Eveniment
POSTURI la instituții publice din Alba: Director la Protecția Copilului, consilieri și administratori. CONDIȚII
În această perioadă sunt organizate mai multe concursuri, pentru ocuparea unor posturi vacante, în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba
– director general (concurs organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici)
Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: asistenţă socială sau sociologie, psihologie sau ştiinţe ale educaţiei, drept, ştiinţe administrative, sănătate, economie sau management, finanţe, contabilitate: pot participa la concursul organizat pentru ocuparea postului şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 6 februarie 2019
Concurs: 20 februarie 2019, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului se vor comunica ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP și trebuie să conţină:
– copia actului de identitate;
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
– cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
– declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din București, telefon 0374/112.726, fax 0374/112.727.
Colegiul Economic „Dionisie Pop-Marţian” Alba Iulia
– administrator financiar
Condiţii: studii superioare de lungă durată sau echivalent de specialitate în domeniul financiar contabil; vechimea în specialitatea studiilor: minimum 3 ani.
Termenul limită de depunere a dosarelor: 15 februarie 2019, ora 11:00
Concurs: 18 februarie 2019, ora 09.30: proba scrisă; 20 februarie 2019, ora 09.30: proba practică; 21 februarie 2019, ora 09.30: proba interviu.
Documente:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituției din Alba Iulia, str. Octavian Goga nr. 11, telefon: 0258/811.468.
Primăria Orașului Teiuș
– consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Urbanism și amenajarea teritoriului, protecție civilă – Compartiment Cadastru
Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul cadastru și măsurători topografice.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 4 februarie 2019, ora 16:00
Concurs: 14 februarie 2019, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior
Relaţii suplimentare, la sediul Primăriei Orașului Teiuș, Str. Clujului nr. 80, telefon 0258.851.101, int. 24.
Primăria Comunei Stremţ
– consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Compartimentul buget finanțe impozite și taxe
Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; posesor permis conducere categoria B; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Concurs: 20 februarie 2019, ora 12.00: proba scrisă; 22 februarie 2019, ora 12.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare, la Primăria Comunei Stremţ, telefon 0258/848.101.
Şcoala Gimnazială Stremţ
– îngrijitor
Condiţii: studii generale sau medii; abilități, calități și aptitudini necesare postului; deprinderi practice specifice activității de curățenie /întreținere; nu necesită vechime.
Concurs: 14 februarie 2019, ora 12:30: proba scrisă; 14 februarie 2019, ora 14:30: proba interviu.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Şcolii Gimnaziale Stremţ, strada Principală, nr. 97, judeţul Alba, telefon 0258/848.123.
Primăria Comunei Şpring
– consilier clasa I, grad profesional asistent – Biroul Buget-finanţe, Contabilitate, Dezvoltare, Registru Agricol
Condiţii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una din domeniile: științe politice, științe administrative, științe ale comunicării; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an.
Concurs: 25 februarie 2019, ora 09:00: proba scrisă; 27 februarie 2019, ora 09:00: proba interviu.
– conducător autospecială – Compartiment SVSU
Condiţii: permis de conducere categoria B, C, D; studii generale; vechime în muncă.
Concurs: 13 februarie 2019, ora 10.00: proba scrisă; 14 februarie 2019, ora 10.00: proba interviu; 15 februarie 2019, ora 10.00: proba practică.
Documente necesare:
– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.
Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Şpring, str. Doştatului nr. 94, telefon 0258.765.019, e-mail: primariaspring@yahoo.com.
ALTE POSTURI:
Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba
– muncitor calificat IV – I la Serviciul Logistic – poziția 66, din statul de organizare al unității
Condiţii: absolvenți ai uneia din următoarele forme de pregătire: școală de arte și meserii/ școală profesională, cu următoarele calificări profesionale: lucrător instalator pentru construcții, instalator instalații tehnico-sanitare și de gaze, instalator instalații de încălzire centrală; sau liceul având una din următoarele calificări profesionale: tehnician instalator pentru construcții; sau școală postliceală/școală de maiștri având una din următoarele calificări profesionale: maistru instalator în construcții; minimum 2 ani vechime în muncă în calificarea profesională corespunzătoare studiilor de specialitate absolvite; absolvenți sau să urmeze după încadrare un curs de fochist autorizat I.S.C.I.R., clasa C; apt medical; apt psihologic.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 ianuarie
Concurs: 7 martie, ora 11.00 proba practică; 12 martie 2018, ora 11.00 proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obține la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba, cu sediul în Alba lulia, Piaţa Ion .C. Brătianu nr. 1 B, telefon 0258/806161, interior 20112, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00
Direcția de Asistență Socială Sebeş
– îngrijitor la domiciliu (3 posturi) la Centrul de îngrijiri la Domiciliu pentru Persoane Vârstnice
Condiţii: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în muncă – minimum 3 ani.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 31 ianuarie 2019
Concurs: 8 februarie 2019, ora 11:00: proba scrisă; 12 februarie 2019, ora 11:00: proba interviu.
Relații suplimentare se obțin la sediul Direcției de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeș, Aleea Lac nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0258/731.007.
Urmăriți Alba24.ro și pe Google News