Contacteaza-ne si pe

ACTUALITATE

Noi tipuri de entități juridice, reglementate prin Legea economiei sociale: Întreprinderea socială și întreprinderea socială de inerție

Publicat

carnetul-de-muncaLegea economiei sociale, apărută marți, 28 iulie, în Monitorul Oficial, propune înființarea a două noi tipuri de entități juridice, întreprinderea socială și înteprinderea socială de inserție. Astfel se dorește asigurarea inserției profesionale a angajaților din grupuri vulnerabile și facilitarea accesului acestora la resursele și serviciile comunității. 

Legea nr. 219/2015 privind economia socială a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 561 de marți, 28 iulie și va intra în vigoare în 30 de zile de la publicare, adică pe 27 august.

Proiectul de lege prevede înființarea unor noi tipuri de entități juridice, întreprinderea socială și întreprinderea socială de inserție. Astfel se dorește asigurarea inserției profesionale a angajaților din grupuri vulnerabile, cum ar fi femeile, persoanele de etnie romă sau copiii institutionalizați. Documentul reglementează domeniul economiei sociale, prin care aceasta contribuie la dezvoltarea comunităților locale, la crearea de locuri de muncă și la implicarea persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile în activități cu caracter social și/sau economic.

Potrivit actului normativ, întreprinderile sociale și cele de inserție, trebuie să asigure o serie de „măsuri de acompaniament pentru inserția profesională a persoanelor vulnerabile”. Măsurile de acompaniament pot fi informarea, consilierea, accesul la formele de pregătire profesională, adaptarea locului de muncă la capacitatea persoanei, accesibilizarea locului de muncă în funcție de nevoile persoanelor și alte măsuri care au ca scop sprijinirea inserției sociale și profesionale a angajaților.

Totodată, întreprinderile trebuie să colaboreze atât cu serviciile publice de asistență socială de la nivel județean și local, cât și cu agențiile județene de ocupare a forței de muncă. De asemenea, se urmărește și colaborarea cu specialiști în domenii precum psihologie, asistență socială, pedagogie, formare profesională, ocupare, precum și medicină, medicina muncii sau economie socială.

Întreprinderi sociale și întreprinderi sociale de inserție

Potrivit legii, întreprinderile sociale pot fi societățile cooperative de gradul 1, dar și cooperativele de credit. Totodată, statutul de intreprindere socială poate fi dobândit și de asociații, fundații, casele de ajutor reciproc ale salariaților sau ale pensionarilor, societăți  agricole, precum și orice alte categorii de persoane juridice de drept privat care desfășoară activități în domeniul economiei sociale și respectă următoarele principii:

– prioritate acordată individului și obiectivelor sociale față de creșterea profitului;

– solidaritate și responsabilitate colectivă;

– convergența dintre interesele membrilor asociați și interesul general și/sau interesele unei colectivități;

– control democratic al membrilor, exercitat asupra activităților desfășurate;

– caracter voluntar și liber al asocierii în formele de organizare specifice domeniului economiei sociale;

– personalitate juridică distinctă, autonomie de gestiune și independența față de autoritățile publice;

– alocarea celei mai mari părți a profitului/excedentului financiar pentru atingerea obiectivelor de interes general, ale unei colectivități sau în interesul personal nepatrimonial al membrilor.

O întreprindere socială este obligată să comunice agenției de ocupare a forței de muncă orice modificări ale actelor de înființare sau constitutive, în termen de 15 zile de la modificare, să comunice rapoartele de activitate și situatiile financiare anuale și să publice, în termen de trei luni de la încheierea anului calendaristic, raportul social anual privind activitatea desfășurată și situațiile financiare anuale în Registrul unic de evidență a întreprinderilor sociale.

Potrivit noilor reglementari, statutul de întreprindere socială se certifică prin acordarea unui atestat de intreprindere socială. Atestatul se acordă la solicitarea persoanelor juridice mai sus menționate, pe baza actelor de înființare și funcționare. Atestatul se eliberează de către agenția județeană pentru ocuparea forței de muncă, respectiv a municipiului București, și se acordă pe o perioadă de cinci ani, cu posibilitatea prelungirii, dacă se face dovada că sunt respectate condițiile care au stat la baza acordării acestuia.

Întreprinderea socială de insertie este întreprinderea socială care are permanent, cel puțin 30% din personalul angajat aparținând grupului vulnerabil, astfel încât timpul de lucru cumulat al acestora să reprezinte cel puțin 30% din totalul timpului de lucru al tuturor angajaților.

Încalcarea acestei prevederi se sancționează cu amendă între 2.000 de lei și 5.000 de lei. De asemenea, legea precizează că întreprinderea socială de inserție are ca scop lupta împotriva excluziunii, discriminărilor și șomajului prin inserția socioprofesională a persoanelor defavorizate. Din grupurile vulnerabile fac parte persoanele sau familiile care sunt în risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situații de boală, dizabilitate, sărăcie, dependența de droguri sau alcool, sau a altor situații care conduc la vulnerabilitate economică și socială.

Documentul mai stabilește faptul că statutul de întreprindere socială de inserție se certifică prin acordarea mărcii sociale. Marca socială cuprinde certificatul care atestă statutul de intreprindere socială de inserție, cu o valabilitate de trei ani de la data emiterii, precum și un element specific de identitate vizuală care se aplică obligatoriu asupra produselor realizate sau a documentelor care demonstrează prestarea unui serviciu.

Întreprinderile sociale care utilizează marca socială peste termenul de valabilitate de trei ani vor fi sancționate cu 1.000 până la 2.500 lei.

Beneficii pentru întreprinderile sociale de inserție

Potrivit noilor reglementări, întreprinderile sociale de inserție pot fi finanțate din surse publice și/sau private, naționale ori internaționale, potrivit normelor juridice aplicabile fiecăreia dintre categoriile din care fac parte sursele de finanțare. Întreprinderile sociale de inserție beneficiază de gratuitate pentru emiterea mărcii sociale și înregistrarea în Registrul unic de evidență a intreprinderilor sociale.

Autoritatile administrației publice locale pot acorda facilități întreprinderilor sociale de inserție:

– atribuirea unor spații și/sau terenuri aflate în domeniul public al unităților/subdiviziunilor administrativ-teritoriale, în scopul desfașurării activităților pentru care le-a fost acordată marca socială;

– sprijin, în promovarea produselor realizate și/sau furnizate, serviciilor prestate ori lucrărilor executate în comunitate, precum și în identificarea unor piețe de desfacere a acestora;

– sprijin în promovarea turismului și activităților conexe acestuia, prin valorificarea patrimoniului istoric si cultural local;

– alte facilități și scutiri de taxe și impozite acordate de autoritățile administrației publice locale, în condițiile legii.

În scopul asigurării informațiilor necesare, corecte și complete cu privire la situația și evoluția domeniului economiei sociale la nivel național se înființează Registrul unic de evidență a întreprinderilor sociale, care va fi administrat de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă:

Angajatorii sunt obligați să transmită documentele care atestă apartenența la grupul vulnerabil agențiilor de ocupare a forței de muncă în termen de cinci zile de la data la care se demonstrează că persoana angajată aparține grupului vulnerabil. Lipsa acestor documente atrage după sine sancțiunea cu amendă de la 1.000 de lei la 2.500 de lei.

În termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei legi, Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice va elabora normele metodologice de aplicare, care se aprobă prin hotărâre a Guvernului. Cum legea urmează să intre în vigoare pe 17 august, Executivul va trebui să aprobe normele de aplicare până la 16 octombrie.

sursa: avocatnet.ro

ȘTIREA TA - Evenimentele nu se întâmplă doar în fața reporterilor profesioniști. Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite să vadă și alții ceea ce tu ai trait "live". Poți trimite prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate

ACTUALITATE

Bărbat din Sebeș, urmărit internaţional pentru infracțiuni la regimul rutier, REȚINUT de polițiștii din Alba

Publicat

Un bărbat din Sebeş,  pe numele căruia autorităţile germane au emis un mandat european de arestare, pentru comiterea de infracţiuni la regimul rutier, a fost depistat de poliţiştii din Sebeş, cu sprijinul Biroului SIRENE din cadrul Centrului de Cooperare Poliţienească Internaţională al Poliţiei Române.

Potrivit IPJ Alba, la data de 19 ianuarie, poliţiştii de investigaţii criminale din cadrul Poliţie Municipiului Sebeş, sprijiniţi de poliţiştii de investigaţii criminale, l-au depistat şi reţinut pe un bărbat de 30 de ani, din Sebeş, care era urmărit internaţional.

Pe numele acestuia, autorităţile judiciare germane au emis un mandat european de arestare preventivă, fiind bănuit de comiterea de infracţiuni la regimul circulaţiei rutiere.

Pentru depistarea celui în cauză, poliţiştii au beneficiat de date şi informaţii suplimentare, obţinute prin intermediul Biroului SIRENE din cadrul Centrului de Cooperare Poliţienească Internaţională – Inspectoratul General al Poliţiei Române.

Bărbatul a fost prezentat autorităţii competente, respectiv Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia.

foto: arhivă

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Rezultate admitere la şcoala de pompieri 2018. Punctaj maxim pentru unul dintre cei 9 candidaţi din Alba

Publicat

În cadrul sesiunii speciale de admitere la şcoli M.A.I., din ianuarie 2018, organizată pentru reducerea deficitului de personal, au fost disponibile şi 300 de locuri cei care vor să devină subofiţeri ISU.

La Școala de Subofițeri de Pompieri și Protecție Civilă “Pavel Zăgănescu” Boldești au fost disponibile 300 de locuri. 9 candidaţi din Alba se află pe lista celor admişi, dintre cei 22 înscrişi. Unul dintre ei a reuşit performanţa punctajului maxim.

Rezultate candidaţi Alba:

Horea Alexandru Crişan – 100 puncte (admis) – punctaj maxim

Dalin Alexandru Lazăr – 94 puncte (admis)

Mihail Chişbac – 91 puncte (admis)

Petru Macarie – 91 puncte (admis)

Alexandru Ioan Man – 88 puncte (admis)

Călin George Cristea – 85 puncte (admis)

Raul Iulian Florea – 85 puncte (admis)

Dalin Florentin Marc – 85 puncte (admis)

Ioan Andrei Săliştean – 85 puncte (admis)

Vezi: Lista candidati admisi Scoala pompieri Boldesti 2018

În linkul de mai jos sunt rezultatele complete la admiterea MAI 2018 – şcolile de poliţie, cele de jandarmi, pompieri şi poliţie de frontieră:

ADMITERE la şcolile de agenți și subofițeri de POLIȚIE, în ianuarie 2018. MAI scoate 2.880 de locuri. LISTA

Locurile scoase la concursurile de admitere au fost comune – femei și bărbați, cu excepția celor aprobate la Școala de Subofițeri și Protecție Civilă ”Pavel Zăgănescu” Boldești, care au fost doar pentru bărbați.

Recrutarea candidaților s-a realizat, în funcție de domiciliu, respectiv reședința acestora, de către departamentele de resurse umane de la nivelul unităților teritoriale și centrale ale Inspectoratului General al Poliției Române, Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, Inspectoratului General al Jandarmeriei și Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

FOTO: Jandarmii din Alba s-au alăturat campaniei “Donează sânge! Oferă o șansă pentru viață! ”

Publicat

Programul național “Donează sânge! Oferă o șansă pentru viață! ” a debutat pentru Inspectoratul de Jandarmi Județean Alba luni, 22 ianuarie, la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba. Programul, iniţiat de Centrul de Transfuzie Sanguină Alba, Asociația React și Fundația Vodafone România este cel mai amplu program național de donare de sânge implementat până în prezent în România, iar acestuia i s-a alăturat şi Jandarmeria Alba. Câteva zeci de jandarmi din judeţul Alba şi-au anunţat deja intenţia de a participa la campanie.

Donarea de sânge este un profund act umanitar faţă de semeni, este un gest nobil de ajutor al omului aflat în suferinţă. Oricine poate avea nevoie într-un anumit moment al vieţii sale de o transfuzie de sânge ca urmare a unor accidente sau a unor boli soldate cu pierderi masive de sânge. Donarea de sânge nu poate fi înlocuită de niciun fel de tratament, are un maximum de eficienţă şi poate duce la salvarea multor vieţi.

Pornind de la considerentele de mai sus, în perioada 22 – 23 ianuarie, câteva zeci de jandarmi din judeţul Alba vor participa la Programul național “Donează sânge! Oferă o șansă pentru viață!”. Astăzi, încă de la primele ore ale dimineţii, aproximativ 15 angajaţi ai Jandarmeriei Alba s-au prezentat la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba şi au donat sânge.

Mâine exemplul lor va fi urmat şi de alţi colegi care au înţeles importanţa acestui demers ce vizează rezolvarea crizei acute de sânge cu care se confruntă spitalele din România.

De-a lungul anilor, Jandarmeria Alba s-a implicat în multe proiecte umanitare care, printre altele, au vizat inclusiv donarea de sânge. Mulţi dintre angajaţi donează sânge periodic şi, mai mult, au sprijinit de fiecare dată Centrul de Transfuzie Sanguină Alba atunci când acesta s-a confruntat cu un deficit la unele grupe rare de sânge.

Citește mai departe
Publicitate

AIUD

O femeie a fost găsită fără viaţă într-o casă cuprinsă de flăcări în satul Măgina, lângă Aiud

Publicat

O femeie şi-a pierdut viaţa şi un bărbat a fost rănit într-un incendiu izbucnit, luni, în jurul amiezii, în localitatea Măgina.

O casă din localitate a fost cuprinsă de flăcări. Pompierii au intervenit cu două autospeciale şi o ambulanţă SMURD.

UPDATE: Potrivit ISU Alba, în locuinţă a fost găsit corpul neînsufleţit al unei femei în vârstă de 93 de ani şi un bărbat de 83 de ani, conştient.

Revenim cu amănunte.

 

Citește mai departe
Publicitate

ADMINISTRATIE

POSTURI la DGASPC Alba, primării, şcoli şi alte instituţii publice din judeţ. Condiţii şi detalii concursuri

Publicat

În perioada ianuarie-februarie, se organizează mai multe concursuri pentru ocuparea unor posturi vacante în instituţii publice din judeţul Alba. Candidaţii interesaţi de aceste locuri de muncă trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante şi condiţii de participare la concurs:

Primăria Municipiului Alba Iulia

șofer – Serviciul public Administrarea patrimoniului local – Biroul deservire generală

Condiţii: studii medii; vechime în specialitate necesară – minimum 3 ani; permis de conducere categoria B.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 2 februarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3 A; Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

consilier clasa I, gradul superior – Direcţia Venituri – Biroul urmărire impozite taxe locale persoane fizice şi juridice.

Condiţii: studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL) – ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 30 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 13 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Centrul Naţional de Informare şi Promovarea Turistică Municipiul Alba Iulia (Primăria Alba Iulia)

– consilier (agent turism), gradul debutant

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): istorie, ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau filologie (DL): limbi modeme aplicate; vechimea în specialitatea studiilor necesare: -; curs de agent de turism/ghid. absolvit cu certificat de calificare profesională recunoscut de M.M.F.P.S.P V, şi M.E.N.; cunoştinţe de: Word, Excel, Power Point, Internet; cunoştinţe de minimum o limbă de circulaţie internaţională nivel avansat; constituie un avantaj cunoaşterea unei a doua limbă de circulaţie internaţională nivel avansat

Data limită pentru depunerea dosarelor: 23 ianuarie 2018, ora 15.00

Concurs: 6 februarie 2018, ora 11.00 proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

şef serviciu – Direcţia urbanism, amenajarea teritoriului – Serviciul autorizări

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă: ştiinţe inginereşti – domeniile de licenţă – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, inginerie geologică, inginerie geodezică, inginerie mecanică, inginerie industrială, ingineria materialelor sau inginerie şi management şi în domeniile de licenţă – arhitectură şi urbanism; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi intr-o funcţie publică de clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC (pentru deţinătorii certificatului E.C.D.L. complet, se va echivala proba suplimentară pentru testarea cunoştinţelor de nivel mediu); 14 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia Doamnelor”, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

consilier clasa I, gradul principal, la Direcţia de Asistenţă Socială, Serviciul beneficii sociale şi evaluare primară, Compartiment financiar contabilitate

Condiţii: studii universitate de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termen limită de depunere a dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 11.00: proba suplimentară eliminatorie de testare a cunoştinţelor de operare PC – la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, Alba Iulia; 8 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse “Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia; data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

şef birou – Direcţia venituri – Biroul constatare, impunere persoane fizice

Condiţii: studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): ştiinţe economice, ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 2 ani; cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 15 ianuarie 2018, ora 15:00

Concurs: 30 ianuarie 2018, ora 11.00: proba scrisă (Centrul de resurse, Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia); data și ora interviului va fi comunicată ulterior.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din str. Calea Moţilor nr. 5A, telefon: 0372/586.473.

 

 

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba

– şef serviciu la Achiziţii, Patrimoniu, Tehnic şi Administrativ

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de cel puţin 2 ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 7 februarie 2018, ora 16.00

Concurs: 20 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare: Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba din Alba Iulia, telefon: 0258/818.266, interior 115 sau mobil 0755/069.660.

 

Serviciul Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud

– referent, clasa III, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Economic, Tehnic, Investiţii – Compartiment Casierie, Încasări Venituri

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 5 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 15 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local Aiud, din str.Tribun Tudoran nr. 9, județul Alba, telefon 0258/861.593 interior 13.

 

Primăria Municipiului Blaj

– medic specialist la cabinet medical şcolar

Condiţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, membru al Colegiului Medicilor din România, autorizaţie de liberă practică sau certificat de membru al Colegiului Medicilor, vizat pentru anul în curs.

Data limită de depunere a dosarelor: 1 februarie 2018

Concurs: 9 februarie 2018, ora 10.00 proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 14.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

 

Liceul Tehnologic „Ştefan Manciulea” Blaj

– administrator patrimoniu cu 0,5 normă (post temporar vacant, perioadă determinată)

Condiţii: nivelul studiilor – medii cu diplomă de bacalaureat/studii superioare; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: la studii medii – 3 ani vechime, la studii superioare – nu se solicită.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 16.00

Concurs: 6 februarie 2018, ora 09.00: proba scrisă; 7 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Liceului Tehnologic „Ştefan Manciulea” din Blaj, Piaţa 1848 nr. 3, judeţul Alba, telefon: 0723/549.624.

 

Primăria Comunei Galda de Jos

– administrator public (funcţie temporar vacantă, perioadă determinată)

Condiţii: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI) ştiinţe economice, ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, sau ştiinţe inginereşti; vechimea minimă necesară în specialitatea studiilor absolvite este de 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 25 ianuarie 2018

Concurs: 8 februarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 9 februarie 2018, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Galda de Jos, nr. 90, județul Alba, telefon 0258/846.032 în intervalul orar 08.00 – 15.00.

 

Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” Unirea

– îngrijitor (0,5 normă)

Condiţii: nivelul studiilor: medii; nu necesită vechime.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31 februarie 2018, ora 14:00

Concurs: 13 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 13 februarie 2018, ora 12:00: proba practică; 13 februarie 2018, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Avram Iancu“, Unirea, cu sediul în comuna Unirea, str. Avram Iancu nr. 69. judeţul Alba, telefon 0258/876.108

 

Primăria Oraşului Abrud

– consilier, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Administraţie publică locală, registratura, arhivă

Condiţii: nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative; vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 9 ani.

Concurs: 15 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519.

 

ALTE POSTURI

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba

operator controlor date III -I la Serviciul Rutier – Sistematizare, control tehnic, legalitatea transporturilor şi suport, poziţia 127 din statul de organizare al unităţii.

Condiţii: absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat; absolvenţi de curs operare calculator; apţi medical, psihologic; să deţină/să obţină autorizaţie de acces la informaţii clasificate „Secrete de serviciu”.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 ianuarie 2018

Concurs: 2 martie 2018, ora 12.00 proba scrisă; 7 martie 2018, ora 12.00 proba interviu.

– muncitor calificat IV – I (bucătar) la Serviciul Logistic – Administrarea patrimoniului imobiliar şi intendenţă – Popotă, poziţia 72 din statul de organizare al unităţii.

Condiţii: absolvenţi de studii generale; absolvenţi a uneia din următoarele forme de pregătire: absolvent de şcoală de arte şi meserii/şcoală profesională, domeniul turism şi alimentaţie, calificare bucătar sau absolvent al unui curs de calificare în meseria de bucătar; apţi medical şi psihologic.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 26 ianuarie 2018

Concurs: 2 martie 2018, ora 11.00 proba practică; 7 martie 2018, ora 11.00 proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Alba, eu sediul în Alba lulia, Piaţa Ion .C. Brătianu nr. 1B, telefon 0258/806161, interior 20112, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00

Citeşte şi ANGAJĂRI din SURSĂ EXTERNĂ la POLIŢIE. Peste 700 posturi scoase la concurs în Alba şi în ţară. ÎNSCRIERI

Clubul Sportiv Şcolar Blaj

– administrator financiar  (0,5 normă)

Condiţii: nivelul studiilor – superioare; vechime în specialitate – minimum 3 ani.

Concurs: 31 ianuarie 2018, ora 10.00 – proba scrisă; 2 februarie 2018, ora 10.00 – proba practică; 6 februarie 2018, ora 10.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Clubului Sportiv Şcolar Blaj, telefon: 0258/710.427

Primăria comunei Jidvei

referent, clasa III, gradul profesional debutant la Compartimentul Cadastru fond funciar.

Condiţii: studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 26 ianuarie 2018, ora 9.00

Concurs: 12 februarie 2018, ora 10:00: proba scrisă; 16 februarie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Jidvei din Satul Jidvei, Județul Alba, str. Perilor nr. 15, telefon 0732.145.832.

Şcoala Gimnazială „Horea“

– administrator financiar – 0.5 normă.

Condiţii: nivelul studiilor – studii superioare în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concurs: 30 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 31 ianuarie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Şcoala Gimnazială „Horea“, cu sediul în Horea, strada Nicola Vasilşc Ursunr. 22, judeţul Alba, tel. 0765202700.

Liceul Tehnologic „Ţara Moţilor“Albac

– administrator patrimoniu (perioadă determinată, 29.01.2018 – 30.01.2018)

Condiţii: studii superioare economice cu diplomă de licenţă; cunoştinţe de operare PC; minimum 2 ani vechime în domeniu economic.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 25 ianuarie 2018, ora 13:00

Concurs: 29 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă; 30 ianuarie 2018, ora 14.00: proba practică; 30 ianuarie 2018, ora 17.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la Liceul Tehnologic „Ţara Moţilor“, comuna Albac, judeţul Alba, telefon 0258700768

Unitatea Militară 02401 Alba Iulia

– administrator financiar I

Condiţii: studii medii, cu o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 29 ianuarie 2018, ora 12.00

Concurs: 7 februarie 2018, ora 08.30: proba scrisă; 9 februarie 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Unitatății Militare 02401, Alba Iulia din Ministerul Apărării Naţionale, Alba Iulia, Bd. Revoluţiei nr. 25, telefon 0258/834.010, interior 123.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate