Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

ANGAJĂRI la STAT. POSTURILE vacante în instituții publice din județul Alba. Calendarul concursurilor și condiții

Publicat

În această perioadă, în județul Alba sunt vacante mai multe posturi în instituții publice.

Candidații interesați de ocuparea acestora trebuie să îndeplinească unele condiții, privind studiile, vechimea de muncă și alte cerințe.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

POSTURI VACANTE:

ALBA IULIA

Casa de Asigurări de Sănătate Alba

– director general

Condiții: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/ competențe/ master/ doctorat (dovedite prin acte); vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens); activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani; recomandare de la ultimul loc de muncă; curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată; candidații vor prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale de sănătate; să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială); să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor; să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au. fost amnistiate sau grațiate); să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal; să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă; să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 20 aprilie 2021, ora 17.00

Concurs: 6 mai 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență București din București. Splaiul Independenței nr. 169; data și ora interviului va fi comunicată ulterior – la sediul C.N.A.S. din București, Calea Călărașilor nr. 248, bl. S19, sectorul 3.

Relaţii suplimentare se pot obţine la la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba.

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba

– consilier cadastru gradul I la Serviciul Cadastru – Birou Avize și Recepții

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, domeniul cadastru/topografie; vechime în muncă: 3 ani și 6 luni, în specialitatea cadastru sau topografie.

consilier debutant (2 posturi) la Serviciul Publicitate Imobiliară – Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Alba Iulia

Condiții: studii superioare, absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă – 0 luni.

consilier debutant la Biroul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Blaj

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă – 0 luni.

consilier debutant la Biroul Juridic Resurse Umane, Secretariat și Petiții

Condiții: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, vechime în muncă – 0 luni.

consilier II la Biroul Economic

Condiții: studii superioare de lungă durată în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă – 6 luni, în specialitatea economic

consilier IA la Biroul Economic

Condiții: studii superioare de lungă durată în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență; vechime în muncă – 6 ani și 6 luni, în specialitatea economic.

Data limită pentru depunerea dosarelor (etaj 2, biroul 215): 14 aprilie 2021, ora 16.30

Concurs: 22 aprilie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, etaj 2, Palatul Apor; 28 aprilie 2021, ora 10:00: proba interviu – la sediul O.C.P.I. Alba, camera de consiliu, Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59.

Relaţii suplimentare, la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, telefon 0258/813.170, int. 118, mobil: 0747/092.741.

Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată” Alba Iulia

– îngrijitor grupă învățământ preșcolar

Condiții: studii generale sau medii, vechime – minimum 5 ani, cursuri de igienă absolvite sau dovada înscrierii la curs, abilități, calități și aptitudini necesare: persoană serioasă, stabilă emoțional, responsabilitate și corectitudine, să cunoască și să poată identifica materialele de curățenie de bază, necesare în activitatea de curățenie; să aibă deprinderi practice specifice activității de curățenie.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 aprilie 2021, ora 10.00

Concurs: 20 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă; 20 aprilie 2021, ora 11.00: proba practică

Relații suplimentare se pot obține la Grădinița cu Program Prelungit „Dumbrava Minunată”, Alba Iulia, cu sediul în str. George Barițiu nr. 8, județul Alba, tel. 0786.912.307

Casa Corpului Didactic Alba – Alba Iulia

– administrator financiar (0,5 normă)

Condiții: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic; vechime minimum 3 ani în domeniul financiar-contabil; competențe digitale; Word. Excel, programe de contabilitate.

Concurs: 20 aprilie 2021, ora 09.00 – proba scrisă; 26 aprilie 2021, ora 09.00 – proba practică; 26 aprilie 2021, ora 11.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare, la Casa Corpului Didactic Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 7, județul Alba, telefon 0285.826.147.

AIUD

Spitalul Municipal Aiud

– director financiar-contabil



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.


Publicitate

EVENIMENT

Cum își pot vedea elevii, lucrările de la BAC 2022. Model de cerere: unde și când trebuie depusă

Publicat

sediul ISJ Alba

Elevii care au susținut probe la BAC își pot vizualiza lucrările în 12 și 13 iulie, dar, atenție, cererile trebuie depuse în perioada 4-5 iulie (luni și marți) la unitățile de învățământ care au fost centre de examen. 

Elevii își vor putea vedea lucrările scanate după corectarea de către profesori și le vor primi în format fizic.

Model de cerere pentru vizualizarea lucrărilor la Bacalaureat, aici.

Potrivit Edupedu.ro, în completarea cererii, acolo unde sunt lăsate spațiile pentru probele la care candidații vor să vizualizeze lucrările, în primele spații trebuie completate literele probelor, iar în al doilea spațiu disciplinele.

Probele sunt următoarele, conform metodologiei:

proba E.a) probă scrisă la limba şi literatura română;

proba E.b) probă scrisă la limba şi literatura maternă;

proba E.c), matematică sau istorie;

proba E.d), fizică, chimie, biologie sau informatică ori geografie, filosofie, logică şi argumentare, economie, psihologie şi, după caz, sociologie.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO Doi pompieri din Alba, în misiunea de sprijin a României pentru Grecia. Proiect pilot de pregătire pentru incendiile de vară

Publicat

Doi subofițeri de la ISU Alba, dintr-un total de 28 de pompieri români participă de sâmbătă la o misiune de sprijin pentru colegii lor din Grecia, țară care s-a confruntat anul trecut cu incendii masive de vegetație. 

Din Alba, la misiune participă plutonier major Andrei Brad Andrei și plutonier adjutant Alexandru.

Citește și: VIDEO: ”Dragi frați români, nu vom uita niciodată ajutorul vostru!” Populația din Grecia, impresionată de pompierii români

Personalul modulului național specializat de stins incendii de pădure trimis de România a participat sâmbătă la ceremonialul de deschidere al programului pilot de pre-poziționare, organizat în incinta Academiei de Pompieri din Atena.

La această activitate a participat o delegație din cadrul Ministerului Crizei Climatice și Protecției Civile, condusă de ministrul Christos Stylianides și viceministrul Evangelos Tournas, precum și reprezentanți din cadrul Corpului de Pompieri Eleni.

După finalizarea activității, pompierii români vor executa o recunoaștere în teren cu un efectiv constituit din 21 de forțe (3 ofițeri și 18 subofițeri) și 5 mijloace de intervenție.

Începând cu ora 11:00 modulul specializat poate fi alocat la intervenție, la solicitarea ofițerului de legătură elen.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

Alba: 9 cazuri de COVID, descoperite în ultimele 24 de ore. Situația cazurilor active, pe localități

Publicat

DSP Alba a anunțat 9 noi cazuri de COVID, descoperite în județ în ultimele 24 de ore. 4 dintre acestea sunt în Alba Iulia, 3 la Sebeș și câte unul la Aiud și Vințu de Jos. 

Cele 9 cazuri au fost descoperite în urma a 27 de teste PCR și a 134 de teste rapide.

În județ sunt în prezent 50 de cazuri active, înregistrate atât în mediul urban, cât și în mediul rural.

Lista localităților și numărul cazurilor active de COVID – 2 iulie 2022

CERU-BĂCĂINŢI 1
POIANA VADULUI 1
RĂDEŞTI 1
VALEA LUNGĂ 2
CIUGUD 2
STREMŢ 1
MUNICIPIUL BLAJ 8
CETATEA DE BALTĂ 1
SÂNTIMBRU 1
MUNICIPIUL ALBA IULIA 19
ORAŞ CUGIR 6
ŞONA 1
ORAŞ OCNA MUREŞ 3
VINŢU DE JOS 1
ORAŞ CÂMPENI 1
MUNICIPIUL SEBEŞ 1

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

MAE: Avertizare de călătorie în Bulgaria. Au fost introduse noi taxe de drum, iar cele vechi au fost majorate

Publicat

Ministerul Afacerilor Externe informează cetățenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în Republica Bulgaria că, începând cu luna iulie, au intrat în vigoare noi prevederi referitoare la taxele de drum (TOLL) pentru circulația autovehiculelor de marfă și pasageri.

Începând cu data de 1 iulie, drumurile naționale de categoria a II-a vor fi incluse în sistemul de taxare tip TOLL pentru autovehiculele de marfă și pasageri, iar cuantumul acestor taxe de drum pentru autostrăzi și drumurile naționale de categoria I va fi majorat în două etape.

Vezi și: Concediu în Bulgaria 2022: Ghid de călătorie cu mașina. La ce trebuie să fii atent acolo și cum să ieși din situații neprevăzute

Astfel, majorarea cuantumului taxelor pentru mijloacele de transport marfă și pasageri cu greutate mai mare 3,5 tone se va realiza începând cu data de 1 iulie 2022 și, respectiv, data de 1 ianuarie 2023.

Taxele pentru vinietele electronice în Bulgaria, pentru mijloacele de transport cu greutate de până la 3,5 tone, vor fi reduse cu 10% începând cu data de 1 ianuarie 2023; până la data de 31 decembrie 2022, cuantumul lor rămâne neschimbat.

A. Pentru mijloacele de transport cu greutate cuprinsă între 3,5 și 12 tone, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum până la data de 31 decembrie 2022:

• între 6 și 9 stotinci (100 stotinci = 1 leva) pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă;

• între 5 și 8 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria I;

• între 2 și 3 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria a II-a.

Pentru mijloacele de transport cu greutate cuprinsă între 3,5 și 12 tone, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum, începând cu data de 1 ianuarie 2023:

• între 10 și 13 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă;

• între 6 și 9 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria I;

• între 4 și 7 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria a II-a.

B. Pentru mijloacele de transport cu greutate mai mare de 12 tone, care prezintă 2 sau 3 osii, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum până la data de 31 decembrie 2022:

• între 16 și 20 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă;

• între 13și 17 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria I;

• între 9 și 11 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria a II-a.

Pentru mijloacele de transport cu greutate mai mare de 12 tone, care prezintă 2 sau 3 osii, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum, începând cu data de 1 ianuarie 2023:

• între 26 și 30 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă;

• între 22 și 25 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria I;

• între 19 și 23 stotinci pe kilometru parcurs pe drumurile naționale de categoria a II-a.

C. Pentru mijloacele de transport cu greutate mai mare de 12 tone, care prezintă 4 sau mai multe osii, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum până la data de 31 decembrie 2022:

• În limita a/de la 15 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs pe pe drumurile naționale de categoria a II-a pentru mijloacele de transport din categoria EURO VI, EEV și 32 de stotinci pentru mijloacele de transport din categoria EURO 0, I, II, pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă.

Pentru mijloacele de transport cu greutate mai mare de 12 tone, care prezintă 4 sau mai multe osii, în funcție de categoria acestora ecologică, se vor achita următoarele taxe de drum începând cu data de 1 ianuarie 2023:

• În limita a/de la 29 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs pe pe drumurile naționale de categoria a II-a pentru mijloacele de transport din categoria EURO VI, EEV și 43 de stotinci pentru mijloacele de transport din categoria EURO 0, I, II, pentru fiecare kilometru parcurs pe autostradă.

D. Pentru autocarele cu greutate între 3,5 și 12 tone, în funcție de categoria și clasa acestora, se vor achita următoarele taxe de drum, până la data de 31 decembrie 2022: între 1 și 5 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs, iar de la data de 1 ianuarie 2023, între 2 și 8 stotinci.

E. Pentru autocarele cu greutate de peste 12 tone, în funcție de categoria și clasa acestora, se vor achita drept taxe de drum, până la data de 31 decembrie 2022, între 2 și 6 stotinci pentru fiecare kilometru parcurs, iar de la data de 1 ianuarie 2023, între 3 și 9 stotinci.

În acest context, este subliniată importanța informării corecte a șoferilor români, a achiziționării din timp a vinietelor electronice și achitării conforme a taxelor de drum tip TOLL pentru folosirea infrastructurii rutiere publice din Bulgaria, în conformitate cu legislația în vigoare.

Toți cei interesați pot obține informații relevante, după cum urmează:

• privind vinieta electronică și taxele de drum tip TOLL – www.bgtoll.bg/ro/;

• privind situația traficului prin punctele de trecere a frontierei bulgare – www.mvr.bg/gdgp/информационен-център/пресцентър/ежедневен-трафик-по-гкпп;

• privind starea actuală a drumurilor – pe aplicația gratuită LIMA www.lima.api.bg, pe pagina de Internet a Agenției “Infrastructura Rutieră” – www.api.bg și la numărul de telefon 070013020, accesibil în regim non-stop;

• privind regimul vamal la intrarea în R. Bulgaria dinspre Turcia pe site-ul www.mae.ro/travel-conditions/3677 (Condiții de călătorie în Bulgaria, titlul Reglementări vamale) și pe site-ul Agenției “Vămi” din Bulgaria – www.customs.bg/wps/portal/agency-en/home/info-citizens;

Cetățenii români vor putea intra în Bulgaria prin orice punct de trecere a frontierei în baza documentului de călătorie valabil (carte de identitate sau pașaport electronic).

Drumul prin Bulgaria este preferat de cei mai mulți români, mai ales de cei din zona sudică a țării, datorită distanțelor mai mici.

Pe întreaga porțiune se circulă relativ bine, chiar și în lipsa autostrăzilor, dar trebuie să fiți atenți la timpii de așteptare în vămi.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Alba24 și pe Google News

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Statistici T5

Parteneri Romania24.ro, Cluj24.ro, Ardeal24,ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Alba24.ro powered by Independent Media & More. Alba24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax