Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Licitație pentru concesionarea a trei spații în Cetatea Alba Carolina. Prețurile pleacă de la 56 de euro pe lună


Publicat

Primăria municipiului Alba Iulia organizează în data de 18 iulie licitație publică deschisă în vederea concesionării a trei spații situate pe Latura de Nord a Cetății Alba Carolina. Este vorba despre două spații  din zona Ravelinului Sf. Carol și un spațiu în zona Ravelinului Sf. Capistrano. Prețul minim de pornire a licitațiilor este de 56 euro/lună pentru un spațiu în suprafață de 186,8 mp și ajunge la 479 euro/lună pentru un spațiu în suprafață de 532,2 mp.

Primăria municipiului Alba Iulia organizează licitaţie publică deschisă conform HCL nr.141/2015, 144/2015, 146/2015, conform O.U.G. nr.54/2006 şi OG nr.21/2006, la sediul Serviciului Administraţiei Domeniului Public și Priva (Alba Iulia, str. Calea Motilor, nr.7, bl. S1, sc. E – vizavi de Bancpost), în data de 18 iulie 2018, ora 10.00, în vederea concesionării spaţiilor situate în sanţurile Fortificaţiei de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina. Spaţiile sunt incluse pe Lista
Monumentelor Istorice având codul LMI 2010 AB-II-a-A-00088.

Destinaţia acestora este de spaţiu comercial şi/sau de alimentaţie publică, punct de informare turistică, spaţiu cultural polivalent, spaţiu pentru servicii turistice.

Durata concesiunii este de 25 de ani cu posibilitate de prelungire cu cel mult jumătate din perioada iniţială.

Spaţiile sunt proprietate publică a Municipiului Alba Iulia:

  • spaţiul nr. 4 indicativ (M5R1), situat în Cetatea Alba Carolina Ravelinul SF. Capistrano
    – Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 59,9EUR/lună
    – Suprafața utilă = 85,6 mp
    – Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 54,17 mii EUR (sau echivalentul în lei)
  • spaţiul nr. 7 indicativ (M7C2), situat în Cetatea Alba Carolina Contragarda Bastionul SF. Carol
    – Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 479 EUR/lună
    – Suprafața utila = 532,2 mp
    – Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 288,14 mii EUR ( sau echivalentul în lei)
  • spaţiul nr. 9 indicativ (M7R2), situat în Cetatea Alba Carolina Ravelinul SF Carol
    – Preţul minim de pornire al licitaţiei publice este de 56 EUR/luna
    – Suprafața utilă = 186,8 mp
    – Scrisoare de bonitate/sau confort în valoare de 170,48 mii EUR ( sau echivalentul în lei)

Taxa de înscriere la licitaţie este de 200 lei, prețul Caietului de Sarcini este de 100 lei, garanţia de înscriere la licitaţie reprezintă valoarea minimă a redevenţei pentru o perioadă de 6 luni.

Ofertele se redactează în limba romană și cuprind două plicuri unul exterior și unul interior şi se depun la sediul concedentului:

  • plicul exterior va cuprinde obiectul concesiunii, o fişa cu informaţii privind ofertantul și o declaraţie de participare semnată de ofertant, copie certificat de înmatriculare a societăţii şi statut, declaraţie pe propria răspundere că ofertantul nu a fost condamnat în ultimii 5 ani pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională, precum şi faptul că nu se află în situaţia de a fi în faliment ori lichidare, că în ultimii 3 ani nu şi-a îndeplinit în mod defectuos obligaţiile contractuale, certificat de atestare fiscală, bilanţ contabil, declaraţie privind cifra de afaceri pe o perioadă de 3 ani, documente (scrisoare de bonitate și/sau scrisoare de confort ) emise de banca clientului din care să rezulte capacitatea acestuia de a dispune de suma estimată aferentă spațiului pentru care se depune oferta, dovada plăţii garanţiei de participare şi a contravalorii documentaţiei, caiet de sarcini semnat și ştampilat, dovada existenţei unui cotractantecontract încheiat cu o persoana fizică sau juridică atestată sau autorizată, înscrisă în registrele Ministerul Culturii şi Cultelor privind urmărirea în timp a spaţiului
  • plicul interior conţine oferta propriu-zisă, numele (denumirea) ofertantului şi adresa acestuia, oferta propriu -zisă trebuie să cuprindă detailat toate condiţiile prevăzute în caietul de sarcini, alte obligaţii pe care ofertantul şi le asumă, precum și date tehnice și financiare referitoare la investiţie.

Valoarea redevenţei nu poate fi mai mică decât valoarea minimă stabilită de concedent.

Cumpararea Documentaţiei de Atribuire (cu caietul de sarcini inclus) se face la spaţiul Primariei, Serv. Adm.Dom.Public și Privat situat în Alba Iulia str. Calea Motilor, nr.7, bl.S1, sc.E (vis-a-vis de BANCPOST ), plata acesteia se face la Casieria Serviciului A.D.P.P., în perioada 18-22 iunie 2018, achizitionarea acestora fiind condiţie pentru acceptarea la licitaţie a ofertanţilor. Depunerea ofertelor se face în perioada 9-13 iulie 2018, pâna la ora 15, la Primăria municipiului Alba Iulia cu sediul în Alba Iulia, str. Calea Moților, nr. 5A, cam 8 (Registratura), într-un exemplar.

Fiecare participant poate depune o singură ofertă pe spaţiu.

Data limită pentru solicitarea clarificărilor este în data de 6 iulie 2018.

Pentru desfăşurarea licitaţiei este nevoie de cel puţin trei oferte valabile.

În caz de amânare a ședinţei de licitaţie, aceasta se va repeta în data de 25 iulie 2018, ora 10.

Informaţii suplimentare, la Primăria Alba Iulia sau la telefon 0258.815367. Soluţionarea litigiilor se face conform dispoziţiilor Legii Contenciosului Administrativ nr. 554/2004 cu completările și modificările ulterioare.



ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat de presă PNL Alba, Nicolae Lazea – În comuna Vadu Moţilor, am demonstrat că se poate

Publicat

Nicolae Lazea este un primar cu o bogată experienţă administrativă, un om cu soluţii clare la problemele comunităţii. De când a fost ales primar, a avut rezultate bune pentru comună, dintre care ar putea fi amintite: extinderea reţelei de iluminat public, realizarea unui teren de sport cu gazon sintetic, măsurarea şi introducerea în domeniul public al tuturor drumurilor publice şi modernizarea unor porţiuni a acestor drumuri, iar exemplele pot continua.

Alături de echipa de consilieri locali, formată din oameni buni, hotărâţi şi cu sprijinul ferm al echipei liberale de la conducerea Consiliului Judeţean Alba, primarul Nicolae Lazea a reuşit, în mandatul 2016-2020, contractarea sau finalizarea cu succes a unor proiecte importante pentru comuna Vadu Moţilor:

Reabilitarea Drumului Comunal 94, în cadrul căruia a fost asfaltată o porţiune de 5 km de drum, cuprinzând satele Popeştii de Jos, Popeştii de Sus şi Lăzeşti – proiect finalizat;
Construire sală de sport şcolară, folosită atât pentru activităţi şcolare, cât şi pentru activităţi recreative – proiect finalizat;

Construire staţii de tratare a apei şi aducţiune de apă pe 5 km. pentru alimentarea cu apă în satul Dealul Frumos, respectiv aducţiune de apă pe 3,5 km. pentru alimentarea cu apă în satul Vadu Moţilor –în implementare;
Modernizarea sistemului de iluminat public– proiect finalizat;
Reabilitarea podului Necşeşti – proiect în implementare;
Modernizare şi dotare cămin cultural – proiect în implementare;
Lucrări de înregistrare cadastrală a imobilelor – proiect în implementare;
Executarea frecventă a lucrărilor de reparaţii şi întreţinere la toate drumurile din comună.

Totodată, prin intermediul fondurilor europene nerambursabile, provenite de la Programul Naţional de Dezvoltare Rurală, se execută lucrări de reparaţii a clădirii primăriei şi se derulează procedurile de achiziţie a unui utilaj care va fi folosit în cazul situaţiilor de urgenţă.

Pentru viitorul mandat, Nicolae Lazea propune locuitorilor din Vadu Moţilor continuarea unor investiţii aflate în derulare, cât şi unele proiecte noi:

Reabilitare/ asfaltare drumuri comunale în comuna Vadu Moţilor, judeţul Alba: DC 138 Dealu Frumos – 6,4 km, DC 139 Bodeşti – 5,1 km, DC 300 Tomuţeşti – 3,6 km, DC 290 şi 289 Burzeşti – 3,2 km.
Construire capelă mortuară în comuna Vadu Moţilor, judeţul Alba.
Continuarea lucrărilor de intabulare sistematică.
Restaurare, conservare şi dotare monument sec.XVIII ”Casa Vadu Moţilor, nr.18”
Continuarea până la finalizare a obiectivelor de investiţii în derulare:

Staţie de tratare a apei şi aducţiune de apa pe 3,5 km în comuna Vadu Moţilor, judeţul Alba.
Staţie de tratare a apei şi aducţiune de apă pe 5 km în satul Dealu Frumos, în comuna Vadu Moţilor,judeţul Alba.
Reabilitare pod Necşeşti, in comuna Vadu Moţilor, judeţul Alba.
Realizare primărie in comuna Vadu Moţilor, judeţul Alba.
Întreţinerea permanentă a tuturor drumurilor comunale.

Împreună cu preşedintele Ion Dumitrel şi cu echipa PNL, Nicolae Lazea va dezvolta în continuare comuna Vadu Moţilor.

Avem nevoie şi de sprijinul consilierilor locali şi judeţeni şi de aceea vă rugăm să votaţi candidaţii de pe listele de Consiliu Local şi Consiliu Judeţean ale PNL!

Împreună, om lângă om, umăr la umăr, vom putea continua dezvoltarea judeţului!

Comandat de Partidul Național Liberal, distribuit de SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro, cod unic mandatar financiar coordonator 21200012.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Mesajul prefectului de Alba, Nicolae Albu, pentru ziua alegerilor: Să respectăm cerințele sanitare și să mergem la vot

Publicat

Prefectul de Alba, Nicolae Albu, a transmis un mesaj pentru cetățenii județului Alba, cu prilejul desfășurării alegerilor locale din 2020.

”Suntem în apropierea zilei de 27 septembrie 2020, zi când toți cetățenii cu drept de vot din județul Alba, ne alegem pentru 4 ani, aleșii locali.

Chiar dacă trecem printr – o perioadă marcată de pandemie, vă asigur că autoritățile publice au luat toate măsurile pentru ca dumneavoastră să votați în siguranță.

În acest sens, punem la dispoziție toate resursele materiale, logistice și umane de care dispunem, prioritatea noastră principală reprezentând-o siguranța și sănătatea cetățenilor.

Cu toții vom vota în siguranță, dacă respectăm regulile de protecție sanitară stabilite de către specialiști.

Totul va fi bine, dacă avem în vedere respectarea unor cerințe minime: purtarea măștii de protecție de către participanții la procesul electoral pe toată perioada în care se află în sediul secției de votare și în localul de vot, asigurarea distanțării fizice de minimum 1 metru între participanții la procesul electoral, dezinfecția mâinilor periodic, și după fiecare contact direct cu alte persoane.

Știm cu toții că participarea la vot reprezintă unul din elementele cheie ale democrației. Și pentru că respectăm democrația, ne respectăm unii pe alții și ne gândim la viitorul nostru și al generațiilor ce ne urmează.

Avem nevoie unii de alții. Iar pentru că ne pasă și vă pasă, fac un apel cald către dumneavoastră, ca în primul rând să respectaţi îndrumările și indicaţiile autorităţilor.

Cred că ţine doar de noi să respectam regulile sanitare. Atâta timp cât suntem vigilenţi și respectăm prevederile sanitare, am deplina convingere că procesul electoral se va desfășura în condiții de siguranță pentru toții participanții, atât organizatori, cât și alegători. Depinde doar de noi, să dăm dovadă de responsabilitate!

În calitate de prefect al județului Alba, vă asigur că am depus toate eforturile pentru ca alegerile locale din acest an să se desfășoare în cele mai bune condiții și în maximă siguranță.

Pe această cale, invit cetățenii județului Alba cu drept de vot să se prezinte la urne pentru a alege autoritățile administrative județene și locale pentru următorii patru ani.

Prefect Nicolae Albu

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Comunicat PNL Alba: Câmpeniul fără gropi! Modernizarea infrastructurii, prioritară pentru Cristian Dan Pașca

Publicat

Modernizarea infrastructurii din orașul Câmpeni este prioritară pentru Cristian Dan Pașca, cel care dorește o șansă pentru a administra și a dezvolta orașul.

În Planul de dezvoltare al orașului Câmpeni se află asfaltarea sau modernizarea străzilor din oraș dar și a drumurilor sătești și vicinale.

Prin proiecte integrate pe grupuri de străzi, Cristian Pașca și echipa lui vor să realizeze la Câmpeni o infrastructură demnă de un oraș european și de o adevărată Capitală a Moților.

Prioritatea zero în oraș sunt străzile din zona Muncel-Mihoiești (în perioada 2021-2022). Și celelalte străzi din Câmpeni (străzile Gării, Turzii, Libertății, Catedralei, Brătinesei, Dealului) vor intra în reparații capitale, vor fi reabilitate și modernizate, în perioada 2022-2024.

În ceea ce privește drumurile sătești, prioritatea zero este drumul către Certege și Vârși. În planul de dezvoltare sunt cuprinse și celelate drumuri către satele Botești, Dealu Bistrii, Poduri, Dealu Capsei, Florești. Drumurile care duc spre zona de munte și cele care leagă satele vor fi de asemenea reabilitate și modernizate. Soluția de finanțare este  Ministerul Dezvoltării și Lucrărilor Publice și fondurile europene.

,,Oamenii din Câmpeni și satele aprținătoare merită drumuri bune, fără gropi, asfaltate, la standarde europene. Infrasctructura este importantă atât pentru noi ca și localnici, cât și pentru dezvoltarea economică și turistică a Câmpeniului.

Este momentul să Facem ce Trebuie – Acasă la Câmpeni!

Cu toții ne dorim un oraș  cu străzi și drumuri modernizate, cu un confort urban sporit, un oraș în  care să fie valorificat potențialul turistic, istoric și cultural, un oraș  cu oameni fericiți și mândri că trăiesc în Capitala Țării Moților. Echipa mea este format din oameni capabili, oameni care doresc să muncească pentru oameni.

Împreună putem realiza o dezvoltare durabilă, pe termen lung a orașului Câmpeni. Cu proiecte fezabile, cu implicare totală, sunt coonvins că putem atrage fonduri europene de peste 20 de milioane de euro cu care să transforme Câmpeniul în orașul European al secolului 21.

Suntem oameni de cuvânt, harnici, capabili, gospodari, oameni de echipă care duc proiectele la capăt.

Și îmi permit să spun așa:

Pe Ioan Călin Andreș îl caracterizează ,,Prea multe vorbe, prea puține fapte”!

Cristian Pașca înseamnă: OM DE CUVÂNT = FAPTE!

Eu și echipa mea avem nevoie de votul dumneavoastră pentru a face din Câmpeni orașul din care tinerii și nu numai ei să nu mai vrea să plece niciodată.

Fiți alături de noi – ACASĂ LA CÂMPENI!” – CRISTIAN DAN PAȘCA

Comandat de Partidul Național Liberal, distribuit de SC INDEPENDENT SRL – portal: https://alba24.ro, cod unic mandatar financiar coordonator 21200012.

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

OFICIAL: Scandalul ”afișelor electorale” din Alba Iulia: DNA a clasat o acuzație și și-a declinat competența în dosar

Publicat

Direcția Națională Anticorupție Seriviciul Teritorial Alba Iulia a dispus o soluție de clasare, dar și una de declinare în dosarul scandalului ”afișelor electorale” din Alba Iulia. 

Mai exact, DNA Alba Iulia a dat o soluție de clasare în ceea ce privește acuczația de infracţiune prevăzută de art. 13 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie (fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere într-un partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a folosi influența ori autoritatea sa în scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani), și a declinat competenţei cu privire la săvârşirea infracţiunii de delapidare, potrivit agerpres.ro.

Odată cu declinare, dosarul s-a întors pe masa procurorilor de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, care au solicitat Inspectoratului de Poliţie Judeţean Alba să efectueze cercetări cu privire la această posibilă infracţiune.

Context

Cu câteva zile înainte de alegeri, Parchetul de pe lângă Judecătoria Alba Iulia și-a declinat competența către DNA, în cazul plângerii privind ”panourile electorale” din Alba Iulia. La scurt timp și DNA Alba Iulia și-a declinat competența și a și clasat o faptă.

CITEȘTE ȘI: Scandalul panourilor ”electorale” din Alba Iulia TRIMIS la DNA. Parchetul și-a declinat competența către procurorii anticorupție

USR Alba a făcut o plângere către autorități cu privire la o posibilă folosire a fondurilor publice pentru campania electorală a actualului viceprimar cu atribuții de primar Voicu Paul.

Mai exact, este vorba despre afișele de pe panourile informative ale Primăriei Alba Iulia (afișe care între timp au fost date jos, în urma unei decizii a BEJ), dar pe care apărea sintagma #CreștemAlba Iulia, expresie care apărea și pe materialele electorale ale candidatului PNL, Voicu Paul.

În replică Voicu Paul a declarat că panourile Primăriei Alba Iulia nu sunt din bani publici, ci au fost o sponsorizare din partea unei companii din oraș.

CITEȘTE ȘI: VIDEO/DOCUMENT Reacția lui Voicu Paul în scandalul ”afișelor electorale”din Alba Iulia: Nu sunt din bani publici

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate