Connect with us
Publicitate

ACTUALITATE

Ministrul Muncii, despre legea salarizării unitare: Până la pragul de 4.000 lei salariile se dublează


Publicat

bani-leiMinistrul Muncii, Olguța Vasilescu, a transmis că încep discuțiile cu sindicatele din ordinea publică și sănătate despre legea salarizării unitare, urmând ca veniturile până la pragul de 4.000 lei să se dubleze, iar cele care depășesc acest nivel să se majoreze cu 45 la sută.

„Suntem în discuții pe legea salarizării unitare. De luni (n.r. – 6 martie) începem să avem întâlniri cu sindicatele, primele care vor intra la discuții vor fi sindicatele din ordinea publică și din sănătate”, a afirmat ministrul sâmbătă seara, la România TV, potrivit News.ro.

Întrebată dacă ar putea apărea modificări la proiectul legii salarizării unitare, în condițiile în care sindicaliștii și-ar dori anumite schimbări, Olguța Vasilescu a spus că Ministerul Muncii este deschis la orice dezbatere, dar nu vrea să modifice proiectul.

„Noi nu vrem să fie niciun fel de modificări, sigur că suntem deschiși la orice dezbatere cu sindicatele. Pe mine m-a distrat un pic faptul că au început să atace o lege pe care nici măcar nu au văzut-o până acum. Suntem deschiși tuturor discuțiilor și eu sunt convinsă că pentru cei cu salariile mici, veștile vor fi foarte bune”, a răspuns ea.

De asemenea, întrebată când va ajunge în Parlament legea salarizării unitare, Vasilescu a susținut că nu poate da un termen fix, deoarece trebuie să aibă loc o serie de discuții cu sindicaliștii.

„Nu pot să vă dau o dată concretă, pentru că trebuie să avem mai întâi discuții cu sindicatele, dar, cel mai clar, este termenul pe care îl avem și în programul de guvernare, că va trebui să fie adoptată până la data de 1 iulie anul acesta”, a completat vicepreședintele PSD.

Chestionată în continuare cu cât se vor majora veniturile potrivit noii legi a salarizării, Olguța Vasilescu a spus că „sunt mai multe praguri”.

„Până la pragul de 4.000 lei salariile se dublează, după 4.000 lei este o creștere cu 45% a salariilor, iar după pragul de 7.000 lei sunt creșteri, dar nu foarte mari”, a adăugat ministrul.

În ceea ce privește pensiile, Vasilescu a precizat că „următoarea majorare este de la 1 iulie pentru absolut toți pensionarii din România, când crește punctul de pensie la 1.000 lei”.

Confederația Națională Sindicală (CNS) „Cartel Alfa” îi solicită ministrului Muncii, Lia Olguța Vasilescu, să renunțe la separarea salariilor de indemnizații, în noua lege a salarizării, în condițiile în care indemnizațiile demnitarilor, primarilor, președinților de consilii județene ar fi raportate la salariul mediu, în timp ce restul salariilor din sistemul public sunt raportate la salariul minim.

„Stabilirea bazei de raportare a indemnizațiilor demnitarilor, primarilor, viceprimarilor, președinților de consilii județene, vicepresedinților, etc la salariul mediu, în timp celelalte salarii din sistemul public sunt raportate la salariul minim din grilă, instituie un tratament diferențiat al acestor angajați publici în raport cu ceilalți”, arată reprezentanții CNS „Cartel Alfa” într-o scrisoare deschisă adresată ministrului Muncii, Lia Olguța Vasilescu.

Comitetul Confederal al CNS „Cartel Alfa” consideră că intenția Guvernului de a separa astfel salariile de indemnizații în noua lege a salarizării unitare, care urmează să fie discutată cu sindicatele, reprezintă „o aroganță a aleșilor”.

sursa: hotnews.ro, news.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ADMINISTRATIE

Măsuri decise de CJSU Alba pentru comunele Noșlac și Sohodol. Ce restricții trebuie respectate

Publicat

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba a decis miercuri măsuri pentru comunele Noșlac și Sohodol. Acestea intră în vigoare de joi, 22 aprilie, ora 00.00.

HOTĂRÂREA nr. 110 din 21.04.2021 privind stabilirea unor măsuri de limitare și prevenire a răspândirii virusului SARS-COV-2 pe raza comunelor Noșlac și Sohodol

HOTARAREA 110 CJSU 21.04.2021

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1 Se constată rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 21.04.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei la prezenta hotărâre.

Anexa_Hotararea nr. 110 din 21.04.2021

Art. 2 (1) La nivelul comunei Sohodol unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 4 şi mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, în zilele de luni, marți, miercuri și joi în intervalul orar 22.00-05.00, iar în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 20.00-05.00, cu următoarele excepţii:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă/gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;
  • deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente;
  • deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, şi care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori decesul unui membru de familie;

Operatorii economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, își vor organiza şi desfăşura activitatea în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică în intervalul orar 0500-1800. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 0500- 2000.

În zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 1800-0500, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu. Prin excepție, în zilele de 23 aprilie 2021 și 30 aprilie 2021, activitatea se va putea organiza și desfășura în intervalul orar 2000-0500;

Unităţile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum şi operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, şi cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone îşi pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

Se suspendă activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise în domeniul sălilor de sport şi/sau fitness;

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

Măsurile stabilite la lit. k) și lit. l) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. m), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc;

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există;

(3) Centrele de vaccinare și cabinetele medicale își vor desfășura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

(4) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Art. 3 (1) La nivelul comunei Noșlac unde rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2 este mai mare de 3 şi mai mică sau egală cu 4/1.000 de locuitori, începând cu data de 22.04.2021, ora 00.00, pentru o perioadă de 14 zile, se instituie măsuri pentru diminuarea impactului riscului, astfel:

Organizarea și desfășurarea activității în cadrul cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte este interzisă;

Se interzice organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private, sau a altor evenimente culturale;

Se interzice organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, etc.) atât în spații deschise cât și închise (saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, terase, etc.);

Se interzice desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private;

Se interzice circulația în interiorul localităților pentru persoanele aflate în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii, precum și formarea unor asemenea grupuri;

Se interzice circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în intervalul orar 22.00-05.00, cu următoarele excepții:

  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistență medicală care nu poate și amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
  • deplasarea în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copilului, asistență persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori deces al unui membru de familie;

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor în interiorul clădirilor, este interzisă;

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare este permisă doar pentru persoanele cazate în cadrul acestor unități;

i) Măsurile stabilite la lit. g) și lit. h) se aplică și operatorilor economici care desfășoară activități în spațiile publice închise care au un acoperiș, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin 2 pereți, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent;

j) Pe perioada în care activitatea operatorilor economici menționați anterior este restricționată sau închisă este permisă prepararea hranei și comercializarea produselor alimentare și a băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective;

k) Prepararea, comercializarea și consumul produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice sunt permise în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu excepția celor prevăzute la lit. i), cu asigurarea unei distanțe de minimum 2 m între mese și participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, și cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, energiei și mediului de afaceri și al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor;

l) Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc este interzisă;

m) Instituțiile cu atribuții în domeniu, reprezentate în Grupa de coordonare și a comisiilor mixte de verificare a modului de respectare a măsurilor de limitare a răspândirii COVID-19, vor intensifica activitățile de verificare a respectării măsurilor de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 în zonele de risc.

(2) Măsurile dispuse la aliniatul (1) se aplică operatorilor economici/instituțiilor menționate, acolo unde acestea există.

(3) La finalul perioadei stabilite la alin. (1), sau în funcție de modificările intervenite la nivelul unităților administrativ–teritoriale în ceea ce privește rata de incidență, măsurile dispuse vor fi reevaluate.

Pentru deplasarea la centrele de vaccinare sau cabinete medicale, motivul menționat pe declarația pe proprie răspundere va fi „deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente”.

Măsurile stabilite prin prezenta hotărâre se completează cu măsurile cu caracter general stabilite prin H.G. nr. 432/2021.

Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Incidența cazurilor COVID a scăzut sub 3 în Alba. Județul, pe locul 6 în situația anunțată la nivel național

Publicat

Rata de incidență a cazurilor COVID a scăzut, miercuri, sub 3 în județul Alba. Tendința era de scădere a numărului de cazuri noi, potrivit datelor comunicate de autoritățile sanitare, la data de 21 aprilie.

Sunt și câteva excepții. Incidența a crescut ușor la Sebeș, Cugir, Aiud, Crăciunelu de Jos sau Livezile.

Vezi ALBA: 87 de cazuri COVID înregistrate în ultimele 24 de ore. Incidența actualizată în localitățile din județ, la 14 zile

TOP localități – Rata incidenței cazurilor noi COVID-19 la 14 zile (județul Alba):

Mediul urban:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19:

Ocna Mureș – 69 cazuri –  4,94 (anterior 5,01)

Câmpeni – 31 cazuri – 4,22 (anterior 4,36)

Alba Iulia – 317 cazuri – 4,14 (anterior 4,29)

Cugir – 103 cazuri – 4,01 (anterior 3,93)

Abrud – 20 cazuri – 3,82 (anterior 4,39)

Blaj – 72 cazuri – 3,46 (anterior 3,70)

Aiud – 87 cazuri – 3,42 (anterior 3,19)

Sebeș – 101 cazuri – 3,07 (anterior 2,92)

Baia de Arieș – 9 cazuri – 2,36 (anterior 2,63)

Teiuș – 18 cazuri – 2,48 (anterior 2,62)

Zlatna – 5 cazuri – 0,63 (anterior 0,63)

Mediul rural:

Localitate – cazuri la 14 zile – incidența cazurilor COVID-19

Crăciunelu de Jos – 15 cazuri – 7,04 (anterior 6,57)

Livezile – 6 cazuri – 4,96 (anterior 3,31)

Sălciua – 7 cazuri – 4,89 (anterior 5,59)

Cut – 6 cazuri – 4,71 (anterior 4,71)

Ciugud – 14 cazuri – 4,31 (anterior 4,61)

Sohodol – 7 cazuri – 4,20 (anterior 4,20)

Șibot – 9 cazuri – 3,72 (anterior 4,13)

Ighiu – 26 cazuri – 3,70 (anterior 3,84)

Stremț – 9 cazuri – 3,67 (anterior 3,67)

Noșlac – 6 cazuri – 3,31 (anterior 3,31)

Vințu de Jos – 18 cazuri – 3,26 (anterior 3,45)

Gârbova – 7 cazuri – 3,25 (anterior 2,78)

Poșaga – 3 cazuri – 3,13 (anterior 3,13)

La nivel național, județul Alba se află pe locul 6, la egalitate cu Arad, ca rată de incidență, după București și Ilfov, Cluj, Hunedoara și Brașov.

TOP național în funcție de incidența COVID:

Ilfov – 4,61

Mun. București  – 4,51

Cluj – 4,39

Hunedoara – 3,08

Brașov – 3,07

Alba – 2,99 / Arad – 2,99

Timiș – 2,94

Covasna – 2,83

Bihor – 2,77

Sibiu – 2,73

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Rechizitoriul dosarului în care este implicat directorul DSP Alba, respins definitiv de judecători. Ce spune Alexandru Sinea

Publicat

Rechizitoriul dosarului de delapidare, în care printre inculpați se află și directorul DSP Alba, Alexandru Sinea, a fost respins definitiv de magistrați. 

Mai exact, acesta a fost trimis înapoi procurorilor din Blaj, după ce magistrații au hotărât că rechizitoriul a fost ”neregulamentar întocmit”.

Decizia definitivă a fost dată de magistrații Tribunalului Hunedoara, în urma apelului făcut de mai multe părți din dosar, în  urma deciziei Judecătoriei Deva de la sfârșitul lunii ianuarie 2021.

“Nu doresc sa comentez o decizie a unei instante chiar daca îmi este oarecum favorabilă, având în vedere că Tribunalul Hunedoara a decis azi, în esența, retrimiterea rechizitoriului pentru refacere la Parchetul de pe lângă Judecatoria Blaj.

Îmi văi permite totuși sa trag o concluzie în urma sentinței de azi, și anume ca adevărul iese mereu la suprafață. Este, să zicem, o batalie caștigată, dar am toata încrederea ca voi caștiga în cele din urmă și războiul.

Ceea ce va pot spune cu siguranță este ca toată energia mea se va îndrepta și de acum înainte către îndeplinirea atribuțiilor pe care le am ca director executiv al DSP Alba”, a declarat Alexandru Sinea pentru alba24.ro.

Dosarul s-a judecat în cameră preliminară timp de luni bune.

”(…) respinge contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Judecătoria Deva şi inculpaţii Stâncel Ioan şi Sinea Dumitru Alexandru împotriva încheierilor penale din data de 08.10.2020 şi 13.01.2021, pronunţate de judecătorul de cameră preliminară din cadrul Judecătoriei Deva, în dosarul nr. 7896/221/2019/a1*. Obligă pe inculpatul Sinea Dumitru Alexandru la plata sumei de 100 lei cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de stat în calea de atac a contestaţiei.(…)  Definitivă. Pronunţată în camera de consiliu azi, 21.04.2021”, se arată în sentința pe scurt a Tribunalului Hunedoara.

Reamintim că, la sfârștitul anului 2017, în data de 12 decembrie, actualul director DSP Alba, Alexandru Sinea a fost reținut pentru 24 de ore, iar apoi plasat sub control judiciar, pentru a fi cercetat alături de alte șapte persoane, într-un dosar de delapidare, fals intelectual şi tăiere, fără drept, de arbori, cu un prejudiciu de peste 450.000 de lei.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Suspendarea permisului de conducere nu mai poate fi anulată. Decizie la Înalta Curte de Casație și Justiție

Publicat

Suspendarea permisului nu mai poate fi anulată.

Suspendarea dreptului de a conduce, alături de sancțiunea amenzii, în cazul abaterilor grave ale conducătorilor auto este dispusă, conform Codului Rutier, prin același proces-verbal prin care se aplică și amenda.

Până acum, judecătorii nu aveau o practică unitară, rămânând la latitudinea fiecăruia dacă se pronunțau asupra măsurii de suspendare a permisului.

Înalta Curte de Casație și Justiție s-a pronunțat în data de 12 aprilie 2021, printr-un recurs în interesul legii, asupra acestor aspecte aplicate în mod neunitar de către instanțele de judecată, potrivit Sindicatului Polițiștilor Europol.

Conform statisticilor elaborate de Asociația Victimelor Accidentelor de Circulație, în cursul anului 2020, în  România s-au produs 6273 de accidente rutiere grave soldate cu decesul a 1647 de persoane, 5484 fiind rănite grav, iar  2155 au fost rănite ușor.

Dintre principalele cauze ale producerii acestora, conform statisticilor putem aminti:

  • neacordare prioritate pietoni = 607;
  • depășire neregulamentară = 233;
  • conducerea sub influența alcoolului = 214;
  • neasigurare la schimbarea direcției de mers = 213;
  • neasigurare mers înapoi = 131;
  • circulație pe sens opus = 129;
  • întoarcere neregulamentară = 32;
  • nerespectare reguli trecere de cale ferată =27;
  • nerespectare semnalizare semafor = 27;
  • neasigurare schimbare bandă = 26;
  • conducere sub influența drogurilor = 5;
  • nerespectare indicatoare rutiere de obligare sau reglementare = 2.

Suspendarea dreptului de a conduce, alături de sancțiunea amenzii, în cazul abaterilor grave ale conducătorilor auto este dispusă, conform Codului Rutier, prin același proces-verbal prin care se aplică și amenda.

Iar până acum, judecătorii nu aveau o practică unitară, rămânând la latitudinea fiecăruia dacă se pronunțau asupra măsurii de suspendare a permisului.

Pentru reglementarea acestor situații, Înalta Curte de Casație și Justiție s-a pronunțat în data de 12 aprilie 2021, printr-un recurs în interesul legii, asupra acestor aspecte aplicate în mod neunitar de către instanțele de judecată.

Judecătorii nu se mai pot pronunța

Astfel, judecătorii, în momentul analizării unei contestații depuse împotriva unui proces-verbal de constatare a contravenției care include și măsura suspendării dreptului de a conduce nu se mai pot pronunța asupra proporționalității măsurii. ab24

Cu alte cuvinte, după noile reglementări, aceștia nu se mai pot pronunța cu privire la necesitatea suspendării dreptului de a mai conduce autoturisme pe drumurile publice sau nu și, prin urmare, nici nu mai pot să  înlăture sau să reducă această măsură complementară, în funcție de datele și contextul problemei.

Sursă: Sindicatul Europol

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate