Connect with us
Publicitate

ECONOMIE

AUTOSTRADA SEBEŞ – TURDA: Contract de 1,5 milioane euro atribuit de CNADNR pentru supervizarea lucrărilor între Alba Iulia şi Aiud

Publicat

Autostrada Sebes Turda LoturiUn contract de 7 milioane lei (1,57 milioane euro), cu TVA a fost atribuit de CNADNR, la începutul acestei săptămâni, pentru servicii de supervizare a proiectării şi execuţiei lucrărilor la lotul 2 – între Alba Iulia şi Aiud, de 24,25 kilometri, al Autostrăzii Sebeş – Turda.

Contractul a fost adjudecat, la 5 ianuarie, de asocierea Kappa – Architects & Engineers – Salfo & Associates, în urma unei licitaţii deschise, unde au fost admise cinci oferte, potrivit unui anunţ al CNADNR.

Proiectul va fi finanţat cu bani de la buget şi fonduri europene.

Compania de Drumuri a lansat la finele anului trecut şi o procedură pentru contractarea unor servicii de realizare a documentaţiei tehnice pentru exproprieri necesare construcţiei autostrăzii Sebeş – Turda. Termenul de depunere a ofertelor pentru acest contract a fost stabilit pentru 22 ianuarie, acordul având o valoare estimată de până la 1,6 milioane euro, cu TVA.

Autostrada Sebeş – Turda însumează 70 de kilometri şi va costa peste jumătate de miliard de euro, proiectul fiind împărţit în patru loturi.

CNADNR a selectat în aprilie 2014 constructorii loturilor 3 şi 4, contractele pentru primele două fiind semnate în noiembrie.

Licitaţia pentru lucrările la lotul 1, de 17 kilometri, a fost câştigată de asocierea Impresa Pizzarotti (Italia) şi SpA & Pomponio Construcţii, care va încasa 541,7 milioane lei fără TVA, iar lucrările pentru lotul 2, de 24,25 kilometri, au fost adjudecate de asocierea Aktor (Grecia) – Euroconstruct Trading 98 pentru 549,3 milioane lei fără TVA.

Acordul pentru lotul 3, cu o lungime de 12,4 km, a fost atribuit asocierii italiene Tirrena Scavi – Societa Italiana per Condotte d’Acqua şi are o valoare de 420,5 milioane lei, fără TVA, iar al patrulea tronson, de 16,3 km, va fi construit de PORR Construct – PORR Bau (Austria) în baza unui contract de 470 milioane lei, fără TVA.

Autostrada A10 Sebeş – Turda (potrivit proiectului tehnic, autostradă cu 2 benzi de circulaţie pe sens, lăţimea platformei de 26 metri şi acostamentul de 1,75 m pentru a permite amplasarea parapeţilor).

Lotul 1 – 17 km – de la intrarea pe autostradă de la Sebeș până la Pârâul Iovului (km 0+000 – km 17+000); inclusiv nodul direcţional Sebeş, o parcare de scurtă durată la km 4+200 (stânga), km 4+500 (dreapta); două noduri rutiere inclusiv bretele de acces: nodul rutier Alba Iulia Sud la km 8, nodul rutier Alba Iulia Nord la km 16. Constructor: Impresa Pizzarotti & C SPA – Pomponio Construcţii SRL, 541.739.137 lei

Lotul 2 – 24,25 km – de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud (km 17+000 – km 41+250), inclusiv un spaţiu de servicii tip S3 la km 22+800 (stânga), km 23+400 (dreapta); nodul rutier Teiuş la km 26, inclusiv bretele de acces; un centru de întreţinere şi monitorizare la km 26+000 amplasat în interiorul nodului rutier Teiuş. Constructor: Aktor SA – Euroconstruct Trading 98 SRL, 549.332.493 lei

Lotul 3 – 12,45 km – de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea (km 41+250 – km 53+700), cu două noduri rutiere inclusiv bretele de acces: nodul rutier Aiud la km 44+700, nodul rutier Unirea la km 53+200; un spaţiu de servicii tip S1 la km 46+800 (stânga), km 47+700 (dreapta). Constructor: asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana Per Condotte D’Aqua SpA, 420.511.921 lei; lucrări în desfăşurare, data de finalizare contractuală: 20.03.2016.

Lotul 4 – 16,3 km – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (km 53+700 – km 70+000), inclusiv o parcare de scurtă durată la km 60+030 (stânga), km 60+280 (dreapta); un centru de întreţinere şi coordonare la km 61+375. Constructor: Asocierea PORR Construct SRL – PORR Bau GmbH, 470.004.894,83, lei; lucrări începute în octombrie, cu dată de finalizare 20 martie 2016.

Primele lucrări pe Autostrada Sebeş-Turda au început dinspre judeţul Cluj. Şoferii care au circulat, la sfârşitul lunii iulie pe DN1 în zona Turda au putut vedea deja utilaje pe sectorul până la Decea, “ocupate” cu decopertări. Traficul deosebit de aglomerat pe tronsonul dintre Sebeş – Alba Iulia şi Turda ar putea fi decongestionat prin construirea acestei autostrăzi, iar autorităţile au subliniat deja de mai multe ori şi oportunitatea dezvoltării economice a zonei, odată cu finalizarea acestui tronson.

Proiectul autostrăzii a fost inițiat de Consiliul Județean Alba care a reactivat un proiect ținut mulți ani la sertar care prevedea construcția unui DRUM EXPRES între Sebeș și Turda. În 2013 a fost inclus de guvernarea USL pe lista marilor proiecte și inclus în programele de finanțare. Construcția Autostrăzii Sebeș-Turda a fost scoasă la licitație în luna iulie, de Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România. Pentru construirea celor patru loturi de autostradă au fost depuse 43 de oferte. Valoarea totală a investiţiei pentru construcţia celor 70 de kilometri este de 4.643.146.000 lei, potrivit hotărârii de guvern și este împărțită în patru loturi. Proiectul este finanțat 85% din Fondul de Coeziune și 15% din bugetul de stat. Având în vedere relieful zonei, contractul presupune realizarea mai multor lucrări de artă (poduri, viaducte etc), precum și cinci traversări peste râul Mureș.

Lucrările la tronsonul Sebeș-Turda erau anunţate să înceapă în primăvara anului 2014. Durata de construcție a autostrăzii este aproximată la 22 de luni, dintre care 4 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

Citeşte şi FOTO – VIDEO| AUTOSTRADA SEBEŞ-TURDA: S-au SEMNAT CONTRACTELE pentru loturile Sebeş – Alba Iulia până la Aiud. Se circulă din 2016

Citeşte şi AUTOSTRADA SEBEŞ – TURDA: Lista proprietarilor vizaţi pentru EXPROPRIERE pe traseul celor patru loturi

Citește și AUTOSTRADA SEBEŞ-TURDA: Ce trebuie să facă proprietarii nemulţumiţi de banii primiţi de la stat pentru imobilele expropriate

sursă: mediafax

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate

ACTUALITATE

Turneul regional de mini rugby U14 – R7, mutat de pe stadionul Unirea 2 pe stadionul din Oarda, din cauza condițiilor meteo

Publicat

Din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, Turneul regional U14 R7’s, programat inițial pe Stadionul Unirea 2 din Alba Iulia, în 26 noiembrie, la ora 10:00, are loc pe Stadionul din cartierul Oarda, tot în aceeași dată, respectiv 26 noiembrie, începând cu ora 10:00.

Orașul Alba Iulia este reprezentat în premieră într-o competiție oficială de juniori de către echipa de rugby U14 a clubului CSM Unirea Alba Iulia.

Echipele participante sunt:

  • CSM Unirea Alba Iulia
  • Rugby Cluj Junior
  • RC Arieșul Mihai Viteazul
  • CSS Bega Timișoara
  • CS Vulturul Negru Oradea

„Vă așteptăm în număr cât mai mare, pe toți iubitorii sportului cu balon oval, pentru a susține și încuraja jucătorii echipelor înscrise la acestu turneu”, au transmis reprezentanții CSM Unirea Alba Iulia.

Comunicat de presă, CSM Unirea Alba Iulia

Citeste mai mult
Publicitate

CÂMPENI

”Mama moților”. Relația specială pe care a avut-o Regina Maria cu locuitorii Apusenilor: ”Nu de puţine ori mi-au dat lacrimile”

Publicat

Regina Maria a avut o relație specială cu locuitorii munților Apuseni, pe care i-a iubit și i-a prețuit. I-a cunoscut bine, cu prilejul unei vizite pe care a făcut-o la Abrud, Câmpeni și împrejurimi. A fost marcată atunci de oamenii căliți de viața grea pe crestele munților.

În timpul foametei, presa scrie că le-a trimis 10 vagoane de cereale, dar ajutoarele date moților au fost în realitate mult mai numeroase.

Suveranii României Mari, Ferdinand și Maria, au făcut o vizită în Munții Apuseni, la doar câteva luni după Marea Unire de la 1918.

În luna mai a anului 1919, cuplul regal a ajuns la Abrud și Câmpeni, ca parte a unui turneu prin Transilvania eliberată.

Regina Maria este cea care a descris pe larg vizita, în jurnalul ei.

Vezi și VIDEO: Cum arăta Alba Iulia în 1929. Film din arhiva British Pathé, cu vizita Regelui Mihai în oraș, pe când avea 8 ani

Redăm mai jos câteva dintre impresiile ei, din cartea Maria Regina României, Însemnări Zilnice, vol 1, decembrie 1918 – decembrie 1919, Editura Albatros, Bucureşti, 2005.

”Miercuri, 28 mai 1919, Turda, Câmpeni

O zi încântătoare, mai mult sau mai puţin rustică, noi îndreptându-ne spre minunaţii munţi.

Am plecat apoi cu maşina pe cel mai frumos drum printre dealuri. Toate pădurile de pe margine se ridicau falnice în verdele lor nou, pe care se profilau brazii absolut negri.

Pretutindeni sate pitoreşti şi toată populaţia afară ca să ne primească, în frunte cu preotul cu crucea în mână.

VIDEO/DOCUMENTAR: Povestea Încoronării de la Alba Iulia din 1922. Imagini de atunci și lucruri neștiute despre regii României Mari

Ei au binecuvântat şi ne-au sărutat mâinile, au presărat flori în faţa noastră, ne-au cântat cântece patriotice, au dansat dansurile lor naţionale, toate clopotele de la biserici băteau, femeile mi-au oferit flori şi cusături făcute în casă.

A fost un marş triumfal, nu de puţine ori mi-au dat lacrimile.

Un sat prin care am trecut avea case care m-au făcut să-mi pierd capul de încântare, ele erau construite din trunchiuri imense de copaci ca nişte cutii uriaşe, încheiate cu cele mai exagerat de înalte şi înclinate acoperișuri din paie de culoarea blanei de cârtiţă.

De departe, ele arătau ca nişte gigantie muşuroaie de furnici sau ca uriaşe căciuli.

Nu-mi puteam crede ochilor, nici un basm cu zâne nu ar fi putut inventa asemenea case minunate.

Cu greu puteam sta liniştită în maşina mea, simţeam că trebuie să mă opresc şi să intru în ele.

Uneori ele erau grupate ca nişte ciuperci de mărime fantastică, alteori erau singuratice, ascunse printre copaci în unghere abrupte.

Toţi ţăranii în costume pitoreşti, a fost o privelişte de neuitat.

Am sosit la Câmpeni; bucurie şi mai delirantă. Ne-am instalat într-o căsuţă extraordinar de curată, aparţinând prefectului.

Oameni drăguţi, simpli şi inimoşi, care au făcut tot ce au putut să ne simţim bine şi mulţumiţi, dar am fost sistematic suprahrăniţi şi n-am putut refuza nici măcar un fel de mâncare, deoarece toate femeile din gospodărie contribuiseră la pregătirea ei.

După-amiază, o frumoasă plimbare cu maşina la casa care i-a aparţinut lui Avram Iancu, unul din cei mai iubiţi eroi naţionali din epoca modernă, un ţăran simplu care a încercat să obţină libertăţi pentru poporul său oprimat şi care sfârşise cu mintea rătăcită, pentru că nici una din promisiunile care i se făcuseră nu a fost ţinută.

El şi- petrecut ultimii ani cutreierând pe toate cărările cu un fluier, un pribeag ce nu-şi găsea locul nicăieri şi care îşi cânta melancolicele sale doine ca să-şi aline suferinţa inimii.

Zona este absolut splendidă, iar bucuria emoţionantă a ţăranilor la vederea noastră te mişcă până la lacrimi de recunoştinţă.

Joi, 29 mai 1919, Câmpeni, Abrud

Am dormit minunat într-un pat excelent înconjurată de întreaga atenţie şi dragoste pe care aceste suflete simple au imaginat-o pentru ca să mă simt bine.

Aici liliacul este înflorit, camera mea era plină de liliac, de lalele galbene şi irişi galbeni.

Un mic dejun copios, toate preparatele foarte apetisante şi pregătite cu atâta gingăşie de femei din popor, care aici sunt foarte simpleşi, totuşi, ai senzaţia că ele sunt educate.

Ele au însă o lipsă de „préténtion”, care le face foarte plăcute.

Prima noastră îndatorire a fost deschiderea unui nou pod care a primit numele de „Regele Ferdinand”.

Ţăranii s-au adunat cu toţii în jurul nostru – bucuria lor e emoţionantă.

Am plecat apoi spre Abrud. Locurile sunt foarte frumoase şi verdele primăvăratic al copacilor face totul încântător, dar vremea nu a fost niciodată prea frumoasă, întotdeauna o mică ploaie era gata să cadă, ceea ce nu făcea, totuşi, să scadă entuziasmul cuiva.

Am sosit la Abrud şi am fost primiţi minunat.

Este un frumos orăşel pitoresc, chiar pe coline. Ca de obicei, toţi ţăranii au defilat într-o mare „Platz”, a fost foarte pitoresc, iar entuziasmul popular a fost de nedescris.

Desigur că ne aştepta o masă copioasă, dar aici unde femeile din casă se ocupă singure de bucătărie mâncarea este deosebit de bună, numai că, datorită faptului că fiecare membru al gospodăriei a pregătit o parte, eşti absolut obligat să guşti din fiecare fel.

Mai ales la sfârşit, se servesc cel puţin şase feluri de prăjituri, care trebuiesc toate gustate.

Drumul spre șteampuri

Întreaga după-amiază a fost ocupată cu un drum lung şi foarte frumos pe jos spre un loc unde se scoate aurul din munţi, se spală şi se colectează.

Aici ei le numesc „uzine” sau „stampa” (şteampuri…) De la şteampuri am mers mai departe la un cimitir unde este înmormântat eroul Avram Iancu.

Ne-am dus la mormântul lui şi s-a oficiat un parastas.

Ţărani, ţărani cu miile peste tot. În cimitir există un imens stejar pe care ei îl numesc Gorunul lui Horea. S-au plantat doi stejari în amintirea vizitei noastre.

Desigur că eu îi iubesc pe aceşti oameni. Alături de mult iubitul lor Avram Iancu, zace îngropat un tânăr ofiţer căzut în aceste zile în lupta împotriva trupelor bolşevice.

Şi el a murit pentru aceeaşi cauză, dar de data aceasta a fost o cauză învingătoare.

Vineri, 30 mai 1919, Alba Iulia, Blaj

Am plecat devreme de la Abrud în jos pe unul dintre cele mai frumoase drumuri pe care am fost vreodată, printr-o trecătoare în munţi, prin cea mai minunată pădure de fagi şi de brazi întunecoşi.

Din păcate, nu era soare deloc, dar chiar şi fără soare era aproape fantastic de frumos.

În multe sate, calde primiri loiale, iar, în final, am ajuns la Alba Iulia, micul orăşel al cărui nume are un ecou special în sufletul fiecărui român”.

10 vagoane de porumb pentru moții înfometați

Iarna dintre anii 1921 – 1922 se pare că a fost grea pentru moții din Apuseni. Într-un număr al ziarului Alba-Iulia din 15 ianuarie 1922 reporterii vremii scriau că ”pier moții de foame”.

Mai mult de atât, revoltat, reporterul care a acoperit subiectul scria că nimeni nu se interesează de problemele moților și că cei care le-au cerut voturile pentru un mandat de deputat, acum nu îi mai bagă în seamă.

  • ”Din țara Moților ne vin știri din ce în ce mai sfâșietoare. În Albac, Scărișoara, Neagra, Buciuman, Soharu, Mușca, Bistra, Brăzești, Ponorel, etc. foame mușcă cu furie din trupul sănătos al acestei mândre, dârze, eroice populații, care a fost în fruntea poporului român din Ardeal în zilele marilor jertfe și ale marilor isprăvi”.

Într-un alt număr, reporterii au scris că Regina Maria a trimis 10 vagoane de porumb pentru moții înfometați.

Surse: (Maria Regina României, Însemnări Zilnice, vol 1, decembrie 1918 – decembrie 1919, Editura Albatros, Bucureşti, 2005, pg 192-197), unitate-centenar.ro, encicolpedia României, Arhiva digitală

Citeste mai mult
Publicitate

BLAJ

Consorțiu regional integrat pentru învățământul dual, la Blaj. Primăria caută parteneri pentru dezvoltarea unui campus profesional

Publicat

Primăria Blaj a lansat un apel de selecție pentru parteneri – operatori economic, pentru constituirea Consorțiului regional integrat pentru învățământ dual Alba Blaj din Regiunea Centru. Se dorește astfel accesarea de fonduri în cadrul PNRR, pentru dezvoltarea și dotarea unui campus profesional integrat.

Consorțiul va urmări dezvoltarea învățământului profesional centrat pe nevoile pieței muncii, prin creșterea numărului de domenii, de calificări și de absolvenți, dar și prin asigurarea unui parcurs educațional pentru elevii înscriși în învățământul dual. 

Primăria municipiului Blaj a demarat pe 22 noiembrie procedura de selecție pentru parteneri – agenți economici, pentru încheierea unui acord de parteneriat pentru constituirea unui consorțiu regional integrat pentru învățământ dual, în vederea depunerii unei cereri de finanțare în cadrul  programului: Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Pilonul VI: Politici pentru noua generație, Componenta C15: Educație, Reforma 4: Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior, Investiția 6: Dezvoltarea a minimum 10 consorții regionale și dezvoltarea și dotarea a minimum 10 campusuri profesionale integrate.

Scopul apelului de proiecte este pilotarea rutei complete de învățământ dual în cadrul unor consorții regionale integrate pentru învățământ dual, fiecare fiind constituit obligatoriu din următoarele tipuri de entități:

  • instituție / instituții de învățământ superior;
  • unitate / unități de învățământ profesional și tehnic, unitate/unități administrativ – teritoriale (UAT);
  • operator / operatori economici, la care se pot adăuga, după caz, și alți parteneri relevanți pentru formarea și inserția absolvenților, de la nivel național sau european, pentru a sprijini angajatorii să joace un rol activ în domeniul formării profesionale a elevilor și a studenților.

Scopul consorțiului regional, care va fi înființat în cadrul acestui program, constă în dezvoltarea învățământului profesional centrat pe nevoile pieței muncii, atât prin creșterea numărului de domenii, de calificări și de absolvenți, cât și prin asigurarea unui parcurs educațional pentru elevii înscriși în învățământul dual de nivel preuniversitar și crearea premiselor pentru ca aceștia să poată urma programele de învățământ terțiar. În cadrul consorțiilor integrate, elevii și studenții pot dobândi calificări de nivel 3 – 8, conform Cadrului National al Calificărilor.

Consorțiul regional integrat pentru învățământul dual este un parteneriat fără personalitate juridică, constituit în baza unui acord de parteneriat la nivel regional, de sine stătător, format cel puțin din următoarele tipuri de entități:

  • licee profesionale de stat și/sau particulare acreditate;
  • instituții de învățământ superior de stat sau private acreditate;
  • autorități publice locale;
  • operatori economici.

Între partenerii consorțiului se va încheia un acord de parteneriat cu o durată de minim 15 ani. Prin acesta se va organizeaza consorțiul de învățământ dual cu denumire proprie, formă de asociere cu scop patrimonial, cu rolul de a participa la dezvoltarea învățământului profesional dual, cu rute complete, pentru calificări cerute pe piața muncii.

Prin consorțiile de învățământ dual se vor dezvolta campusuri profesionale integrate în care se desfășoară învățământul liceal dual și învățământul universitar dual. Acestea reprezintă parte a infrastructurii școlare, infrastructurii universitare, infrastructurii operatorilor economici și a partenerilor, pusă la dispoziția consorțiului pentru procesul de învățământ, fără scop patrimonial.

Acordul de parteneriat va evidenția disponibilitatea partenerilor de a susține prin resurse proprii (umane/materiale/financiare), inclusiv prin alocarea de terenuri și spații dotate adecvat, organizarea și desfășurarea activităților propuse la nivelul consorțiului.

Consorțiile care au semnat un acord de parteneriat, la nivel regional, pentru a obține finanțare în cadrul programului pilot, vor solicita avizul de constituire Ministerului Educației înainte de depunerea cererii de finanțare.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Anunț începere proiect „Diversificarea produselor întreprinderii GINMOB DESIGN SRL prin investiții în active”

Publicat

Titlul proiectului: „Diversificarea produselor întreprinderii GINMOB DESIGN SRL prin investiții în active corporale și necorporale”

Numele beneficiarului: SC GINMOB DESIGN SRL

Numele programului: Programul Operațional Regional 2014-2020

Numele Autorității de Management: MLPDA

Numele Organismului Intermediar: ADR Centru

Valoarea totală a proiectului: 681,941.68 RON

Finanțarea nerambursabilă: 486,489.17 RON

Data începerii și data finalizării: 01/07/2019 – 30/11/2022

Codul MySMIS: 131071

Proiectul „Diversificarea produselor întreprinderii GINMOB DESIGN SRL prin investiții în active corporale și necorporale” cod MySMIS 131071, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, program implementat la nivel național de către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrație în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru.

Obiectivul (ele) proiectului:

„Obiectivul general al proiectului creșterea competitivității firmei SC GINMOB DESIGN SRL, ca urmare a introducerii de noi tehnologii moderne în procesul de lucru a societății, prin achiziționarea de echipamente și utilaje tehnologice moderne în procesele de lucru ale societății”

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

  • Introducerea de 2 produse noi ca urmare a inovării şi diversificării proceselor în cadrul firmei prin achiziționarea: Circular cu masă mobilă, Centru de prelucrare vertical, Mașină unilaterală de aplicat cant, Software Design PRO
  • Îmbunătățirea calității mediului înconjurător prin asigurarea creșterii gradului de recuperare și reciclare a deșeurilor, realizată printr-o colaborare cu un furnizor de colectare selectivă a deșeurilor în perioada de implementare al proiectului, și în perioada de durabilitate al proiectului.
  • Dezvoltarea resurselor umane din cadrul microîntreprinderii prin angajarea unei persoane din categoria persoanelor defavorizate și păstrarea locurilor de muncă existente, precum și a celor nou create pe toată perioada de durabilitate a proiectului.

Rezultatele proiectului:

  • Inovarea fluxului tehnologic prin două produse noi – achiziționarea de Circular cu masă mobilă, Centru de prelucrare vertical, Mașină unilaterală de aplicat cant, Software Design PRO
  • Masuri implementate pentru respectarea principiilor privind dezvoltarea durabila, egalitatea de șanse, de gen si nediscriminare prin: o persoana angajata din categorii defavorizate, echipamentele achiziționate pot fi operate si de persoane cu dizabilități, contractarea unor servicii de colectare selectivă a deșeurilor
  • Impactul proiectului la nivelul regiunii: proiectul a condus la dezvoltarea activității firmei prin introducerea  de două noi produse și prin păstrarea locurilor de muncă dar și angajarea unei persoane din categoria persoanelor defavorizate

Date de contact beneficiar:

Adresa: Municipiul Blaj, strada Eroilor, Bloc 31, Ap. 23, Județ Alba, România, Tel: 0765338632, E-mail: ginmobdesign@gmail.com

Vezi aici comunicatul (.pdf)

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate


Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax