Connect with us
Publicitate

EVENIMENT

BACALAUREAT 2016: MODELE de SUBIECTE şi bareme pentru examen, publicate de Ministerul Educaţiei. Calendarul probelor


Publicat

examen test

examen_1 testMinisterul Educaţiei a publicat modele de subiecte şi bareme de corectare pentru examenul de Bacalaureat 2016. Elevii care au trecut anul acesta în clasa a XII-a vor susține examenul de bacalaureat în perioada 13 iunie – 8 iulie. Absolvenţii de liceu vor avea până în 1 iulie probele orale şi de competenţe digitale, iar din 4 iulie vor fi probele scrise, rezultatele finale urmând să fie afişate în 16 iulie.

Potrivit calendarului examenului de bacalaureat din 2016, prima sesiune va avea loc în perioada iunie – iulie, candidaţii având opţiunea să se înscrie în perioada 30 mai – 3 iunie. Cursurile la clasele a XII-a şi a XIII-a se vor încheia în 3 iunie 2016.

Vezi şi BACALAUREAT 2016: Ministerul Educaţiei a stabilit CALENDARUL examenului. Sălile vor fi monitorizate video şi audio

Examenul de bacalaureat din 2016 va începe în 13 iunie, cu proba de evaluare a competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română, susţinută până în 15 iunie. În perioada 15-17 iunie va avea loc proba de evaluare a competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă, urmată în 21-24 iunie de proba de evaluare a competenţelor digitale şi în 27 iunie – 1 iulie de proba de evaluare a competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională.

Probele scrise de la bacalaureat vor fi susţinute în 4 iulie la limba şi literatura română şi în 5 iulie la limba şi literatura maternă. Testarea va continua în 6 iulie cu proba obligatorie a profilului şi în 8 iulie cu proba la alegere a profilului şi specializării.

Rezultatele vor fi afişate în 12 iulie, până la ora 16.00, iar contestaţiile vor fi depuse în aceeaşi zi, între orele 16.00 şi 20.00. Rezultatele finale vor fi afişate în 16 iulie.

MODELE de SUBIECTE şi BAREME de CORECTARE BACALAUREAT 2016:

LIMBA şi LITERATURA ROMÂNĂ

E_a_romana_real_tehn_2016_var_model

E_a_romana_real_tehn_2016_bar_model

E_a_romana_uman_ped_2016_var_model

E_a_romana_uman_ped_2016_bar_model

LIMBA MATERNĂ – MAGHARĂ şi GERMANĂ

E_b_maghiara_materna_uman_var_Model_LMA

E_b_maghiara_materna_uman_bar_Model

E_b_maghiara_materna_real_var_Model_LMA

E_b_maghiara_materna_real_bar_Model

E_b_germana_materna_2016_var_Model_LGE

E_b_germana_materna_2016_bar_Model

MATEMATICĂ

E_c_matematica_M_mate-info_2016_var_Model_LRO

E_c_matematica_M_mate-info_2016_bar_Model_LRO

E_c_matematica_M_pedagogic_2016_var_Model_LRO

E_c_matematica_M_pedagogic_2016_bar_Model_LRO

E_c_matematica_M_st-nat_2016_var_Model_LRO

E_c_matematica_M_st-nat_2016_bar_Model_LRO

E_c_matematica_M_tehnologic_2016_var_Model_LRO

E_c_matematica_M_tehnologic_2016_bar_Model_LRO

ISTORIE

E_c_istorie_2016_var_Model_LRO

E_c_istorie_2016_bar_Model_LRO

ANATOMIE

E_d_anat_fiz_um_gen_ec_um_2016_var_model_LRO

E_d_anat_fiz_um_gen_ec_um_2016_bar_model_LRO

BIOLOGIE

E_d_bio_veg_anim_2016_var_model_LRO

E_d_bio_veg_anim_2016_bar_model_LRO

CHIMIE

E_d_chimie_anorganica_niv_I_II_tehnologic_2016_var_model_LRO

E_d_chimie_anorganica_niv_I_II_tehnologic_2016_bar_model_LRO

E_d_chimie_anorganica_niv_I_II_teoretic_2016_var_model_LRO

E_d_chimie_anorganica_niv_I_II_teoretic_2016_bar_model_LRO

E_d_chimie_organica_niv_I_II_tehnologic_2016_var_model_LRO

E_d_chimie_organica_niv_I_II_tehnologic_2016_bar_model_LRO

E_d_chimie_organica_niv_I_II_teoretic_2016_var_model_LRO

E_d_chimie_organica_niv_I_II_teoretic_2015_bar_model_LRO

ECONOMIE

E_d_economie_2016_var_model_LRO

E_d_economie_2016_bar_model_LRO

FIZICĂ

E_d_fizica_tehnologic_2016_var_model_LRO

E_d_fizica_tehnologic_2016_bar_model_LRO

E_d_fizica_teoretic_vocational_2016_var_model_LRO

E_d_fizica_teoretic_vocational_2016_bar_model_LRO

FILOSOFIE

E_d_filosofie_2016_var_model_LRO

E_d_filosofie_2016_bar_model_LRO

GEOGRAFIE

E_d_geografie_2016_var_model_LRO

E_d_geografie_2016_bar_model_LRO

INFORMATICĂ

E_d_informatica_C_sp_MI_2016_var_model_LRO

E_d_informatica_C_sp_SN_2016_var_model_LRO

E_d_informatica_Pascal_sp_MI_2016_var_model_LRO

E_d_informatica_Pascal_sp_SN_2016_var_model_LRO

E_d_informatica_sp_MI_bar_model_LRO

E_d_informatica_sp_SN_bar_model_LRO

LOGICĂ

E_d_logica_2016_var_model_LRO

E_d_logica_2016_bar_model_LRO

PSIHOLOGIE

E_d_psihologie_2016_var_model_LRO

E_d_psihologie_2016_bar_model_LRO

SOCIOLOGIE

E_d_sociologie_2016_var_model_LRO

E_d_sociologie_2016_bar_model_LRO

Vezi şi MODELE de SUBIECTE BACALAUREAT 2015 şi MODELE de SUBIECTE pentru BACALAUREAT 2014.

A doua sesiune a examenului de bacalaureat din 2016 va avea loc în perioada august-septembrie, înscrierile fiind programate din 18 până în 22 iulie.

În 16-17 august va avea loc evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română şi evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă, în 17-19 august – evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională şi în 18-19 august – evaluarea competenţelor digitale.

Din 22 august vor începe probele scrise, prima testare fiind la limba şi literatura română, urmată în 23 august de limba şi literatura maternă, 24 august – proba obligatorie a profilului şi 26 august – proba la alegere a profilului şi specializării. Primele rezultate vor fi afişate în 29 august, până la ora 16.00, iar contestaţiile vor fi depuse între orele 16.00 şi 20.00. În 30-31 august vor fi soluţionate contestaţiile, iar în 1 septembrie vor fi afişate rezultatele finale.

Condiţii de desfăşurare a examenului

Comisia Naţională de Bacalaureat poate aproba prelungirea perioadelor de susţinere a probelor de evaluare a competenţelor digitale sau lingvistice, de evaluare a lucrărilor scrise sau de afişare a rezultatelor, precum şi reducerea perioadei de afişare a rezultatatelor, la solicitarea comisiilor de bacalaureat judeţene sau a municipiului Bucureşti ori din proprie iniţiativă, potrivit Ordinului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat din 2016.

Bacalaureatul din 2016 se desfăşoară în conformitate cu Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului – 2011, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei nr. 4799/2010.

Lista disciplinelor la care candidaţii susţin examenul de bacalaureat în cele două sesiuni din 2013 rămâne cea aprobată în 2010 prin ordinul ministrului Educaţiei.

Comisiile de bacalaureat judeţene şi cea a municipiului Bucureşti trebuie să asigure camere de supraveghere audio-video în sălile în care se desfăşoară probele examenului, în sălile în care se descarcă şi se multiplică subiectele, precum şi în sălile în care se preiau şi se depozitează lucrările scrise.

Comisiile de examen vor verifica, prin sondaj, înregistrările audio-video din sălile de examen, după încheierea probei scrise. În cazul în care, la verificarea prin sondaj, se constată nereguli, fraude sau tentative de fraudă, ori în cazul în care există sesizări, verificarea se va face pentru înregistrările din toate sălile de examen din unitatea de învăţământ respectivă.

Dacă se constată existenţa unor nereguli, fraude sau tentative de fraudă, comisia de bacalaureat din centrul de examen va luat măsurile necesare, care pot merge până la eliminarea candidaţilor din examen.

Lucrările scrise ale candidaţilor la bacalaureat pot fi corectate în alte judeţe decât cele în care se susţine examenul, prin decizie a Comisiei Naţionale de Bacalaureat. Transportul lucrărilor scrise dintr-un judeţ în cel desemnat şi aducerea lor înapoi, precum şi consemnarea în catalogul electronic a rezultatelor obţinute de candidaţi se fac în conformitate cu procedurile elaborate de Comisia Naţională de Bacalaureat.

Absolvenţii de liceu promovează examenul de bacalaureat dacă îndeplinesc, cumulativ, următoarele condiţii: au susţinut probele de evaluare a competenţelor; au susţinut toate probele scrise şi au obţinut cel puţin nota 5 la fiecare dintre acestea şi au obţinut cel puţin media 6 la probele scrise.

Media notelor la probele scrise se calculează ca medie aritmetică, cu două zecimale, fără rotunjire. Aceasta reprezintă media generală a candidatului la examenul de bacalaureat.

Candidaţilor le este interzis să intre în sălile de examen cu ghiozdane, rucsacuri, sacoşe, poşete, acestea urmând să fie lăsate în sala de depozitare a obiectelor personale, stabilită de comisia de bacalaureat. Cei care refuză să lase aceste obiecte în sala stabilită de comisia de bacalaureat nu vor fi primiţi în examen.

De asemenea, candidaţii nu pot intra în sala de examen cu manuale, cărţi, dicţionare, culegeri, formulare, memoratoare, notiţe, însemnări, rezumate, ciorne sau lucrări ale altor candidaţi, care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Aceştia nu pot avea asupra lor nici telefoane mobile, căşti audio, precum şi orice mijloc electronic de calcul ori de comunicare ce ar putea permite conectarea la internet sau la reţele de socializare şi care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru efectuarea calculelor, pentru comunicare între candidaţi sau cu persoane din exterior.

Candidaţii care încalcă aceste reguli vor fi eliminaţi din examen, indiferent dacă materialele sau obiectele interzise au fost folosite sau nu şi indiferent dacă au fost introduse de aceştia sau de alţi candidaţi, de cadre didactice din comisie sau de alte persoane.

Încălcarea acestor reguli va fi considerată tentativă de fraudă, iar candidaţii respectivi nu mai pot participa la probele următoare şi sunt declaraţi „eliminaţi din examen”, fără posibilitatea recunoaşterii, în sesiunile următoare, a notelor la probele promovate anterior eliminării, inclusiv a probelor de evaluare a competenţelor lingvistice şi digitale. Aceştia nu mai pot participa la următoarele două sesiuni ale examenului de bacalaureat.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

CFR Cluj a învins Universitatea Craiova și este CAMPIOANA României! Va fi singura echipă din LIGA 1 în UEFA Champions League

Publicat

CFR Cluj a reușit să învingă pe terenul celor de la Universitatea Craiova în finala campionatului, scor 3-1. Trupa din Gruia își trece în cont al treilea titlu consecutiv în Liga 1, ajungând la șase astfel de trofee.

CFR Cluj este campioana României și va fi singura reprezentată din Liga 1 în UEFA Champions League.

https://www.facebook.com/cfr1907/

Vezi golurile din meciul Universitatea Craiova – CFR Cluj pe Cluj24.ro

Chiar dacă Universitatea Craiova a reușit să deschidă rapid scorul, în minutul 10, după șutul fantastic trimis de Dan Nistor, elevii antrenați de Dan Petrescu au pus repede stăpânire pe joc și au fost echipa mai solidă pe tot parcursul partidei.

CFR Cluj a reușit egalarea chiar înainte de pauză, pe fondul unui joc mai consistent.

Craiovenii egalează prin Vinicius, care a trimis o lovitură de cap imparabilă, scorul de la pauză fiind egal, 1-1.

A doua repriză a început tot cu CFR Cluj în atac, oaspeții reușind să înscrie prin celălalt fundaș central, Kevin Boli, după o altă lovitură de cap.

Elevii antrenați de Dan Petrescu nu au foarte mult timp la dispoziție să sărbătorească acest succes, deoarece în perioada 18-19 august vor începe o nouă aventură europeană. CFR Cluj va juca în primul tur preliminar din UCL și va fi cap de serie. Tragere la sorți va avea loc pe 9 august.

foto: https://www.facebook.com/cfr1907/

ECHIPELE DE START

Universitatea Craiova: Pigliacelli (p) – Vlădoiu, Cosic, Acka, Văteljelu – Nistor, Mateiu, Cicâldău – Bărbuț, Koljic, Mihăilă.
Rezerve: Popescu (p) – Mitran, Bălașa, Ivanov, Qaka, Ivan, Vangenin, Baiaram, Nițu.

Antrenor: Cristiano Bergodi

CFR Cluj: Arlauskis (p) – Burcă, Vinicius, Boli, Camora – Itu, Bordeianu, Deac – Omrani, Rondon, Joca.
Rezerve: Rus (p) – Cestor, Denis Ciobotariu, Hoban, Luis Aurelio, Chipciu, Pereira, Petrlia, Costache.

Antrenor: Valeriu Bordeianu

Au marcat: Dan Nistor (’10) / Vinicius (’36), Boli (’56), Deac (’77)

Stadion: „Ion Oblemenco” (Craiova)

Arbitru: Ovidiu Hațegan (Arad) / Asistenți: Octavian Șovre (Satu Mare) și Vasile Marinescu (București)

CFR Cluj este campioana României pentru a șasea oară în istorie. 2008, 2010, 2012, 2018, 2019 și 2020 sunt anii în care trupa din Gruia a câștigat cel mai important trofeu din Liga 1.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Se schimbă buletinele: Cardul de sănătate, inclus în noua carte electronică de identitate. Legea, promulgată de Iohannis

Publicat

carte-de-identitate

Legea prin care vor putea fi eliberate cărți de identitate electronice a fost promulgată de președintele Klaus Iohannis. După introducerea cărții electronice de identitate nu va mai fi folosit cardul de sănătate.

Actul normativ prevede modificarea mai multor acte normative referitoare la evidenţa persoanelor şi actele de identitate ale cetăţenilor români, în sensul asigurării condiţiilor necesare pentru ca titularul unui document electronic să se autentifice online, pentru a beneficia de diverse servicii electronice – bancare, fiscale, sociale, financiare, educaţie etc.

Legea mai prevede instituirea unei excepţii de la regula eliberării actului de identitate începând cu vârsta de 14 ani. Astfel, opţional, numai la solicitarea părinţilor/reprezentanţilor legali se poate elibera o carte de identitate simplă sau o carte electronică de identitate, indiferent de vârsta copilului.

O altă prevedere a legii este punerea în circulaţie a unui nou document de identificare, astfel încât să asigure cetăţenilor garanţii suplimentare de securitate, iar instituţiilor de drept public sau privat certitudinea că persoana care prezintă actul de identitate este titularul datelor de identificare înscrise pe respectivul document.

Ce date vor fi eliminate din cip

Actul normativ mai prevede modificarea conceptului anterior privind conţinutul de date al cărţii electronice de identitate, prin eliminarea din cip a informaţiilor referitoare la calitatea de asigurat în sistemul public al asigurărilor sociale de sănătate, astfel încât în viitorul document electronic de identitate să fie înscrise numai datele de identificare ale titularului, certificatul emis de MAI, înscris într-un singur cip, va asigura “funcţionalitatea” de card de sănătate.

Legea stipulează şi posibilitatea de a opta pentru eliberarea unei cărţi electronice de identitate sau a unei cărţi de identitate simple, care nu va conţine niciun cip, precum şi stabilirea unor termene de valabilitate a actelor de identitate, în funcţie de vârsta titularului, în scopul surprinderii modificărilor fizionomiei titularului.

Perioada de valabilitate a cărţii de de identitate provizorie este de 45 de zile, mai prevede proiectul.

Părinţii pot solicita un act de identitate pentru copii, indiferent de vârstă

Potrivit legii, “prin act de identitate se înţelege cartea de identitate, cartea de identitate simplă, cartea electronică de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate”.

Opţional, se poate elibera carte de identitate simplă sau carte electronică de identitate înainte de împlinirea vârstei de 14 ani, la solicitarea unuia dintre părinţi, a reprezentantului legal, a persoanei desemnate din cadrul serviciului social, public sau al unui organism privat acreditat, destinat protecţiei speciale a copilului, separat temporar sau definitiv de părinţi, unde se află minorul, sau a persoanei căreia i-a fost dat în plasament copilul.

Cartea electronică de identitate permite titularului autentificarea în sisteme informatice ale Ministerului Afacerilor Interne şi în sisteme informatice ale altor instituţii publice sau private, precum şi utilizarea semnăturii electronice, în condiţiile legii.

Prin autentificare se înţelege procedura prin care i se permite unei persoane ce posedă legal un anumit set de date create în acest scop să se identifice într-un sistem informatic, în interes propriu sau în relaţia sa cu persoane juridice de drept public ori de drept privat.

De la data realizării condiţiilor tehnice pentru eliberarea cărţii electronice de identitate, cartea de identitate simplă şi cartea electronică de identitate se eliberează:

* cu valabilitate de 2 ani, pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 0 şi 14 ani;

* cu valabilitate de 4 ani, pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani;

* cu valabilitate de 10 ani, după împlinirea vârstei de 18 ani;

* cu valabilitate nelimitată, după împlinirea vârstei de 60 de ani, pentru cartea de identitate simplă.

De la data realizării condiţiilor tehnice pentru eliberarea cărţii electronice de identitate, cetăţenii români pot opta pentru eliberarea: unei cărţi electronice de identitate sau a unei cărţi de identitate simple, se arată în lege.

Cartea de identitate simplă conţine date în format tipărit şi în format inscripţionat prin tehnici speciale, precum şi elemente de particularizare şi de siguranţă.

După personalizarea şi transmiterea cărţii electronice de identitate şi a cărţii de identitate simple la autoritatea competentă să le elibereze toate datele stocate în bazele de date de producţie se şterg imediat prin procedură automată şi ireversibilă.

Cetăţenii români cu domiciliul în România aflaţi temporar în străinătate pot depune cerere pentru eliberarea actului de identitate la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din străinătate, în cazul în care, din motive obiective, nu se pot deplasa la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu sau reşedinţă, cu excepţia cererii pentru eliberarea unei cărţi de identitate provizorii, precum şi la serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor, prin împuternicit, pe bază de procură specială autentificată la misiunea diplomatică sau oficiul consular al României din ţara respectivă.

Sursă: Agerpres

 

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Noile reguli de acordare a concediului medical pentru persoanele aflate în carantină sau izolare. Detalii de la CNAS

Publicat

Noile reguli de acordare a concediului medical pentru persoanele aflate în carantină sau izolare au fost puse în dezbatere publică de Casa de Asigurări de Sănătate.

Proiectul prevede că persoanelor pentru s-a instituit măsura carantinei sau izolării până la data intrării în vigoare a Legii nr. 136/2020, dar pentru care nu au fost emise certificatele de concediu medical în această perioadă, acestea li se pot acorda, potrivit reglementărilor: „pentru persoanele care se află în carantină sau izolare instituită până la data intrării în vigoare a prezentei legi, certificatele de concediu medical se acordă potrivit actelor normative în vigoare la data acordării”.

Pentru persoanele aflate în carantină, indiferent de locul în care aceasta a fost instituită, cât și pentru persoanele pentru care s-a impus măsura izolării, certificatele de concediu medical se eliberează de medicul de familie, pe baza documentelor eliberate de direcțiile de sănătate publică în care sunt menționate și perioadele pentru care au fost instituite măsurile de carantină sau izolare.

Începând cu data de 21 iulie 2020, după intrarea în vigoare a Legii nr. 136/2020, persoana asigurată pentru care a fost instituită măsura izolării într-o unitate sanitară beneficiază de concediu medical eliberat de medicul curant la externarea din spital. Medicul curant poate elibera concediu medical la externare până la împlinirea termenului maxim al perioadei de izolare, care decurge de la momentul internării sau pe o perioadă stabilită de acesta.

În situația în care, după expirarea concediului medical acordat la ieșirea din spital, starea de sănătate a persoanei nu permite reluarea activității, medicul de familie poate prelungi concediul medical pentru aceeași afecțiune, pe durata recomandată în scrisoarea medicală eliberată de medicul curant din spital.

În situația în care medicul curant nu a eliberat concediu medical la externare, pentru perioada în care persoana asigurată este izolată la domiciliu sau la locația declarată de aceasta, certificatul de concediu medical pentru aceeași afecțiune se acordă de medicul de familie care monitorizează starea de sănătate a persoanei prin intermediul consultațiilor medicale la distanță. În această situație, certificatul de concediu medical se eliberează după ultima zi a încetării perioadei de izolare, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la această dată.

Pentru persoanele asigurate pentru care s-a instituit măsura carantinei, în condițiile Legii nr. 136/2020, certificatele de concediu medical pentru carantină se eliberează de medicii de familie, după ultima zi a încetării perioadei de carantină, pe durata stabilită prin documentul eliberat de direcția de sănătate publică, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data încetării perioadei de carantină. Dacă perioada de carantină depășește 90 de zile, nu este necesar avizul medicului expert al asigurărilor sociale pentru  acordarea concediului medical.

sursă: cnas.ro

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Biblioteca Județeană din Alba Iulia își reia activitatea. Angajații au avut rezultate negative la testele COVID

Publicat

Reprezentanții Bibliotecii Județene ”Lucian Blaga” din Alba Iulia anunță că vor fi reluate, de marți, serviciile de împrumut de cărți, după ce toți angajații instituției au avut rezultate negative la testele COVID. Reamintim că vineri, activitatea bibliotecii a fost suspendată, după ce o angajată a fost depistată pozitiv cu noul coronavirus.

Managerul Bibliotecii, Silvan Stâncel, a transmis că întreaga echipă a bibliotecii noastre a fost testată pentru COVID-19 și că rezultatul a fost negativ pentru fiecare dintre angajați.

”Suntem bine și abia așteptăm să redeschidem porțile și activitățile de împrumut. Ne este foarte dor de toate proiectele de animație culturală pentru cei mici și cei mari și regretăm că pentru moment frumoasele întâlniri în cadrul bibliotecii nu mai pot avea loc. Privim cu realism întreaga situație, ne adaptăm și luăm cele mai bune și pragmatice decizii pentru comunitatea pe care o deservim, atât cât ne este posibil. Marți, 4 august 2020, redeschidem serviciile de împrumut și prin urmare vă așteptăm cu drag la bibliotecă pentru a împrumuta cărți frumoase, dar mai ales valoroase”, a spus Silvan Stâncel.

A fost făcută dezinfecție, vineri, în toate spațiile bibliotecii.

”Spațiile sunt dezinfectate, procedura de deservire a publicului respectă toate normele posibile și imposibile de prevenție și protecție anti-Covid, colegele bibliotecare sunt extrem de atente în acest sens, cărțile restituite intră în carantină conform legii pentru a elimina orice risc, deci totul este pregătit și vă așteptăm”, a mai spus managerul bibliotecii.

Angajata depistată pozitiv se simte bine și ”va reveni la serviciu la momentul potrivit”, a precizat Stâncel.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate