Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

LOCURI de MUNCĂ în străinătate: Posturi vacante în Finlanda, Portugalia, Germania, Anglia. Oferta completă prin EURES


Publicat

Job, locuri de munca

AJOFM Alba a transmis oferta de locuri de muncă în străinătate, valabilă la data de 26 februarie, prin reţeaua EURES. Sunt posturi disponibile în Finlanda, Germania, Irlanda, Marea Britanie, Norvegia, Olanda, Portugalia, Slovacia, Spania, Suedia, Ungaria.

Lista posturilor vacante:

DANEMARCA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Lucrători în agricultură – culegatori de mazăre în Portugalia – 50 posturi – nu se solicită cunoaşterea unei limbi străine – 1 martie 2019

FINLANDA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Pavator – 6 posturi – cunoaşterea lb. engleze este un avantaj – 22 martie 2019

Muncitor constructor – 10 posturi – cunoasterea lb. engleze constituie avantaj – 22 martie 2019

Lucrător forestier – 5 posturi – cunostinte de baza de limba engleza – 28 februarie 2019

Lucrător forestier – 10 posturi – cunostinte de baza de limba engleza – 28 februarie 2019

Vopsitor industrial (de pulverizare umedă) – 3 posturi – cunostinte de limba engleza  nivel B1 – 1 aprilie 2019

GERMANIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Măcelar (candidaţi femei/bărbaţi) – 2 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 31 martie 2019

Electrician (f/b) – 2 posturi – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 1 martie 2019

Constructor structuri din beton armat (f/b) – 1 post – nu sunt necesare cunostinte de limba germana – 1 martie 2019

Constructor componente din beton (f/b) – 1 post – nu sunt necesare cunostinte de limba germana – 1 martie 2019

Fierar-betonist (f/b) – 1 post – nu sunt necesare cunostinte de limba germana – 1 martie 2019

Sudor MIG/MAG (f/b) – 10 posturi – constituie avantaj cunostintele de baza de limba germana – 9 martie 2019

Manipulant marfă în depozit (f/b) – 2 posturi – cunostinte de limba germană – nivel A1 – 9 martie 2019

Stivuitorist (f/b) – 2 posturi – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 9 martie 2019

Personal gastronomie de sistem (f/b) – 2 posturi – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 31 martie 2019

Specialist restaurant (f/b) – 1 post – cunostinte foarte bune de limba germana – min. nivel B2 – 31 martie 2019

Personal servire (f/b) – 3 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2/B1 – 31 martie 2019

Specialist restaurant (f/b) – 1 post – cunostinte foarte bune de limba germana – min. nivel B2 – 31 martie 2019

Personal servire (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 31 martie 2019

Receptioner (f/b) – 1 post – cunostinte foarte bune de limba germana – min. nivel B2 -31 martie 2019

Cameristă/roomboy – 1 post – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 -31 martie 2019

Bucătar (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germana – min. nivel A1 – 31 martie 2019

Manipulant marfă – 1 post – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 31 martie 2019

Şofer de autobuz – 1 post – cunostinte de limba germana – min. nivel A2 – 31 martie 2019

Mecanic instalaţii sanitare, de încălzire şi climatizare (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 31 martie 2019

Croitor decoraţiuni (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 31 martie 2019

Tehnician aparate şi sisteme electronice (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germană – min. nivel B1 – 31 martie 2019

Tehnician sondaje topografice (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germană – nivel A2 sau de limba engleza – nivel C1 – 31 martie 2019

Operator maşini şi utilaje pentru construcţii (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germană – nivel A2 – 31 martie 2019

Tâmplar (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 31 martie 2019

Tehnician electronică – sisteme de construcţii şi infrastructură (f/b) – 1 post – cunostinte de limba germană – nivel A2 – 31 martie 2019

Şofer camion pe distanţe scurte (f/b) – 4 posturi – cunostinte bune de limba engleza – 7 aprilie 2019

Mecanic în construcţii (lucrări de demolare) – 1 post – cunostinte bune de limba germana – min. nivel B1 – 31 martie 2019

Bucătar (f/b) – 1 post – cunostinte bune de limba germana – nivel B1 – 31 martie 2019

Personal întâmpinare oaspeţi (f/b) – 2 posturi – cunostinte foarte bune de limba germana – nivel B2 – 31 martie 2019

Faianţar – 1 post – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 31 martie 2019

Şofer de camion – 2 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 sau de limba engleza – nivel B1 – 19 aprilie 2019

Montator schele – 1 post – cunostinte de limba germana – nivel A1 – 5 mai 2019

Montator acoperişuri – 10 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 20 aprilie 2019

Lucrător în construcţii de drumuri şi metrou – 2 posturi – cunostinte de limba germană – nivel A2 sau cunostinte bune de limba engleză – nivel B1 – 20 aprilie 2019

Operator maşini CNC – 2 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 -20 aprilie 2019

Zidar – 3 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 20 aprilie 2019

Măcelar – 3 posturi – cunostinte de limba germana – nivel A2 – 20 aprilie 2019

Lucrător în construcţii din beton şi oţel – 16 posturi – cunostinte de baza de limba germană – nivel A1 sau cunostinte bune de limba engleză – nivel B1 – 31 mai 2019

IRLANDA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Ciontolitor tranşator carne – 25 posturi – limba engleză – nivel începător – 28 februarie 2019

Ciontolitor tranşator carne – 30 posturi – cunoaşterea limbii engleze nivel începător reprezintă avantaj – 28 februarie 2019

MAREA BRITANIE

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Infirmier – 10 posturi – engleza nivel mediu – 31 martie 2019

Farmacişti – 15 posturi – engleză – 31 mai 2019

Lucrător agricultură – 100 posturi – engleză – 20 martie 2019

Îngrijitori persoane la domiciliu – 50 posturi – engleza nivel mediu – 31 martie 2019

NORVEGIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Ghid antrenor caiac – 1 post – limba engleză – fluent; limba germană/ franceză/ spaniolă/ rusă – avantaj – 30 martie 2019

Ghid caiac – 1 post – limba engleză – fluent; limba germană/ franceză/ spaniolă/ rusă – avantaj – 28 februarie 2019

Vopsitor auto/tehnician de reparaţii – 5 posturi – limba engleză – 1 mai 2019

Dezvoltator web – 2 posturi – limba engleză – bune cunoştinţe; limba norvegiană/ suedeză/ daneză – avantaj – 1 martie 2019

Instalator industrial/ instalator de ţevi – 5 posturi – limba engleză – 24 martie 2019

Sudor TIG – 5 posturi – limba engleză – 24 martie 2019

OLANDA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Lucrători în sere cu bulbi de flori – 20 posturi – nu se solicită – 15 martie 2019

Lucrători în sere cu flori – 15 posturi – engleza conversaţional – 1 aprilie 2019

Lucrători în sere cu ardei gras – 15 posturi – nu se solicită – 1 aprilie 2019

Lucrători în sere cu roșii – 15 posturi – nu se solicită – 1 aprilie 2019

Lucrători în sere cu bulbi de flori – 20 posturi – nu se solicită – 25 martie 2019

Lucrători sezonieri la flori – 45 posturi – engleza minim conversaţional – 15 martie 2019

Muncitori necalificați în grădinărit și horticultură – 20 posturi – engleza minim conversaţional – 28 februarie 2019

Culegător sparanghel – 10 posturi – engleza sau germana minim conversaţional -1 aprilie 2019

Culegător căpşuni – 7 posturi – engleza sau germana minim conversaţional – 15 martie 2019

SLOVACIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Sticlar – 12 posturi – 31 decembrie 2019

SPANIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Tehnician – turbine eoliene – 4 posturi – limba engleză – cunoştinţe bune – 28 februarie 2019

Agricultor – 150 posturi – nu se solicită – 1 aprilie 2019

Tâmplar (reparaţii nave) – 2 posturi – limba spaniolă/ engleză – cunoştinţe de bază – 1 martie 2019

SUEDIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Operator CNC – Frezor – 4 posturi – engleza, nivel conversaţional – 30 martie 2019

Operator CNC – Strungar – 4 posturi – engleza, nivel conversaţional – 30 martie 2019

Mecanic maşini utilaje grele – 8 posturi – engleza, nivel conversaţional – 30 martie 2019

Mecanic auto – 3 posturi – engleza nivel elementar; în cadrul unităţii se vorbesc mai multe limbi – 15 martie 2019

Vopsitor auto – 5 posturi – engleza nivel elementar; în cadrul unităţii se vorbesc mai multe limbi – 15 martie 2019

UNGARIA

Ocupaţie / Nr. posturi / Limbi străine / Termen valabilitate ofertă

Măcelar-vânzător – 1 post – maghiară – 28 februarie 2019

Electrician, electrician construcţii – 2 posturi – maghiară – 28 februarie 2019

Grădinar – 1 post – 28 februarie 2019

Mecanic auto -1 – maghiara – 1 martie 2019

Manipulant mărfuri – 3 posturi – 15 martie 2019

Mecanic agricol – 5 posturi – 1 martie 2019

 



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EDUCAȚIE

Școlile se închid, dar cursurile se fac online, înainte și după alegerile locale. Anunțul premierului Ludovic Orban

Publicat

Premierul Ludovic Orban a declarat sâmbătă că şcolile care vor găzdui secţii de votare vor fi închise, însă cursurile nu vor fi suspendate, ci vor fi susţinute online.

El a precizat că o decizie privind numărul de zile în care unităţile de învăţământ vor fi închise pentru elevi va fi luată în cursul zilei de luni.

„Şcoala se va desfăşura online, o zi, două, vedem, hotărâm în cursul zilei de luni, înainte de vot şi după vot, pentru a permite dezinfectarea sălilor de clasă care vor fi localuri pentru secţiile de votare. Doar atât.

Nu se vor suspenda, ci se vor ţine orele online în sălile respective, astfel încât să se asigure dezinfecţia şi pregătirea claselor pentru primirea elevilor”, a afirmat premierul Ludovic Orban.

Premierul Orban a declarat şi vineri seara, la Reghin, că după alegerile locale va fi nevoie de cel puţin o zi pentru a asigura dezinfecţia şi pregătirea claselor în care au fost secţii de votare, dar că deocamdată nu a fost luată o decizie la nivel naţional privind desfăşurarea online a cursurilor.

„Cu siguranţă va exista o decizie unitară. Am avut deja o discuţie, dar până nu luăm decizia şi cu consultarea tuturor factorilor, Autoritatea Electorală Permanentă, INSP, Ministerul Sănătăţii, nu vreau să vă dau acum un răspuns, dar cu siguranţă vor exista zile în care se va desfăşura activitatea şcolară online, nu se vor suspenda cursurile, ci se vor desfăşura online.

Pentru că avem nevoie de cel puţin o zi pentru a pregăti localurile secţiilor de votare, în condiţiile în care ştiţi că multe localuri ale secţiilor de votare sunt în şcoli. De asemenea, vom avea nevoie de cel puţin o zi pentru a asigura dezinfecţia şi pregătirea claselor în care au fost secţii de votare pentru reprimirea copiilor”, a declarat Ludovic Orban, într-o conferinţă de presă.

Sursă: Agerpres

Citeste mai mult
Publicitate

EDUCAȚIE

”Școlile se vor închide, iar cursurile vor avea loc în scenariul roşu”. Avertismentul Federației Sindicatelor din Învățământ

Publicat

Explozia cazurilor de îmbolnăviri în tot mai multe şcoli din România va provoca închiderea a tot mai multe unităţi de învăţământ,  iar cursurile vor intra în scenariul roșu, transmite Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ (FSLI).

“Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ atrage atenţia tuturor instituţiilor statului responsabile cu buna desfăşurare a procesului instructiv-educativ din unităţile de învăţământ din România că riscăm să ajungem într-un blocaj!

Explozia cazurilor de îmbolnăviri cu noul coronavirus înregistrate în tot mai multe şcoli din România ne aduce în faţa unei situaţii pe care guvernanţii ar fi trebuit să o anticipeze: şcolile se vor închide, iar cursurile vor avea loc în scenariul roşu, respectiv în mediul online.

Din păcate, însă nici la această oră, după prima săptămână din noul an şcolar, unităţile de învăţământ nu au fost dotate cu infrastructura necesară: lipsesc din multe localităţi tabletele pentru elevi şi cadre didactice, precum şi conexiunea la internet a şcolilor. În aceste condiţii cursurile nu pot avea loc, iar elevilor li se încalcă un drept fundamental, acela de a beneficia de acces la educaţie”, potrivit comunicatului remis de FSLI.

Organizaţia sindicală a profesorilor apreciază că sute de mii de elevi sunt în pericol să nu poată participa la cursurile online.

“Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ consideră că în absenţa unui program naţional guvernamental, prin care să se asigure echipamente elevilor şi cadrelor didactice, sute de mii de elevi nu vor avea posibilitatea să participe la şcoala online.

Speranţa că autorităţile locale vor asigura aceste echipamente este deşartă, pentru că puţine sunt cele care au fondurile necesare, iar varianta ca unităţile de învăţământ să facă proiecte, prin care să achiziţioneze echipamente, este şi ea utopică.

Atragem atenţia şi asupra faptului că în alte ţări, precum Germania, cursurile au fost realuate în condiţii bune, datorită aplicării unui sistem de testare COVID-19 la nivelul unităţilor de învăţământ. În acest fel au fost depistate cazurile de persoane bolnave şi izolate de restul populaţiei şcolare”, se precizează în comunicatul FSLI.

Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ solicită implicarea Guvernului pentru rezolvarea scăpărilor legislative din cauza cărora profesorii şi elevii pot deveni victime ale coronavirusului.

“Guvernul României, cât şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Ministerul Sănătăţii trebuie să se implice pentru a remedia lacunele legislative în ceea ce priveşte protecţia copiilor şi a angajaţilor care au diferite afecţiuni şi care îi pot transforma în victime ale noului coronavirus.

Reamintim şi pe această cale faptul că în contextul actual, cadrele didactice din România sunt în linia întâi, expuse îmbolnăvirii cu COVID-19”, conform comunicatului FSLI.

Preşedintele sindicatului profesorilor, Simion Hăncescu, subliniază că din cauza lipsei de pregătire a instituţiilor statului, multe şcoli devin bombe epidemiologice.

“Din păcate, am anticipat acest scenariu pesimist: multe dintre unităţile de învăţământ devin bombe epidemiologice, pentru că instituţiile statului nu şi-au făcut treaba, deşi au avut luni bune la dispoziţie în care să aplice un plan bine pus la punct de măsuri prin care să fie protejaţi atât elevii cât şi angajaţii din sistem.

În acest context, trebuie să fie urgentată achiziţia de tablete pentru elevi şi cadre didactice, precum şi rezolvarea accesului la internet, pentru că sunt şcoli care încă nu au această facilitate.

Realitatea este crudă: ne pregătim în multe dintre şcoli de aplicarea scenariului roşu, în care cursurile vor avea loc în sistem online.

Am senzaţia însă că guvernanţii se află într-o stare de amorţeală, aflaţi probabil cu gândul doar la alegerile locale şi parlamentare. Nu ne putem bate joc de educaţia copiilor!

Pot să înţeleg situaţia anului şcolar trecut, pentru că a fost una fără precedent pentru lumea întreagă şi a apărut peste noapte, dar în multe dintre ţări, responsabilii au învăţat din perioada trecută, nu stau să caute şi acum, letargic, soluţii”, a afirmat liderul Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ, citat în comunicat. ( Agerpres)

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Cum poți cere Google Street View să îți blureze locuința în aplicație. Procedura simplă, în 6 pași

Publicat

De la apariția serviciului Google Maps, multă lume și-a simțit intimitatea invadată de expunerea străzii și a casei în care locuiește. 

Din fericire, se poate face ceva în acest sens. Mai exact. De exemplu, dacă sunteți unul dintre cei deranjați de acest lucru, puteți cere Google să vă estompeze permanent imaginea casei – lăsând doar o sugestie blurată a unei clădiri în locul ei.

Întregul proces este surprinzător de ușor.

1. Accesați Google Maps și introduceți adresa de acasă

2. Intrați în modul Street View trăgând pictograma mică galbenă în formă de om, aflată în colțul din dreapta jos al ecranului, pe harta din fața casei dvs.

3. Cu casa dvs. în vizualizare, faceți clic pe „Raportați o problemă”  (Report a problem) în colțul din dreapta jos al ecranului

4. Centrați caseta roșie de acasă și selectați „Casa mea” în câmpul „Solicitați estompare” („My home”în „Request blurring”)

5. Scrieți în câmpul furnizat motivul pentru care doriți ca imaginea să fie neclară (de exemplu, s-ar putea să fiți preocupat de problemele de siguranță)

6. Introduceți adresa de e-mail și faceți clic pe „Trimiteți”

Vezi și: FOTO: Google Street View a surprins ”la lucru” prostituatele pe Centura din Alba Iulia. Imagini sugestive

Important: asigurați-vă că blurarea casei este ceea ce doriți. Google vă avertizează că, odată ce v-a estompat casa din Street View, procedura „este permanentă”.

După ce ați apăsat „trimiteți”, ar trebui să primiți un e-mail de la Google prin care să rețineți că „examinează imaginea pe care ați raportat-o și vă va trimite un e-mail când solicitarea dvs. va fi soluționată”.

Compania poate urmări, prin e-mail, și vă poate cere să fiți mai specific cu privire la zona pe care doriți să o estompați. Dacă da, va trebui să faceți din nou întregul proces – detaliind în mod clar zona specifică a imaginii pe care doriți să o estompați.

După cum sugerează și numele, Street View, lansat în 2007, oferă o vedere la nivelul străzii în majoritatea orașelor din întreaga lume.

Imaginile sunt realizate cu ajutorul mașinilor sau al unor fotografi individuali cu echipament complex de fotografiat.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Președintele Consiliului Județean Harghita propune ca județul să renunțe la purtarea măștilor în școli și grădinițe

Publicat

Președintele Consiliului Județean Harghita, Borboly Csaba, propune ca purtarea măștii în școli generale și grădinițe să fie facultativă la nivel local.

Borboly Csaba declară că va propune Comitetului Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Harghita ca purtarea măștii în școli generale să fie facultativă la nivel local.

„ Pentru ziua de luni am propus convocarea Comitetului Județean pentru Coordonare si Conducere al Intervenției (CJCCI) Harghita, astfel încât să avem o decizie comună pentru susținerea propunerii de modificare a ordinului comun referitor la purtarea măștii în grădinițe și în clasele I-IV să fie facultativă în județele cu scenariu verde”, a spus Borboly într-o postare de sâmbătă, pe Facebook.

Anterior, acesta a mai postat și pe contul său de Facebook și un alt mesaj, în limba maghiară, în același sens.

”Vedem și simțim că purtarea unei măști la grădiniță și în clasa 1-4. cauzează probleme și probleme speciale copiilor. Se vede clar că obligația de a purta mască nu a fost cel mai bine gândită în București.

Vă rugăm să trimiteți un certificat medical, un document, o declarație, un film cu care să putem documenta că purtarea măștii este dăunătoare copiilor” a transmis acesta urmăritorilor săi.

Citește și: HARTĂ: Topul județelor cu cele mai multe infectări cu noul coronavirus, în ultimele 24 de ore. Situația în 19 septembrie

În județul Harghita, de la debutul epidemiei COVID-19 în România și până în prezent, au fost confirmate cu noul virus un număr de 876 de cazuri, din care cinci în ultimele 24 de ore.

 

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate