Economie
Call-center la ANRE, cu informații despre schimbarea furnizorilor de curent și gaze. Unde trebuie să sune consumatorii
Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) va da în folosinţă, de joi, un call-center pentru a veni în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate.
Numărul de telefon este 0374554265 şi poate fi apelat începând cu data de 07.01.2021, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.
„Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării, pentru a veni în ajutorul consumatorilor care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE”, au spus reprezentanţii autorităţii.
Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.
Începând cu această dată, consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%, dacă păstrează actualul contract.
Autorităţile şi specialiştii recomandă consumatorilor casnici să încheie contracte pe piaţa concurenţială, fie cu actualul furnizor, fie cu un altul, licenţiat de ANRE.
Sursă: ANRE; Agerpres
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News