Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Extinderea cimitirului din Alba Iulia și construcția unei săli de evenimente în apropiere, în consultare publică

Publicat

cimitir cetatea alba iulia 3

Primăria Alba Iulia a lansat în consultare publică documentația privind extinderea și reglementarea unei zone de servicii pentru cimitirul municipal.

Zona propusă pentru reglementarea funcțională pentru care se propune studiul este situat în intravilan, Bulevardul Încoronării, pe un teren aflat parțial în proprietatea municipiului Alba Iulia, aparținând domeniului public, parțial în proprietate privată.

Se propun două obiective:

1. Studierea posibilității extinderii cimitirului municipal Alba Iulia pe o suprafață totală de 5.800 mp, situată pe latura de vest a cimitirului, teren liber de construcții.

Necesitatea extinderii cimitirului rezultă din faptul că suprafața existentă în prezent este insuficientă pentru înhumare, ceea ce ar determina închiderea cimitirului municipal.

O posibilă extindere ar prelungi activitatea cimitirului pe o perioadă de 8-10 ani, cu costuri mai mici decât înființarea altui cimitir într-o nouă locație.

2. Zonă servicii pentru cimitirul municipal, propusă spre reglementare pe o suprafață de 3.263 mp, situată între b-dul Încoronării și strada Take Ionescu

Necesitatea reglementării unei zone de servicii rezultă urmare a disfuncționalităților determinate de lipsa unor funcțiuni specifice necesare, de situația circulațiilor auto și pietonale, de existența unui număr insuficient de parcaje în zonă, identificate ca urmare a solicitării scrise a administratorului cimitirului, întocmită în baza unui tabel de semnături a unui număr mare de cetățeni.

Se justifică astfel oportunitatea realizării unui spațiu multifuncțional compus din: sală evenimente, spații auxiliare aferente, birouri administrative, comerț specific, precum și restudierea circulațiilor pe zona respectivă și suplimentarea numărului de parcaje.

Cetățenii interesați își pot prezenta opiniile și propunerile în perioada 20 septembrie – 20 octombrie, pe site-ul Primăriei municipiului Alba Iulia sau direct la sediul instituției la camera 8, situat pe Calea Moților, nr. 5A.

Documentația poate fi consultată la sediul Primăriei Alba Iulia, la camera 4.

 

Urmăriți Alba24.ro și pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *







Dacă ți-a plăcut articolul:


ȘTIREA TA - trimite foto/video la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



Parteneri: Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro. Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax