Connect with us
Publicitate

ADMINISTRATIE

Şedinţă la CL Alba Iulia. S-a aprobat utilizarea sumelor din excedent bugetar pentru obiective de dezvoltare. Vezi celelalte proiecte


Publicat

Consilierii locali din Alba Iulia s-au reunit în şedinţă ordinară, marţi, 26 februarie, de la ora 13.00, cu 31 de puncte pe ordinea de zi. Printre acestea, s-a aprobat demisia din funcţia de consilier local a medicului Aurel Crişan şi preluarea locului rămas vacant de către fostul ofiţer MAI, Gheorghe Iancu (PDL). De asemenea, s-a votat procesul de elaborare a strategiei de dezvoltare a municipiului Alba Iulia în perioada 2014-2020.

Vă prezentăm proiectul ordinii de zi:

I. Proiecte de hotărâri privind:

1. Demisia domnului Aurel Crişan din funcţia de consilier local al municipiului Alba Iulia – aprobat

2. Validarea mandatului de consilier local al municipiului Alba Iulia – aprobat

3. Neacordarea de facilităţi fiscale unei persoane fizice – aprobat

4. Acordarea de înlesniri la plată a majorărilor de întârziere datorate bugetului local al Municipiului Alba Iulia de către persoanele fizice şi persoanele juridice – aprobat

5. Acordarea/neacordarea de facilităţi fiscale unei asociaţii  (Pakiv) – nu s-au întrunit voturile necesare pentru aprobare

6. Înfiinţarea Unităţii de management a subproiectului „Centrul de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii Sfânta Maria Alba Iulia” – aprobat

7. Plata cotizaţiei, pe anul 2013, a Consiliului local al municipiului Alba Iulia către Asociaţia Intercomunitară de Dezvoltare Alba Iulia – aprobat

8. Aprobarea procesului de elaborare a Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Alba Iulia 2014 – 2020aprobat

9. Participarea Municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „Agendele de strategie teritorială ale sistemelor urbane pentru oraşele mici şi mijlocii – STATUS – finanţat prin Programul Operaţional de Cooperare Transnaţională Europa de Sud Est” – aprobat

10. Participarea Municipiului Alba Iulia ca membru afiliat la Bursa Română de Mărfuriaprobat

11. Aprobarea documentaţiei tehnico-economice, faza „Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii” pentru obiectivul : „Schimbare de destinaţie din Centrală termică (CT5) în centru de consiliere şi sprijin pentru părinţi şi copii „Sfânta Maria”, în municipiul Alba Iulia” – aprobat

12. Menţinerea Hotărârii nr. 308/2012 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

13. Menţinerea Hotărârii nr. 328/2012 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia – retras de pe ordinea de zi

14. Menţinerea Hotărârii nr. 329/2012 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia

15. Aprobarea denumirii unităţilor de învăţământ şi a reţelei şcolare din municipiul Alba Iulia pentru anul 2013 – 2014 – aprobat

16. Stabilirea costului mediu lunar de întreţinere şi a contribuţiei lunare de întreţinere a persoanelor vârstnice instituţionalizate în Căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia şi/sau a susţinătorilor legali ai acestora precum şi la stabilirea nivelului alocaţiei zilnice de hrană pentru consumurile colective din Căminul pentru persoane vârstnice Alba Iulia – aprobat

17. Asocierea Municipiului Alba Iulia prin Serviciul public de asistenţă socială cu Asociaţia Filantropia Ortodoxă Alba Iulia şi încheierea contractului pentru acordarea de servicii sociale pentru susţinerea financiară a „Serviciului socio-medical de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice Alba Iulia” – aprobat

18. Modificarea şi completarea Hotărârii nr. 20/2013 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia – aprobat

19. Atribuirea denumirii unor străzi din municipiul Alba Iulia – aprobat

20. Aprobarea şi avizarea unor documentaţii de urbanism (PUD, PUZ): – aprobate

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „Amenajare teren sport, Cetatea Alba Carolina, Latura de est, contragarda Bastionului Sf. Elisabetha (lângă skate park), solicitant S.C. Capital Plus S.R.L. prin Candrea Alin – Radu”,

Art.2:  Avizează Planul Urbanistic Zonal „Amenajare spaţiu de evenimente, Cetatea Alba Carolina – Ravelinul Trinitarienilor, solicitant S.C. Mivastone SRL prin Vida Dan Andrei”,

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Amplasare post trafo pentru alimentare cu energie electrică şi iluminat public zona Alba Iulia, Miceşti, str. Gârda intersecţie cu str. Albac, solicitant Municipiul Alba Iulia.

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Spălătorie auto mobilă, Alba Iulia, continuare str. Olteniei, Bişboacă Nicolae”, conform planului de situatie anexat,

Art.5: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Exindere cabinet medical, Alba Iulia, str. Vasile Goldiş, nr. 2, BL.S1, SC.B, AP.IV/B/C/1, solicitant Rău Mircea”

Art.6: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Schimb destinaţie din locuinţă în spaţii de birou şi extindere locuinţă pentru birouri, Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 17, solicitant Topa Marina Dana”,

Art.7: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire locuinţă familială, Alba Iulia, str. Tudor Arghezi, solicitant Buga Toader”,

Art.8: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire 3 locuinţe unifamiliale în regim înşiruit, Alba Iulia, str. Ionel Teodoreanu, FN, solicitant Constantin Alin Ioan”

Art.9: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire locuinţe colective, Alba Iulia, str. Aleaa Băişoara, FN, solicitant SC Senido SRL”, conform planului de situatie anexat

Art.10: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „Construire locuinţă unifamilială, Alba iulia, str. Valea Popii, FN, solicitant Gosa Adina Ileana”, conform planului de situatie anexat

Art.11 Aprobă Planul Urbanistic Zonal „Amenajare şi construire ateliere educaţionale de dezvoltare personală a copiilor şi tinerilor în risc de abandon sau eşec şcolar, Alba Iulia, str. Valea Popii, FN, solicitant Filantropia Ortodoxă Alba”, conform planului de situatie anexat. – aprobat

Art.12 Aprobă Planul Urbanistic Zonal „Modificare reglementări PUZ aprobat cu HCL Nr.191/2011 pentru UTR – zona mixtă, Alba Iulia, str. Lalelelor, intersecţie cu str. Ion Lăncrănjan, solicitant Coşer Nicolae, Coşer Ana Monica, Grecu Maria Mihaela”, conform planului de situaţie anexat – aprobat

21. Vânzarea prin licitaţie publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Ghe. Doja, înscris în CF 89813 Alba Iulia cu nr. cad 89813 22. Vânzarea prin licitaţie publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Vasile Alecsandri, FN, înscris în CF 89804 Alba Iulia cu nr. cad 89804 23. Achiziţionarea unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Călăraşilor, nr. 10 – aprobat

24. Taxele de păşunat pentru anul 2013 în municipiul Alba Iulia – aprobat

25. Modificarea Hotărârii nr. 369/2012 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia – aprobat

26. Donaţia unui imobil (drum) situat în Bărăbanţ, Coasta lui Ijac – aprobat

27. Expertiza tehnică efectuată în Dosar nr. 5611/176/2012 aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia – aprobat

28. Parcelarea, înscrierea dreptului de proprietate a municipiului Alba Iulia şi unificarea unor terenuri situate în Alba Iulia, str. Anghel Saligni – aprobat

29. Aprobarea utilizării sumelor din excedentul bugetului local al anului 2012, ca sursă de finanţare a cheltuielilor secţiunii de dezvoltare – aprobat

30. Aprobarea criteriilor pentru repartizarea locuinţelor socialeaprobat cu modificări la criterii, ce vor fi comunicate ulterior

31. Alegerea preşedintelui de sedinţă care va conduce lucrările Consiliului local al municipiului Alba Iulia pentru perioada martie – mai 2013 – aprobat (pentru următoarele trei luni, preşedinte de şedinţă va fi consilierul Horaţiu Clepan).



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ȘTIREA TA - Dacă ești martorul unor evenimente deosebite, fotografiază, filmează și trimite-le la Alba24 prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Incendiu de vegetație în apropierea Parcului Dendrologic din Alba Iulia. Un alt incendiu a izbucnit la Vințu de Jos

Publicat

Două incendii de vegetație au izbucnit sâmbătă spre duminică noaptea.

Detașamentul de Pompieri Alba Iulia, în cooperare cu Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Vințu de Jos, a intervenit sâmbătă seară pentru lichidarea unui incendiu de vegetație uscată izbucnit pe raza comunei Vințu de Jos.

La fața locului au fost trimise 2 mașini.

În același timp, un alt incendiu de vegetație a izbucnit în zona Parcului Dendrologic din Alba Iulia, unde a fost trimisă o autoutilitară de stins incendii.

Sursă: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

EVENIMENT

FOTO: Intervenție dificilă a pompierilor, din cauza unor mașini parcate neregulamentar pe o stradă din Alba Iulia

Publicat

Reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență Alba au anunțat sâmbătă seară că mașinile de pompieri au ajuns foarte greu la un bloc din Alba Iulia, unde primiseră o alertă de incendiu. 

Motivul îl reprezintă mașinile parcate neregulamentar. 

”Detașamentul de Pompieri Alba Iulia a fost solicitat să intervina la un posibil incendiu de apartament pe str. Vasile Goldiș în municipiul Alba Iulia.

La ajungerea fortelor de intervenție la fața locului s-a constatat ca era vorba despre o tigaie uitată pe foc de proprietari, fără probleme deosebite.

Intervenția a fost în schimb îngreunată de accesul foarte dificil pe stradă din cauza mașinilor parcate neregulamentar.

Dorim sa atragem atenția prin intermediul dumneavoastră cetățenilor că din această cauza mașinile de stingere sau ambulanțele pot ajunge cu întârziere la solicitări” au transmis reprezentanții ISU Alba.

Sursă: ISU Alba

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

ANSVSA a modificat prețurile la verificarea documentelor pentru animalele de companie și pentru cele destinate exportului

Publicat

ANSVSA a actualizat tarifele pentru siguranța animelelor. Noile prețuri se aplică pentru firmele care exportă animale în alte țări dar și pentru românii care solicită asistență în timpul călătoriei pentru animalele de companie.

Ordinul nr. 49/2021 privind modificarea Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 96/2014 privind aprobarea tarifelor aplicabile în domeniul sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor, ca urmare a actualizării tarifelor în funcție de rata inflației din anul 2020 a fost publicat în Monitorul Oficial.

Atfel, tarifele aplicabile în domeniul sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor au fost modificate potrivit legestart.ro

Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 96/2014  se modifică în urma actualizării tarifelor în funcție de rata inflației din anul 2020.

Inflația a fost calculată pentru perioada ianuarie 2020-decembrie 2020 sau la data intrării în vigoare a tarifului-decembrie 2020 pentru tarifele intrate în vigoare în anul 2020.

Potrivit noilor modificări, verificarea documentelor sanitare veterinare însoțitoare și a îndeplinirii condițiilor sanitare veterinare de export al mărfurilor supuse controalelor sanitare veterinare de frontieră este acum 48 de lei.

Iar acordarea asistenței veterinare animalelor de companie, în timpul călătoriei, la solicitarea proprietarului este 70 de lei.

Citeste mai mult
Publicitate

ACTUALITATE

Campanie de donare de sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină din Alba. Care sunt condițiile pentru a deveni donator

Publicat

Echipa ”Donează sânge, fii erou!” organizează în perioada 19-23 aprilie 2021 o campanie de donare de sânge la Centrele de Transfuzie Sanguină din țară.

În Alba Iulia, campania va avea loc la Centrul de Transfuzie Sanguină Alba, B-dul Revoluției 1989 nr. 23 (în incinta Spitalului Județean de Urgențe Alba), de luni până vineri în intervalul orar 07:30-12:00.

Pentru a lua legătura cu Centrul de transfuzie, cei care doresc să doneze pot suna la numărul: 0258.834.050.

Principalele criterii pe care trebuie să le îndepliniți pentru a putea dona sânge

• vârsta: 18-60 ani;
• greutatea: femei – între 55 și 100 kg; bărbați – între 60 și 110 kg;
• pulsul: 60-100 bătăi pe minut;
• să nu suferiți de boli cronice (diabet, cancer, ciroză hepatică, boli autoimune, alte boli
infecțioase, etc.);
• să nu aveți alergii severe (cele sezoniere, minore nu sunt criteriu de excludere)
• să nu fi suferit intervenții chirurgicale majore în ultimele 6 luni, operații minore în ultimele 3
luni, sau intervenții stomatologice mici în ultimele 7 zile;
• să nu fiți sub vreun tratament medicamentos (dar anticoncepționalele și suplimentele
alimentare precum vitaminele și mineralele, de exemplu vitamina C și Zinc, sunt acceptate);
• să nu vă fi tatuat și să nu vă fi pus piercing în ultimele 6 luni;
• să nu fiți în perioada menstruală (sau cu câteva zile înainte sau după);
• să nu consumați alcool cu 48h înaintea donării.

Fiecare donator va obține bonuri de masă în valoare totală de 65 lei, o adeverință pentru o zi liberă de la locul de muncă sau de la universitate și o reducere de 50% pentru un abonament la mijloacele de transport în comun pe timp de o lună.

”De asemenea, echipa noastră vă va întâmpina cu multe bunătăți și premii, iar pentru a vă bucura de întreaga experiență de donare, vă invităm să instalați aplicația BlooDoChallenge (disponibilă pe App Store și pe Google Play) pentru a beneficia de multe oferte speciale de la partenerii noștri. Împreună suntem eroi!” au transmis organizatorii campaniei.

Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate