Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Serviciul Român de Informații – SRI face angajări. LISTA posturilor disponibile și condițiile obligatorii

Publicat

sri

Angajări la Serviciul Român de Informații: SRI face în aceasta perioadă angajări. Compatibili pentru o posibilă carieră în cadrul serviciului secret sunt specialiștii în IT, traducătorii care cunosc o limbă străină de interes precum: arabă, rusă, chineză, germană sau maghiară. De asemenea, SRI mai caută chimiști, ingineri electroniști și specialiști criminaliști.  

În momentul de faţă, Serviciul Român de Informaţii caută personal pentru încadrarea unor posturi de:

  1. Ofiţeri operativi şi analişti

Pentru a putea ocupa un post din aceste domenii, candidaţii care îndeplinesc condiţiile de încadrare în Serviciul Român de Informaţii (stabilite prin Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare şi normele interne specifice) şi promovează toate etapele specifice de selecţie, se pot înscrie la ofertele de licenţă şi master profesional sau cursuri postuniversitare organizate de către Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul”.

Candidaţii care au mai urmat o formă de pregătire similară (program de studii universitare de master), cu suportarea cheltuielilor de la bugetul de stat, vor achita contravaloarea serviciilor de şcolarizare de care au beneficiat anterior la instituția de învățământ superior care a asigurat școlarizarea sau pot accesa oferta de cursuri postuniversitare a ANIMV.

Pentru încadrarea în SRI prin cursurile postuniversitare, candidaţii se vor înscrie în procesul de selecţie prin transmiterea unui CV la adresa hr@sri.ro (cu titlul „CPU ANIMV_Nume, prenume”) şi cu precizarea, în corpul e-mail-ului, a localităţii unde le este mai facilă contactarea de către un reprezentant HR al SRI.

Detalii privind cursurile postuniversitare organizate de către ANIMV vor fi comunicate candidaţilor interesaţi de către reprezentanţii HR ai SRI.

SRI face angajări. Locuri de muncă la Serviciul Român de Informații

  1. Specialişti IT&C

3.Cunoscători de limbi străine

 

Prin trimiterea CV-ului la adresa de e-mail hr@sri.ro și participarea la probele de selecție vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu cele precizate în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal care exced actrivităților de securitate națională, publicată pe site la adresa www.sri.ro/gdpr.

Toate posturile vor fi ocupate în sistem concurenţial, procesul de selecţie presupunând promovarea mai multor etape /probe eliminatorii (ordinea acestora depinde de domeniul în care se face încadrarea):

  • evaluarea CV-ului transmis la hr@sri.ro;
  • interviuri de selecţie;
  • teste de evaluare a cunoştinţelor şi competenţelor profesionale, precum şi a unor aptitudini (examinări psihologice, Assessment Center);
  • examinarea medicală;
  • verificări de securitate prevăzute de H.G. nr. 585/2002 pentru accesul la informaţii secrete de stat.

Mai multe detalii le vei afla direct de la experţii SRI de HR, pe parcursul procesului de selecţie.

1. Ca să te poţi angaja la SRI trebuie, conform legii, să îndeplineşti anumite condiţii, printre care:

-cetăţenie română şi domiciliul în ţară;

-cultură generală amplă şi capacitatea de a te exprima corect şi coerent în limba română;

-pregătire profesională în domeniul solicitat;

-stare de sănătate bună;

-cunoaştere foarte bună a cel puţin unei limbi străine, pentru încadrarea ca ofiţer;

-conduită civică şi morală corespunzătoare;

-respect faţă de valorile şi legislaţia naţională;

-loialitate faţă de ţară, principiile şi valorile democraţiei şi statului de drept;

-vârsta de cel mult 45 de ani pentru încadrarea ca militar.

-să nu fii în curs de cercetare, urmărire sau judecată penală sau să nu fi fost condamnat penal;

2. De asemenea, trebuie să ştii că există anumite abilităţi şi aptitudini care, odată probate, te pot recomanda ca eligibil:

-nivel superior de inteligenţă;

-capacitate de adaptare;

-rezistenţă la stres şi în condiţii de program prelungit;

-atenţie concentrată şi distributivă de nivel ridicat;

-perseverenţă;

-dorinţă de perfecţionare continuă;

-un bun echilibru psiho-emoţional;

-abilităţi de comunicare.

SRI face angajări: Obligaţii care îţi revin:

-să respecţi jurământul militar şi prevederile regulamentelor militare;

-să execuţi întocmai şi la timp ordinele comandanţilor şi ale şefilor, fiind responsabil de modul în care îndeplineşti misiunile încredinţate.

Cadrelor militare nu li se poate ordona şi le este interzis să execute acte contrare legii, obiceiurilor războiului şi convenţiilor internaţionale la care România este parte, în aceste condiţii neexecutarea ordinelor eliminând răspunderea penală şi/ sau civilă.

-să-ţi perfecţionezi pregătirea profesională;

-să păstrezi cu stricteţe secretul de stat şi de serviciu, precum şi caracterul confidenţial al activităţilor desfăşurate.

-Drepturi şi libertăţi interzise/ restrânse

Conform prevederilor legale, cadrelor militare ale Serviciului le este interzisă exercitarea următoarelor drepturi:
să facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice ori să desfăşoare propagandă prin orice mijloace sau alte activităţi în favoarea acestora ori a unui candidat independent pentru funcţii publice;

să candideze pentru a fi alese în administraţia publică locală, în Parlamentul României și în Parlamentul European, precum şi în funcţia de Preşedinte al României;

-să declare sau să participe la grevă.

-restrânsă exercitarea următoarelor drepturi şi libertăţi, astfel:

-exprimarea în public a opiniilor politice nu este permisă;

-exprimarea în public a unor opinii contrare intereselor României şi forţelor armate nu este permisă;

-prezentarea, în public, de informaţii cu caracter militar de către cadrele militare nu este permisă, cu excepţia celor care au atribuţii în acest sens, -potrivit normelor stabilite prin ordin al directorului instituţiei;

-aderarea la culte religioase este liberă, mai puţin la cele care, potrivit legii, contravin normelor de păstrare a ordinii publice, precum şi la cele care încalcă bunele moravuri sau afectează exercitarea profesiei;

-constituirea în diferite forme de asociere cu caracter profesional, tehnico-ştiinţific, cultural, sportiv-recreativ sau caritabil, este permisă în condiţiile stabilite prin regulamentele militare, cu excepţia formelor de asociere sindicale ori care contravin comenzii unice, ordinii şi disciplinei specifice instituţiei armatei;

-încheierea căsătoriei este liberă în condiţiile legii. Încheierea căsătoriei cu o persoană apatridă sau care nu are exclusiv cetăţenie română este condiţionată de obţinerea aprobării prealabile a conducerii Serviciului;

-participarea la mitinguri, demonstraţii, procesiuni sau întruniri cu caracter politic ori sindical este interzisă;
deplasarea în străinătate se realizează în condiţii stabilite de conducerea Serviciului.

-Cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizaţii ori societăţi comerciale.

SRI face angajări: Profilul angajatului

SRI valorizează diversitatea şi adaptabilitatea. Avem convingerea că numai aşa putem răspunde provocărilor generate de un mediu de securitate în permanentă schimbare. Credem în potenţialul superior de acţiune dat de forţa echipei formate din persoane cu istoric profesional şi social divers. De aceea, căutăm candidaţi din medii variate, cu experienţe profesionale şi personale diferite şi complementare.

Ca să te poţi angaja la SRI trebuie, conform legii şi normelor interne specifice Serviciului, să îndeplineşti cumulativ o serii de criterii generale de încadrare:

  • să ai cetăţenie română şi domiciliul stabil în România;
  • să nu fii în curs de cercetare, urmărire sau judecată penală sau să nu fi fost condamnat penal;
  • să nu faci parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice, din momentul încadrării în SRI;
  • să nu participi ca asociat unic sau direct la administrarea ori conducerea unei organizaţii sau societăţi comerciale, din momentul încadrării în SRI;
  • să fii absolvent de studii universitare, cu licenţă, al unei instituţii de învăţământ superior acreditate; pentru anumite posturi sunt necesare şi studii post-universitare iar pentru altele se cer doar studii liceale;
  • să nu fi consumat, anterior încadrării, substanţe sau amestecuri de substanţe stupefiante, psihotrope sau susceptibile a avea efecte psihoactive, aflate sub control naţional ori prevăzute în convenţiile internaţionale la care România este parte sau să nu fi desfăşurat activităţi de trafic cu astfel de produse;
  • să fii dispus ca, după încadrare, să desfăşori activităţi în orice zonă a României, potrivit nevoilor instituţiei.

De asemenea, candidaţii trebuie să facă dovada, pe parcursul procesului de selecţie, că îndeplinesc suplimentar anumite criterii specifice: pregătire profesională într-un domeniu de interes actual pentru Serviciu (experienţa efectivă de lucru în domeniul respectiv reprezintă un avantaj), inteligenţă peste medie, nivel superior de cultură generală şi competenţe lingvistice, interes pentru dezvoltare continuă şi capacitate ridicată de învăţare, o stare de sănătate, atât fizică cât şi psihică, bună (apt medical şi psihologic, conform baremelor stabilite de SRI).

Anumite posturi necesită abilităţi ridicate de relaţionare şi comunicare, de analiză şi sinteză, adaptare, creativitate, spontaneitate, responsabilitate, rezistenţă crescută la condiţii de stres.

Dacă vii în echipa noastră ai acces la numeroase drepturi oferite de statutul de militar, dar şi la beneficii adaptate nevoilor tale. Printre cele mai apreciate de colegii noştri sunt:

  • program flexibil de lucru, în funcţie de specificul activităţii;
  • acces la servicii medicale gratuite asistate de personal medical propriu, în facilităţi ale SRI;
  • decontarea chiriei în limita unui plafon maxim;
  • vouchere de vacanţă pe care le poţi utiliza oriunde în ţară;
  • acces gratuit la săli de sport proprii, precum şi tarife negociate la abonamente sportive şi servicii de recreere în mediul privat;
  • posibilitatea de a te bucura de mâncare preparată zilnic, la preţuri accesibile;
  • contracte avantajoase negociate cu instituţii bancare din România;
  • participarea la conferinţe, cursuri şi ateliere de dezvoltare personală;
  • participarea, alături de colegi, la proiecte de responsabilitate socială pentru cauze în care credem.

Calitatea de angajat SRI presupune însă şi o serie de obligaţii şi restrângerea / interzicerea unor drepturi, majoritatea determinate de statutul de cadru militar (vezi Legea nr. 80/1995), dar şi specifice Serviciului nostru (discreţie cu privire la activităţile profesionale, păstrarea secretului de stat şi de serviciu).



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

4 Comentarii

4 Comentarii

  1. Doru

    luni, 23.12.2019 at 18:08

    Cum cu cine vorbesc de angajare?

  2. Duca Loredana

    luni, 20.07.2020 at 20:34

    Buna ziua, as dori sa ma angajez la dvs la SRI

  3. Trifan elena Bianca

    miercuri, 16.09.2020 at 21:10

    Cum Procedez pt înscriere?

    • moderatorul de serviciu

      joi, 17.09.2020 at 12:49

      Cum aplici?CV şi scrisoare de intenţie pe hr@sri.ro(subiect mail: LINGVIST – Nume şi prenume)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Președintele Academiei Regale Belgiene, Yves Namur, a vizitat Casa Memorială „Lucian Blaga” din Lancrăm

Publicat

Epilog emoționant al Festivalului Internațional „Lucian Blaga” de la Sebeș: Președintele Academiei Regale de Limbă și Literatură Franceză din Belgia, academicianul Yves Namur, a vizitat Casa Memorială „Lucian Blaga” de la Lancrăm și le-a vorbit tinerilor din Sebeș despre pasiunea pentru „poetul luminii”.

Întâlnirea a fost înnobilată de prezența exegeților blagieni, doamna prof. univ. dr. Rodica Pop și poetul Horia Bădescu.

Cu această ocazie, academicianul belgian Yves Namur și-a lansat volumul de poeme, îngrijit de editura Școala Ardeleană, „Tristețea smochinului”.

Primarul Municipiului Sebeș, Dorin Nistor, și Centrul Cultural „Lucian Blaga” au oferit distincții de excelență înalților oaspeți, în semn de mulțumire și de recunoștință pentru promovarea operei belgiene în Europa.

Organizatorii evenimentului au fost: Primăria Municipiului Sebeș, Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș cu sprijinul Editurii Școala Ardeleană Cluj-Napoca.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Festivalul de Teatru „Povești” de la Alba Iulia. PROGRAMUL de vineri: Artiști de renume, concert și spectacole

Publicat

Vineri este o nouă zi a Festivalului de Teatru ”Povești” de la Alba Iulia, cu un program variat de evenimente: spectacole de teatru pentru copii și adolescenți, prezentare de carte, concert și spectacole de teatru pentru cei mari.

Festivalul de Teatru este la a XV-a ediție și în ”catalogul” festivalurilor de teatru organizate în România, cel de la Alba Iulia reprezintă o raritate.

Pentru că în cadrul acestuia publicul va putea participa atât la spectacole pentru copii, dar și la spectacole pentru adulți, cu actori renumiți.

Teatrul de la Alba Iulia este singurul teatru de păpuși din România care a reușit să organizeze un festival hibrid, atât pentru oameni mari cât și pentru copii.

Vezi: 15 – 21 mai: Festivalul de Teatru ”Povești” de la Alba Iulia. Spectacole faine, pentru oameni mari și pentru cei mici. PROGRAMUL

Program Festivalul Internațional de Teatru „POVEŞTI”- vineri, 20 mai

10:00 Micii vrăjitori, regia Vera Stoykova

Teatrul de Păpuși de Stat Varna, Bulgaria

Spectacol de teatru pentru copii non-verbal / 3+

Casa de Cultură a Studenților / 45 min.

11:00 Iepurele Alb, regia Ana Crăciun Lambru

Teatrul de Artă București

Spectacol de teatru pentru copii / 4+

Sala 67, Teatrul de Păpuși Prichindel / 50 min

12.00 Cafeaua cu tâlc

Conferinţă de presă

Art Cafe

17:00 Fără frică, regia Alexandrina Halic

Teatrul Ion Creangă București

Spectacol de teatru pentru copii / 3+

Sala 67, Teatrul de Păpuși Prichindel Alba Iulia / 40 min

18:00 Alexandrina Halic – Actrița poveste, de Ion Moldovan

Lansare de carte

Sala 67, Teatrul de Păpuși Prichindel Alba Iulia / 30 min.

18:00 – 20:00 Expoziții permanente de costume și artă plastică realizate de UNATC I.L. Caragiale București

Curator și coordonator: prof.univ.dr. Ștefania Cenean

Foaier Casa de Cultură a Sindicatelor

Foaier Casa de Cultură a Studenților

19:00 Freak Show vol.2, regia Florin Piersic jr.

One-man show / 16+

Casa de Cultură a Studenților / 2h

21.30 EMAA

Concert

Framm’s

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VINERI: Sirenele de alarmare a populației vor suna în mai multe zone din municipiul Alba Iulia

Publicat

Reprezentanții administrației locale din Alba Iulia atenționează cetățenii că vineri, 20 mai, vor avea loc lucrări de mentenanță și verificare a funcționării sistemului de alarmare publică.

Probele se vor efectua în zona centru, Partoș, Oarda de Jos și zona industrială a municipiului.

„Un astfel de exercițiu are drept scop antrenarea autorităților administrației publice locale, pregătirea populației prin cunoașterea semnificației semnalelor de alarmare, precum și verificarea funcționării sirenelor de alarmare publică.

Recomandăm cetățenilor să își păstreze calmul și să înștiințeze membri familiei despre aceste exerciții”, au transmis reprezentanții Primăriei Alba Iulia.

 Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Mai bine de jumătate din pensiile românilor au fost recalculate. Ce spune Ministrul Muncii despre creșterea pensiilor mici

Publicat

p

Ministrul Muncii şi Solidarităţii Sociale, Marius Budăi, a afirmat joi că au fost evaluate peste 2,6 milioane de dosare de pensii, din 4,8 milioane de dosare, la un eveniment de specialitate.

Întrebat dacă ar putea creşte pensiile mai mici, el a răspuns că această discuţie este neconstituţională.

„Această discuţie cu creşterea pensiilor mai mici este o discuţie neconstituţională şi am spus-o de mai multe ori. Noi vorbim de contributivitate şi vorbim de o valoare a punctului de pensie. Se majorează valoarea punctului de pensie, noi acceptăm această discuţie cu majorarea pensiilor în procent, dar pensia se majorează prin valoarea punctului de pensie.

Putem face în schimb altceva pentru pensiile mici – ceea ce am făcut în primul pachet social, de la 1.600 până la 2.200 (de lei – n. r.) şi ceea ce facem acum cu acest voucher de 50 de euro o dată la două luni, dar să creştem discreţionar numai pensiile mici nu se poate”, a menţionat Marius Budăi, la o conferinţă organizată de Blocul Naţional Sindical (BNS), împreună cu reţeaua Faire Mobilitaet, confederaţia sindicală DGB şi Friedrich Ebert Stiftung.

Totodată, el a precizat că voucherele vor fi acordate începând cu 1 iunie, anul acesta.

„Este o activitate care este în dinamică şi în continuitate şi se va desfăşura până la sfârşitul anului, 31 decembrie. Dacă va fi o singură persoană în România care nu va primi cardul acasă în luna iunie şi îl va primi pe 1 sau pe 2 iulie nu înseamnă ca banii aferenţi lunii iunie vor fi pierduţi”, a adăugat ministrul.

Poşta Română va distribui voucherele sociale pe suport electronic. 3 milioane de persoane vor beneficia de aceste vouchere

Poșta Română a semnat miercuri, 18 mai, la sediul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE), convenția pentru distribuirea voucherelor sociale pe suport electronic pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile. Documentul semnat de către ministrul de resort, Marcel Ioan Boloș și Directorul General al operatorului național de servicii poștale, Valentin Ștefan, reglementează modul în care cardurile vor fi distribuite către populație.

Distribuirea către destinatari a cardurilor va fi făcută la domiciliile beneficiarilor, într-un termen de maximum cinci zile lucrătoare de la primirea acestora din partea emitenților autorizați, întreaga perioadă de valabilitate a convenției fiind de 18 luni de la semnarea documentului.

“Prin semnarea acestei convenții, Poșta Română subliniază, încă o dată, rolul strategic pe care îl are între instituțiile statului român, realizând legăturile dintre acestea și cetățeni. Mă bucură faptul că rămânem la același nivel de încredere pentru Executivul României, prin desfășurarea acestui program extraordinar de important pentru segmentul populației care are atâta nevoie de sprijin în această perioadă grea, marcată de criza economică”, a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

Aproximativ trei milioane de persoane din categorii vulnerabile urmează să primească cardurile emise pentru programul temporar “Sprijin pentru România”, care are alocat un buget de 3,1 miliarde lei, prin bugetul MIPE și din fonduri europene nerambursabile.

sursa: agerpres.ro

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax