba, camera de consiliu.
Relaţii suplimentare, la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 215, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.
ABRUD
Primăria Oraşului Abrud
– muncitor calificat, treapta IV, în cadrul Serviciului de Administrarea Domeniului Public și Privat
Condiții: studii medii; certificat de calificare în unul din domeniul mecanic; nu necesită vechime în muncă.
Concurs: 9 iunie 2021, ora 10:00 – proba practică; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare, la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, telefon 0258/780.519, e-mail resurseumaneprimariaabrud@yahoo.ro.
BLAJ
Primăria Municipiului Blaj
Biroul Integrare Europeană
– expert, grad IA
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice; vechime în specialitatea studiilor – minimum 7 ani.
– expert, grad I
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință inginerie civilă, cu domeniul de licență inginerie civilă sau ingineria instalațiilor; vechime în specialitatea studiilor – minimum 4 ani.
– expert, grad I
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în ramura de știință științe economice sau științe juridice sau domeniu] fundamental științe inginerești; vechime în specialitatea studiilor – minimum 4 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 20 mai 2021
Concurs: 28 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare, la Primăria Municipiului Blaj, Piața 1848 nr. 16, telefon 0258/710.110.
CUGIR
Şcoala Gimnazială Nr. 3 din Cugir
– administrator patrimoniu
Condiții: studii superioare; inginer, subinginer. economist; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 mai 2021, ora 13.00
Concurs: 7 iunie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; 8 iunie 2021, ora 10.00 – proba practică; 9 iunie 2021, ora 10.00 – proba interviu.
Relații suplimentare, la sediul Şcolii Gimnaziale Nr. 3 din Cugir, Aleea Constructorului nr. 1, telefon: 0258/751.075.
CÂMPENI
Spitalul de Boli Cronice Câmpeni
– director financiar contabil (perioadă determinată)
Condiții: absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic; vechime în specialitatea postului – au cel puțin 2 ani vechime în specialitatea postului.
Termen limită pentru înscrieri: 24 mai 2021, ora 15.00
Concurs: 2 iunie 2021, ora 10.00 – proba test grilă/lucrare scrisă; 3 iunie 2021, ora 10.00, susținerea proiectului; 4 iunie 2021, ora 10.00 – interviul de selecție; toate probele, la sediul Spitalului de Boli Cronice Câmpeni.
Relații suplimentare, la Serviciul Personal- R.U.N.O.S. al unității sau la tel /fax 0258771582, între orele 7.00 -15.00.
TEIUȘ
Primăria Orașului Teiuș
-muncitor necalificat I din cadrul Serviciului Urbanism și Amenajarea Teritoriului, protecție civilă – Compartimentul spații verzi
Condiții: studii generale; fără vechime.
Concurs: 27 mai 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor; 7 iunie 2021, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.
Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Teiuș, str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258/851.101, interior 24.
ALTE LOCALITĂȚI
Asociația Comunelor de Munte – Munții Apuseni – județul Alba (Bucium)
– auditor intern, grad profesional asistent, la Compartimentul de audit public intern
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe/domeniul economic și/sau juridic; experiență în specialitatea studiilor – minimum 9 ani pentru auditorul intern, grad profesional asistent; cunoștințe de utilizare a aplicației Microsoft Oftice (Word, Excel, PowerPoint și Outlook); disponibilitatea la deplasări frecvente în comunele din județul Alba aflate în aria de responsabilitate a Compartimentului de audit public intern, precum și, ocazional, pe teritoriul național, conform programelor de pregătire profesională planificate; obținerea avizului favorabil la interviul de avizare, susținut conform pct 2.3.4.1. din Normele generale privind exercitarea activității de audit public intern, aprobate prin H.G. nr. 1086/2013.
Termen limită de depunere a dosarelor: 18 mai 2021, ora 16:00
Concurs: 25 mai 2021, ora 10:00 – susținere interviu de avizare; 26 mai 2021, ora 10:00 – proba scrisă; 31 mai 2021, ora 10:00 – proba interviu.
Relaţii suplimentare, la sediul Asociației Comunelor de Munte – Munții Apuseni – Alba, Primăria Comunei Bucium, Str. Principală nr. 25, județul Alba, telefon 0769/226.585
Școala Gimnazială Sohodol
– muncitor – personal nedidactic (0,25 normă)
Condiții: studii medii, cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă minimum 8 ani; recomandare de la ultimul loc de muncă/locul de muncă; permis auto categoriile B, C și D; domiciliul în comuna Sohodol.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 21 mai 2021, în intervalul orar 12.00-14.00
Concurs: 2 iunie 2021, ora 09.00: proba scrisă; 2 iunie 2021, ora 12.00: proba practică.
Relaţii suplimentare, la Școala Gimnazială Sohodol din comuna Sohodol, str. Sohodol nr. 2, telefon 0258/787.22
Primăria Comunei Șugag
– inspector de specialitate I – Compartiment Administrație Publică Locală și Secretariat Administrativ, Resurse Umane și Gestiunea Funcțiilor Publice, Registrul Agricol, Cadastru și Achiziții Publice
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: inginerie civilă, inginerie geodezică, arhitectură și urbanism; vechime în muncă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției contractuale – minimum 3 ani; cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel avansat în utilizare și proiectare – ArhiCAD/AutoCAD; nivel avansat în utilizarea programelor de editare de texte, programe GIS de analiză și editare: Global Mapper, QGIS, ArcGIS; de comunicare electronică și internet; limbi străine – cunoștințe limbă engleză – nivel mediu.
Concurs: 26 mai 2021, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relații suplimentare, la sediul Primăriei Comunei Șugag, str. Valea Frumoasei nr. 180, telefon 0258/746.177.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News